Etu/Takaveto vastaan Nelivetokeskustelu

Aloittaja SNG, 26.10.14 - klo:10:38

« edellinen - seuraava »

Mikä on minulle sopivin vetotapa

Etuveto
10 (8%)
Takaveto
10 (8%)
Neliveto
96 (76.8%)
Ihan sama. Auto on vain kulkuneuvo!
9 (7.2%)

Äänestäjiä yhteensä: 124

TerhoP

Lainaus käyttäjältä: rami - 28.10.14 - klo:14:51
Niinpäs, siksipäs minulla onkin varaa ostaa uusi auto 2-3 vuoden välein kun en osta turhia putkenpäkiä ja muutamaa hammasratasta jotka ovat minulle

No en kyllä sultakaan talousneuvoja ottaisi jos laitat itsesi uusien autojen takia niin tiukalle että parin sadan lisäkulut kaataisivat sun talouden  ::)

Ja juu turha sinulle niin turhahan se on kaikille muillekkin.

heifetz

Lainaus käyttäjältä: JakeS - 28.10.14 - klo:17:37
"Repost" sen ensimmäisellä sivulla sanoi osuvasti. Ã,,äriolosuhteisiin neliveto. Muuten kyllä tässä maassa pärjää hyvin etuvetoisilla ja melko hyvin takavetoisillakin.
Makuasioita nämäkin. Toisia ei haittaa lainkaan, että nelivedolla mennään paljaalla asfaltilla 350 päivää vuodessa ja toisia ei haittaa lainkaan, että liikennevaloista lähtiessä vajakilla 15 pv vuodessa toimenpide tapahtuu enemmän tai vähemman hitaasti.
Niin ja minulla on neliveto mutta myös etuvetoisia autoja 2 ja yksi takavetoinen. Neliveto jo maavaransa puolesta on ykkösvaihtoehto sydäntalvella mökille ajettaessa mutta hyvin sinne on etuvedollakin päästy. Mitä nyt etulippa auraa lunta edessään toisin kuin nelikossa.

Kaikki pärjäisimme 70-luvun Ladalla, se on jääkylmä fakta. Mutta kun vain kerran eletään, niin onhan se nelikko 'ihan kiva', ja miksei samalla otettaisi vähän suurempaa myllyä, ehkä vielä hieno metalliväri, kattoluukkukin on aivan ehdoton, hyvät stereot kyllä pitää myös olla, jne jne.  ;)
MB W246 B200 -12
Ex. A1 Sportback Ultra -16
Ex. Renault Kadjar TCe 130 Zen S17 -17
Ex. Volvo V40 D2 -13
Ex. BMW E61 525dA Touring LCI -08
Ex. Octavia II Combi 1.6TDI DSG -12
Ex. BMW E81 118d -09
Ex. A3 CC 1.6 -04

3.6 V6

Olen 90-prosenttisesti sitä mieltä, että täällä leukojaan louskuttavien vajaavetoisten omistajilla on puhe siitä mistä puute.  ;) 8) ;D Ei herneitä.

msvahn

Tätä ketjua on hauska lukea, kun osa kirjoittaa ihan tosissaan ja toiset heittää löylyä.  :P

Liukkaiden tullessa muistakaa olla kohteliaita liikenteessä ja tehdä tilaa kiireisemmille.
Nykykalusto
4-pyöräset: 2x B8 A4 Avant 3.0TDIQ, 1x B8 A4 Avant 2.0TDI, LT35 2.5TDI
2-pyöräset: zx10r, gs1000g, gs850g, gs550e, xl600, yz250, gas gas 250, kx85

SNG

Tästäkään keskustelusta ei taideta taloustieteen Nobeleita myöntää.  ::)

Mutta onpahan viihdearvo korkealla.   ;D

PS. Niin, itse koen että kulutuseroa ja mitätöntä eroa huoltokustannuksissa (Haldex öljynvaihto kerran 60tkm) kompensoi pienemmät rengaskulut ja ENNENKAIKKEA alempi autokuume. Nelikossa arvo tosin säilyy melkoisen hyvin. Suunnatonta typeryyttä vaihtaa autoa kahden vuoden välein uuteen jos kilometrejä ei kerry PALJON. Tulee takuulle nimittäin hintaa!

msvahn

Tuo autokuumeen hillitseminen on muuten se kaikkein eniten säästöä kerryttävä seikka meille asian harrastajille.

Rengaskuluissa en ole huomannut eroa, kun vajaavetoisessa olen kuitenkin kierrättänyt edestä taakse vuorovuosin, mutta voihan se nelikko tosiaan hiukan auttaa varsinkin tehokkaammissa autoissa.
Nykykalusto
4-pyöräset: 2x B8 A4 Avant 3.0TDIQ, 1x B8 A4 Avant 2.0TDI, LT35 2.5TDI
2-pyöräset: zx10r, gs1000g, gs850g, gs550e, xl600, yz250, gas gas 250, kx85

brainsurgery

Ihan hyvä toi neliveto on olla olemassa kun silläkin 140 paikkeilla vielä vilkkuu luistonestovalo kun kylmällä asvaltilla kiihdyttää kesärenkaat alla. Vajaavetoisella vois tehdä tiukkaa päästä liikkeelle.

V-O

minulla onkin varaa ostaa uusi auto 2-3 vuoden välein
Rami, mää oon sua kovempi jätkä.

Mulla on varaa ostaa neliveto tai vaikka viisveto vuoden välein.

:)

dosetti

Tottahan nelikko on parempi. Olisin ottanut huutaen, mutta Jettaa ei ole nelikkona. Nyt kun talvi tulee, harmittaa nelivedon puute päivittäin, mutta ei minulla ole rahaa tai jaksamista lähteä vaihtamaan muuten itselleni riittävän hyvää autoa pois. Pärjään etuvedolla. Kateellinen olen niille, jotka voivat nelikolla ajella. Sen verran realisti olen, että autokuumetta minulle ei varsinaisesti tule - ei ole rahaa sellaiseen.

Lebis

Lainaus käyttäjältä: brainsurgery - 28.10.14 - klo:22:26
140 paikkeilla vielä vilkkuu luistonestovalo kun kylmällä asvaltilla kiihdyttää kesärenkaat alla.

Sulla täytyy olla nelivedoksi melkosen paska auto, jos se noin tekee. Mulla ei Cupra etuvetoisena tuota tee, ei edes märällä ja kylmällä asvaltilla. 300 hv nelivetona ja 140 tai jotain muuta paikkeilla märällä asfaltilla kesärenkain, ei todellakaan vilkuta luistoestovalot.

ram1

Lainaus käyttäjältä: Lebis - 28.10.14 - klo:23:43
Sulla täytyy olla nelivedoksi melkosen paska auto, jos se noin tekee. Mulla ei Cupra etuvetoisena tuota tee, ei edes märällä ja kylmällä asvaltilla. 300 hv nelivetona ja 140 tai jotain muuta paikkeilla märällä asfaltilla kesärenkain, ei todellakaan vilkuta luistoestovalot.
Rft:t ja tiukka luistonesto on mun veikkaus.Itse asiaan sanoisin, että toki nelikko parempi, mutta Bemu on takavetoisena se ainoa oikea.Ja jos nyt ei talvesta puhuta, niin myös nopeampi jos ajetaan radalla.Voi johtua siitä, että aloitin ajamiset takavetoisilla ja totuin niihin.Ja mikään ei vaan ole kivempaa kun takaveto talvella.Jos nykybemusta ottaa luistoneston pois, ja ajelee ajonvakautuksella, niin lapasesta en saanut itse edes yrittämällä kun Bemulla pari vuotta sit ajelin.Mutta Asc rft renkailla aivan mahdoton ajettava, kun se vilkkuu oikeasti kaikissa nopeuksissa.
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

JakeS

Lainaus käyttäjältä: heifetz - 28.10.14 - klo:20:07
Kaikki pärjäisimme 70-luvun Ladalla, se on jääkylmä fakta. Mutta kun vain kerran eletään, niin onhan se nelikko 'ihan kiva', ja miksei samalla otettaisi vähän suurempaa myllyä, ehkä vielä hieno metalliväri, kattoluukkukin on aivan ehdoton, hyvät stereot kyllä pitää myös olla, jne jne.  ;)
Näin on. Jokainen voi panostaa autonsa vetotapaan/moottoriin/varusteisiin omien tarpeidensa/varallisuutensa mukaan. Toiset sijoittaa roposensa muihin asioihin.
Minä myös pidän mainitsemistasi asioista, paitsi että minulle riittää semmoiset stereot että radiosta saa juontajan puheesta selvää vielä moottoritielläkin.
Harmi vaan, että lompakko on liian ohut. Olisi paljon mukavia etu-/taka- ja nelivetoisia ostolistalla.
Bemari m135 -16,  Renault Clio  -17, S-max 2,0 tdci -18, Vw Polo sedan -19

rob-s

LainaaSulla täytyy olla nelivedoksi melkosen paska auto, jos se noin tekee

Täyskiihdytyksessä mulla RS4:ssa luistoneston valo vilkkuu vaihdetta vaihtaessa myös kesärenkailla (Michelin Pilot Super Sport). Talvirenkailla siihen ei tarvita täyskiihdytystäkään. Eli painankin yhden kerran tuota ESP nappia välttääkseni tuota ilmiötä.
Nykyiset: Audi R8 4.2 V8 ja Audi A5 B9 2.0TFSI quattro
Ex: Audi A4 B8.5 2.0TFSI quattro
Ex: Porsche 981 Boxster
Ex: Porsche Cayman S
Ex: Audi RS4 4.2FSI V8 B7 sedan
Ex: BMW 328i TwinPower Turbo Sport F30 Sedan /
Ex: Audi A5 2.0TFSI quattro cabriolet s-tronic  /
Ex: A5 3.0TDI quattro coupe s-line

SNG

Lainaus käyttäjältä: JakeS - 29.10.14 - klo:00:08
Näin on. Jokainen voi panostaa autonsa vetotapaan/moottoriin/varusteisiin omien tarpeidensa/varallisuutensa mukaan. Toiset sijoittaa roposensa muihin asioihin.
Minä myös pidän mainitsemistasi asioista, paitsi että minulle riittää semmoiset stereot että radiosta saa juontajan puheesta selvää vielä moottoritielläkin.
Harmi vaan, että lompakko on liian ohut. Olisi paljon mukavia etu-/taka- ja nelivetoisia ostolistalla.

Jep, jos voittaisin lotossa ostaisin jonkun piilopremiumin jossa olisi ihan kaikki herkut. Mulle on aina riittänyt autossa että sillä on kiva ajaa ja sellainen (hyvä) äänentoisto että yksin ajaessa voi kuunnellakin musiikkia, se toimii, perhe mahtuu. anoppi ei jne. Nelokolla voi käyttää sitä lapsellista osaa aivoistaan aina välillä, ja käydä ajamassa hiukan kahva edellä liikennettä vaarantamatta. 100 heppaa lisää kyllä tarvitsisi ehdottomasti olla :D

Prioriteetit ovat perhe, ystävät ja talo+talli jossa ei tarvitse tehdä talkoilla lumitöitä hyvien liikenneyhteyksien varrella.

SNG

Lainaus käyttäjältä: rob-s - 29.10.14 - klo:08:17
Täyskiihdytyksessä mulla RS4:ssa luistoneston valo vilkkuu vaihdetta vaihtaessa myös kesärenkailla (Michelin Pilot Super Sport). Talvirenkailla siihen ei tarvita täyskiihdytystäkään. Eli painankin yhden kerran tuota ESP nappia välttääkseni tuota ilmiötä.

Liimasliksithän RS4:ssä tarvittaisiin, että pito koko ajan riittäisi ;D

Oudolta tuntuisi että 335iX ei oikealla rengastuksella pystyisi välittämään tehoja tuossa vauhdissa tiehen. M3 Bemarissa on ilmeisesti melko edistynyt alusta tai sitten eri luistonesto. Aito lukkohan siinä on. Vaikka takavetoinen, niin yllättävän hyvin liimaantuu tiehen. Jonkun verran on tullut testailtua ja oltua kyydissä ja ihmeteltyä tuota pitoa ja ajettavuutta.

tet

Mitä kummaa minä teen sillä sähköpenkillä kun mun autolla ei aja muut kuin minä?
Miksi minun pitäisi sellainen turhake ostaa autooni.
En minä ainakaan sitä penkkiä liikuttele koskaan.
Se penkkihän on siinä samassa kohtaa koko ajan,älytöntä joku sähköpenkki.

Kuinka monta kertaa sinulle rami pitäisi selittää, jotta ymmärtäisit että tämän keskustelun otsikko ei ole "ramille sopiva vetotapa"? Miksi et pysty ymmärtämään että jonkun toisen tarpeet ovat erilaiset kuin sinulla?
Nyt: Ford Kuga PHEV - puoli vuotta sähköttä
ex-vag:
  Ateca 1.4 TSI 4Drive DSG6 MY 2017 (7,3 l/100km)
  Octavia Scout 2.0 TDI DSG6 MY 2011 (6,2 l/100km)
  Golf VI 1.4 TSI 90kW DSG7 MY 2010 (6,3 l/100km)

brainsurgery

Täytyypä joskus kokeilla 300 hv:na kuinka pitkälle jaksaa vilkuttaa :)

hapelton1

Itsellä ei ole kokemuksia Cuprasta, joten paha sanoa mitään. Tosin ex-työkaverilla oli Focus RS. Fordilla oli haasteita pidon suhteen jopa kuivalla asfaltilla muista keleistä puhumattakaan. Ja tässä piti olla panostettu siihen ensisijaiseen lähtemiseen paikaltaan.

kmheisk2

Neliveto tietenkin!

Kysymys ei ole vain etenemiskyvystä talvella vaan tasapainoisemmasta käytöksestä! Neliveto on aina parempi, jos alla on muuta kuin KUIVA asfaltti. Tässä ei siis puhuta pelkästä perässä vedettävästä "putkesta ja rattaasta" vaan oikeasti turvallisuutta ja mukavuutta parantavasta ominaisuudesta, josta on hyötyä ympäri vuoden.

Jos kaikkialla maailmassa olisi samanlaiset kelit kuin Suomessa, niin kaikki autot tehtäisiin nelivetoisina.

Tosta voi katsoa nelivedon ja etuvedon käytöseroja märällä

https://www.youtube.com/watch?v=pkIvMalKcd0

5xvapari
1xturbo

rami

Lainaus käyttäjältä: kmheisk2 - 31.10.14 - klo:11:07
Neliveto tietenkin!

Kysymys ei ole vain etenemiskyvystä talvella vaan tasapainoisemmasta käytöksestä! Neliveto on aina parempi, jos alla on muuta kuin KUIVA asfaltti. Tässä ei siis puhuta pelkästä perässä vedettävästä "putkesta ja rattaasta" vaan oikeasti turvallisuutta ja mukavuutta parantavasta ominaisuudesta, josta on hyötyä ympäri vuoden.

Jos kaikkialla maailmassa olisi samanlaiset kelit kuin Suomessa, niin kaikki autot tehtäisiin nelivetoisina.

Tosta voi katsoa nelivedon ja etuvedon käytöseroja märällä

Olipas kyllä melkoinen veto...
Jos kaikkialla olisi jne....
Jos kaikkialla olisi niin tasaiset tieolosuhteet kuin tasaisessa Suomessa ei nelivedolla olisi mitään hyötyä.
Hyötyä siitä on kiemuraisilla mäkisillä teillä  joita keskieuroopassa on paljon. Eikä siellä saa käyttää samaa rengastusta kuin meillä,siis kunnon nastarouskuja.
Alppimaisemissa saattaa kelit vaihdella ja olosuhteet olla aivan eriluokkaa kuin meillä aakeen laakeilla lakeuksilla.
Tuon kommenttisi pidän lähinnä suurena vitsinä.
Ei meidän keliolosuhteet mitään vaikeita verrattuna muualle. Meillä on hyvät tasaist ja vähämäkiset tiet.
Minulla ei kyllä ole koskaan ollut ongelmia märälläkään kelillä. Joten en kyllä ymmärrä tuota märänkelin pojoo.
Ainahan nopeudet pitää valita vallitseviin olosuhteisiin sekä muuhun liikkenteeseen sopiviksi. 70% Bonuksilla menty vuosikymmeniä  ja pelastettu monta pölkkypäätä omalla tarkalla liikenteenlukusilmällä.
NIIN. Liikenteessä liikkuminen on kokonaisuus. Tietenkin jos haluaa hakeä ääripäitä niitä voi venkuloida mielin määrin.
Minä ainakin suhteutan tielläliikkumisen siihen 90% joukkioon jotka ajaa etuvetoisilla autoilla.

Minun auto kyllä pysyy kesät talvet tasapainossa. Kuten jo totesin tielläliikkuminen on kokonaisuus. ;D ;D ;D

https://www.youtube.com/watch?v=pkIvMalKcd0

batman14

Rami alkaa kyllä kommenteillaan muistuttaa pelottavan paljon sellaista 70+ vuotiasta lippispäistä papparaista joka liikenteessä on liikkeellä asenteella:  ''kyllä minä tiedän , olena ajanut XXXXX vuotta ja XXXX montaa kilometriä ja ei ikinä ole sattunut mitään.'' Kannattaisi vähän avartaa maailmaa ja miettiä muidenkin mielipiteitä ja tilanteita. Kaikki ymmärtävät varmasti että et SINÃ,, juuri tarvitse nelivetoa ja olet jumalakuski mutta, joku MUU haluaa ja muiden valintoja voi myös arvostaa.  Hyvä että sinulle riittää etuveto ja pärjäät sillä, etkä näe käyttöä nelivedolle.

SNG

Lainaus käyttäjältä: batman14 - 31.10.14 - klo:12:36
Rami alkaa kyllä kommenteillaan muistuttaa pelottavan paljon sellaista 70+ vuotiasta lippispäistä papparaista joka liikenteessä on liikkeellä asenteella:  ''kyllä minä tiedän , olena ajanut XXXXX vuotta ja XXXX montaa kilometriä ja ei ikinä ole sattunut mitään.'' Kannattaisi vähän avartaa maailmaa ja miettiä muidenkin mielipiteitä ja tilanteita. Kaikki ymmärtävät varmasti että et SINÃ,, juuri tarvitse nelivetoa ja olet jumalakuski mutta, joku MUU haluaa ja muiden valintoja voi myös arvostaa.  Hyvä että sinulle riittää etuveto ja pärjäät sillä, etkä näe käyttöä nelivedolle.

Jees sääli on ainoa tunne joka oikeastaan tulee vuodatuksista ja jankkauksista mieleen. Mutta sääli on sairautta, eli olisiko sitten MYÖTÃ,,HÃ,,PEÃ,, sopiva termi.

t. Nimimerkki 75%

hapelton1

Tai vaihtoehtoisesti, kun ajoin eilen risteyksen läpi ja oikealta ei tullut ketään, niin ei sieltä voi tulla tänäänkään ketään...

heifetz

Musta joutsen -teoria: Keskitymme asioihin, jotka jo tiedämme, ja yhä uudelleen jätämme tuntemattoman huomiotta. Sen seurauksena emme osaa arvioida tilaisuuksia, olemme liian alttiita yksinkertaistamiselle, narraatiolle ja luokittelulle emmekä riittävän avoimia palkitsemaan niitä, jotka kuvittelevat "mahdottoman"

http://www.terracognita.fi/kirjat/9789525697049.html
MB W246 B200 -12
Ex. A1 Sportback Ultra -16
Ex. Renault Kadjar TCe 130 Zen S17 -17
Ex. Volvo V40 D2 -13
Ex. BMW E61 525dA Touring LCI -08
Ex. Octavia II Combi 1.6TDI DSG -12
Ex. BMW E81 118d -09
Ex. A3 CC 1.6 -04

rami

Lainaus käyttäjältä: batman14 - 31.10.14 - klo:12:36
Kuinka ihmeessä ne 90% autonkäyttäjistä pärjää ilman nelivetoa kun sinullakin on nuin vaikeaa. Voiko 1000 kärpästä olla väärässä,heh?
Voitko kertoa tai voitteko kertoa miksi 90% autoilijoista pitää nelivetoa tarpeettomina?
Ei ne kaikki ainakan köyhyyttään ajele etuvetoisilla.
Täytyy siihen olla muukin täysin järkeenkäypä syy.
On kumma,että muutama jäärä täällä on niin ehdottoman oikeassa ja vankkumaton asiassa ja muut 90% väärässä.
Tuskimpas edes joka  kymmenes auto on nelivetoisia.
Kyllä minä avarran mailmaa hyvinkin tarkkaan mutta en toki hanki turhanpäiväisiä vehkeitä jota en todellakaan tarvitse. Samoin kuin 90% autoilijoista ei tarvitse.
Korkeintaan 2% kilometreistä on vuodessa jolloin nelkusta voisi olla pienintäkään hyötyä.
Puhutaan silloin kilometrimääristä jotain 400km/vuosi, ja silloinkin asia on kyseenalainen. Nuo kilsat kyllä menee etuvetarillakin täysin.
Ei mitään järkeä.
Monia nelikkolaisen juttuja kun lukee niin tulee mieleen hiekkalaatikolla leikkivät pikkupojat.
Jollain saattaa A4 etuvetoisena vetää jopa sutia asfaltilla kun lähtee liikkeele,aika hupaa vertailemista.
Kannattaisi silloin opetella kytkimenkäyttöä.
Eikö se kyllä osoita tietynlaista avartamista kun on ajellut kymmenillä omilla uusilla autioilla roisot kilometrit ja bonuksia on ollut 70% niin kauan ettei edes tuu mieleenkään kuinka kauan.
Nykyisessä uudenkarheassa pirssissä on kilsoja jotain 15-16 tkm.
Joitakin nelikon miehiä siis miehiä kun on haastatellut niin tuumaavat ettei se sen kummempi ole kuin etuvetoinenkaan,paitsi kinoksessa.
Minä en halua ajella kinoksessa,mielellään vältän liikkumista pahoilla ilmoilla jos mahdollista.
;D ;D ;D ;D ;D

kmheisk2

Rami, oletko koskaan edes ajanut nelivetoista autoa?

Kysymys ei ole pärjäämisestä. Kyllähän sitä pärjäsi vaikka kesärenkailla jos olisi pakkao, mutta kun ei ole!
5xvapari
1xturbo

hapelton1

Nelivetoisten autojen rekisteröinti oli 22.2% 2/2014. Matalaa prosenttia selittää työsuhdeautot, koska tällaiseksi autoksi valitaan karvalakkimalli pienimmällä mahdollisella moottorilla.

batman14

Lainaus käyttäjältä: rami - 31.10.14 - klo:14:19
Kuinka ihmeessä ne 90% autonkäyttäjistä pärjää ilman nelivetoa kun sinullakin on nuin vaikeaa. Voiko 1000 kärpästä olla väärässä,heh?
Voitko kertoa tai voitteko kertoa miksi 90% autoilijoista pitää nelivetoa tarpeettomina?
Ei ne kaikki ainakan köyhyyttään ajele etuvetoisilla.
Täytyy siihen olla muukin täysin järkeenkäypä syy.
On kumma,että muutama jäärä täällä on niin ehdottoman oikeassa ja vankkumaton asiassa ja muut 90% väärässä.
Tuskimpas edes joka  kymmenes auto on nelivetoisia.
Kyllä minä avarran mailmaa hyvinkin tarkkaan mutta en toki hanki turhanpäiväisiä vehkeitä jota en todellakaan tarvitse. Samoin kuin 90% autoilijoista ei tarvitse.
Korkeintaan 2% kilometreistä on vuodessa jolloin nelkusta voisi olla pienintäkään hyötyä.
Puhutaan silloin kilometrimääristä jotain 400km/vuosi, ja silloinkin asia on kyseenalainen. Nuo kilsat kyllä menee etuvetarillakin täysin.
Ei mitään järkeä.
Monia nelikkolaisen juttuja kun lukee niin tulee mieleen hiekkalaatikolla leikkivät pikkupojat.
Jollain saattaa A4 etuvetoisena vetää jopa sutia asfaltilla kun lähtee liikkeele,aika hupaa vertailemista.
Eikö se kyllä osoita tietynlaista avartamista kun on ajellut kymmenillä omilla uusilla autioilla roisot kilometrit ja bonuksia on ollut 70% niin kauan ettei edes tuu mieleenkään kuinka kauan.
Nykyisessä uudenkarheassa pirssissä on kilsoja jotain 15-16 tkm.
Joitakin nelikon miehiä siis miehiä kun on haastatellut niin tuumaavat ettei se sen kummempi ole kuin etuvetoinenkaan,paitsi kinoksessa.
Minä en halua ajella kinoksessa,mielellään vältän liikkumista pahoilla ilmoilla jos mahdollista.
;D ;D ;D ;D ;D

Sanotaanko vain että olet maailman paras kuski ja kaikissa asioissa oikeassa ja kadehdin että en ole esim. yhtä taitava kytkimenkäyttäjä kuin sinä... En tiedä mitä pitäisi kirjoittaa että ymmärtäisit. Jätän tämän aiheen tähän.

MMV

Ottamatta kantaa tähän juupas eipäkseen, niin minusta tuli pysyvä nelivetokuski sen jälkeen kun ensimmäisen sellaisen ostin. Seuraavana tulee vaimonkin autoon neljä vetävää pyörää...

Ohikulkija

Lainaus käyttäjältä: rami - 31.10.14 - klo:14:19
...... ......
Kun tässä selvästi siteeraat kirjoitustani, niin kerro mitä hupaa vertailemista tarkoitat?
Mistä luulet, että siinä autossa oli kytkin? Siis manuaali, ymmärrätkö? Ai niin, kun sinä niin sanot, niinkö?
Aikaisemmin rehentelit ajetulla miljoonalla kilometrillä ja kun kerroin, että esim itse olen ajanut enemmänkin, niin sinä nimittelit poikaseksi ja et uskonut. Niin taas sinä päätit, että asia on niin. Kuule olet niiiiin väärässä että.
Unohdit muuten nyt kertoa niistä useista kivijaloista joita olet hankkinut. Mitähän ne tähän aiheeseen vaikuttaa??

Kerroit aikaisemmin, että sinun autossa ei ole koskaan vilkkunut luistoneston valo. Ok, onko sinulla ollut edes sellaista autoa, jossa on sellainen ollut? Ihan hyvä suoritus mutta saattaa aiheuttaa taakse jonoja jos ajelee vain tyhjäkäynnillä.
On ollut viihdyttävää lukea kommenttejasi, mutta en viitsi enää kommentoida niitä. Toivoisin, että pysyttäisiin asialinjala, eikä mennä henkilökohtaiseen mollaamiseen. Makuasioita ja laitteitahan nämä vain ovat.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy