Gallup: Onko uudessa autossasi mainostarroja yms?

Aloittaja Adams, 25.08.10 - klo:10:18

« edellinen - seuraava »

Gallup: Onko uudessa autossasi mainostarroja yms?

On, autoliikkeen tarra
14 (9.5%)
On, automerkin tarra
8 (5.4%)
On, automerkin ja -liikkeen tarrat
3 (2%)
On, automerkin kilvenalunen
8 (5.4%)
On, autoliikkeen kilvenalunen
24 (16.3%)
On, tarra/tarroja sekä kilvenalunen
3 (2%)
On, itse kiinnittämäni tarra tai kilvenalunen
3 (2%)
Ei, koska irroitin sen/ne
40 (27.2%)
Ei, ilmoitin myyjälle etten halua mitään mainoksia autooni
26 (17.7%)
Ei, autossani ei ollut mitään mainoksia sen saadessani
17 (11.6%)
Joku muu, mikä?
1 (0.7%)

Äänestäjiä yhteensä: 140

Adams

Koitetaanpa tällaista Gallupia, koska mainostarrat yms. tuntuvat herättävän aina keskustelua.

Tarroja on pääasiassa kahdenlaisia, ikkunaan liimattavat sekä yleensä takaluukkuun liimattavat mainokset à la Pörhö. Näiden lisäksi on rekisterikilven alusia, joissa usein mainostetaan autoliikettä tai â€"merkkiä.

Itse en voi sietää kaiken maailman mainostarroja, jotka myyjäliikkeet liimailevat yleensä ilman lupaa uusiin autoihin ennen luovutusta. Pidän aina huolen, että ostamani auto tulee "puhtaana" kaikesta sellaisesta.  ;D

Jos autossasi on mainoksia niin, oletko hyötynyt niistä jotenkin?

Gallup koskee siis yksityiskäytössä olevia autoja (myös leasing-autot), mutta ei firman "mainospakuja".

Pekka T

Audeissa ei ole ollut mitään mainoksia, aikaisemmin olleissa autoissa sekä uusissa että käytetyissä niitä on ollut, välittömästi olen ne poistanut.
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

Erkka

Mainostarroja en autossa pidä. Jos niitä on ostettaessa, niin lähtevät kuin kuppa töölööseen. Poistin viikko sitten  vuoden takailasissa olleen ultimatevw.com tarrankin. Mitäs sitä puolikuollutta lehmää mainostamaan.

Ps. Rekisterikilpimainoksetkin saavat kyytiä! ;)
VW Passat Variant Elegance Business eHybrid 200 kW DSG vm. 2025
Ex. Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

TKe_

Minäkään en voi sietää noita mainostarroja autossani. Jos tarra on autossa niin kysyn ensimmäisenä myyjältä, että mitä minä siitä hyödyn ja lyhyen keskustelun jälkeen tarra poistetaan. Rekisterikilven alusessa lukee volkswagen.fi, mutta se vaihtuu, kun joku parempi on tyrkyllä (esim. vagarena.fi :))

Sean80

On. Se Volkswagen.fi-tarra takalasissa. En huomannut ennen luovutusta sanoa, ettei saa laittaa. Sen poistaminen on nyt jo vuoden roikkunut...

Urlaub

Täytyy kyllä häpeäkseni tunnustaa, että autossani on Tapparan tarra takalasissa. Enpä olisi koskaan uskonut, että minulla olisi autossa jonkin typerän jääkiekkojoukkueen tunnuksia, mutta kun vaimo niitä liimailee. Mitäpä ei mies naisensa tahdosta tekisi..

Karvis

Oli Pörhön sininen lätkä ja vielä takalasissa pörhön nettiosoite, eivät suostuneet niitä poistamaan liikkeessä joten tarra lähti heti kotipihassa ja se kumimerkki vahauksen yhteydessä.

Ja olihan siinä molemmissa kyljissä koko kyljen kokoinen Yeti-teippaus, sen sentään poistivat ennen luovutusta ::)
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

VAG!

aa

ptbr

En myöskään käsitä liikkeiden intoa liimailla käytettyihinkin autoihin mainoksiaan. Repäisin välittömästi sen pois, liikkeellä ei ole edes Skodan edustusta ja en halua sitä putiikkia muutenkaan mainostaa.

TKe_

Lainaus käyttäjältä: ptbr - 25.08.10 - klo:11:06
En myöskään käsitä liikkeiden intoa liimailla käytettyihinkin autoihin mainoksiaan. Repäisin välittömästi sen pois, liikkeellä ei ole edes Skodan edustusta ja en halua sitä putiikkia muutenkaan mainostaa.

Eiköhän kyse ole siitä, että se on liikkeelle ilmaista mainosta?

Loppis

Vastasin, että on autoliikkeen tarra  :-\ Oikea vastaus olis ollu, että ei koska revin sen irti. Onhan se ymmärrettävää, kun tuollai mainostetaan, mutta ei sovi mun autoihin  :D
Superb Combi 2.0 TDI CR Ambition DSG

mabe

Liikkeen tarra siellä lasissa on edelleen.

En vaan ole siis jaksanut sitä sieltä nyhtää mihinkään. Kiroileva siili tarra pitäis hommata tilalle mutta olivat loppu kun joskus etsiskelin.

maddog77

Viikon katsoin v**tuntuneena metroauto.fi-kilvenalusmuovia ja sitten hain ko liikkeestä tekstittömän muovin. Jo parani ulkonäkö ja oma mieli! :)

TSo

Täytyy kehua Lohjanportin Autoa, ainakaan minulle myydyssä yksilössä ei ollut mainoksia ikkunoissa tai rekkarin alla, vaikken asiasta etukäteen maininnutkaan.

MVA

Olisi ollut Pörhön "tuning"-tarra, mutta sanoin että sitä ei tarvitse olla auton perässä kun on luovutus. Ei ollut.

Urlaub

Lainaus käyttäjältä: MVA - 25.08.10 - klo:12:43
Olisi ollut Pörhön "tuning"-tarra, mutta sanoin että sitä ei tarvitse olla auton perässä kun on luovutus. Ei ollut.

Pörhön sininen tarra erottuu edukseen, kun niitä täällä etelässä harvakseltaan näkee. Huomaa, että lappalaiset ovat lähteneet reissuun..

MVA

Lainaus käyttäjältä: Urlaub - 25.08.10 - klo:12:46
Pörhön sininen tarra erottuu edukseen, kun niitä täällä etelässä harvakseltaan näkee. Huomaa, että lappalaiset ovat lähteneet reissuun..
No Oulun seudulla niitä kyllä "vilisee" ihan kiitettävästi. Tietääkseni Oulu ei ole Lappia  ;D

Pertsa

^juu ei Oulu
Lainaus käyttäjältä: MVA - 25.08.10 - klo:12:48
....Tietääkseni Oulu ei ole Lappia  ;D
Juu ei ole Oulu lappia. Pörhöhän löytyy kuitenkin myös Keminmaasta ja Rovaniemeltä. Tosin en kyllä ainakaan itse lue niitäkään vielä Lapiksi (vaikka Lapin läänissä sijaitsevatkin).

P.Alikka

Lainaus käyttäjältä: Urlaub - 25.08.10 - klo:12:46

Niin tai sitten etelämaalaiset on käyneet pohjoisessa autokaupoilla, kuten allekirjoittanut!  ;)
Ajossa I: Seat Leon ST FR 1,8 TSI DSG
Harrasteena: Nahkea Opel
Ex-VAG Skoda Octavia 2,0 TDI+DSG

Quality

UltimateVW.com -tarra on takalasissa edelleen. Pyöreä Audiclub.fi -tarra löytyy vasemmasta takasivulasista ohjeiden mukaan kiinnitettynä, lisäksi on saman kerhon takakilvenalunen. Kalamerkin kiinnittämistä vielä suunnittelen.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Otto.

makelja

Liikkeen kilvenalus on. Ikkunatarra lähti aika pian.

Ouzi

Oli myyjäliikkeen kilven alunen. Semmonen vielä rumempi mitä yleensä näkee. No sitä kilpeä sieltä välistä väänsin ja käänsin. Nyt on pois. Ja haettu veloituksetta skodan muovinen kilven alusta ja uusi kilpi tilattu  >:(  10â,¬ ;)

Edviina

Kun olette pyytäneet autoja ilman niitä liikkeen kilvenalusia ja tarroja niin miten ovat myyjät asiaan suhtautuneet?

ile

Kilvenalusta on ja jaksanut tuohon kajota. Kukkasen kanssa osittain samoilla linjoilla teinibemariefektistä - tosin hetken jahkailtuani vetäisin pienen mustan nürre-tarran (tekstin raksin pois) kuitenkin luukkuun kun sen verran hyvät fiilikset jäi ajoreissusta ;)

Tänään muuten pohdinkin, kun puskuritarroja ei näy enää sitten missään. Tulipa vain mieleen, kun kehällä ajeli 406, jossa takana toisella puolella oli isohkot "vittule vaan, saunan takana on tilaa" ja toisella puolella "köyhät ajaa dieselillä, persaukiset tuo saksasta" tjsp.

Pakara

Minulla on vasta ostettu Toyota Auris jossa on autoliikkeen nimi siinä rekisterikilven ympärillä olevassa muovikehyksessä. Takaluukkua kiinni laitettaessa se muovikilpi rämisee ikävästi. Haluaisin sen pois. Pystyykö sen ottamaan itse pois ja tarvitseeko siihen tilalle hankkia joku nimetön kilpi vai pysyykö se rekisterikilpi siinä ilman sitä muovikilpeä? Jos joku voisi antaa neuvoja, olen nainen enkä kovin paljoo ole autoille mitään tehnyt. Kiitos etukäteen.

Pakara

Se on sellainen mikä on vaan siinä kilven alla rämisemässä, ei oo autossa kiinni.

Pakara

joukose

Empä ole ilmaista mainostilaa autossani suonut.
*Sitä saa mitä tilaa"

Tommi13

Autoliikkeen kilvenalunen on vielä paikallaan vaikka taisin jossain sähköpostissa pyytää jättämään sen pois. No iltapäivällä ei enää toivottavasti ole kilvenalustakaan vai mitä mieltä olette, pitäisikö laittaa joku kilvanalunen kaikesta huolimatta, ts. onko siitä alusesta jotain hyötyä maalipinnalle, tms?
Skoda Superb Combi 1.8 TSI DSG (vm. 2011)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy