Xenoneiden vaihto?

Aloittaja VW_Johan, 06.07.10 - klo:10:05

« edellinen - seuraava »

VW_Johan

Mulla on 3 vuotta vanha Passat jossa 70 tkm mittarissa. Tuntuu että valoista on hävinnyt se paras puhti verrattuna siihen miten ne toimi uutena. Onko joku jo ehtinyt vaihtaa/vaihdattaa xenoneita Passatissa? Milloin tämä kannattaa tehdä, ts miten kauan xenonit yleensä kestävät? Kysyin merkkihuollosta mutta siellä ei oikein teidetty. Kinnostaisi kuulla muiden kokemuksia tästä aiheesta.

Tupo

Passatista ei ole kokemusta. Touraniin polttimot vaihdettiin 3v 9kk ja 105 000 km jälkeen. Valojen väri muuttui sinertävästä takaisin kirkkaan valkoiseksi.

VW_Johan

kiitos nopeasta vastauksesta. Kyllä se varmaan kannattaa minunkin tapauskessa nuo polttimot vaihtaa. VW varaosatiskistä hinta 200â,¬ pari. xenonvalot.com tarjoaa Philipsit 160â,¬ hintaan. Ebaysta 60â,¬ + rahti. Onkohan D2S malleja useampia, vai pitäisikö kokeilla nuo 60â,¬ polttimot?
http://cgi.ebay.de/Philips-Xenon-Brenner-Birne-85122-35W-D2S-Fassung-NEU-/110432811086?cmd=ViewItem&pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item19b64ef84e

Mave25

VW_Johan

kiitos linkistä! Tuossahan ne on ihan OK hintaisia. Onko vaihto miten vaikea?

Karvis

Xenonpolttimoita saa edukkaasti myös Meronetistä ;)
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

_Mikko_

Lainaus käyttäjältä: Mave25 - 06.07.10 - klo:13:12
Itse hommasin tuolta      www.xenonkauppa.fi

Mulle tuli tuolta myös, parissa päivässä tuli paketti postiin ilman mitään ongelmaa.

VW_Johan

OK hyvä! Laitoin just tilaukseen perus Philips D2S polttimot sieltä xenonkauppa.fi:stä. Mulla on määräaikaishuolto varattu ensi viikolle, jos ehdin saada nämä niin pyydän pojat vaihtamaan polttimot samalla.

VW_Johan

tänään soittivat huollosta että polttimot ovat väärää tyyppiä. Passatissa käytetään D1S polttimoita eikä D2S:ää. Toivottavasti saan ne xenonkaupasta vaihdettua.... Jos joku tarvitsee D2S:t niin mulla olisi pari ylimääräisenä....

Varaosatiskillä D1S:t oli 199â,¬ kpl.... Tietysti ne oli huollossa ehtineet purkaa puskurin jne, joten siitä lystistä saan nyt maksaa ihan turhaan. No, onneksi keli on ainakin aurinkoinen....

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy