Octavia III MY16 Smartlink ongelma?

Aloittaja Seatmies, 24.08.15 - klo:08:57

« edellinen - seuraava »

Ocu

Lainaus käyttäjältä: Ocu - 10.09.16 - klo:16:15
Kokelin kanssa toisella usb kaapelilla. Ainakin nyt toimi sen 20 minsaa mitä tarvikin. Mutta äänet kuuluu puhelimesta. Puhelimen (Samsung A5) BT - Skoda yhteyden asetuksissa on valinta " median äänet"  ja sitä liukukutkintä ei saa päälle, muut kolme äänivalintaa saa päälle.

Puhelimen päivityksen jälkeen toimii hienosti. Mutta sitten seuraava häikkä, Android Auto ikäänkuin buuttaa itsensä parin kappaleeen kuuntelun jälkeen eli Bolero menee pimeäksi (radio tai joku muu toimii) ja sitten kohta hakee uudelleen Android Auton, meneehän tuossa se muutama minuutti. Ja tuota on tapahtunut useammakin kerran. Hieno toiminto tuo AA kun vaan toimisi...
Ajossa: RS Combi TSI -16
Ex:  Octavia III Combi 1.8 TSI DSG

Gigaa

Lainaus käyttäjältä: Ocu - 20.10.16 - klo:17:58
Puhelimen päivityksen jälkeen toimii hienosti. Mutta sitten seuraava häikkä, Android Auto ikäänkuin buuttaa itsensä parin kappaleeen kuuntelun jälkeen eli Bolero menee pimeäksi (radio tai joku muu toimii) ja sitten kohta hakee uudelleen Android Auton, meneehän tuossa se muutama minuutti. Ja tuota on tapahtunut useammakin kerran. Hieno toiminto tuo AA kun vaan toimisi...

Itellä menee Bolero pimeäksi joidenkin Nokian luurien kanssa, jos puhelin kiinni Boleron USBissa. Bolero tokeni jonkun ajan kuluttua. Oisko puhelin haukannut liikaa virtaa tms., josta Bolero ei tykännyt. Nykyisellä Nexus 5X:llä en ole edes kokeillu.
Škoda Octavia Combi 1.6 TDI Style DSG 2018

Daatta

Lumia 925 sekoitti Seatin media systeemin kun oli USB-portissa latauksessa. Tapahtui vielä huollossa, kun auto oli koodattavana. Oli hetken  :o ilme koko porukalla.

Smartlink on ainoastaan MY2016 ja uudemmissa, eikä Lumia todellakaan tue sitä.  :D Nämä sekoilut eivät siis liity toisiinsa.
ID.4 Pro 4MOTION Elegance
Ex: ID.3 Pro Performance Business -20, Seat Leon Cupra ST 300 4drive -18
Leon Cupra 265 -14, Leon 20VT TS -04

DRB

Muilla ongelmia USB-piuhan kanssa Android Auton käytössä? Selvästi tuo puhelimen ja piuhan välinen liitos on ongelmana, alkuperäispiuha käytössä. Kannattaisiko ostaa uusi kaapeli, vai onkohan puhelimen liittimessä myös häikkää. Aiemmin on riittänyt että kontraktispraylla suihkuttelee mutta nyt ei näytä sekään auttavan. Tuo AA on mukava silloin kun se toimii...

Ambis

Mulla on ollut iPhonen kanssa sellanen ongelma, että Lightning-liittimen pohjalle oli kertynyt just sopivasti taskunöyhtää ettei kaapeli mennyt ihan perille asti kiinni.

Kandee jollain muovitikulla vähän tökkiä tulisko sieltä shaibaa ulos. Sen kyl huomaa et sen piuhan pitäis napsahtaa paikoilleen kivasti jos tökkeli on puhdas.
Octavia RS Combi TDI DSG 4x4 Moon White (MY17)

ex: 2011 Skoda Superb Combi TDI Greenline
ex: 2006 Kia Pro Ceed EX

Antamasi kirjaimet eivät vastaa kuvassa olevia.

DRB

Lainaus käyttäjältä: Ambis - 19.09.17 - klo:13:14
Mulla on ollut iPhonen kanssa sellanen ongelma, että Lightning-liittimen pohjalle oli kertynyt just sopivasti taskunöyhtää ettei kaapeli mennyt ihan perille asti kiinni.

Kandee jollain muovitikulla vähän tökkiä tulisko sieltä shaibaa ulos. Sen kyl huomaa et sen piuhan pitäis napsahtaa paikoilleen kivasti jos tökkeli on puhdas.

Kiitos vinkistä. Tuntuu tosiaan että kaapeli ei mene ihan pohjaan asti, eli tuo saattaa olla hyvinkin syynä.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy