Korinsuuntaisesti kääntyvät peilit kaukosäätimestä.

Aloittaja AIMOTÄLLI, 08.10.15 - klo:21:16

« edellinen - seuraava »

AIMOTÄLLI

GOLf VII.Onko kellään tietoa miten saisi ohjelmoitua peilit kääntymään kaukosäätimestä? Autiotalo Laakkonen nosti kädet pystyyn, sanoi että ei löydy ohjelmasta. Pitäisi vään :otää koodia sinne. Onko kellään tietoa siitä koodista? Mulla on ollut monta skodaa ja kaikissa on kääntynyt.

dwntime

Onko sulla peilinsäätimessä kuitenkin se taittoasento? Eli siitä saa peilit taitettua?

Oletko kokeillut painaa pitkään lukitusnappia kaukosäätimestä?

Kaikki oviohjainlaitteet eivät tue tuota kaukosäätimellä taittoa vaikka sisältä saisikin taitettua.

AIMOTÄLLI

Kyllä ne kääntyy napista ja olen painanut pitkään kaukosäätimestä. Ei toimi vaikka on ollut vastaavia autoja missä toi toiminta on ollut, jopa pirkkavolkkarissa.

Herr K

Ainakin mulla voi soittimen valikosta valita kääntyvätkö peilit ovien lukituksen yhteydessä automaattisesti koria vasten ja vastaavasti avatessa ulos. Toinen vaihtoehto on kääntää itse peilit säätönupista. Ei kuitenkaan saa toimimaan niin, että esim. kaukosäätimestä pidempään painaessa peilit kääntyisivät koria vasten.
VW Passat Variant GTE

AIMOTÄLLI

Kiitos, täytyy koittaa huomenna. Löytyykö soittimesta tollainen ominaisuus,

Nykäne

Lainaus käyttäjältä: AIMOTÃ,,LLI - 08.10.15 - klo:21:16
Onko kellään tietoa siitä koodista?

Komfort Spiegelanklappen bei Funk-Modus anpassen:

STG09 > Zugriffsberechtigung:31347 > Anpassung > Kanal "(22)-Zugangskontrolle2-

Funk Spiegelanklappen Modus"

> 1. by look command via remote control key (Spiegel klappen beim Verriegeln per FFB sofort an)

> 2. convenience operation via remote control key (Spiegel klappen erst an wenn 2-3 Sek die Verriegellungstaste am Schlüssel gedrückt wird)
Glf V TSI 90kW -09

heller

Eikös se ole niin että kääntyvät peilt ovat lisävaruste. Kuuluvat peilipakettiin. Tietysti jos ne kääntyy kabiinista, niin kaippa ne saa kääntymään kakestakin.
Model 3 Highland
ex. Octavia RS iV Mamba green
ex. Golf 1.5TSI DSG Hailaini
ex. Golf 1.2TSI DSG Hailaini
ex. Passat 1.8T 3B Hailaini (tuonti)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy