Altea XL tuulilasin pyyhinsulat

Aloittaja Tonika75, 20.02.15 - klo:07:30

« edellinen - seuraava »

Tonika75

Jos nyt oikein tein niin aiemmin ei juttua ollut Altea XL tuulilasinpyyhkimistä tai lasinpesu sulat miksikä nyt kutsutaankaan  ;D Eli eli.. Uusia sukkia eilen etsiskelin ja tuntuisi olevan Motonetin kalliit sulat vaihtoehtona ja muuten kalliit varaosaliikkkeen vastaavat mutta tuo Bosch ainoa joka "tekee" sopivaa sulkaa?

Motonetissa sanoivat että joskus oli ilmeisesti sopiva sulka heillä mutta nyt eri tavarantoimittaja. Ulkomailta onko kukaan tilannut? SUOMI23 keskusteluissa joku oli löytänyt ulkomailta ja hintakin edullisempi postikuluineen. Onko sitten tuo sulkamalli ns mallisuojattu eli vielä ei saa muut edes tehdä?
Oli ja meni.. jakopääpoks Altea XL 1,8 TSI = Tee Se Itse

pomo

Paininaikanaan altean kanssa saman ongelman kanssa, suosittelen alkuperäisiä. Kestävät pitempään kuin bosch ja ovat samanhintaiset tai halvemmat. Ne on niin pitkät, että nitä ei moni valmista. Saattoi olla, että jotkus lambon pyyhkijät sopi jos en muista väärin :) Tai joku a8, gallardossa ja a8:ssa jotkut osat sopi muistaakseni ristiin! Ja jotkut testerit tunnistaa ainakin gallardon audina!

Tonika75

Eikö löydy muokkaa-kohtaa tai kännykällä ei sivut toimi niinkuin tietokoneella. Mutta siis sulkia etsimässä en sukkia kiitos kännykän oikkeinkirotushirveet.

Onko Altean sulkakiinnitys ihan omansa malliltaan, jostain taas luin että sopisi muka Touranin sulat?

pomo

Sitä en osaa sanoa, mutta minusta nuo alkuperäiset kesti yli 2 vuotta jos niitä viitsi välillä vähän pyyhkäistä, joten itse tulin siihen tulokseen, että en jaksa käyttää energiaa muitten etsimiseen. Minusta nuo alkuperäiset oli paremmat kuin boschit ja minusta jopa vähän erilaiset eli jonkun toisen valmistamat...

Tonika75

Täytyy netistä etsiä hintoja mitä esim. Virossa maksaisi. No löytyi ens hätään tämä "tarjous"

esabbi

Ite tilasin mister-auto.fi kesti viikon . Ne maksaa siellä 36â,¬+10â,¬, mut motonetissa ne maksaa 64â,¬. Tilattiin kolmeen autoon samalla eli mun sulat jäi maksaa 40â,¬ ei paha.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy