Huoltoliikkeitä Turussa, huollon taso?

Aloittaja DyyD, 07.05.14 - klo:17:34

« edellinen - seuraava »

DyyD

Heipähei,

Nyt kun olen itse muutamaan huoltoa karvaasti pettyen testannus, päätin kysellä millaista huoltoa Turun suunnalla asustelevat suosivat?

VW-auton myyjän kanssa käydyn keskustelun pohjalta olen ymmärtänyt, että Turussa takuuasioissa tulee asioida vain VW-auton tai LMS:n kanssa. Itselläni ei ole LMS:stä kokemuksia, mutta fooruminkirjoitusten perusteella ei se toiminta ole ihan ruusuista sielläkään. Toki eroavaisuuksia voi olla toimipisteiden välillä (LMS kaksi toimipistettä), joten nyt kaipaan kokemuksia ihan takuuasioiden hoidosta niin lasipalatsin kuin LMS:n osalta.

Kuten varmaan monet muistavat edellisen episodin marmorilla, ei asiakkaan autoa kovin usein arvosteta sen kuulumalla tavalla. Tarina on saanut jatkoa nyt toisaalla, vastaavanlaisella tapahtumaketjulla. En vielä, ainakaan aivan heti, tarkenna tätä tapahtumaketjua sen enempää tai huoltoliikettä joka homman töpeksi. Se, miten tästä eteenpäin suuntaan, on hyvä kysymys. Joko löydän luotettavan huollon, tai sitten siirryn kokoaan AD korjaamon asiakkaaksi. Yksi erittäin hyvä ja luotettava AD korjaamon itselläni tiedossa jota käytän toisen kulkimen osalta ja Turreenkin aina tarvittaessa. Nyt siis kuitenkin huoltokirjaleimat painavat vaakakupissa kohtuullisen paljon. Vaikka Turrekin tulee nyt jo kunnioitettavaan 7 vuoden ikään, on takuunalaista osaa konepellin alla jonkin verran, viitaten aikaisempaan koettelemukseen.

Siispä, otan mielihyvin vastaan niin negatiivisia kuin positiivisia kertomuksia kokemusten pohjalta. On se kumma, jos Turusta ei yhtään asiallista huoltoliikettä löydy. Tulee autonvaihto itselläkin ajakohtaiseksi reilun vuoden sisällä, ja näin suuntaus on tämän pohjalta kohta jokin muu kuin VAG. :o

Edit: Ja niin monen silmät voivat heittää ympyrää viitaten edelliseen lauseeseen ja aikaisempiin kirjoitelmiini. Vaikka VAG on ollut itselle se juttu, kaikella paskalla on rajansa.  ;D

Gulf

Kyllä me DyyD mielellään kuullaan tuo jatkotarina, olisko tämä sitten osa 2? Se edellinen episodi on kyllä yksi parhaista tarinoista mitä tällä palstalla olen lukenut, mutta vaikeuksien kautta voittoon vai miten se meni?

Täytyy omasta puolesta todeta, että Oulun marmorilla on palvelu parantunut viime ja edellisestä vuodesta, nyt kun nämä kampanjat/kutsut on jo vakiojuttuja ja siellä joutuu käymään melkein joka kuukausi, niin ovat jo kahdesti peräkkäin tarjonneet sijaisautoa ilman pyytämättä? Ikinä ei 25 vuoden aikana ole aikaisemmin tarjottu, eikä ole annettu vaikka olen pyytänyt (siis ilmaiseksi), vaikka uusia volkkareita olen aika monta kyseisestä ketjusta ostanut?

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy