Takaisinkutsu: Moottorin ohjainyksikön päivitys

Aloittaja Yodakoski, 24.04.14 - klo:11:52

« edellinen - seuraava »

Yodakoski

Tänä aamuna soitti Lapin Autosta, että moottorin ohjainyksikön päivitys pitäisi pikimmiten tehdä. Ajelin sitten tuonne Jyväskylän Laakkoselle varaamaan aikaa ja jeppe siellä sanoi sen liittyvän kaasupolkimen toimintaan; ei kuulemma aina välttämättä polkimen painaminen vaikuta kiihtymiseen :)  En sitten tiedä mitä malleja tuo takaisinkutsu koskee.
Nykyinen: Mercedes-Benz GLC 300e 4Matic 2020 (FL) A Business EQ Power, AMG sisä- ja ulkopuoli
Ex-vaggine: Octavia III FL RS Combi 2017 (MY18), TDI DSG 4x4, Corrida Red, Winter- ja Black-paketti sekä DCC
Ex-vaggine: Octavia III RS Combi 2013 (MY14), TDI DSG, Black Magic, Black-paketti
Ex-vaggine: Octavia II FL Combi 2009, 2.0 TDI DSG, Black Magic, Elega

765turbo

Pyydä samalla optimoimaan tehot et tulee lisää paukkuja pannuun ;)

squier

Käytin omaani 30tkm huollossa (vaikka vasta 23tkm ajettu), ja siellä tehtiin pari kampanjaakin mukana. DSG7 tarkistus + öljynvaihto??? ja joku vesikupin tyhjennys. 1.8TSI DSG LB kyseessä. Moottorin ohjainyksiköstä ei ollut mitään mainintaa. Tosin huoltokin oli jo 11.4.(JKL Laakkonen), joten oisko sen jälkeen tullut uutta tietoa?

popmheffalumpy

Mulla oli oma auto muuten huollettavana ja samalla tuli joku kampanja joka oli jossain lapussa kai koodilla 45d4. Pikainen tutkinta palauttaa mm http://www.motor-talk.de/forum/qualitaetssichernde-massnahme-erforderlich-t4896789.html liekö samaa juttua konsernin laajuisesti

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy