Autonvaihtopohdiskelua

Aloittaja Sean80, 08.08.10 - klo:19:27

« edellinen - seuraava »

clima

Onnittelut Markku J:lle, hieno peli tulossa! Moonshine blue näyttää hyvältä.

Tervetuloa taas Audi-kantaan, toivottavasti peli miellyttää.  :)

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 05.03.11 - klo:17:28
Pitää selvittää perin pohjin tuo Hollow Spoke -mahdollisuus. Ne sopisivat aika kivasti A7:aan kooltaan just oikeina. 18" on siinä pieni, ja erityisesti, kun otan vakioalustalla tuon, niin näyttävät pieniltä.

Jos kukaan osaa neuvoa, onko muuta ongelmaa kuin ET, niin olen kiitollinen. Keskireikä ja jako - ovatko ne samat ?

Ymmärtääkseni keskireikä ja ja jako ovat samat.
Vaikka et replicoita ymmärtääkseni juuri harrastanut niin mitäs sanot näistä:

http://www.nettivanne.fi/vanteet/Alumiinivanteet/11070/REPLICA+B820-8.5x19-5x112-et35/

Markku J

Kiitokset, clima !

Onhan minulla replicatkin olleet A4:ssä. Ihan OK olivat. Tuo linkittämäsi vannemalli varmaankin olisi listallani ihan kärkipäässä. Pitää vaan tuo soveltuvuus tsekata kunnolla.

Newman

Vilpittömät onnittelut upean auton tilaamisesta!!! Se on hienoa, että jotkut uskaltavat elää ja ostaa auton, jossa ei ole merkittäviä kompromisseja. Itselleni A7:sta tulee hyvällä tavalla mieleen Aston Martin.

Karvis

Onnittelut Markku J:lle, hieno Audi tulossa.

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 05.03.11 - klo:16:18
maanantaina selvittää saako Suomeen tilattua beigen sisustan ruskein lattiamatoin, kuten Saksan konfiguraattori tarjoaa. Ei ollut tuota tietoa värimallikansiossa.

Tarkoitatko tämmöistä lattiamattoa?
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

Urlaub

Meneekö Benari vaihdossa vai yritätkö kaupata itse ennen Audin luovutusta?

Markku J

Karvis: noita mattoja tosiaan ajattelin. Myyjä ei löytänyt konfiguraattorista kuin yhden beigen vaihtoehdon. Tuo tumma matto olisi helpompi tavaratilassa, beige taas valoisampi. Molemmat kelpaavat minulle. Hienoa, että Comfort -paketissa saa 4 th hintaedun noille mukavuuspenkeille nahoilla. Hieno nahan väri tuohon on myös tummempi ruskea, mutta beige on minun juttuni.

Bemarille sain todella huonon takuuhyvityshinnan, joten yritän kovasti myydä sitä itse (edullisesti, eli taas tuli takkiin aika tuntuvasti). Mutta niin se on, kuin Newman kirjoittaa, että yritän elää hymyssä suin sen ajan kuin täällä saan tallailla.

Erkka

Täällä olisi A7 tummanruskeilla nahoilla.
http://www.nettiauto.com/audi/a7/3674512
VW Passat Variant Elegance Business eHybrid 200 kW DSG vm. 2025
Ex. Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

Docw

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 05.03.11 - klo:19:22
yritän elää hymyssä suin sen ajan kuin täällä saan tallailla.

Kolminkertainen eläköön-huuto Markku J:lle (ja muille jotka ajattelevat samoin).

...niin ja kovasti onnea A7:lle. Todella hieno auto tulossa!

Karvis

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 05.03.11 - klo:19:22
Karvis: noita mattoja tosiaan ajattelin. Myyjä ei löytänyt konfiguraattorista kuin yhden beigen vaihtoehdon.

Eiköhän tuon sitten saa tilattua, tuo kuvan auto nimittäin seisoo Rovaniemen Pörhöllä hallissa :)

repe59

Onnee viel kerran, hyvä jot jotku uskaltaa ostaa uusia, onpa sitten köyhillä joskus varaa ostaa teitin käytetyt ;)
Skoda Kodiaq 4x4 2.0 TDI -18
ex-Skoda Octavia 1,6 tdi dsg Elegance lb -13,
Brilliant Silver
ex-Mitsubishi Pajero 3,2 DID -01
ex-Skoda Octavia II 1,9 tdi hb ambiente -07

rob-s

Lainaa245 hv 3.0 TDI
- Comfort -paketti (mukavuusistuimet Milano -nahalla ja sähkösäädöt muistitoiminnolla, sisä- ja ulkovalopaketti, peilien muistitoiminto)
- Bose Surround Sound
- akustinen ja optinen pysäköintijärjestelmä edessä ja takana
- metalliväri W1, moonshine blue
- sisusta vaalea beige

Hienoa Markku! Kyllähän auton vaihto kevään kesäksi muuttaa:)

Olin lukevinaan jostakin, että A7:n vakio et luku on luokkaa 35 (olisiko 8" leveillä vanteilla) eli Hollow Spokesi menevät ainoastaan spacereillä. A5:een tarkoitetut vanteet käsittääkseni menevät suoraan A7:aan.
Nykyiset: Audi R8 4.2 V8 ja Audi A5 B9 2.0TFSI quattro
Ex: Audi A4 B8.5 2.0TFSI quattro
Ex: Porsche 981 Boxster
Ex: Porsche Cayman S
Ex: Audi RS4 4.2FSI V8 B7 sedan
Ex: BMW 328i TwinPower Turbo Sport F30 Sedan /
Ex: Audi A5 2.0TFSI quattro cabriolet s-tronic  /
Ex: A5 3.0TDI quattro coupe s-line

Markku J

Kiitoksia kaikille positiivisista kommenteista. Ehkä järkevintä olisi ostaa tuohon Vannetukusta replicat sitten, vaikka ei kai 10 mm spacer isompaa vahinkoa alustalle aikaan saa. Vieläköhän Adamsilla on myymättä A5:n Hollow Spoket - ne kai olisivat ihan sopivat ?

rob-s

Tarkistan Markkun sinulle mikä on A7:n vakio et, niin on varmempi tehdä vannehankintaa.

rob-s

1.8 "APR" Q

LainaaMeinaakko, että myyntipäällikkö jyräisi alaisensa, kun kuitenkin näkee koneelta asiakkaalle jo annetun tarjouksen?

Jos niin tekee, niin johan on varsinainen epeli esimieheksi.  

Päällikkö voi toki antaa paremman tarjouksen, mutta kaikkien käyttäytymisnormien mukaan se tarjous tehtäisiin sen alkuperäisen myyjän nimissä.
Tuo oli vaan tuommoinen "villi heitto". Mut Turusta olen nimenomaan myyntipäälliköltä ssanut erinomaisia tarjouksia.
Ja kyseessä ei tietenkään olisi mikään alaisensa "jyräys" vaan normaali vääntö hinnasta jossa myyjä käy kuitenkin todennäköisesti neuvottelun max. hyvityksestä myyntipäällikön kanssa.
Mut tämähän on jo ihan toisarvoista,sillä Markku J on tilannut jo auton....niin ja onnittelut tilauksesta. Tulossa on palstan hienoimpia autoja!
ex-vagit: Skoda Fabia 1.4 16V,Skoda Octavia 1.6,Skoda Superb 1.8 Turbo,Skoda Octavia 2.0 TDI DSG,Audi Avant 2.0 TDI Multitronic (B7),Audi sedan 2.0 TDI Multitronic (B8), Audi Avant 1.8 TFSI (B8), Audi A4 Sedan 1.8 TFSI Quattro...Audi A4 1.8 TFSI "facelift" quattro...nykyinen A3 2.0 TDI Quattro

rob-s

Markku J

Kiitti vaan rob-s ! Sinulta saa aina asiantuntijan neuvoja luotettavasti. Oliskohan tuo nimenomainen setti järkevä ostaa ? Käytetty ja pintaa jäljellä 5-6 mm.

Pekka T

Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

Markku J

Olisko tämä setti jo hinnaltaan kohdallaan - se nimittäin kelpaisi minulle. Tuo 20" -vannesettiä kauppaava kaveri ei halua lähettää Saksan ulkopuolelle ja kokonakin 20" menee minun mukavuusajattelun ulkopuolelle.

Rauska

Lainaus käyttäjältä: Docw - 05.03.11 - klo:19:27
Kolminkertainen eläköön-huuto Markku J:lle (ja muille jotka ajattelevat samoin).

...niin ja kovasti onnea A7:lle. Todella hieno auto tulossa!
Hienoa, kyllä minuakin kutkutti, kun koeajoin A7:t, molemmat D ja T ovat hyviä !
NYX RS E-Tron Gt 2022
EX E-Tron Sportback Progres Plus 55 quattro 2022
EX Audi e Tron GT 2021
EX A3  A3 Sportback TFSI mild hybrid 110 kW
EX A4 Avant 2016 2.0 TFSI Quattro
Ex A4 Avant 2.0 TFSI q 2015
Ex A3 SB 1.8 q Business Sport S-Tronic -13
EX A5 SB 2.0T q business -10.
Ex A3 1.4 T s-tronic -09.

clima

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 05.03.11 - klo:20:59
Olisko tämä setti jo hinnaltaan kohdallaan - se nimittäin kelpaisi minulle. Tuo 20" -vannesettiä kauppaava kaveri ei halua lähettää Saksan ulkopuolelle ja kokonakin 20" menee minun mukavuusajattelun ulkopuolelle.

Mitään A7 vanteista tietämättä täytyy todeta että hinta paketille (alkuperäiset vanteet + renkaat) kuulostaa varsin hyvältä, jos vanne vain miellyttää niin osta pois.

Pekka T

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 05.03.11 - klo:20:59

Hinta on kohdallaan, edellyttäen että noi vanteet ovat virheettömät, renkaissa pintaa jäljellä 5-6 mm.
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

rob-s

Lainaaässä sitten satsi 19":n koossa. ( 19" x 8,5" et 32 )

http://cgi.ebay.de/19-Zoll-Sommerrader-Felgen-original-Audi-A7-4G-S-Line-/150568031228?pt=Auto_Komplettr%C3%A4der&hash=item230e8dd3fc#ht_2370wt_1145

Tämähän on se sama linkittämäni 19" setti jossa minustakin hinta on aika kohdallaan ja ulkonäkö myöskin.

Markku J

Sama setti. Käytettyjä renkaita en ole aiemmin ostellut, mutta ehkä tuo paketti olisi ihan ok. Minulla ajoa tulee varsin vähän. Paljonko uusissa renkaissa on pintaa, 10 mm ?

Karvis

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 05.03.11 - klo:21:18
Sama setti. Käytettyjä renkaita en ole aiemmin ostellut, mutta ehkä tuo paketti olisi ihan ok. Minulla ajoa tulee varsin vähän. Paljonko uusissa renkaissa on pintaa, 10 mm ?

Uusissa renkaissa on yleensä 8mm pintaa, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta.

Markku J

OK, sitten tuo käytetty setti on aika houkutteleva.

Quality

Onnittelut, Markku! Mahtavan auton olet jälleen kerran tilannut. Ja moonshine blue on upea VÃ,,RI - kun niin moni tyytyy harmaan variaatioihin akselilla valkea - harmaa - musta. - Joko kerroit, mikä on toimitusaika?
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Markku J

Kiitti, Quality. Sinun kommenttisi ovat aina erityisasemassa mielessäni, kun olemme niin  pitkään viestejä vaihdelleet ! Toimitusaika on 3 kk paikkeilla. Myyjän kanssa juteltiin, että olisi kiva saada juhannukseksi auto, mutta ei minulla ole kiirettä.

Karvis

Lainaus käyttäjältä: Quality - 05.03.11 - klo:21:39
kun niin moni tyytyy harmaan variaatioihin akselilla valkea - harmaa - musta.

A7:n ei paljon muita olekkaan tarjolla paitsi tuo sininen ja sitten punainen, loput on erilaisia arjenharmaita tms. ::)

Markku J

Näin se on. A7:n väriskaala on todella "harmaavoittoinen". Jotenkin ihmetyttää, miksi saksalaiset päämerkit Audi ja BMW eivät tarjoa yhtään radikaalimpaa väriä. Markkinatutkimus on varmasti tehty. Itse kaipaisin raikkaampia, kirkkaampia, uusia värejä.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy