VAGarenan hienoin auto?

Aloittaja Wilburi, 04.08.10 - klo:22:28

« edellinen - seuraava »

Wilburi

En löytänyt otsikon mukaista keskusteluaihetta mistään kategoriasta, joten aloitan uuden aiheen.

Olen selaillut arenalaisten autoja ja nyt voisi laittaa gallupin kehiin siitä, kenellä foorumin jäsenellä on "hienoin" auto (tämä on siis eri asia kuin kallein). Itse olen kallistumassa Pekka T:n auton puoleen. Auto on yksi VAG-konsernin tyylikkäimmistä ja vielä kun Pekka on stailannut sitä myös tyylillä. Pisteenä i:n päällä on mielestäni Hollow Spoke -vanteet sekä kromiset peilinkuoret. Tuo auto lähentelee jo täydellisyyttä. Ainoa minkä voisin EHKÃ,, itse autosta muuttaa on väri. Olisi paha valinta tuon valkoisen ja mustan välillä, jos olisi kyseistä mallia nyt ostamassa.
Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic (2023), VW Golf GTE (2016). Ex: Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic Sedan (2015), VW Golf 1.4 TSI DSG (2009). Audi A4 2.0 TFSI Business (2010).

Tikka

Tämä on sinällään aika hankala vastattava, kun eräillä vaihtuu nuo autot jatkuvasti ;D Mutta ainakin rob-s:llä on todella hieno auto, mutta se ei todellakaan ole ainoa. Listasta tulisi pitkä, jos kaikki tyylikkäät autot tähän listaisi.

Kiviharju

1. sija.
Melkein kallistuisin PekkaT:n(Audi A5 Cabriolet) tai Rob-s:n(Audi A5 3.0TDI Coupe quattro) , mutta en osaa valita kumpaan. Sanotaan siis että jaettu 1. sija :D

2. sija.
Pakko sanoa että Tos:in Golf5 2.0TDI 4motion OEM+ vakuuttaa antaumuksella tehdyllä OEM+ varustelullaan.

3. sija.
Menee 3ro5:n todella komealle Golf V GTI:lle.
Audi A4 Allroad quattro -17

RoccoScientist

Minusta zerain Golf VI GTI ansaitsee maininnan, vaikka todella hienoja autoja täällä on toki useampikin.
Ex: Scirocco BlueMotion Technology 1,4 TSI 90 kW

1.8 "APR" Q

Mun ääneni menee Rob-s:lle. On se vaan niin hieno "vitonen"!
ex-vagit: Skoda Fabia 1.4 16V,Skoda Octavia 1.6,Skoda Superb 1.8 Turbo,Skoda Octavia 2.0 TDI DSG,Audi Avant 2.0 TDI Multitronic (B7),Audi sedan 2.0 TDI Multitronic (B8), Audi Avant 1.8 TFSI (B8), Audi A4 Sedan 1.8 TFSI Quattro...Audi A4 1.8 TFSI "facelift" quattro...nykyinen A3 2.0 TDI Quattro

Tuksuu

Lainaus käyttäjältä: RoccoScientist - 05.08.10 - klo:14:16
Minusta zerain Golf VI GTI ansaitsee maininnan, vaikka todella hienoja autoja täällä on toki useampikin.

+1 ääni

Gogol

Leroy

Tuo Audi -talli on pullollaan kurvikkaita upeita autoja, mutta niiden päälle kun ei oikein ymmärrä mitään. Itse olen enemmän viehtynyt tähän "car next door" -osastoon, joten...

1) Tos (itseoikeutetusti)
2) MoFFe
3) Pasasen Pertti
Outback

clima

Rob-s:n A5.
Tyylillä toteutettu hieno paketti, jos olisi automaatilla niin voisin kysellä vaikka itsellenikin  ;)

Flat

Kyllä tuo A5 aihio on vaan sen verran upea ilmestys ihan perusraakileenakin, että pakko kanssa antaa piste Roban tyylillä fiksatulle A5:lle. Siiinä on sopivasti pikanttia maustetta erottamaan sen leasing viitosista. Viitonen on kieltämättä (IMO) näistä volkkarikonsernin tavisautoista eittämättä kaunein ilmestys. Puhtaassa kauneuskilpailussa sille ei suoranaista vastustajaa löydy.

skula

Näitä uusia A5:sia ja muita sukkuloita on pilvin pimein.. Erota niistä nyt sitten jotenkin kaunis auto erikseen..

Hienoin foorumin auto on tottakai -> Tadaa!

Jukki

Lainaus käyttäjältä: Skula - 06.08.10 - klo:14:54
Näitä uusia A5:sia ja muita sukkuloita on pilvin pimein.. Erota niistä nyt sitten jotenkin kaunis auto erikseen..

Hienoin foorumin auto on tottakai -> Tadaa!

Tattista vaan, mutta ei se nyt OIKEASTI niin hieno ole... :-[

skula

Kyllä se on. Koen kyseistä volkkaria kohtaan suuria tunteita. Mikä on hassua koska koskaan en ole sellaista omistanut. Ajanut kyllä..

Erottuu massasta - ja vain positiivisesti!

Jukki

No tuota.... kai se sitten on vanhassa vara parempi.
Jos kerran muitakin mielenhäiriöisiä löytyy ;D

jonze

hommat ovat paskoja, mutta niin ovat miehetkin

www.amasennustiimi.fi

www.ccldesign.fi

JoJio

1. sija menee Skulan Cc omaan silmään todella upea volski  ;)

2. sija Rob-s:n A5

3. sija Kiviharjun Golffi

makelja

mol

Lainaus käyttäjältä: JoJio - 22.08.10 - klo:17:31
1. sija menee Skulan Cc omaan silmään todella upea volski  ;)

Onks sillä taas CC???

Reneto

Laitetaan ääni Jay:n Golf VI GTI:lle. Ruutukuosi penkeissä on niin ihQ

Toki MoFFe:n ärrä ansaitsee maininnan sekä hyvällä maulla ehostetut Audit à la Rob-s ja Flat.. onhan foorumilla paljon hienoja autoja.
VW Golf 1.5 eTSI 110 First Edition Style 2020

Wilburi

MarkusA:n Audi S5 4.2 FSI on minun uusi suosikkini VAGarenan hienoimmaksi autoksi. ;D (täältä ei löydy peukkua mistään, joten oli pakko laittaa levein hymy mitä löytyy)
Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic (2023), VW Golf GTE (2016). Ex: Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic Sedan (2015), VW Golf 1.4 TSI DSG (2009). Audi A4 2.0 TFSI Business (2010).

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy