Seat Toledo 1.2TSi Style -14

Aloittaja Johnyape, 27.11.14 - klo:00:06

« edellinen - seuraava »

Johnyape

Seat Toledo 1.2TSi
Style -14 105hv (6-vaiht)

- Eibach Pro-kit -30mm.
- VW:n RNS 510 soitin.
- KEI-racing vanteet 205/40-18" kumeilla. Ensikesäksi 215&225/40-18" (ja eri vanteet, paremmin OEM-henkeen sopiviksi.)
- Racechip 138hv/218Nm.
- K&N vakiokotelossa.
- Helmiäisväri: Lava Blue.
- Mallimerkinnät poistettu.
- Päiväajovalot (led)
- Yms pientä.

Kuten kuvista näkee niin vannesettejä löytyy erikseen sadekelillekkin.  ;D


Tällä mentiin kesä 2014
Auto tuoreeltaan madallettuna 205/40-18". Laski noin sentin vielä lisää onneksi kun alusta asettui...


Vanteet jotka tulee varmaan seuraavaksi (2015) kesäksi alle eri kumeilla. Kuvassa 225/45 18" ja ahdasta on.


Pitäähän näitä olla. :D (225/40-18") ja edestä raapii turhan helposti.


Millikin riittää. 225/40-18"


Ja tähän kun saisi joskus viriteltyä kameran...  ::)

mikama83

Minkälaisia kokemuksia tosta racechip-boksista? Itekkin mietin että kannattaako uuteen poloon virityksiä tehdä  ::)

ceebbari

#2
Lainaus käyttäjältä: mikama83 - 27.11.14 - klo:10:55
Minkälaisia kokemuksia tosta racechip-boksista? ::)

+1

Johnyape

No edellsessä golfissa sama boksi oli 120tkm ilman ongelmia. Öljyt vaihdatan aina noin 15tkm välein long-lifestä huolimatta, koska noin 23tkm ajetuilla öljyillä oli kaikenmaailman ongelmat (vakiona) joista on TSi-moottoreiden kohdalla saanut joku lukeakkin. :p

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy