Autonvaihtopohdiskelua

Aloittaja Sean80, 08.08.10 - klo:19:27

« edellinen - seuraava »

autofanaatikko

Lainaus käyttäjältä: Jokker - 29.12.12 - klo:18:38
Kevään projektina joutuu *harmittavasti* vaihtamaan ainakin A5:n takaosastoltaan tilavampaan/käytettävämpään menopeliin ja optiona vaihtaa molemmat perheen autot (2008 Golf lisäksi). Joka tapauksessa kaksi autoa on työn + muiden kuljetusten vuoksi tarpeen jatkossakin.

Preferensseinä: automaatti + neliveto + diesel. Työsuhdeauto olisi mahdollinen tai sitten uudehko (= 2008/nuorempi) vaihtoehto omalla rahoituksella.

Alustavasti mietinnässä: A4:n eri variaatiot, BMW:n 3/5-sarja, MB:n E/C-sarja. Kokemukset Mersusta ja BMW:stä tervetulleita? Suosituksia muista mitä kannataisi käydä koklaamassa?

Jos sua kiinnostaa vähänkään alle 19.000km:a  ajettu 3-sarjan automaattivaihteinen farkku facelift mallina, nelivetona ja uudemmalla 135kW koneella ja Hämeenlinna ei ole kaukana, niin suosittelen ottamaan yhteyttä sinne. Auto on mun vanha ja virheetön yksilö. Ei tupakoitu eikä kuljetettu koiraa tai oikeastaan mitään muutakaan. Takapenkkikin lähes koskematon. 2xrenkaat aluilla, Defan lämppäri sisähaaralla, navigaattori, ksenonit. sisä- ja ulkovalopaketti (mm. maavalot, valot ulko-ovenkahvoissa yms.), shköinen ristiseläntuensäätö etuistuimissa, usb-yhteys jne. jne. Huom auto on vielä takuunalainenkin!

Auto on Hämeenlinnan Autokeskuksessa. Siinä on hyvä yksilö ja en tosiaan kuseta, koska se on mun vanha auto. Pyynti lienee noin 40.000 euroa

- Lainaus korjattu. - Quality -

skriko

Lainaus käyttäjältä: supe - 01.01.13 - klo:16:05

Näin on ei se ikää katso,edellinen naapuri oli iältään myös +60v ja osti uutena vm 2004 civic type-r ja oikein jonkun pörinä putkenki siihen hommasi :)

Mitä tuo myös tuossa tarkoittaa???

Quality

Lainaus käyttäjältä: skriko - 01.01.13 - klo:16:16
Mitä tuo myös tuossa tarkoittaa???

Tulkitsen tuon niin, että kirjoittaja tarkoittaa "jopa 60+ v."
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

tsiih

Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

Cayman

Huomenna monella jännä pvä,uusi auto alle! Omasta Golf VII ei ole kuulunut mitään,vaikka myyjä lupasi toimituksen juuri näille välipäiville,ja minähän en perään kysele,olkoot sitten vaikka kevääseen liikkeen pihassa,jos nyt edes on vielä maassa
ID.3 Business
Golf VIII

skriko

Lainaus käyttäjältä: Audis - 01.01.13 - klo:18:25
Huomenna monella jännä pvä,uusi auto alle! Omasta Golf VII ei ole kuulunut mitään,vaikka myyjä lupasi toimituksen juuri näille välipäiville,ja minähän en perään kysele,olkoot sitten vaikka kevääseen liikkeen pihassa,jos nyt edes on vielä maassa

+10

Skula

Lainaus käyttäjältä: skriko - 01.01.13 - klo:16:00
Ihminen on juuri sen ikäinen miksi tuntee itsensä. Olen sinua Skula ilmeisesti toistakymmentä vuotta vanhempi, mutta sporteilla mennään. Pappa-autot eivät ole vielä tähän mennessä herättäneet  omistajan eivätkä haltijan halujakaan.

Juurikin näin!

Tunnen itseni vanhaksi, ja kun ei tsiihn riiaminen ota luonnistaakseen, ja ma1jakin on hyljännyt, niin otetaan tosiasiat kouraan ja seuraavat ostokset taitaakin olla jonkin sortin lukulasit ja farkku Superb!
Romurautaa ja paalivehkeitä.

rob-s

Lainaaseuraavat ostokset taitaakin olla jonkin sortin lukulasit ja farkku Superb!

Kävin syksyllä näöntarkastuksessa ja siellä todettiin että parin vuoden päästä täytyy mulle lisätä lukuosa laseihin..prke! (OT)
..ei kuiten uhannut että pitäisi farmaria ostaa:)
Nykyiset: Audi R8 4.2 V8 ja Audi A5 B9 2.0TFSI quattro
Ex: Audi A4 B8.5 2.0TFSI quattro
Ex: Porsche 981 Boxster
Ex: Porsche Cayman S
Ex: Audi RS4 4.2FSI V8 B7 sedan
Ex: BMW 328i TwinPower Turbo Sport F30 Sedan /
Ex: Audi A5 2.0TFSI quattro cabriolet s-tronic  /
Ex: A5 3.0TDI quattro coupe s-line

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: skriko - 01.01.13 - klo:16:00
Ihminen on juuri sen ikäinen miksi tuntee itsensä....
Nimenomaan näin. Itse tunnen olevani yhtä hyvässä kunnossa ja vedossa kuin kakskymppisenä (ja siitä on sentään aikaa ihan helvetisti) vaikka asia ei todellisuudessa varmastikaan noin ole. Mutta se että tuntee itsensä paljon nuoremmaksi kuin mitä oikeasti on mielestäni vain positiivista.

skriko

Mutta siinähän on sitten se kysymys että fyysiseti vai henkisesti.
Sitten autonvaihtopohdiskeluun. Peugeot RCZ:n uudet hinnat tulleet sivuille. Hinnan nousu noin 900â,¬ netto. Mutta uuden ja vanhan mallin ero 3 500â,¬ totuudessa. Kyllä tekisi mieli vaihtaa autoa, mutta ei viitsisi alkaa taas viiden vuoden pätkää uudestaan, kun  on jo kohta 2,5 vuotta maksettu vanhaa. Kuukausierää ei halua suurentaa kun tulot dramaattisesti pienentyneet. Pörssiosakkeita ei voi nyt myydä.  :( :(

Skula

Lainaus käyttäjältä: Skula - 01.01.13 - klo:19:29
Juurikin näin!

Tunnen itseni vanhaksi, ja kun ei tsiihn riiaminen ota luonnistaakseen, ja ma1jakin on hyljännyt, niin otetaan tosiasiat kouraan ja seuraavat ostokset taitaakin olla jonkin sortin lukulasit ja farkku Superb!

Oho. Aloitin Suprebin konffaamisen, enkä ollut päässyt kuin nahkaa sisälle ottamaan, ja jo hinta on yli 50ke.. Saap jäähä kauppaan, noin vanha en sentään ole  8)

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: skriko - 01.01.13 - klo:20:35
Mutta siinähän on sitten se kysymys että fyysiseti vai henkisesti...
Nii-o. Onneksi tuntuu siltä vain fyysisesti :)

Pekka T

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - 01.01.13 - klo:20:53
Nii-o. Onneksi tuntuu siltä vain fyysisesti :)

Taitaapi mennä tuolle henkiselle puolelle...   :D
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

Cyclic Stig

Lainaus käyttäjältä: Skula - 01.01.13 - klo:14:48
Tarkemman tutkiskelun jälkeen Megane RS jA Focus ST on nyt ehkä, siis ehkä, kun en oo vielä ajanu kumpaakaan, kuitenkin todettu liian "teineiksi", näin "parivuottavielämatkaa 40veelle"..

Pitänee ottaa tehoissa takapakkia, ja tutkia uudestaan esim A3, BMW3 yms..
Skula hei, ei kait tuossa kommentissa ole vähän sitä "mitähän naapuri ajattelee"-sävyä? Eikös se auto osteta itselle....?

Kyllä minä sinuna kuitenkin kävisin Foordia ja Rellua kokeilemassa. Minä en koskaan ehtinyt uuden ST:n rattiin ennen Rellukauppaa mutta lukemieni artikkelien perusteella hieno peli sekin on. Vähän enempi sellainen arjen käyttöauto kuin RS jo ihan ovien lukumääränkin vuoksi. Ja sitä saa jumapliut farkkunakin jos kerran "papattaa". Lukkoa siihen ei toki saa joka sysäisi minut nyt tällä kokemuksella Rellun suuntaan. It's almost magic... Jos mulle jatkossa tulee läheskään tuon tehoisia autoja niin kyllä LSD on ihan ehdoton edellytys, ainakin vajaavetoisessa.
Mercedes AMG A45 4Matic 2016 (FL) Cirrus White

Antza

Lainaus käyttäjältä: Skula - 01.01.13 - klo:20:50
Aloitin Suprebin konffaamisen [klip] Saap jäähä kauppaan, noin vanha en sentään ole  8)
Ellen aivan väärin muista niin kertaalleen olet Superbin ehtinyt tilaamaankin..?  ;D
Skoda

Skula

Lainaus käyttäjältä: Cyclic Stig - 01.01.13 - klo:22:37
Skula hei, ei kait tuossa kommentissa ole vähän sitä "mitähän naapuri ajattelee"-sävyä? Eikös se auto osteta itselle....?

Ei ole, enkä silti tarkoita että olisin liian vanha ko.auton puikkoihin, vaan ehkä enemmän se tuollaisen auton tietynlainen imago nykyiseen "elämäntilanteeseen" nähden aiheuttaa itsellenikin hivenen vatsanpuruja, mutta katsotaan nyt..  Ja kyllä.. Tuo on tarkoitus ostaa kyllä ihan itselle ajoon.. Mutta..

Kokeilemaan on kyllä mentävä. Ja lapsellisena(siis lapsia omaavana) tuo ST on piirun verran "haluttavampi" vaikkakin on sen ~kympin kalliimpi..

Vaihtoehdothan noille onkin sitten jo imagollisesti vähän "isompia", eli käytetyt Porschet, näin esimerkiksi mainittuna..

bowtie81

Paras tarjous octavia 2 experience mallista, pk-seudulla ~2000â,¬ alennusta verottomasta hinnasta. Mitä mieltä olette, kannattaako tuo laittaa (3kk toimitusaika, eli saa vielä tehdasvarusteet valittua), vai odottaako ocu3:sta? Ocu2 kelpaa käyttäjälle koska nykyiseen verrattuna se on hyvin hieno (fabia-06), mutta uudessa olisi hihnakone, pienempi kulutus ja tietty uusi malli ehkä pitää arvonsa. Mutta hinnasta kun ei tiedä:( Nyt saisi 1.2TSI combin ~25kâ,¬, saako vastaavasti varusteltua ocu:3sta, eiköhän siinäkin oli kulimallit joista puuttuu moni experiencen mukana tuleva varuste. Ja tietty ocu2 on jo viimeisenpäälle hiottu malli?

Ps. 06 fabia 1.9tdi elegance combi eberillä, 180tkm ajettu ja siisti auto, yhdeltä omistajalta, niin onko nämä hyvityshinnat ok, 3000â,¬, 4500â,¬ ja 5900â,¬, nettohyvityksiä kaikki? Nettiautossa on yksi vastaava jossa yksityisen pyynti 9900â,¬. Oma arvio auton kauppahinnaksi ehkä jotain 7900â,¬ ja liikkeen pyynti tuolle varmaan olisi 8900â,¬. Tuo 3000â,¬ huvitti itseäni, kuinka tyhmänä automyyjät asiakasta pitää. Laskeeko ne, että joutuu takuuaikana vaihtamaan moottorin pari kertaa?

eGetin

Ei siitä Fabiasta noilla hinnoilla luopua kannata todellakaan. 8-10ke on ihan oikea hintaluokka, joku 5900 euroakin on jo aika säälittävää. Jo pelkästään itse myymällä tulet erittäin suurella todennäköisyydellä säästämään uuden Octavian hintaeron vanhaan.

VAG!

Lainaus käyttäjältä: eGetin - 02.01.13 - klo:14:11
Ei siitä Fabiasta noilla hinnoilla luopua kannata todellakaan. 8-10ke on ihan oikea hintaluokka, joku 5900 euroakin on jo aika säälittävää.

Mitä nyt pikaiseen Nettiautoa katsoin, niin 10 tonnia on kyllä kaukana oikeasta hintaluokasta. Jos siis on tarkoituksena oikeasti auto myydä, eikä elää pilvilinnoissa.  Kahdeksan tonnia alkaa olemaan jossain määrin realistinen. Jos liike antaa nettohyvitystä 5900 ja uudesta alennusta 2000 tonnia, niin en näkisi sitä huonona diilinä. Sopparin tekee siten, että auton saa itsekin halutessaan myydä, niin lähtökuopat ovat hyvät. Itse myymällä Fabiasta saisi luultavasti 6900, joten tonnin saisi siitä ylimääräistä taskuun.

Uudesta Ocusta on paha mennä sanomaan mitään. Se on kuitenkin selvää, että Experiencen varustetasoon ei ole mitään toivoa uudessa Ocussa samalla rahalla. Arvostaako sitten enemmän hyviä varusteita vai uutta mallia, on jokaisen itse päätettävä.

Antza

Jos/kun uusi Octavia on merkittävästi nykyistä kalliimpi niin tuskin nykyisen mallin hintataso tulee romahtamaankaan. Vaikka uusi malli heikentäisi vanhan mallin haluttavuutta niin toisaalta uuden mallin korkeampi hankintahinta jos ei nyt suorastaan vedä vanhankin mallin hintoja ylöspäin niin ainakin roikottaa niitä nykytasolla.

Ja jos vaihtoväli on jatkossakin samaa luokkaa 5-6 vuotta niin tuollaiset asiat tasoittuu muutenkin. Myös siitä näkökulmasta että uuden mallin hankkiminen ei loppupeleissä tulekaan niin kalliiksi - että jos sellaisen haluaa niin asian voi halutessaan laskea niinkinpäin järkiratkaisuksi  ;)
Skoda

Skula

Lainaus käyttäjältä: Antza - 01.01.13 - klo:23:23
Ellen aivan väärin muista niin kertaalleen olet Superbin ehtinyt tilaamaankin..?  ;D

Tilaussoppari oli myyjän pöydällä valmiina.. Ilman nimeäni, jos en väärin muista..  ;) Silloin tuli vatuloitua Insignian ja Superin välillä.. Kumpaankaan en sortunut, mikä tuntuu nyt ihan hyvältä  ;D

bowtie81

Lainaus käyttäjältä: Kukkanen - 02.01.13 - klo:14:29
Mitä nyt pikaiseen Nettiautoa katsoin, niin 10 tonnia on kyllä kaukana oikeasta hintaluokasta. Jos siis on tarkoituksena oikeasti auto myydä, eikä elää pilvilinnoissa.  Kahdeksan tonnia alkaa olemaan jossain määrin realistinen. Jos liike antaa nettohyvitystä 5900 ja uudesta alennusta 2000 tonnia, niin en näkisi sitä huonona diilinä. Sopparin tekee siten, että auton saa itsekin halutessaan myydä, niin lähtökuopat ovat hyvät. Itse myymällä Fabiasta saisi luultavasti 6900, joten tonnin saisi siitä ylimääräistä taskuun.

Uudesta Ocusta on paha mennä sanomaan mitään. Se on kuitenkin selvää, että Experiencen varustetasoon ei ole mitään toivoa uudessa Ocussa samalla rahalla. Arvostaako sitten enemmän hyviä varusteita vai uutta mallia, on jokaisen itse päätettävä.

valitettavasti parhaan alennuksen antanut liike hyvittää 3000â,¬, ja 3kk toimitusajan aikana saa myydä itse. Kumma sinällään, mutta näin se alennus näkyy kun nettohyvitystä pyytää. Mutta kyllä uskon, että fabia lähtee 7-8 tonnilla eteenpäin, farkun kun saa pakuksi, jolloin se on ihan haluttava vaikkei automyyjien puheiden mukaan disulit liiku vaihtohallista. Kumma kun se ei näy hinnoissa...

jaberg78

Lainaus käyttäjältä: Kukkanen - 02.01.13 - klo:14:29
Mitä nyt pikaiseen Nettiautoa katsoin, niin 10 tonnia on kyllä kaukana oikeasta hintaluokasta.

Omasta -03 130tkm Fabiasta sain pari vuotta sitten 5.900, joten aika hyvin säilyy Skoda arvo. Mutta 8.000 euroa yli 160tkm ajetusta pikku-dieselistä ei kukaan maksa
E53 3.0d -05 (ex Fabia 1.4 -03, Octavia 1.9tdi -02, Cordoba 1.9tdi -00, Saxo 1.4 -00, Uno 990cc -89)

eGetin

Pöh, pikkuautoistahan ei arvo häviä mihinkään ja kun tuossakaan ei ole vielä 200tkm mennyt rikki niin arvo ei ole tipahtanut pohjamutiin. Kymppitonni on melkoista haaveilua mutta en minä tuota 8ke hintaa minään pahana pitäisi. Mitä pikaisesti sopivalla filtterillä (05-> diesel manuaali <185tkm ajettu) hintoja katselin Nettiautosta niin kyllä -06 1.9TDI Fabiasta voi vielä 8ke saada myydessä. 1.4TDI:tä on Nettiauto pullollaan mutta tuota vähän tykimpää mallia ei niinkään.
Voinhan minä olla taas jälleen kerran väärässä mutta väittäisin pikkuautojen kulkevan ainakin VAG-puolella omissa hinnoissansa eikä niitä voi verrata isompiin kulkineisiin hintansa puolesta. Itse olen jo usean vuoden ajan hämmästellyt kun 9N-koppaisista Poloista (sama pätee noihin Fabioihin) pyydellään ihan käsittämättömiä hintoja siinä missä samanikäisen ja saman verran ajetun Golfin saisi melkein puolet halvemmalla.

E: Ja ehdottomasti ensin itse yritetään myydä. Jos Fabiasta saa nyt 8ke niin menee parhaan tarjouksen antaneeseen liikkeeseen ja ostaa sieltä uuden auton tilalle. Tuollainen auto on kuitenkin vielä suht haluttu.

bowtie81

Lainaus käyttäjältä: eGetin - 02.01.13 - klo:16:12
Pöh, pikkuautoistahan ei arvo häviä mihinkään ja kun tuossakaan ei ole vielä 200tkm mennyt rikki niin arvo ei ole tipahtanut pohjamutiin. Kymppitonni on melkoista haaveilua mutta en minä tuota 8ke hintaa minään pahana pitäisi. Mitä pikaisesti sopivalla filtterillä (05-> diesel manuaali <185tkm ajettu) hintoja katselin Nettiautosta niin kyllä -06 1.9TDI Fabiasta voi vielä 8ke saada myydessä. 1.4TDI:tä on Nettiauto pullollaan mutta tuota vähän tykimpää mallia ei niinkään.
Voinhan minä olla taas jälleen kerran väärässä mutta väittäisin pikkuautojen kulkevan ainakin VAG-puolella omissa hinnoissansa eikä niitä voi verrata isompiin kulkineisiin hintansa puolesta. Itse olen jo usean vuoden ajan hämmästellyt kun 9N-koppaisista Poloista (sama pätee noihin Fabioihin) pyydellään ihan käsittämättömiä hintoja siinä missä samanikäisen ja saman verran ajetun Golfin saisi melkein puolet halvemmalla.

E: Ja ehdottomasti ensin itse yritetään myydä. Jos Fabiasta saa nyt 8ke niin menee parhaan tarjouksen antaneeseen liikkeeseen ja ostaa sieltä uuden auton tilalle. Tuollainen auto on kuitenkin vielä suht haluttu.

samaa mieltä, toi fabia ei tunnu miltään pikkuautolta ja farkussa on tilaa ihmeen paljon, takakontti tilava ja takapenkilläkin on enemmän tilaa mitä mun edellisessä toledossa (vm.2004) oli. Ja 1.9 on kyllä hyvä kone tuohon, kulkee hyvin ja menee alle 5l helposti. Itseasiassa ostaisin itselleni tuon ellen olisi ostanut 2011 cruzea.

Sellanen kysymys vielä, tuo 1.2 TSI oli kuulemma yllättänyt väännöllään ja kulkupuolella muutenkin, ja oli riitävä. Mutta hintaero 1.4TSI greentec:iin on ~2000â,¬, paperilla kulutus on samaa luokkaa, kannattaisiko panostaa tuohon? Onko se luotettavampi kuin 1.2? Molemmat ketjukoneita kyllä, mutta en muista lukeneeni ongelmista 1.4 122hp versiossa. Mahtaako käytännössä mennä yhtä vähällä tai jopa vähemmällä?

bowtie81

samaa mieltä, toi fabia ei tunnu miltään pikkuautolta ja farkussa on tilaa ihmeen paljon, takakontti tilava ja takapenkilläkin on enemmän tilaa mitä mun edellisessä toledossa (vm.2004) oli. Ja 1.9 on kyllä hyvä kone tuohon, kulkee hyvin ja menee alle 5l helposti. Itseasiassa ostaisin itselleni tuon ellen olisi ostanut 2011 cruzea.

Sellanen kysymys vielä, tuo 1.2 TSI oli kuulemma yllättänyt väännöllään ja kulkupuolella muutenkin, ja oli riitävä. Mutta hintaero 1.4TSI greentec:iin on ~2000â,¬, paperilla kulutus on samaa luokkaa, kannattaisiko panostaa tuohon? Onko se luotettavampi kuin 1.2? Molemmat ketjukoneita kyllä, mutta en muista lukeneeni ongelmista 1.4 122hp versiossa. Mahtaako käytännössä mennä yhtä vähällä tai jopa vähemmällä?

eGetin

Omien kokemusten mukaan (1.2tsi Jetassa, 1.4TSI 122hv niin Ocussa pikalenkki kuin veljen Golfissa enemmänkin ajeltu) tuo 1.4TSI on kyllä lisähintansa arvoinen. Kaikki eivät tätä allekirjoita mutta itse pidän tuon 1.4TSI:n tuomasta vaivattomuudesta eikä siitä lopu tehot niin herkästi kesken kuin 1.2TSI:stä. Luotettavuudestahan ei voi oikein sanoa mitään, 1.2TSI:ssä on omat ja 1.4TSI:ssä omat murheensa. 1.4TSI:ssä turbon ohjaus saattaa mennä rikki jolloin ahtopaineet seilailee ja yhtälailla se ketju venyy siitäkin mutta en tiedä onko ko. moottorissa mitään muuta erityistä murhetta. Voin kyllä vilpittömästi suositella ko. moottoria käyttöautoon - kulutuksen saa reippaasti alle kuuteen litraan maantiellä ihan oikeastikin.

Taskukeke

^Itsekin pidän kyllä tuosta 1.4:sta, mutta reippaasti alle 6 litran en kyllä muista päässeeni maantiellä. Osasyynä voi tietysti olla rengastus (235 tai 225/45), joka on kieltämättä hieman järeä noille tehoille. Moottoritienopeuksilla, varsinkin kesäisin menee melkein järjestään yli 7 litran jos yhtään pidempää siivua ajaa.

Antza

Lainaus käyttäjältä: Skula - 02.01.13 - klo:14:48
Tilaussoppari oli myyjän pöydällä valmiina.. Ilman nimeäni, jos en väärin muista..  ;) Silloin tuli vatuloitua Insignian ja Superin välillä.. Kumpaankaan en sortunut, mikä tuntuu nyt ihan hyvältä  ;D
Okei, etköhän muista itse yksityiskohdat paremmin ja julkiset todistusaineistot ovat UVW:n myötä haihtuneet savuna ilmaan   ::)
Oli vaan jäänyt mieleen tuo vääntäminen Insignian ja Superbin välillä ja että tilanteesta ulos kiemurtelu taisi vaatia automyyjältä aavistuksen hyvää tahtoa ;D
Skoda

Skula

Lainaus käyttäjältä: Antza - 03.01.13 - klo:08:44
Okei, etköhän muista itse yksityiskohdat paremmin ja julkiset todistusaineistot ovat UVW:n myötä haihtuneet savuna ilmaan   ::)
Oli vaan jäänyt mieleen tuo vääntäminen Insignian ja Superbin välillä ja että tilanteesta ulos kiemurtelu taisi vaatia automyyjältä aavistuksen hyvää tahtoa ;D

Skodakauppias oli tuttu mies, ja on vieläkin.. Se ei ollut ongelma, toki olisi voinut alkaa irvistelemään tosissaan, mutta ymmärsi yskän.. Mä en oo helppo asiakas ollut hänelle koskaan, yhtään autoa hän ei ole onnistunut minulle myymään..

Taisin tuolloin maksaa henkiset oppirahat autojen tilailusta tai niiden kanssa vänkäämisestä  ;D

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy