Yeti 1.2 - Nämä asiat voisivat olla autossani toteutettu paremmin

Aloittaja Asterion, 14.08.10 - klo:15:44

« edellinen - seuraava »

vasara

Lainaus käyttäjältä: Arcca - 02.09.10 - klo:17:24
Ylenpalttisella haukkumisellakin on haittapuolensa. Tämäkin ketju löytyy jo kahdelta foorumilta referoituna (lähinnä Karviksen tapaukseen viitaten) osoittamaan kuinka paska auto Yeti (muka) on.
Meikäläisenkin esittämästä 'vikalistasta' voi saada sen kuvan, että en olisi tyytyväinen autooni, sehän ei pidä paikkaansa. Hyvien asioiden lista olisi paljon pidempi, mutta otsikko kun oli tällä kertaa "mikä voisi olla paremmin".. kaikista autoista löytyy vielä parannettavaa.
Yetin ajettavuuteen ihastuin heti koeajolenkillä ja vertailukohtana oli kolme aikaisempaa quattro audia, joiden rinnalla Yetillä ei ole mitään hävettävää. Mielenkiinnolla odotan ensi liukkaita ja vertailumahdollisuutta Yetin 4th gen haldex ja quattron kanssa.

Asterion

Lainaus käyttäjältä: Arcca - 02.09.10 - klo:17:24
Ylenpalttisella haukkumisellakin on haittapuolensa. Tämäkin ketju löytyy jo kahdelta foorumilta referoituna (lähinnä Karviksen tapaukseen viitaten) osoittamaan kuinka paska auto Yeti (muka) on.

Missä näitä referaatteja löytyy? Sehän on kunnia jos joutuu/pääsee referoiduksi  ;D

Eiköhän Yeti vuosien myötä itse rakenna maineensa yleisön silmissä, ei siihen joku keskustelupalsta mitään vaikuta. Eikä täällä mitään haukuttu ole, on vain heitetty rehellistä ja tarkkaa kritiikkiä havaituista ongelmista ja nämä kivasti tasapainottaa usein niin hypeilyn puolelle menevää oman uuden auton kehumista.  Esim Karviksen ansiosta on tuo kahvaongelma tullut useamman tietoon (myös minun) ja tiedä vaikka juuri Suomesta olisi ensimmäisenä mennyt tietoa tehtaalle ongelmasta.
Minulla on hyvin toimiva Yeti ja Karviksen antama kritiikki ei ole mielessäni muuttanut käsitystäni Yetistä millään lailla huonompaan suuntaan. Karviksella vain kävi Karvikset.  ;) MUTTA jos minulle olisi osunut yhtä huono yksilö kuin Karvikselle niin hatutuksen määrä olisi mittaamaton ja sen toisin  kyllä myös esille.

EDIT: typo korjattu

Jumppanen

Lainaus käyttäjältä: Asterion - 02.09.10 - klo:21:49

Minulla on hyvin toimiva Yeti ja Karviksen antama kritiikki ei ole mielessäni muuttanut käsitystäni Yetistä millään lailla huonompaan suuntaan.
Minun käsitykseeni Yetiin kohdistunut kritiikki on vaikuttanut.Aikaisemmin harkinnassa oli tarkoitus pyytää tarjouksia uudesta Yetistä,enään en harkitse edes koeajoa.

Käsittämätöntä on että vilkunpolttimon vaihtoon tarvitaan porakone ja koneistajan taidot.Tai kallis korjaamokäynti.
Eikä ovenkahva ongelmat ja käyntihäiriöt 1.2 TSI:ssä paranna käsitystä Yetistä, raakileena markkinoille päästetystä autosta.

Arcca

Missä näitä referaatteja löytyy? Sehän on kunnia jos joutuu/pääsee referoiduksi  ;D

Suoli24 ja uvw.
VW ID.4 Pro Elegance 4MOTION -24

Reneto

Lainaus käyttäjältä: Reo - 02.09.10 - klo:22:25
Käsittämätöntä on että vilkunpolttimon vaihtoon tarvitaan porakone ja koneistajan taidot.Tai kallis korjaamokäynti.

Onhan se käsittämätöntä, mutta kuinka usein vilkkupolttimon joutuu vaihtamaan? Meikäläisellä ne eivät ole kärähtäneet koskaan yhdessäkään autossa.
VW Golf 1.5 eTSI 110 First Edition Style 2020

Kapa

Eikä ovenkahva ongelmat ja käyntihäiriöt 1.2 TSI:ssä paranna käsitystä Yetistä, raakileena markkinoille päästetystä autosta.

Kannattaa lukea muutkin kuin pelkästään negatiiviset asiat!

tsiih

Minun käsitykseeni Yetiin kohdistunut kritiikki on vaikuttanut.Aikaisemmin harkinnassa oli tarkoitus pyytää tarjouksia uudesta Yetistä,enään en harkitse edes koeajoa.

Ihan hassua tuijottaa näihin kun kaikissa autoissa voi olla ja onkin ihan oikeita vikoja. Monessa autossa pelkän ajovalopolttimon vaihtoon tarvitaan kallis korjaamokäynti jos peukalo on tosiaan keskellä kämmentä. Jonkinlaisia käyntihäiriöitä on jokaisessa vag tsi-moottorissa, jakoketjuja venyy sun muuta pientä. Kyllä enemmän Yetin laatuun luotan kuin oman autoni.
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

Peeveli

Eiköhän Yeti vuosien myötä itse rakenna maineensa yleisön silmissä, ei siihen joku keskustelupalsta mitään vaikuta. Eikä täällä mitään haukuttu ole, on vain heitetty rehellistä ja tarkkaa kritiikkiä havaituista ongelmista ja nämä kivasti tasapainottaa usein niin hypeilyn puolelle menevää oman uuden auton kehumista.  Esim Karviksen ansiosta on tuo kahvaongelma tullut useamman tietoon (myös minun) ja tiedä vaikka juuri Suomesta olisi ensimmäisenä mennyt tietoa tehtaalle ongelmasta.
Minulla on hyvin toimiva Yeti ja Karviksen antama kritiikki ei ole mielessäni muuttanut käsitystäni Yetistä millään lailla huonompaan suuntaan. Karviksella vain kävi Karvikset.  ;) MUTTA jos minulle olisi osunut yhtä huono yksilö kuin Karvikselle niin hatutuksen määrä olisi mittaamaton ja sen toisin  kyllä myös esille.

EDIT: typo korjattu

Totuus lienee kuitenkin se, että aika pieni osa autokansaa kuitenkaan lukee tämäntyyppisiä foorumeita (ei edes pohjanoteerauksia eli törkypalsta suomi24:sta). Siellähän haukutaan joka merkkiä, etsitään kaikki vikauutiset ja kootaan merkkipalstoille. Jos joka iikka lukisi noita, ei esmes Toyotaa, Volkkaria tai Audia muun muassa ostettaisi tällaisia määriä.

Toisaalta meille, jotka tälläkin foorumilla palloilemme, lisää tieto tuskaa. Tunnustan, että esim. dsg-vaihteistosta tai kaksoisahdetusta tsi:stä foorumilla olleet vikaraportit vaikuttivat aikanaan osasyynä nopeisiin volkkareiden vaihtotapahtumiin. Osasyy oli sitten se autonvaihtohurma joka tempaisi mukaansa (tyyliin "ahaa tuokin vaihtoi ja otti tuollaisen ja kuorrutti sen kivoilla varusteilla, mitäs jos itsekin kokeilisi?"....). Myös tiettyjen vikojen tai suunnitteluvirheiden paisuttelu foorumilla saanee joukkohysterian tapaista aikaan, se vaan ihmisluonnon rakenteen huomioiden on niin. Esimerkkinä nyt tämä Yetin kahvaongelma; jotkut ovat niin vihaisia että voivat vaihtaa auton pikaisesti sen takia.

Sitten on aika suuri joukko suomalaisia, jotka eivät pahemmin lue foorumeita, ja ottavat "lunkisti" autoasiat. Esimerkki: eräs työkaverini kuunteli kun kerroin viimeisimmästä autonvaihtoepisodistani ja siihen liittyen Seat Exeon koeajolla tutkimani ovitaitteiden puutteellisesta suojauksesta, saumauksesta ja viimeistelystä. Hän vaan totesi että kyllä olet sairaalloisen pikkutarkka, ja että hän olisi vaan sen ostanut jos muuten tykkäisi autosta, ei olisi tutkinut mitään ovia ja olisi korkeintaan vuosien kuluttua todennut että ahaa ovitaitteista alkaa maali puklaamaan ja että viedään sitten maalattavaksi/paikattavaksi. Ei sen enempää. Meissä autoilijoissa on eroa. Itse siis kuulun siihen sairaalloisen pikkutarkkaan foorumeja koluavaan vähemmistöön jonka elämä on autojen suhteen muodostunut tähän mennessä turhan stressaavaksi.  Ja en tiedä pystyykö tästä vieroittautumaan koskaan. :D

Vesihiisi

Lainaus käyttäjältä: Peeveli - 03.09.10 - klo:07:38
Totuus lienee kuitenkin se, että aika pieni osa autokansaa kuitenkaan lukee tämäntyyppisiä foorumeita (ei edes pohjanoteerauksia eli törkypalsta suomi24:sta). Siellähän haukutaan joka merkkiä, etsitään kaikki vikauutiset ja kootaan merkkipalstoille. Jos joka iikka lukisi noita, ei esmes Toyotaa, Volkkaria tai Audia muun muassa ostettaisi tällaisia määriä.

Toisaalta meille, jotka tälläkin foorumilla palloilemme, lisää tieto tuskaa. Tunnustan, että esim. dsg-vaihteistosta tai kaksoisahdetusta tsi:stä foorumilla olleet vikaraportit vaikuttivat aikanaan osasyynä nopeisiin volkkareiden vaihtotapahtumiin. Osasyy oli sitten se autonvaihtohurma joka tempaisi mukaansa (tyyliin "ahaa tuokin vaihtoi ja otti tuollaisen ja kuorrutti sen kivoilla varusteilla, mitäs jos itsekin kokeilisi?"....). Myös tiettyjen vikojen tai suunnitteluvirheiden paisuttelu foorumilla saanee joukkohysterian tapaista aikaan, se vaan ihmisluonnon rakenteen huomioiden on niin. Esimerkkinä nyt tämä Yetin kahvaongelma; jotkut ovat niin vihaisia että voivat vaihtaa auton pikaisesti sen takia.

Sitten on aika suuri joukko suomalaisia, jotka eivät pahemmin lue foorumeita, ja ottavat "lunkisti" autoasiat. Esimerkki: eräs työkaverini kuunteli kun kerroin viimeisimmästä autonvaihtoepisodistani ja siihen liittyen Seat Exeon koeajolla tutkimani ovitaitteiden puutteellisesta suojauksesta, saumauksesta ja viimeistelystä. Hän vaan totesi että kyllä olet sairaalloisen pikkutarkka, ja että hän olisi vaan sen ostanut jos muuten tykkäisi autosta, ei olisi tutkinut mitään ovia ja olisi korkeintaan vuosien kuluttua todennut että ahaa ovitaitteista alkaa maali puklaamaan ja että viedään sitten maalattavaksi/paikattavaksi. Ei sen enempää. Meissä autoilijoissa on eroa. Itse siis kuulun siihen sairaalloisen pikkutarkkaan foorumeja koluavaan vähemmistöön jonka elämä on autojen suhteen muodostunut tähän mennessä turhan stressaavaksi.  Ja en tiedä pystyykö tästä vieroittautumaan koskaan. :D

Ugh, hyvin puhuttu. Juuri näinhän se menee. Meitä on moneksi ja meitä ärsyttävät erilaiset asiat. Tuolla eräässä keskustelussa esimerkiksi pohtimme takajalkatilan riittävyyttä; yhdelle Superbin tila riittää juuri sopivasti, toiselle pienemmässäkin kulkineessa tilaa on aivan riittävästi. Ja poppiskoneiden kohdalla yksille riittää vallan mainiosti perusversioinen laiten ja toisille on vain taivas rajana.

Itse olen ehkä myöskin tuota kriittisempää ryhmää, joka löytää kaikista kulkineista jotakin parantamisen arvoista. Enkä tarkoita sitä että ongelmia tai muutostarpeita pitäisi kaivamalla kaivaa; nostanpa vain esille kohteita jotka minun mielestäi saisivat olla eri tavalla. Siitähän kaiketi tässä keskustelussa otsikon perusteella alkuaan oli kyse. Minulle oli esimerkiksi aikanaan pari varsin kallistakin Audin A6:tta, mutta eivät ne mielestäni mitenkään täydellisiä kulkineita olleet. Olen vuosien saatossa tullut siihen käsitykseen että useimpiin autoihin on jotekinkin jäänyt pieniä kohentamisen arvoisia asioita. Saattaa esimerkiksi olla että yksittäinen painike on todella oudossa paikassa, tai että peruutuspeilit ovat kertakaikkisesti liian pienet.

En teistä muista tiedä, mutta minua on hiukan alkanut harmittaa vaikkapa TM-lehden tapa kehua joitakin ominaisuuksia, vaikkapa nyt juuri takatiloja tai auton hiljaisuutta. Kun sitten käyn itse koeajamassa samaa autoa, saatan olla pettynyt juurikin noihin kehuttuihin ominaisuuksiin. Jotenkin on tullut sellainen olo, että TM:lla on joillakin osin rima liian alhaalla.

VAG!

aa

tarzi

Amen  ;) Tuosta ei kommentti paljon parane, itelläkin naurussa pidättelemistä näiden eräiden kanssa  :D

On mulla octaviassakin ollut kaikenlaisia bugeja. Eilen jäi ksenonit alas ja peilit, joskus häviää kajareista ääni yms. En silti voi kuin kehua Octaviaa, voi melkein premiumiksi sanoa  8) Ei pidä ottaa elämää ja autoilua ihan niin kamalan vakavasti. Itsekkin olen melkoisen tarkka autostani mutta en ihan joka asiasta jaksa valittaa.

Ja jos te alatte haukkua että skodiin on vaikea vaihtaa peruslamput (ajovalot,parkit ja pitkät) niin voitte kyllä lopettaa autoilun ihan saman tien tai lopettaa pätemisen. On meinaan maalimman helepoimmat vaihtaa skoodiin lamput. Eihän tuollaista vilkkulamppua tartte ikinä vaihtaa!
- Audi a6 allroad quattro 3.0 tdi tiptronic - 07 350hp/750nm "hybrid"

- Skoda Octavia Combi 2.0 TDi DSG -06 elegance sport

vasara

Käsittämätöntä on että vilkunpolttimon vaihtoon tarvitaan porakone ja koneistajan taidot.
Tämän ketjun edellisellä sivulla on kuvien kanssa selvitetty miten vilkkupolttimo vaihdetaan. Poraa tahi koneistajan taitoja ei tarvita. Ko. polttimo on kieltämättä Yetissä hankalassa paikassa, mutta muut polttimot (joita todennäköisesti joutuu joskus vaihtamaankin) ovat helposti tavoitettavissa.. toisin kuin monessa muussa autossa.

Asterion

Lainaus käyttäjältä: tarzi - 03.09.10 - klo:10:30
Itsekkin olen melkoisen tarkka autostani mutta en ihan joka asiasta jaksa valittaa.

Ja jos te alatte haukkua että skodiin on vaikea vaihtaa peruslamput (ajovalot,parkit ja pitkät) niin voitte kyllä lopettaa autoilun ihan saman tien tai lopettaa pätemisen.

Kukkasen kirjoitus oli mielesäni pääosin asiaa ja hyvin kirjoitettu muutenkin.  ;D Sanon kuitenkin sanan pääosin juuri siksi, että tämä keskusteluaihe on kuitenkin juuri se paikka, jossa on tarkoitus tuoda esiin asioita, jotka voisivat olla paremmin. Se mikä kutakin vaivaa on täysin subjektiivistä ja jokainen arvoi sitten osaltaan mitä asian suhteen ajattelee.  Jotain ei vaivaa elämässä yleensäkään mikään ja hän kenties keskittyy oman henkisen tietoisuustasonsa korottamiseen, joten hän tuskin koskaan eksyy tälle palstalle. Kaikilla ei ole kuitenkaan varaa tai halua ostaa uutta takuunalaista autoa, joten suunnittelukukkaset tulee aina lopulta jonkun maksettavaksi ja uuden autonkin tapauksessa ei ole mitenkään mukavaa se, että auto viettää yönsä pajalla eikä kotona. Joku on tarkempi ja edellyttää autonsa niin kuin kaiken muunkin tekemistensä suhteen enemmän. Kun lukee Karviksen autossaan esiintynyttä vikalistaa niin olenko pahasti väärässä jos väitän, että enemmistön mielestä tuossa on enemmän kuin uudessa autossa saisi olla?  ???

Lisäksi mainitsisin ihan esimerkkinä ”pikkuasiasta” tuon vilkun polttimon ja sen vaihdon. On totta, että ehkä juuri sinä et sitä koskaan joudu vaihtamaan/vaihdattamaan mutta jollekin se lopulta kuitenkin tulee eteen  kunhan vuodet vierii Yeti-paran rahkeissa. Muistaakseni korjausarvio POLTTIMON vaihdosta oli 150e paikkeilla.  >:( Siis polttimon, ei koko ajovalon. Sissus Soikoon (anteeksi lainaukseni) ! Mitä luulet Yetin omistajan tuumaavan kuin korjaamosetä esittää tuon laskun? Ei kai kukaan tosissaan halua väittää, että tuo Yetin etuvilkun vaihto, puskurin irrotamiset ja muut huomioon ottaen on jotain josta muidenkin valmistajien kannattaa ottaa mallia? Netissä on yleisesti mainittu, että tuon vilkun vaihtaminen vaati poraamista, jos tämä on sentään huuhaata niin ollaan askeleen paremmalla tolalla.  Asioita voi aina tehdä paremmin, niin myös Yetin kohdalla. Säilyköön tämän palstan keskustelu otsikon mukaisella alueella eikä aleta arvostella ihmisiä  siitä, oliko kyseessä oikeasti maininnan arvoinen asia vai ei.  ::)

Jumppanen

Ei ollut tarkoitus aiheuttaa kirjoituksellani kenellekkään ylimääräistä lämmön nousua.Karviksen kokemukset Yetistä ovat tuoneet mieleeni omat kokemukset autosta jonka ostin n.kymmenen vuotta sitten uutena. Auton kanssa oltiin takuuaikana jatkuvasti korjaamolla,tuntemukset olivat täysin samat,paskan möivät! Hammasta purren kirosin ettei koskaan enään x-autoa  meille vaihtaessani sen pois heti takuun päätyttyä.

Jos on on etukäteen tiedossa että joutuu uuteen autoon tilaamaan luovutuksen yhteydessä ajan ovenkahvojen korjaukseen,se ei silloin ole meille vaihtoehto.
Ei ole mielekästä ajella uudella autolla korjaamon väliä.

On tullut myös mietittyä kannattaako ostaa uutta Octaviaa kun malli uusiutuu,onko saman tyyppisiä lapsentauteja?
Mallisarjan loppupuolelta näyttää saavan toimivan auton.Vuosi tuli Octavialle ikää,vikoja tai häiriöitä ei ole ollut.

tuRboman

Lainaan tullut myös mietittyä kannattaako ostaa uutta Octaviaa kun malli uusiutuu,onko saman tyyppisiä lapsentauteja?
Mallisarjan loppupuolelta näyttää saavan toimivan auton.Vuosi tuli Octavialle ikää,vikoja tai häiriöitä ei ole ollut.

No sen voin luvata, että kun uusi malli tulee markkinoille niin alkupään yksilöissä on taatusti lastentauteja. Sellaista mallia ei ole ollutkaan, jossa näin ei olisi. Itse en ostaisi koskaan ensimmäisen vuoden uuden mallisukupolven autoa. Eikä vedetä herneitä, joku muu ei ostaisi koskaan Japsia kuten minä tein. Mielipidejuttuja. Yksi uutukaismalli reilun kymmenen vuoden takaa selkeytti mulle asian. Kaikki tyyppiviat käytiin läpi...

Mutta jos tosiaan uuden mallin erikoisuus ja hienous viehättää niin siinätapauksessa täytyy hyväksyä se riski, että korjaamolla saa kulkea sillointällöin. Tehdään jos jotain kampanjakorjausta, taikka haeskellaan syytä esimerkiksi hankaaviin ovenkahvoihin.

Tottakai näitä ongelmia tulee myös vanhemmissa malleissa, ihan kesken mallivuottakin. Mutta uutukaisessa riski on aina suurempi. Ostaessa asia vain tulee tiedostaa.

Itse en ole tästä Yeti keskustelusta mitenkään hätkähtänyt. Yhtään ihmeellisen hälyttävää vikaa/ominaisuutta ei täällä ole nähdäkseni vielä noussut esiin. Normaaleja lastentauteja. Ja kun ne osuvat yhteen autoon (Karvis) on kohtalo aika kova. Kone, vaihteisto jne tyyppiviat on mun silmissä vakavia. Samaten koriongelmat (esim salakavalat vesivuodot jne) taikka selkeät suunnitteluvirheet joita ei voida korjata muuttamatta rakennetta huomattavasti.

Mutta asiaan, on se tuo Yeti vaan kyllä aika ruma auto kun sen arkiliikenteessä näkee. Ei sillä, että sillä olisi merkitystä ostaisinko vaiko en. Mutta kun liikennevaloissa rinnalle tulee niin ei se komeudella häikäise!
"All 4 The Driver"

vasara

Lainaus käyttäjältä: tuRboman - 03.09.10 - klo:16:52
Mutta asiaan, on se tuo Yeti vaan kyllä aika ruma auto kun sen arkiliikenteessä näkee. Ei sillä, että sillä olisi merkitystä ostaisinko vaiko en. Mutta kun liikennevaloissa rinnalle tulee niin ei se komeudella häikäise!
Heh, heh.. hyvä provo. Kliseisesti sanottuna kauneus on katsojan silmissä. Jonkun mielestähän tuning corollakin on magee ja jotkut nauraa sille.

juissi

heti kun mielipiteensä kertoo niin  ollaan syyttelemässä. Munkin mielestä Yeti on ruma auto. Eikä tämä ole provoilua vaan mielipide. Kait täällä semmoisen saa kertoa?

Automaattori

Lainaus käyttäjältä: juissi - 03.09.10 - klo:22:25
heti kun mielipiteensä kertoo niin  ollaan syyttelemässä. Munkin mielestä Yeti on ruma auto. Eikä tämä ole provoilua vaan mielipide. Kait täällä semmoisen saa kertoa?

Mielipiteensä varmasti saa kertoa. Kerro myös mikä Yetiä vastaavista autoista on sun mielestä hyvän näköinen. 

juissi

Lainaus käyttäjältä: Automaattori - 03.09.10 - klo:22:32
Mielipiteensä varmasti saa kertoa. Kerro myös mikä Yetiä vastaavista autoista on sun mielestä hyvän näköinen. 

peugeot 3008. Nissan qashqai. Kumpaakaan en koskaan ostais, en myöskään Yetiä. Mutta muotoilullisesti ne on ihan eri luokkaa kuin Yeti. Siis omasta mielestäni.

Automaattori

Lainaus käyttäjältä: juissi - 03.09.10 - klo:22:43
peugeot 3008. Nissan qashqai. Kumpaakaan en koskaan ostais, en myöskään Yetiä. Mutta muotoilullisesti ne on ihan eri luokkaa kuin Yeti. Siis omasta mielestäni.

Makuasioista ei voi kiistellä, mutta taidat tykätä pullamaisen pyöreistä muodoista. Mikäs siinä, minua kiinnostaa Yetin persoonallisuus ja molemmat pösö ja nissan ovat hävinneet autotesteissä aika reippain luvuin Yetille, ymmärrän kyllä miksi kun olen kaikkia kolmea ajanut. Jos et ole kiinnostunut tämän tyyppisistä autoista, niin mikä saa sut kirjoittelemaan tänne ja minkäläisen auton sitten haluaisit, tai omistat.

juissi

Lainaus käyttäjältä: Automaattori - 03.09.10 - klo:22:57
Makuasioista ei voi kiistellä, mutta taidat tykätä pullamaisen pyöreistä muodoista. Mikäs siinä, minua kiinnostaa Yetin persoonallisuus ja molemmat pösö ja nissan ovat hävinneet autotesteissä aika reippain luvuin Yetille, ymmärrän kyllä miksi kun olen kaikkia kolmea ajanut. Jos et ole kiinnostunut tämän tyyppisistä autoista, niin mikä saa sut kirjoittelemaan tänne ja minkäläisen auton sitten haluaisit, tai omistat.

en ole väittänyt etteikö Yeti voisi olla hyvä auto. Kerrroin vain mielipiteeni sen muotoilusta. Olen ajanut 3008:sia ja qashqaita myös. Eivät vakuuttaneet. Yeti jäi ajamatta. Kävin kyllä koe istumassa kun käytin ex autoa huollossa. totesin että ei ole minun autoni.

Mut taidanpa lopettaa kirjoittelun kun heti ollaan tekemässä analyysiä mun mieltymyksistäni ja kyselemässä vaikuttimien perään.

jasmin

Lainaus käyttäjältä: juissi - 03.09.10 - klo:23:20

Mut taidanpa lopettaa kirjoittelun kun heti ollaan tekemässä analyysiä mun mieltymyksistäni ja kyselemässä vaikuttimien perään.

Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön!

Automaattori

LainaaMut taidanpa lopettaa kirjoittelun kun heti ollaan tekemässä analyysiä mun mieltymyksistäni ja kyselemässä vaikuttimien perään.

Sun analyysis oli niinkin rakentava kuin ruma auto, etkä ole edes autolla ajanut. Kirjoita niistä autoista joista enemmän tiedät.

juissi

Lainaus käyttäjältä: Automaattori - 03.09.10 - klo:23:52
Sun analyysis oli niinkin rakentava kuin ruma auto, etkä ole edes autolla ajanut. Kirjoita niistä autoista joista enemmän tiedät.

ei tässä malta lopettaa. Pitääkö autolla oikein ajaa ennenkuin sen ulkonäön voi todeta mielestään rumaksi? Mun auton hankinnan este oli jo se kun näin auton luonnossa ja kävin sisällä istumassa ja totesin sen olevan itselle sopimattoman, koska oli mielestäni ruma kuin p..se kaikin puolin. Eikö täällä saa kommentoida ja kirjoittaa muista kuin autoista joilla on ajanut?
Analyysi on hieman eri asia kuin mielipide.

Aiemmassa viestissä analysoit minun mieltymyksiäni kahden automallin mukaan. Analysoippa omat kirjoituksesi minulle ja kerro minkälaisen ANALyysin sait aikaiseksi.

JAK

Mitä merkitystä auton ulkonäöllä oikeasti on? Ei kauheasti ainakaan minulle.

juissi

Lainaus käyttäjältä: jasmin - 03.09.10 - klo:23:44
Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön!
onko tässä oikein leikkimään ruvettu? Mulle ihan uusi leikki mutta tähän asti vaikuttaa hauskalta leikiltä.

Minä olen ollut siinä käsityksessä että lapset leikkii. No ikääsi en tiedä enkä halukkaan tietää.

Arcca

Mun mielestä nämä kaksi kommenttia joiden mielestä Yetin ulkonäkö on ruma voidaan kyllä hyväksyä topicin aiheen mukaiseksi mielipiteenä mikä olisi voitu toteuttaa paremmin, vaikkei mielipide olisikaan enemmistön mukainen. Ulkonäön toteamiseksi ei tarvitse omistaa autoa.
Olisi kyllä ollut mielenkiintoista kuulla rakentava ehdotuksena mitä siitä pitäisi muokata että p**se efekti häviäisi? :D

Itse pidän Yetiä suht komeana autona, tai sitten rumankauniina. Tai vain sympaattisena. Parempana kuin 3008:n hannibalin irvistys, tai Qashkain sukkula.

(PS. Peace mään. Ei kai ole ihme jos menee pääasiassa Yetin omistajien lukemalle palstalle sanomaan että btw autonne on ruma kuin p*se, niin joku siitä herneen vetää sieraimeen. Auto on herkkä asia suomalaiselle, ja sen haukkuminen otetaan helposti henkkoht loukkauksena.)
VW ID.4 Pro Elegance 4MOTION -24

Automaattori

Lainaakoska oli mielestäni ruma kuin p..se kaikin puolin. kerro minkälaisen ANALyysin sait aikaiseksi.

Juissi, eiköhän nuo yllä olevat kommenttisi ja korostukset kerro miksi en aio jatkaa keskustelua kanssasi. Nämä Yetejä koskevat palstat olivat aikaisemmin mukavaa ja asiallista luettavaa ja paljon hyviä neuvoja uuden mallin omistajille on tullut. Nyt on tyyli näköjään hieman muuttunut!

Karvis

Eiköhän tuo nokkiminen ala jo riittämään, palataan siis aiheeseen.
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

tibis

Lainaus käyttäjältä: juissi - 04.09.10 - klo:01:43
onko tässä oikein leikkimään ruvettu? Mulle ihan uusi leikki mutta tähän asti vaikuttaa hauskalta leikiltä.

Minä olen ollut siinä käsityksessä että lapset leikkii. No ikääsi en tiedä enkä halukkaan tietää.

Miksi ihmessä  sä edes luet Yetin palstoja jos sua edes kiinosta koko auto?

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy