Bensa-autoja ne hybriditkin ovat, joten ihan nopsaan lämpenee.Paitsi ne, jotka ovat dieseleitä, mutta Toyotalla ei sellaisia ole (ainakaan Suomessa)
Tuulilasi on noita testannut. Uudesta Priuksesta sanottiin että ei kannata ostaa, jos ei nimenomaan halua Priusta. Uusi Corolla Hybrid on paljon parempi, siinä on sentään 180hv tehoa ja "uskomattoman" pieni kulutus. Ainoa etu Priuksessa on vetävät takapyörät, tosin sähkömoottori on melko pieni ja toimii ainoastaan alle 60km/h vauhdissa. Pitäisi varmaan käydä ajamassa tuo Corolla, omia ennakkoluulojaan on aina hyvä kohdata.
- Mitenkäs Prius- ja muut kuskit, lämpeneekö hybridiautonne talvella nopsaan? Bensalla ajelleena olen tykästynyt tähän vaikkei se nyt maailmaa kaadakkaan.Jostain luin, että lämmönjako olisi kehno, jaloille tulisi jonkin vm Priuksessa liikaa (sama vika tosin Avensiksessa - manuaalisäädöillä menee...).- Onko talvella ollut muuten autoissanne tekemistä, jäätyykö ovenkahvat / muut liikkuvat?- Jos mä nyt tästä koeajolle lähden renkaita potkimaan sellaisesta noin 2010-2012 Hybridistä, niin onko kuumia vinkkejä, mitä erityisesti kannattaisi tarkastaa?
Älä edes vaivaudu. Sulla on aivan jumalattoman hyvä peli, kaikista kulmista raapiva legendaarinen 300 hv cupra. Ero on kuin yö ja päivä, tai lenkkimakkara vs. sisäfile. Nou nou, ja tämä tojotaukkelin (tällä hetkellä, aikeissa vaihdatella sakuun/tsekkiin) ystävällisellä hyväntahtoisella eleellä todettuna.
Ärsyttävä ominaisuus on talvikeleillä tuulilasin huurtuminen etukameran kohdalta. Jatkuvasti tuuppaa ilmoitusta, että etututka ei käytettävissä ja automaatti pitkät pois pelistä jne.