Rengas-Online.com

Aloittaja kokkopa1, 05.01.15 - klo:15:57

« edellinen - seuraava »

kokkopa1

Onko muilla millaisia kokemuksia ko. puljusta? Menin itse halpaan ja tilasin renkaat sieltä 19.12. ja toimitus luvattiin 30.12. Nyt mennään 5.1. eikä kellään siellä tunnu olevan hajuakaan missä tilaukseni on, mutta toimituksessa se ei ainakaan ole. Soitellut asiakaspalveluun 3 kertaa, kun sieltä on aina luvattu palata minulle, mutta eipä ole kukaan palaillut. DPD joka kuljettaa Suomessa sanoo ettei ole paketit edes lähteneet. Seuraavaksi alkaa taistelu vajaan 400e palauttamisesta. Varoituksena vaan muille...
Audi A4 Allroad TFSI -17
ex. Skoda Octavia RS Tdi 4x4 -17
ex. Audi A6 3.0TDi Quattro -14
ex. Skoda Octavia RS TDi -10

JarnoF

Lainaus käyttäjältä: kokkopa1 - 05.01.15 - klo:15:57
Onko muilla millaisia kokemuksia ko. puljusta? Menin itse halpaan ja tilasin renkaat sieltä 19.12. ja toimitus luvattiin 30.12. Nyt mennään 5.1. eikä kellään siellä tunnu olevan hajuakaan missä tilaukseni on, mutta toimituksessa se ei ainakaan ole. Soitellut asiakaspalveluun 3 kertaa, kun sieltä on aina luvattu palata minulle, mutta eipä ole kukaan palaillut. DPD joka kuljettaa Suomessa sanoo ettei ole paketit edes lähteneet. Seuraavaksi alkaa taistelu vajaan 400e palauttamisesta. Varoituksena vaan muille...

Kyllä minun kuulemien puheiden mukaan tuolta olisi tavarat tullut ihan OK. Taisit vaan valita niin "haastavan" ajan vuodesta tilata mitään, että myöhästymiset logistiikassa ovat melko todennäköisiä.

Jultsu

Kompataan samaa, joulun alla saa heittää ennusteilla vesilintua. Etkö saanut edes seurantakoodia kumeille? Jos siis kumit ei ole lähteneetkään vielä firmasta niin sitten alkaisin rähjäämään.
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

kokkopa1

Just tuli puhelu. Kuulema kuljetusliike hukannut. Sovittiin, että laittavat uudet matkaan ja ne mulla 12.1. Kahtellaan kui käy. Aiemmin tilannut mm. Tyrestosta ja Felgen outletistä ja homma toiminu ku junan vessa.
Audi A4 Allroad TFSI -17

ram1

Lainaus käyttäjältä: kokkopa1 - 05.01.15 - klo:19:34
Just tuli puhelu. Kuulema kuljetusliike hukannut. Sovittiin, että laittavat uudet matkaan ja ne mulla 12.1. Kahtellaan kui käy. Aiemmin tilannut mm. Tyrestosta ja Felgen outletistä ja homma toiminu ku junan vessa.
Hyvällä säkällä saat kahdet.Näinkin on käynyt  :D
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

gunman

Monet kumit tuolta ole tilaillut, ja ainoastaan kerran oli propleemia..
Neljän kumin tilaus oli toimitettu kahtena eri pakettina ja kuljetusfirma toimitti kaksi kumia ovelle.

Kyselin, että missä toiset kaksi ovat, kuljettaja ei osannut kertoa mitään.
Seuraavana päivänä postilaatikossa odotti lappu, jonka mukaan minulle olisi postissa paketti venaamassa.
Eipä siinä mitään, toiveikkaana kohti postia...
Olivat sitten sössineet senkin. (kuljetusliike) Minulle tullut postilappu kertoi, että olisin saanut noutaa paketin lähimmästä postista,
mutta eihän niitä puuttuvia gummeja sieltä löytynyt.

Lukuisten selvittelyjen jälkeen, (postin kanssa) selvisi että ne nakit oli jossain toisella puolen suomea, edelleen sen kuskin kyydissä...

Tästä tiedosta noin 3 päivän kuluttua gummit oli minulla.

Rengasonlinea ei ollut tapauksessani syyttäminen, vaan heidän käyttämäänsä ala-arvoista kuljetusliikettä.

Edit. Sillä kerralla ala-arvoinen kuljetusliike. Muutoin onnistunut toimitus hyvin suoraan ovelle.
Kulkineeni:
Nykyiset: Seat Ateca 2.0 TDI DSG -21
Fiat Knaus Suntraveller -00
Exät:
Seat Ateca 2.0 TDI DSG 4Drive -17
VW Tiguan 2.0 TDI DSG 4Motion -12
VW Tiguan 2.0 TDI A 4Motion -08, Kia Sportage 2.0 CRDI A 4x4 -05, Skoda Octavia combi 1.9 TDI A -03, Seat Cordoba vario 1.9 TDI -00, Seat Toledo 1.9 TDI -98, Nissan Primera 1.6 -94, Peugeot 405 1.9 -90, Saab 96 1.5 -79, Bmw 316 1.6 -78

Cayman

Tilasin kanssa haastavaan aikaan ma 15.12 ja perillä olivat to 18.12. Neljä kertaa olen yhteensä tilannut ja aina homma toiminut hyvin.Nytkin oli kesäkumeissa paistoleimat 36/14
ID.3 Business
Golf VIII

sambolo

Pari kertaa tilannu ja tullu alle viikossa.
Octavia RS III
Ex vag:
5F Leon 1.4 tsi style
08 Leon TDI FR
07 Ibiza FR

Oktaavi

Ainakin puolenkymmentä kertaa tullut tilattua renkaat tuolta ja alle viikossa ne on tulleet kotiovelle.

Boot

Hyvin toimii. Itsellä ja tuttavilla.

Ainoastaan firman sähköpostiin lähettelemät 3% alennusta lupaavat viestit ovat melko koomisia.
Suomi on ahdin valtakunta

Japi_

Aika jännä tosiaan jos heiltä ei olisi paketti lähtenyt, itse olen tilannut vaan yhdet kesärenkaat puljusta ja homma ainakin silloin kuin junan vessa.  8)
Kaveri on tilannut muutamat renkaat ja hänellä kerran kävi niin että tuli aluksi kahdet renkaat ja seuraavana päivänä toiset puuttuvat.. muuten toiminut niinkuin pitänyt.

Hinnoiltaan ainakin kilpailukykyiset kun ei tarvitse postituskuluja miettiä.

kokkopa1

Tarina jatkuu...

Sain 5.1. heiltä soiton, että alkuperäinen 18.12. tehty tilaus on kadonnut jonnekin, mutta laittavat heti uudet renkaat matkaan ja ne on minulla 12.1. Tänään sitten odottelin renkaita, mutta eipä tullut. Soitto taas kerran sinne ja sanoivat, että toimituspäivä onkin 16.1. Sillon palo käpy...ei saatana on ehdottomasti paskin verkkokauppakokemus, mitä olen viimeisen 10 vuoden aikana kokenut. En varmasti tilaa tuolta enää koskaan yhtään rengasta. Mistään hyvityksestä ei puhettakaan ja ovat rahojani pitäneet kuitenkin melkein kuukauden. Luotto tuohon puljuun meni vaikka tilasin sieltä juuri siksi, kun kaikki sitä kilvan kehuivat. En voi suositella.
Audi A4 Allroad TFSI -17

Archie

Kahdesti tilannut kesäkumit ja molemmilla kerroilla moitteeton toimitus. Postitäti roudasi hiki otsalla helmeillen rengaspaketit Yariksesta kotioven eteen. Joskus nettikaupoillekin sattuu maanantaipäiviä...

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy