PÄÄSTÖHUIJAUS

Aloittaja Stahlwille, 16.10.15 - klo:10:55

« edellinen - seuraava »

Stahlwille

Onko tietoa veljillä koskeeko mitä Tigun versioita / vuosimalleja?  8)


Stahlwille

Jokos on ilmaantunu ohjelmistopäivittäjiä joka saa arvot takaisin?

TAG

Itsellä facelift 2012 mallinen (rekisteröity 2011 loppuvuodesta) TDI 2.0/140hv + DSG-7.
Kirje tuli 4 pv sitten. Eli kuuluu "korjattaviin"

Jultsu

Lainaus käyttäjältä: Stahlwille - 16.10.15 - klo:17:59
Jokos on ilmaantunu ohjelmistopäivittäjiä joka saa arvot takaisin?

Mene mille tahansa ECU:n ohjelmointeja suorittavalle firmalle autosi kanssa ja ne imuroi nykyisen softan talteen. Voivat palauttaa sen "korjauksen" jälkeen takaisin ja samaan rahaan myös terästää sitä.
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy