Audi A4 2.0 TQ S-Line sdn -06

Aloittaja Ton-1, 09.08.10 - klo:23:59

« edellinen - seuraava »

jonze

vedä teipillä mustaks peilit.. niin mä aion tehdä.. helppoa ja sa joskus tarvittaessa poiskin..
hommat ovat paskoja, mutta niin ovat miehetkin

www.amasennustiimi.fi

www.ccldesign.fi

jonze

teippi kyl pysyy jos käyttää kunnon teippiä eikä mitää tarjoustalon teippiä ja kuka nyt liukkaril koko ajan pesee autoa ? 

www.amasennustiimi.fi

www.ccldesign.fi

Ton-1

Pysyy tahi ei itse en teippeihin 'sorru', jos tekee niin tekee kerran (mitä sitten tekeekin  ;D  ) ja kunnolla, ei niitä jaksa sitten kokoaikaa 'hiota'.
Member of a A(udi) & A(prilia) club

PTG

Lainaus käyttäjältä: Ton-1 - 27.11.10 - klo:10:39
Enhän minä olisi mitään reklamoinnut jos olisin vastaanottanut EHJÃ,,T vanteet, kahdessa oli hittiä, toisessa oikein kunnolla.

Noh, jännätään tätä miten tää keissi päättyy, ei näissä yleensä kyllä mitään voita.

Nuo linkkaamani eivät olleet vaihtokuoret vaan päälle asennettavat 'coverit':niistä kokemuksia?

Jep pääasia, että lopputulos on ok. Koitin ehkäpä juurikin sanoa (vain), että voitolle jääminen olisikin näissä kekkereissä pikkaisen bonusta 8)

Meillä on muuten ollut kolmessa autossa peilinkuoret ja ok on homma toiminut. Kiinnitykseen optioina mainituilla teipeillä tosin ne tuskin kiinni pysyisivät, mutta esim. In-Pron kuorien mukana tulleen kiinnitysaineen suhteen tässä ei ole ollut mitään ongelmia eli kiinni ovat pysyneet viimeisimmässä +20 tkm, pari autoa sitten noin 35 tkm ja suvussa matkanneessa vaggineessa jo yli 100 tkm.

Isoin ongelma noissa lienee se, että ne eivät välttämättä peitä alkuperäistä kuorta kaikilta osin, jolloin alkuperäisen värin näkyminen/erottuminen saattaa osoittautua ongelmaksi. Esim. musta ja kromi yhdistelmissähän tuo ei välttämättä töki, mutta muissa yhdistelmissä sitten sitäkin enemmän. Sikäli aidot kuoret ja/tai alkuperäisten maalaaminen halutun väriseksi on ehkä se friikin valinta.

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: PTG - 27.11.10 - klo:17:49
Sikäli aidot kuoret ja/tai alkuperäisten maalaaminen halutun väriseksi on ehkä se friikin valinta.

(Hiilikuitu)matottamista on kaverini tarjonnut muihinkin osiin, kait olis järkevintä hankkia kuoret esim. b-osina ja viritellä niistä.

Pertsa

^Ebaysta löytynee orkkiskuoria kun jaksaa selailla. Ne voi sitten maalauttaa. Jos hyvin käy niin löytyy vielä valmiiksi oikeanvärisetkin. Itsekin löysin orkkikset Audin brilliant black väriset täysin virheettömät kuoret (todennäköisesti olivat käyttämättömät) tuohon omaan B8:iini ebaysta. Muistaakseni 80 eur/pari + postikulut

NcP

Eihän sinulta Ton-1 jäänyt ylimääräiseksi se alkuperäinen kromireunuksinen S-line maski?  Omalle maskille kävi hasardi (pikku peräänajo) ja varaosalle olisi käyttöä.  Minkälainen homma sen vaihtamisessa muuten oli?

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: NcP - 05.12.10 - klo:15:44
Eihän sinulta Ton-1 jäänyt ylimääräiseksi se alkuperäinen kromireunuksinen S-line maski? 

No tota jäihän se mutta vain ihan pikkuhetkeksi eli on ollut jo kauan uuden omistajan hallussa.

NcP

Ok, eipä siinä sitten mitään.  Ebay kutsuu  ;D

Ton-1

Tuli pestyä autokin pitkästä aikaa, muuten huonosta kuvasta näkee noitten umpioitten sisäisten luomien mustaksi maalaamisen sopivuus keulan muuhun ilmeeseen.

Tikka

No hyvä, kun et ole pölykapseleita tuohon laittanut talvella. Etkös sitä harkinnutkin? Mutta laita ihmeessä noihin vanteisiin ne keskiöt, näyttää paljon paremmalta. ::)

PTG

Lainaus käyttäjältä: Tikka - 12.12.10 - klo:19:11
No hyvä, kun et ole pölykapseleita tuohon laittanut talvella. Etkös sitä harkinnutkin? Mutta laita ihmeessä noihin vanteisiin ne keskiöt, näyttää paljon paremmalta. ::)

Eikös ne kuitenkin olleet mustat (pelti)vanteet ideana?

Jos ihan rehellisiä ollaan, niin ei nuo kyllä kauempaa katsottaessa pölykapseleistä erotu. Pienetkin vanteet saattavat olla ok, mutta etenkin umpinaisia ero on todella häilyvä. Tiedä sitten, johtuuko siitä, että vanteet ovat yleisesti kasvaneet osin liiankin isoiksi, pölykapselit kehittyneet sitten 70-luvun tai olen vaan tulossa uudestaan teiniksi ;D

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: PTG - 12.12.10 - klo:19:36
Eikös ne kuitenkin olleet mustat (pelti)vanteet ideana?

Vähä on venyny sekin projekti .....

Noitten alujen pöllärit jäi asentamatta renkuloitten vaihdon yhteydessä, siinä vknlopussa oli 'muutamia' anekdootteja, sen yhen filon häviäminen muunmuassa, sitä yhtä keskiökuppia laittaessa yksi siipi murtu ja 'that's it' siltä kertaa ....  :(

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: Erkka - 27.10.10 - klo:19:13
Ton-1, täytyy myöntää asiakaspalvelun pelaavan kiitettävästi, kun ilmeisesti nikottelematta tilaavat uudet viallisten tilalle. Saitko pyynnön palauttaa naarmuuntuneet vanteet toimittajalle asiakaspalautuksena?

Sain ilmoituksen että uusi vannepari lähtee nyt agentilta, mulle ei tule lisäkustannuksia ja kolhiintuneista ei ole kukaan ollut kiinnostunut. Sain ymmärryksen että rahtari korvaa yhden vanteen täydestä hintaa joten agentti tulee asiassa vastaan.

Jos uusi pari nyt rantautuu ehjänä luulenpa olevani sen verran joulutuulella että korvaan erotuksen agentille ( summa kait alle satkun/ jäähän mulle yksi hyvä ja hieman enemmän siipeen saannut korjauskelpoiset vanteet).

jonze

löysitkö jostain silloin ne mustat vanteiden pultit??  iteki tarviis nyt sellaset

www.amasennustiimi.fi

www.ccldesign.fi

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: jonze - 18.12.10 - klo:10:42
löysitkö jostain silloin ne mustat vanteiden pultit??  iteki tarviis nyt sellaset

En ole vielä varpaitani tuon asian tiimoilta liikuttanut, josko pukki toisi ne?  ;D

Mustaamisesta vielä, löyty ulkomaan tarjonnasta nätti diisseli, katto pelti osakseen mustattuna + takapäästä ne pari listaakin mustattu jotka myös omalla 'duuni'listalla. Sorry pieni kuva.

jonze

iteki kokeilen tuota katon mustaamista... kuten myös muutakin pientä edestä ja katolta...  sopii ainakin tuohon sedanii tuo musta katto mut farkkua en ole viel tollasena nähny..

www.amasennustiimi.fi

www.ccldesign.fi

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: Ton-1 - 16.12.10 - klo:08:18
Sain ilmoituksen että uusi vannepari lähtee nyt agentilta, mulle ei tule lisäkustannuksia ja kolhiintuneista ei ole kukaan ollut kiinnostunut. Sain ymmärryksen että rahtari korvaa yhden vanteen täydestä hintaa joten agentti tulee asiassa vastaan.

Jos uusi pari nyt rantautuu ehjänä luulenpa olevani sen verran joulutuulella että korvaan erotuksen agentille ( summa kait alle satkun/ jäähän mulle yksi hyvä ja hieman enemmän siipeen saannut korjauskelpoiset vanteet).

Vanteet saatu uudenvuoden aattona. Ja ehjinä.  ;)

Keissi päätty toimittajan 16 punnan häviöön, toisaalta todella hianoa että on varalla jotakin joten annoin hyvää mieltä myös
toimittajalle luvalla siirtää yks 50 puntanen vielä tililtäni.

Eli loppu hyvin kaikki hyvin.  ;D

-Matti-

Joko olet ton-1 saanut asennettua sen putkiston autoosi,jos olet niin miten vaikutti ja muuttuiko äänet radikaalisti?
Oem+

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: -Matti- - 14.01.11 - klo:21:14
Joko olet ton-1 saanut asennettua sen putkiston autoosi,jos olet niin miten vaikutti ja muuttuiko äänet radikaalisti?

No enpä ole ...... ja tässä oon vähän kiikun kaakun että asennetaanko .... saas ny nähä meinaa vaikka tämän alustankin vaihto oli ihan ok niin jotenkin on vaan olo että parempi mennä originaaleilla. Alustasta tuli ensin kulttuurishokki ..... mutta nyt se tuntuu kyllä yltiöhyvältä, se lyö alk.p. S-Linen erikoistilanteissa 5-0.

Ton-1

Mustat vanteet voivat todellakin olla 'näkymättömät' kuten Markku J jossain vaiheessa kommentoi, musta katto on kyllä aika bueno, saas nähä miten omat vanteet sulautuu ...... vaikka eipä sitä enää pitkään tartte odotella, meinaa kesisten alle laittoa.

AUDI A4 QUATTRO S-LINE TITANIUM PACKAGE 2007 FOR SALE

Ton-1

Olin viemässä mustaa vannesettiä rengastettavaksi, sitä ennen piti tarkistaa itse vanteen ja S-Line:n jarrujen yhteensopivuus eli ei muuta ku Cittarin parkkihalliin  .....  ;D  Ei ole jarrusatulat lähelläkään ja väri on omaan silmään sopivan 'stealth', voipi hieman vielä muuttua kun renkaat päällä ja auto oikealla korkeudella.

Erkka

Suosittelen tuon heiveröisen tunkin takia laitettavaksi vaikka vararengas kynnyksen alle toimenpiteen ajaksi. Ihan vaan varotoimenpiteenä.  ;)
VW Passat Variant Elegance Business eHybrid 200 kW DSG vm. 2025
Ex. Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

Guest-105151

Komppaan Erkkaa... Yhden helman oikaisuttaneena tulin siihen tulokseen että minun autoja ei nostella muulla kuin jämäkällä hallinosturilla rengastöiden aikana, ellei sitten tienpäällä tule yllärihasardia. :)

On aika halpa joku matala hallinosturi helmaan verrattuna...

Ton-1

Kyllä tunkki ja joku välikappale on hankintalistalla, josko tänä keväänä, se välikappale pitänee 'editoida' itse?

Erkka

Lainaus käyttäjältä: Ton-1 - 25.02.11 - klo:15:07
Kyllä tunkki ja joku välikappale on hankintalistalla, josko tänä keväänä, se välikappale pitänee 'editoida' itse?

Minä tein välikappaleen sinisestä juniorikiekosta. Kiekko on sopivan pehmeä hallitunkkikäyttöön, eikä maksa paljon. Sahasin kiekkoon V-muotoisen uran, joka sopii hyvin kynnyksen kanttiin.
VW Passat Variant Elegance Business eHybrid 200 kW DSG vm. 2025
Ex. Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

Guest-105157

Itse ostin motonetistä semmoisen "Jackpadin". Maksoi takuulla enemmän kuin junnukiekko, mutta sai samalla reissulla tunkin kanssa. Kesällä sopivan pehmeä, jotta ei särje helmaa mutta senverran jäykkä ettei päästä metalleja keskenään kosketukseen.

Pertsa

^Itselläni ollut tämmöinen jo vuosia. On erittäin pehmeä ja antaa todella paljon periksi ja painuu melko kasaan kun autoa nostaa, mutta suojaa hyvin helmaa. Eikä maksa paljon.

Tikka

Heh, minä ajattelin varoittaa tuosta tunkista, mutta täällähän on jo muutkin niin tehneet. Mutta tosiaan, tuota auton omaa tunkkia ei kannata käyttää muuten kuin poikkeustapauksissa. Kokemuksesta voin sanoa, että ei tunnu mukavalta katsoa, kun auto romahtaa juuri tuollaisen tunkin päältä, eipä ole sillä tunkilla enää käyttöä.

jonze

eikös ne fordilla sanoneet että tunkkia ei saa käyttää renkaan vaihtoon kuin yhden kerran. sit pitää hommata uusi..

mut kesää odotellessa ni saat valssit alle  ;)

www.amasennustiimi.fi

www.ccldesign.fi

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy