Skoda Fabia Combi 1.4 TSI RS DSG

Aloittaja Ranssi, 21.06.10 - klo:21:35

« edellinen - seuraava »

Minkä väriset Gigaro-vanteet mustaan Fabia Combi RS:ään

musta/hopea
8 (30.8%)
antrasiitti
8 (30.8%)
valkoinen
10 (38.5%)

Äänestäjiä yhteensä: 23

Ranssi

Tehdaslisävarusteet:
6E3     Keskikyynärnoja edessä
PH8     Sähköinen kattoluukku (tehtaan toimitusvaikeuksien takia poistettu tilauksesta)
PNA     Navigointilaitteisto Amundsen + kaksoisantenni (tehtaan toimitusvaikeuksien takia poistettu tilauksesta)
PWR    Kääntyvät kaarreajovalot ja LED-huomiovalot

Väri:
Black Magic

Vanteet:
Kesä:     Skoda Gigaro musta/hopea 17"
Talvi:     Skoda Elba 16"

Auto tilattu:            21.5.2010
Tuotanto vko:         40
Luovutus arvioitu:    25.10.2010

JeanC

Jeee, eka hieno auto tulee areenalle  :). Onnittelut :), loistoauton olet tilannut  ;).

Ranssi

Kiitoksia!

Loistoautosta en tässä tapauksessa tiedä, mutta hienoja autoja täällä on runsain mitoin.

Fabia RS Combissa hinta/laatu-suhde on ihan suhteellisen hyvin kohdallaan ja hinta/suorituskyky-suhde uudeksi autoksi lähes erinomainen.

Ranssi

Speksit meni vähän uusiksi tehtaan toimitusvaikeuksien takia, ja kattoluukku putosi pois omalta lisävarustelistalta. Olisi kuulemma tuotannon alkuvaiheessa tiennyt 1-6 kk:n viivästystä. Kun jotain joutuu jättämään, niin jotain tarvitaan tilalle, ja tässä tapauksessa substituuttina toimii Candy Whiten päivittäminen metalliväriin eli Black Magiciin.

Ranssi

Ã,,änestys lisätty, kun tuntuu hankalalta tuo vanteiden värin valinta näkemättä vaihtoehtoja livenä.

Olen ollut kallistumassa valkoisiin vanteisiin, mutta toisaalta ne eivät tunnu hyvältä ajatukselta.

Apua siis tarvitaan, ja kiitos mielipiteestä etukäteen!

Kapa

Hyvä, että valinta perustuu noinkin merkittävään asiaan kuin vanteiden väri!

Ranssi

Vanteiden värihän on tärkeä asia;)

Rallye Green värisessä koeajamassani Hb-mallisessa RS:ssä antrasiitin väriset vanteet näyttivät upeilta.

Pekka T

Laita nyt edes kuva kyseisistä vanteista, niin on helpompi kommentoida.  :)
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

ram1

Antrasiitti sopii mustaan hyvin.Oma valintani olisi se.
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

ATM

Pekka T:
LainaaLaita nyt edes kuva kyseisistä vanteista, niin on helpompi kommentoida.

Tuossa nuo Gigarot:

[ylläpito on poistanut liitteen]

Panze

Onnea uuden auton johdosta! :)

Kerrankin hieman tavallisesta poikkeava ja mielenkiintoinen Skoda areenalla!

Laita ihmeessä kuvia ja kokemuksia kunhan pääset kurvailemaan...

ps. vanteista valitsisin Trinityn :)

Ranssi

Kiittää onnitteluista!

Auton tuotantoviikko ei ole vieläkään selvinnyt, vaikka tilauksesta on jo kulunut noin kolme kuukautta, joten siksi näillä vannevalinnoilla voi vielä spekuloida.

Paljon kiitoksia kaikille äänestäneille. Valinta alkaa pikku hiljaa hahmottua.

Ps. Trinityt ovat hyvännäköiset, mutta nämä Gigarot ovat RS:ssä vakiona, joten valinta on tehtävä niiden eri värivaihtoehtojen sisällä.

Ranssi

Myyjästä ei ole vajaaseen kolmeen viikkoon kuulunut mitään, joten epäilen tilanteen olevan ennallaan eli valmistusviikko on edelleen avoinna.

Asuintalossani on lämmin autotalli, ja töihin ajan vain satunnaisesti autolla, eikä minulla ole siellä edes tolppapaikkaa, joten olen vakavasti harkinnut lämmittimen jättämistä kokonaan pois. Toisaalta itse olen aina käytettyä ostaessani karttanut lämmittimettömiä vaihtoehtoja, sillä olen ajatellut sen useimmissa tapauksissa viestivän huonosta autonpidosta.

Tällä hetkellä kauppakirjassa mainitaan Defan Termini -lämmitinsetti, johon kuuluu sisälämmitin ilman sisäpistoketta. Lämppäripaketti kustantaa 550 euroa, ja pähkäily on siis vielä käynnissä. Eberiin tms. en usko päätyväni korkeahkon hinnan takia.

tsiih

Defan Termini -lämmitinsetti, johon kuuluu sisälämmitin ilman sisäpistoketta???
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

Ranssi

Juuri näin.

Sisälämmittimen kaapeli on vedetty auton sisälle suoraan eli ilman pistorasiaa, eikä lämmitintä voi siis irrottaa.

tsiih

Mikäs järki siinä on?
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

tsiih

Karvis

Lainaus käyttäjältä: Ranssi - 03.09.10 - klo:22:18
Juuri näin.

Sisälämmittimen kaapeli on vedetty auton sisälle suoraan eli ilman pistorasiaa, eikä lämmitintä voi siis irrottaa.

Kyseessä on Defan lämpöpaketti, meillä on samanlainen Yetissä. Hinta on halvempi kuin varsinaisella pistokkeella varustettu haaroitus, ja saa sen lämppärin toki irtikin autosta...siinä on liitin välillä.
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

tsiih

Ahaa. Ennen sitä liitintä kutsuttiin pistorasiaksi  ;D ;D

Karvis

Lainaus käyttäjältä: tsiih - 03.09.10 - klo:22:35
Ahaa. Ennen sitä liitintä kutsuttiin pistorasiaksi  ;D ;D

Nykyään se liitin on pieni ja sievä, eikä jää sitä rumaa pistokkeen murikkaa mihinkään mollottamaan ;)

tsiih

Ja pakko ostaa defan lämppis kun se hajoaa...

Karvis

Lainaus käyttäjältä: tsiih - 03.09.10 - klo:22:39
Ja pakko ostaa defan lämppis kun se hajoaa...

Onko niitä muitakin? :P

tsiih

No ei vaan, hyvä jos on näppärä. Ihmettelin tosiaan tuota ettei muka saa irti  :)

Ranssi

Hyvä tieto tuokin;)

Lämmitin on tosin niin pienikokoinen, ettei sen olemassa olo juuri häiritse, vaikka se olisi koko ajan paikallaan.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy