Passat CC ja lohkolämmitin

Aloittaja Guuga, 15.08.10 - klo:19:49

« edellinen - seuraava »

Guuga

Edellisessä autossa ei ollut lohkolämmitintä / sisätilapistoketta, mutta kun nyt tolppapaikka on tarjolla, pitää asentaa / asennuttaa lohkolämmitin ja sisätilapistoke.

Hieman noita hintoja olen kysellyt ja haarukka lohkolämmittimellä ja sisätilapistokkeella tuntuu olevan noin 350-500 â,¬. Kallein tarjous sisälsi vielä johdon tolpan ja auton välille.

Minkämerkkisiä lämmittimiä olette asentaneet/asennuttaneet? Vinkkiä otetaan mielellään vastaan kun oma kokemus noista on pyöreä 0. Passattiin on tarjottu Defalta 707 mallia (600W) ja Calix:lta RE480 (550W) -mallia. Edullisin tarjous oli tuosta Calix:sta ja Defa sen 80 â,¬ kalliimpi. Mutta mikä sitten on hyvä... Viiteen paikkaan lähetin kyselyä ja näistä 4 jaksoi vastata.

CC 1.8TSI Ex-Vag: VW Polo III 6N

skula

Lainaan itse itseäni UVW foorumilta:

kirjoitin 02.10.20090
LainaaLetkulämmitin(Defa) + sisäpistoke + asennus = 295euroa.. AD:ltä.

(tuokin sisälsi siis piuhan tolppaan!)

Mielestäni näihin pitäisi AINA kuulua piuha myös auton ja tolpan väliin? Mitä iloa on lämmittimestä jos sitä ei saa kiinni pistorasiaan?

Guuga

Lainaus käyttäjältä: Skula - 16.08.10 - klo:07:59
Lainaan itse itseäni UVW foorumilta:

kirjoitin 02.10.20090
(tuokin sisälsi siis piuhan tolppaan!)

Mielestäni näihin pitäisi AINA kuulua piuha myös auton ja tolpan väliin? Mitä iloa on lämmittimestä jos sitä ei saa kiinni pistorasiaan?

Kiitos tiedosta. Pitää tänään kotimatkalla poiketa AD:llä kysymässä kuinka kova inflaatio on ollut vajaan 12 kk aikana.

Edittiä. Soitin yhteen paikallisista AD putiikeista. Karmea inflaatio eli hinta olisi nyt pyöreästi 330 â,¬, mutta silti erittäin hyvä verrattuna noihin muihin tarjouksiin. Kiitos vinkistä ja pitää vielä vähän yrittää saada pyöristystä alaspäin.
CC 1.8TSI Ex-Vag: VW Polo III 6N

skula

Minultakin ensin pyysivät 310euroa, mutta kun kysyin että eikö pääse alle 300:n.. Niin pääsihän sitä  ;D

Panze

Aina kannattaa tinkiä, helppoa rahaa!! :)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy