Autonvaihtopohdiskelua

Aloittaja Sean80, 08.08.10 - klo:19:27

« edellinen - seuraava »

Uppe

Lainaus käyttäjältä: Skula - 25.01.13 - klo:14:18
Varustelista näyttää tarjouksella kutakuinkin tälläiseltä..

*Kangas'Move' Anthrasiitti
*Havanna metallic
*Business Automaatti
*Automaattivaihteisto Steptronic
*Kääntyvät takapenkit
*PDC
*Xenon-valot
*Aktiivivakionopeussäädin Stop&Go toiminnolla
*Connectivity Professional
*Näkyvyyspaketti
*Autom himmentyvä taustapeili
*Sumuvalot eteen
*Sadetunnistin
*Taitettava päänsuoja taakse
*Servotronic
*Nahkainen urheiluohjauspyörä
*Mallimerkinnän poisto
*Urheiluistuimet eteen
*Alumiiniset koristelistat, harjattu
*Kojelaudan lista reuna Black high-gloss
*Harman Kardon Hifi-järjestelmä
*Laajennettu yhteys matkapuhelimen musiikkisoittimelle
*Mittariston ajotietokonenäyttö laajennet

Eli tuo on laskettu ilman Lines-pakettia? Itse ottaisin myös Kromipaketin eli ne kiiltolistat (n.250e) ja automaattiset kaukovalot (alle 200e). Ja jos 16" vanteilla tilaa niin saa Run flatit vaihdettua normaaleihin ilmaiseksi.

Skula

Ilman Lines paketti, koska en halua maksaa sellaisista jutuista mitä en kaipaa..

Joku väri voisi kiiltolistoja kaivata. Itse katselin mm. tuota ruskeaa sävyä niin se ei tuntunut kaipaavan. Toinen vaihtoehto olis se vielä tummempi ruskehtava.. Sekään ei mielestäni välttämättä niitä kaipaa..

Ainoa mitä mietin, että jos touring malli sittenkin..

Ensi kuun loppuun kampanja on voimassa, ja jos nyt tilais ton bensaversion, toimitus menisi touko/kesäkuulle.. Joten kiire ei tän kanssa voi olla :)
Romurautaa ja paalivehkeitä.

esakom

No niin, lämpenihän se skulakin bmw:lle :) Kyllä se vain on sen verran kova kamppis, automaatti on ihan ehdoton, ja bemarilla ne on tosi hyviä. Ja tosiaan nelkkuna nyt käytännössä kaupan päälle. Itsehän ajelen vielä vanhalla volvolla  :-[, mutta seuraava auto voi hyvinkin olla juuri tuollainen bemu, vaihtokuumetta vähitellen pukkaa itselläkin.

Ei mitään touringia, jos et oikeasti sellaista viikoittain tarvitse. BMW on paljon tyylikkäämpi sedanina. Jos silloin tällöin pitää oikeasti tavaraa kuskata, niin sitä varten sitten joku parin tonnin paku/farkku riittää hyvin. Volvoni on siis -03 V40 farkku, ja onhan se kätevä yhden kerran vuodessa, jos sitäkään... Haksahdin ainoastaan sen takia että sain aikoinaan hyvän tarjouksen.

Markku J

Minusta Touring on myös kaunis. Jälleenmyynnissä varmaan sedania halutumpi. Mutta lienee myös hieman meluisampi, kuten farkut yleensä.

Skula

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 25.01.13 - klo:18:51
Minusta Touring on myös kaunis. Jälleenmyynnissä varmaan sedania halutumpi. Mutta lienee myös hieman meluisampi, kuten farkut yleensä.

Minusta 3 sarjalainen on touringina hivenen nätimpi.. Vähän sama juttu kuin A4:n kanssa.. Hintaeroa oli muistaakseni yli 2ke, joten hinta on kovin suolainen..

Mutta.. Tarvetta ei farkulle ole.. Joten oikeastaan nyt vain odotellaan, mihin suuntaan se pää kallistuu..

Kiirettä ei ole..
Romurautaa ja paalivehkeitä.

Kosti K Kelju

Lainaus käyttäjältä: JoJio - 25.01.13 - klo:01:24
Polo, nyt kun R-line pakettikin oli tullu saataville, niin oisi aika pirtsakan näköinen peruspunaisena  ;)
Polo on upean näköinen tuolla R-Line varustuksella, jos nyt ryhtyisin tekemään autokauppaa tämä olisi ehdottomasti harkitsemisen arvoinen vaihtoehto A1:lle pikkuautoluokassa.

Juppa

Autonvaihtokuume alkaa ehkä pikkuhiljaa nostella päätään ::)
Eli mitähän sitä seuraavaksi. Pitäis kyllä malttaa ainakin ensi kesä ajella tuolla nykyisellä.

Emil Eagle

Lainaus käyttäjältä: Skula - 25.01.13 - klo:18:32
Joku väri voisi kiiltolistoja kaivata. Itse katselin mm. tuota ruskeaa sävyä niin se ei tuntunut kaipaavan.

Oliko kuvien autossa listat? Jos ei, niin mitä listoja siihen tulisi vielä lisää kiiltolistoilla (esimerkkikuvaa jollakulla?)
Kiitokset mukavasta foorumista.

Uppe

Lainaus käyttäjältä: Emil Eagle - 25.01.13 - klo:19:20
Oliko kuvien autossa listat? Jos ei, niin mitä listoja siihen tulisi vielä lisää kiiltolistoilla (esimerkkikuvaa jollakulla?)

Jep,Luxuryssa ne on vakiona. Listat ikkunoiden ympärille ja pienet detaljit etu- ja takapuskureihin alas. Kromipaketin mukaan tulee vain nuo ikkunalistat

Markku J

On tuossa kuvien Luxury -linessä kromilistat ikkunoiden ympärillä. Minä en niitä kolmoseen kaipaisi, ellei halua tehdä siitä pappamaisen luksus -lookia, jonkin tumman värin kanssa, mihin tuo Luxury -line tähdänneekin. Ruskeaankin sopii minusta oikein hyvin mustat oviraamit - siis ilman kiiltolistoja. Tämä on taas näitä makuasioita, joissa jokainen tehnee haluamansa valinnan.

Omaan ex-Bemuun en toki voinut harkitakaan kiiltolistoja:

Ishvan

Makuasioita sano koira kun...Mutta itse olisin ilman muuta punaisen kaveriksi ottanut kiiltolistat  :).
MY -17 Volvo S60 D4AWD R-Design "Polestar 220hp/440nm" + Renault Clio 0.9Tce GTLine
ex.Volvo V60 D4A Ocean Race
ex.Volvo V60 D5 R-Design "Polestar"
ex.Volvo V60 D5A Summum

M1kke

Autonvaihtokuvio noudatti taas tuttua kaavaa ja muutama viikko sitten herännyttä kuumetta lääkittiin tänään tilaamalla uusi Leon 2.0 TDi 184 hv FR.

Lisävarustelistalta lähinnä FR Launch Packin mukana LED-valot + 18" vanteet ja parkkitutkat molempiin päihin autoa. Muu tarvittava tuleekin vakiona..

Auton saa vasta kesällä joten vielä ehtii puolisen vuotta ajella vaihtoon menevällä RCZ:lla. Kummasti kuume hellittää kun saa auton edes tilaukseen vaikka ei vielä pitkään aikaan rattiin pääsekään. Mielenkiinnolla odotan elämäni ensimmäistä dieseliä vaikka olen joskus vannonut, että en niihin koske. Valmistus alkaa vasta viikolla 22 joten on tässä vielä hetki aikaa vaihtaa tilaus 180 hv bensaan jos alkaa ahdistamaan liikaa.  :)

PTG

Lainaus käyttäjältä: Ishvan - 25.01.13 - klo:19:47
Makuasioita sano koira kun...Mutta itse olisin ilman muuta punaisen kaveriksi ottanut kiiltolistat  :).

Samoin. Ilman kiiltolistoja lookki kuin 1986-vuoden gt corollassa, jossa helmat maalattu korin väriin. Hieno auto toki ilman tätäkin viilausta ;)

Markku J

Vanhan kansan miehiä liikkeellä ? Eihän punaiseen Sportline 335i:n voi kukaan tässä päivässä kiinni oleva haluta kromilistoja ikkunoihin ? Huh, kun jo puistattaa ajatuskin.

PTG

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 25.01.13 - klo:21:44
Vanhan kansan miehiä liikkeellä ? Eihän punaiseen Sportline 335i:n voi kukaan tässä päivässä kiinni oleva haluta kromilistoja ikkunoihin ? Huh, kun jo puistattaa ajatuskin.

Jaa kumpi on sitten kampi. Taidat kuitenkin olla jo "melkein" aikuinen meikäläisen +40 v tasoon verrattuna ;D

No me vaihdoimme juurikin eilen T-Reen Tiguun, joten kaikki on suhteellista - mutta emäntä on innoissaan, joten varmaan se on hiano ::)

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: PTG - 25.01.13 - klo:21:39
Samoin. Ilman kiiltolistoja lookki kuin 1986-vuoden gt corollassa, jossa helmat maalattu korin väriin. Hieno auto toki ilman tätäkin viilausta ;)
...ja kiiltolistojen kanssa lookki sama kuin 1976-vuoden corollassa  ::)  ;D

PTG

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - 25.01.13 - klo:21:56
...ja kiiltolistojen kanssa lookki sama kuin 1976-vuoden corollassa  ::)  ;D

Jep - maailma (ja varsinkin audit ja bemmit) tarvitsevat esikuvia :P

Ishvan

Mitä väliä mikä "Line" se on. Silmä kertoo että se tarvii kiiltolistat, onhan mulla omassakin  ;). Ehkä olen sitten vanhahtava kolmekymppinen  ;D.
MY -17 Volvo S60 D4AWD R-Design "Polestar 220hp/440nm" + Renault Clio 0.9Tce GTLine
ex.Volvo V60 D4A Ocean Race
ex.Volvo V60 D5 R-Design "Polestar"
ex.Volvo V60 D5A Summum

Ton-1

Olen Markun kanssa näemmä samassa vähemmistöveneessä - ei kromeja ainakaan tuohon punskuun. 8)
Member of a A(udi) & A(prilia) club

vorkki

Lainaus käyttäjältä: Ton-1 - 25.01.13 - klo:22:11
Olen Markun kanssa näemmä samassa vähemmistöveneessä - ei kromeja ainakaan tuohon punskuun. 8)
+1
Välttelee viimeiseen hengenvetoon asti tulemasta henkisesti niin vanhaksi että auton... äh, tulin jo.

topias

Eihän punaiseen Sportline 335i:n voi kukaan tässä päivässä kiinni oleva haluta kromilistoja ikkunoihin ?

Mutta punaisessa  A6:ssa ne ovatkin passelit?
Huh, kun jo puistattaa ajatuskin. :P

nimim.kiiltolistat hopeisessa

VAG!

Lainaus käyttäjältä: M1kke - 25.01.13 - klo:21:25
Valmistus alkaa vasta viikolla 22 joten on tässä vielä hetki aikaa vaihtaa tilaus 180 hv bensaan jos alkaa ahdistamaan liikaa.  :)

Siitähän tulee sitten vielä kaupan päälle mallivuoden 2014 yksilö ;) Kyllä kelpaa odotella 8)

T

Kiiltolistat on kyllä niin makuasia että ihan hyvä että ne on saatavilla tai ne voi jättää pois.
Itse olen niiden kannattaja jossain määrin, jos vanteet on hopeiset, keulamaskista ja putkenpäistä löytyy sopivasti kromia tai alumiinia...

Black optic mallit on sitten omalla tavallaan hienoja, kun jätetään kaikki ylimääräinen kiiltävä pois.

Kukin tavallaan. Tylyiltä ne harrikatkin näyttäisi mattamustilla pakoputkilla  :D

Car History: Passat 1.6CL vm1990, Passat 3B 1.8 vm2000, Audi A4 1.8T vm2006, Honda CR-V 2008, VAudi A4 2.0TFSI quattro vm2006, Passat Variant 2.0TDI Bluemotion 140hv vm2011, BMW X5 E70 3.0D 2007
Automaagisilla vaihteistoilla 2006 alkaen.

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: T - 25.01.13 - klo:23:15
...Tylyiltä ne harrikatkin näyttäisi mattamustilla pakoputkilla  :D

ei välttämättä....  ;)

T

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - 25.01.13 - klo:23:45
ei välttämättä....  ;)

No ei! Vertaukseni oli näemmä todella huono  :D
Car History: Passat 1.6CL vm1990, Passat 3B 1.8 vm2000, Audi A4 1.8T vm2006, Honda CR-V 2008, VAudi A4 2.0TFSI quattro vm2006, Passat Variant 2.0TDI Bluemotion 140hv vm2011, BMW X5 E70 3.0D 2007
Automaagisilla vaihteistoilla 2006 alkaen.

skriko

Onneksi autonvaihtokuume meni taas ohitse. Lääkkeeksi otin vain järkeä.
Harrikka näyttää hirveältä oli mustat tai kromatut putket. ;D

Loco

Lainaus käyttäjältä: Ton-1 - 25.01.13 - klo:22:11
Ei punaiseen eikä valkoiseen.

Loungeliner

Lainaus käyttäjältä: M1kke - 25.01.13 - klo:21:25
Autonvaihtokuvio noudatti taas tuttua kaavaa ja muutama viikko sitten herännyttä kuumetta lääkittiin tänään tilaamalla uusi Leon 2.0 TDi 184 hv FR.

Lisävarustelistalta lähinnä FR Launch Packin mukana LED-valot + 18" vanteet ja parkkitutkat molempiin päihin autoa. Muu tarvittava tuleekin vakiona..

Auton saa vasta kesällä joten vielä ehtii puolisen vuotta ajella vaihtoon menevällä RCZ:lla. Kummasti kuume hellittää kun saa auton edes tilaukseen vaikka ei vielä pitkään aikaan rattiin pääsekään. Mielenkiinnolla odotan elämäni ensimmäistä dieseliä vaikka olen joskus vannonut, että en niihin koske. Valmistus alkaa vasta viikolla 22 joten on tässä vielä hetki aikaa vaihtaa tilaus 180 hv bensaan jos alkaa ahdistamaan liikaa.  :)
Luvattiinko toimitusta mihin kohtaan kesää? Oma jahkailu keskittynyt nyt bensa-DSG-FR:n ja manuaalidieselin välille. Molemmat siis tämän hetken malliston yläpäästä... Diesel-FR:ssä ei konfiguraattorin mukaan ole Climatronic vakiona?

Omat ajomäärät ei puolla disukkaa, mutta arvelen että vähän ajettuna dieselin jälleenmyyntiarvo olisi joskus parempi?

Markku J

Tähän pappamallin A6:een kromilistat jotenkin kelpuutan, mutta en sporttihenkiseen, kompaktimpaan autoon. Ei taida A6:a saada tilattuakaan ilman listoja ?

On tämä A6 ajotuntumiltaankin todellinen "pappakulkine" minun ex-335iA:n verrattuna. Ikääni sopiva auto siis.

1101

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 26.01.13 - klo:08:32
Tähän pappamallin A6:een kromilistat jotenkin kelpuutan, mutta en sporttihenkiseen, kompaktimpaan autoon. Ei taida A6:a saada tilattuakaan ilman listoja ?
.

Onnistuu...

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy