Tiguan valot vm. -12 eteenpäin

Aloittaja autonaVWTO, 18.07.15 - klo:17:26

« edellinen - seuraava »

autonaVWTO

Antakaahan käyttäjät kommentteja nyk. tiguanin XENON valoista käytössä. Riittävätkö ne, vai pitäisikö hankkia lisäpitkät. Jos on hyviä, toteutuksia lisäpitkistä, näistä olisi hyvä tietää lisää.
Terv Tiguan

Suberb 2012

Hyvin on pärjännyt, varsinkin aktiiviset kaukovalot on aika jees. Kantamaa saisi olla vähän enemmänkin, muttei välttämätöntä.
Isot mukit tuohon voi halutessaan laitta ref 17,5/lamppu...

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy