Autonvaihtopohdiskelua

Aloittaja Sean80, 08.08.10 - klo:19:27

« edellinen - seuraava »

Skula

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 23.06.12 - klo:20:51
Minä uskon vakaasti, että käytetty RS Ocu pitää hintansa todella hyvin ollen yksi varmimmista auto-ostoksista. Niille on ostajakuntaa laajalti uutta halvempaa, suorituskykyistä ja laadukasta autoa etsivien parissa.

Olen täysin samaa mieltä. Nyt ei oikein vain ollut tarjontaa kun katselin..

Ei täs hirvee kiirekään ole, pari kuukautta peliaikaa..
Romurautaa ja paalivehkeitä.

Urlaub

On niitä kalliita remotteja muissakin autoissa, kuten tässä Nettiautossa olevassa Ford Mondeossa, johon on tehty 8300 euron moottoriremontti ja kaikkiaan merkkiliikkeen kuitteja mukana 15 tonnilla.  :-X Vuosimallia 2003 ja ehta rehti Suomi-auto.

http://www.nettiauto.com/ford/mondeo/4797483

Skula

MasTurbo

Ei se mulla kerkee venymään :D
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

Skula

Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 23.06.12 - klo:21:08
Ei se mulla kerkee venymään :D

Ja mulla kerkeis? No joo RS:n otan mielummin jos vain hyvä yksilö osuu kohdalle..

MasTurbo

Jutuista päätellen ajat niin paljon naisten perässä että se on 10kk ja ketju lerputtaa

Karvis

Lainaus käyttäjältä: Urlaub - 23.06.12 - klo:20:29
Miksi käyttää ahdettua pikkulohkoa, kun perheauton suorituskyvyn saa aikaan hybridinäkin.

Siksi kun hybridi on sikahintainen.
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

Zaasa

Lainaus käyttäjältä: skula - 23.06.12 - klo:21:38
Ja mulla kerkeis? No joo RS:n otan mielummin jos vain hyvä yksilö osuu kohdalle..
Laitoin sinulle säpöä RäSästä kuvien kera.

Muillekkin Räsän ostamista suunnitteleville.Olen kiinnostunut myymään RäSän kovalla rahalla.Rahallista tarvetta myyntiin ei ole, joten mitään alennusmyyntiä ei ole tulossa.
Jos uusia saa 15% alella niin ei ku ostamaan,itse voisin noilla % ostaa vaikka toisen eri värisen ;D

765turbo

Jos uusia saa 15% alella niin ei ku ostamaan,itse voisin noilla % ostaa vaikka toisen eri värisen

Yep Yep..hyvät on alerossat....melkein rupee olee Skrikon hinnat..ja paaskat...se joka maksaa liikaa ei ole tinkinyt kunnolla ja mikä on liikaa ei ole ku myyjän ja ostajan välinen asia. Kantsii siirtyy liisaripeliin, niin maksaa vaan käytöstä eikä mitään välii mikä paukkuu ja millon..dsg, 2-massa vauhtipyörä...ym. .aina on vaihtoehtoja....ja Jussin jatkoi vua...

Neppis

En löytänyt Suomen Skodan sivuilta Ocu RS:n teknisiä tietoja, eikä "Rakenna oma Octavia" toiminut - toivottavasti itse auto on parempi kuin nuo nettisivut.  ???

http://new.skoda-auto.com/fi-fi/Models/Octavia/Pages/exterior.aspx
A6 Sedan 3.0 TDI 150kW quattro S-tronic -12
Ex: A6 Sedan 2.0 TFSI 125kW multitronic -07

Zaasa

Lainaus käyttäjältä: Neppis - 23.06.12 - klo:22:50
En löytänyt Suomen Skodan sivuilta Ocu RS:n teknisiä tietoja, eikä "Rakenna oma Octavia" toiminut - toivottavasti itse auto on parempi kuin nuo nettisivut.  ???

http://new.skoda-auto.com/fi-fi/Models/Octavia/Pages/exterior.aspx
Kyllä se sieltä löytyy,sieltä kattelin omanikin. Vähän yritteliäisyyttä vaatii.

jkvi

LainaaOn niitä kalliita remotteja muissakin autoissa, kuten tässä Nettiautossa olevassa Ford Mondeossa, johon on tehty 8300 euron moottoriremontti ja kaikkiaan merkkiliikkeen kuitteja mukana 15 tonnilla.   Vuosimallia 2003 ja ehta rehti Suomi-auto.
Onhan niitä. Tuollakin ajettu ensin n. 300 tkm ennen remontteja ;)
CRDi & Collection

Skula

Lainaus käyttäjältä: 765turbo - 23.06.12 - klo:22:49
Yep Yep..hyvät on alerossat....melkein rupee olee Skrikon hinnat..ja paaskat...se joka maksaa likaa ei ole tinkinyt kunnolla ja mikä on liikaa ei ole ku myyjän ja ostajan välinen asia. Kantsii siirtyy liisaripeliin, niin maksaa vaan käytöstä eikä mitään välii mikä paukkuu ja millon..dsg, 2-massa vauhtipyörä...ym. .aina on vaihtoehtoja....ja Jussin jatkoi vua...

Skrikolle ne alet on 20%  ;D

Viimeksi kun kysyin Skodaan tarjousta, n.vuosi sitten, tai vähän reilu, Superbiin oli 12%..

Mut noi on suoran oston hintoja.. Ja tosiaan ei mikään "ihmeale".. Volkkareissa se oli viimevuonna 9%..

Ei toi 15% ole loppujen lopuksi edes paljon.. Kun sen tosiaan laskee vaikka Ocu 1.4TSI DSG:n verottomasta hinnasta.. Ja mä kun en koskaan ole saanut aleja varusteista tms.. Niin en pidä tuota minään ihmealena.. Niin ja uudesta Audista ei herunu muistaakseni kuin 5,5%  :)

Ai niin... Ja noi alet on "varastoautoihin".. Ocun tehdastilausale oli 10% nyt siis...

Skula

Lainaus käyttäjältä: Zaasa - 23.06.12 - klo:22:32
Laitoin sinulle säpöä RäSästä kuvien kera.

Muillekkin Räsän ostamista suunnitteleville.Olen kiinnostunut myymään RäSän kovalla rahalla.Rahallista tarvetta myyntiin ei ole, joten mitään alennusmyyntiä ei ole tulossa.
Jos uusia saa 15% alella niin ei ku ostamaan,itse voisin noilla % ostaa vaikka toisen eri värisen ;D

Kiitos Zaasa.. Kuvat on niin vähän isoja mökkiyhteydelle  ;D

Mut mä kattelen niitä kotona huomenissa... Asiallinen pelihän tuo on, ja ehkä sillä parhaalla värillä  8)

Pari kappaletta FL 1.8TSI 4x4:kin näyttää ilmaantuneen myyntiin.. Tuollaistakin voisi harkita.. Saisi putkaalinnaavankilaa-touhulla-virittämällä hyvän "räsäkillerin" talveksi  :D

Skula

Jos olis omasta kaupat tehty jo niin tätä pitäis ainakin käydä katsomassa :LINKKI

Skula

Lainaus käyttäjältä: jf - 23.06.12 - klo:20:44
Skula oletko ajatellut, että kävisit kysymässä sopparia jostain autovuokraamosta jossa voisit vaihtaa autoa joka toinen viikko?
Toinen vaihtoehto olisi vv-auton kanssa soppari, jossa maksat vaikka tonnin kuussa ja saat ajaa myyntiin menevillä esittelyautoilla aina pari viikkoa ja sitten vaihto.

No huh!

Enhän ole yli vuoteen ostanut uutta autoakaan  :D Se on aika paljon se!

Zaasa

Lainaus käyttäjältä: skula - 23.06.12 - klo:23:15
Jos olis omasta kaupat tehty jo niin tätä pitäis ainakin käydä katsomassa :LINKKI
Hyvä kohde,hinnasta voidaan olla montaa mieltä. Myyjästä varmaan hyvä :)

Skula

Lainaus käyttäjältä: Zaasa - 23.06.12 - klo:23:21
Hyvä kohde,hinnasta voidaan olla montaa mieltä. Myyjästä varmaan hyvä :)

Kuulen jo myyjän lausahtavan.. Mut ei näitä ole joka nurkassa, nettiautossakaan montaaa yksilöä..

So. Silti voisin tarjota jotain, jos tilanne olisi se... Mut joo... Pyytää saa, ja hyvästä voi maksaakin.. Mutta rajansa kaikella  :D

Skula

Miks 90% kaikista nettiautossa makaavista BWM325i (2007-2009)autoista on tuon typeränmitäänsanomattomanturhaneiminkään-värisiä, siis noita harmaita.. Ei pysty käsittää.. Melkein mikä muu tahansa väri (+ehkä M-Sporttia) ja jo on ihan eri näkönenkin..

Skula

Lisätään vielä mahdollisuuksien listaan Golf VI GTI.. Noita on enemmänkin myynnissä..

Tarjouksista päätellen omasta voisi vielä olla kannattavaa luopua 18.300-18.500eurolla.. Tarjouksista päätellen siis.. Vain kaksi liikettä antaa melkein 20ke hyvityksen..

No kuunnellaan mitä Audin huolto-organisaatiolla on sanottavaa nyt maanantaina, ja sitten seuraava aika onkin jo 6.7.. Jos ei oma tule noilla kerroilla kuntoon niin sit menee oma auto myyntiin tosissaan.. Tai, ehkä vaikka tuliskin kuntoon.. Tai siis tottakai se tulee kuntoon, koska enhän minä sutta myyntiin laita  ;)

Zaasa

Lainaus käyttäjältä: skula - 23.06.12 - klo:23:56
Lisätään vielä mahdollisuuksien listaan Golf VI GTI.. Noita on enemmänkin myynnissä..

Tarjouksista päätellen omasta voisi vielä olla kannattavaa luopua 18.300-18.500eurolla.. Tarjouksista päätellen siis.. Vain kaksi liikettä antaa melkein 20ke hyvityksen..
Sorry että olen vähän ulkona,mikä vaihdokki?

TeBsu

Taitaa olla diudi menossa.... Tuosta skulalle, voi ajella tappii asti http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/450/4781214
lord of the rings

MasTurbo

Jos skula oikeasti se GTI golffi käy niin hanki sellainen.Etit vähän ajetun ja hyvillä varusteilla.Toisaalta...hinta"laatu" on parempi räsässä ja tilat on paaaaaljon isommat.Ja kulkupuolta samalla tappaa.

autofanaatikko

Lainaus käyttäjältä: skula - 23.06.12 - klo:23:27
Miks 90% kaikista nettiautossa makaavista BWM325i (2007-2009)autoista on tuon typeränmitäänsanomattomanturhaneiminkään-värisiä, siis noita harmaita.. Ei pysty käsittää.. Melkein mikä muu tahansa väri (+ehkä M-Sporttia) ja jo on ihan eri näkönenkin..

Bemarin ostajat on pääasiassa konservatiivisia ja tykkää tuollaisesta "arvokkaasta" väristä kuin mitä nuo bemarin harmaat metallivärit ovat. Erilaiset harmaan sävyt, valkoinen, metallihopea, mustat metallina ja tavallisena ovat ne suosituimmat bemarin värit. M-sportissa löytyy toki sitten vaikka se hieno sininen.

Kyllähän mullekin kommentoitiin, että miksi otin tämmöisen värin kun otin. No ne jotka on nähneet auton livenä on kehuneet, että ompa hieno väri vaikka on ihan perusväri ja sanoneet että siihen sopii hyvin hopeiset kattokaiteet, kromiset ikkunalistat ja maski. On sillä värillä meinaan aika harvinainen bemariksi. Eipä paljoa nimittäin ostella bemaria sillä värillä ja useampaan bemarin malliin sitä ei edes tarjota. Audeja sen sijaan ostetaan paljonkin. Toisaalta hyvä, että erottuu muiden bemarien joukosta edes värinsä takia.

skriko

Lainaus käyttäjältä: skula - 23.06.12 - klo:23:03
Skrikolle ne alet on 20%  ;D

Ei ole koskaan vielä onneksi tullut vajottua nin alas, että olis tarvinnut itäautojen alennuksia kysellä. Alennus Peugeot RCZ:aan 20,77% ja Sciroccoon (maassa olevaan) 17% ja risat muista ei tietoa.

Skula

autofanaatikko.. mä en ole konservatiivinen..  ;D

Makuni on muutenkin vähän outo.. GTI VI Golffi saattaa olla vähän turhan arvokas, aika namu kyllä olis tuolla tarjolla :LINKKI

PowerYeti

Lainaus käyttäjältä: skula - 24.06.12 - klo:21:12
autofanaatikko.. mä en ole konservatiivinen..  ;D

Makuni on muutenkin vähän outo.. GTI VI Golffi saattaa olla vähän turhan arvokas, aika namu kyllä olis tuolla tarjolla :LINKKI

Xenonit puuttuu.

Antza

Ja tekstissä on pienellä präntättynä ensirekisteröintiajankohtana jotain aivan muuta kuin otsikossa. Kohta 3 vuotta vanha ja hintapyyntö melkein 37 keur. En tiedä mitä tällainen maksaa uutena mutta äkkiseltään kuulostaa melko arvokkaalta. Uuden Räsän saa samaan hintaan..? Xenoneilla..  ::)
Skoda

Mikko

Mihin niitä xenoneita nyt niin välttämättä tarvitsee? Täällä tuntuu olevan auton tärkein varuste monelle, itselle ei oikein tuo tarve ole auennut. Omassa lähipiirissä noita on pidetty enemmän haittana kuin etuna (kalliit ostaa, ei hyvitetä vaihdossa sen enempää, kalliit ylläpitää).

Toki olisin omaan autoonkin xenonit ottanut (hienomman näköiset ja väriset ilman polttimoiden vaihtoa), jos olisi ilmaiseksi tai pikkurahalla saanut, mutta kaksi tonnia noista on vähän liikaa.

Antza

Jos ajaa paljon pimeällä/hämärässä olosuhteissa joissa pitkiä valoja ei voi käyttää, niin useimmiten xenoneiden tarjoama valokeila on ylivoimainen halogeeneihin verrattuna. Esim. taajamassa tai moottoritiellä jossa jatkuvasti vastaantulijoita.

En minäkään niistä kahta tonnia maksaisi ostohetkellä, mutta toisaalta se on myös yksi syy miksi Sciroccon hankkiminen on jäänyt vain idean asteelle (vai oliko ne 1500eur..? Anyway..)

Ja jos autoa pitää 3-4 vuotta niin oman kokemuksen perusteella huolettomammat ne on ylläpitää kuin halogeenit.
Skoda

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy