Antennivahvistin

Aloittaja mikko 66, 24.06.15 - klo:18:11

« edellinen - seuraava »

mikko 66

Moi,
Osaako kukaan sanoa, missä ko. härpäke sijaitsee? Auto on vuosimallia -09

T. Mikko

weeman


JFabiaK

Lainaus käyttäjältä: weeman - 24.06.15 - klo:18:23
entennin juuressa.

Siis antennin jalassa, mutta voi olla myös antennikaapelin jommassakummassa päässä. Vahvistimeen tule erillinen virta (ja erillinen maadoitus), tästä virtajohdosta tunnistaa.
Kaikki menee rikki - kunnes kuolema korjaa. Simply Clever.

tet

Lainaus käyttäjältä: JFabiaK - 24.06.15 - klo:18:48
Siis antennin jalassa, mutta voi olla myös antennikaapelin jommassakummassa päässä. Vahvistimeen tule erillinen virta (ja erillinen maadoitus), tästä virtajohdosta tunnistaa.

En tiedä -09 Superbista, mutta -11 Octaviassa ei ainakaan tule erillistä johtoa. Virta syötetään signaalikoksua pitkin radiosta.
Nyt: Ford Kuga PHEV - puoli vuotta sähköttä
ex-vag:
  Ateca 1.4 TSI 4Drive DSG6 MY 2017 (7,3 l/100km)
  Octavia Scout 2.0 TDI DSG6 MY 2011 (6,2 l/100km)
  Golf VI 1.4 TSI 90kW DSG7 MY 2010 (6,3 l/100km)

mikko 66

Moi taas,
Onko katon verhoilun irrottamiseen jotain niksiä?

T. Mikko

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy