uusi tigu mies ja uudet kesäkumit

Aloittaja timi62, 23.02.15 - klo:22:33

« edellinen - seuraava »

timi62

heippa kertokaapa millä kesärenkailla kurvailette, mulla aika lopussa noi bridgestonen duolerit 235/55 17 ja uusia pitäs kahtella, onko niin mieltä olla vastaavat ns. nelivetorenkaat. auttakee..pa


Stahlwille

Bridgestonen Duellereilla meinasin jatkaa. Tilasin Rengaskontti.fi:stä. Sieltä saa myös ns. "Demo" renkaita jotka ovat olleet vanteella.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy