Tuulilasin pissapojan letku vuotaa

Aloittaja Caddisti08, 24.12.14 - klo:16:38

« edellinen - seuraava »

Caddisti08

Tuulilasin pissapojan letku vuotaa ja ruiskuttaa vettä konepellin alla oikeaan takanurkkaan pissapoikaa painettaessa. Pesunesteen tankki ei tyhjene itsestään joten vika ob ilneisesti tuulilasille tulevassa letkussa. Onko kokemusta kuinka isosta remontista on kyse. Onko vaikea tehdä itse? Caddy ja mittarissa yli 300tkm.

Zaasa

jni

Kyllähän tuo korjaamolle on vietävä ja ainakin vikakoodit pitää lukea.
Ajossa: Skoda Enyaq 80 125 Edition iV
Ex M-B E 250 T 4Matic Elegance
Ex Suzuki Swift 1.2 VVT GL 5D
Ex Volvo XC60 2.4D AWD Geartronic Momentum
Ex Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D EXE
Ex VAG:t:
2 x Skoda Kodiaq
4 x Skoda Superb
4 x Skoda Octavia
1 x Skoda Felicia
1 x Seat Ibiza

Ajoniekat Savosta kaahaa. Katso vastakeinoja.

los los

Itellä oli sama vika korjautin hertsikan pikahulossa,en pitännyt kalliina oisko ollu 60 ekeä.Ilman kokemusta vastaavista töistä en usko päästävän samalle tasolle lopputuloksessa. Marmori tiskiltä on saatavissa muistaakseni korjaussarja kyseiseen vikaan.

jkarha

Jos se on semmoista kovaa "kurttuputkea" niin kuin Touranissa niin hajoilee vaan lisää kun yrität korjata.  Ei ole välttämättä helppo korjattava
riippuu tietty taidoista ja siitä korjaatko hallissa vai ulkona pakkasessa.  Mulla korjattiin lopulta asentamalla ja tiivistämällä isompi letku siihen päälle. Ei ollut montaa kymppiä. Jos taasen se on tavanomaisempaa letkua niin voisi olla helpompi korjattava.

Caddisti08

Kiitos vastauksista! Erityisesti kolmesta viimeistä oli hyötyä.

MikkoP

Tuolla lisää keskustelua aiheesta: http://www.vagarena.fi/index.php?topic=20769.0

Itse tosiaan korjasin tilanteen 50 sentin liittimellä ja sillä on menty jo varmaan pari vuotta.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy