Xenon-valot mittarivalot

Aloittaja zjk, 29.03.14 - klo:16:41

« edellinen - seuraava »

zjk

Minulla on Sciroccossa '09 xenon-valot. Valokytkin on kolmevaiheinen 0, parkit ja ajovalot.
Kun kytkin on 0-asennossa mittarivalot eivät pala. Myöskään puskurissa olevien vilkkujen vieressä olevat pienet valot ei pala.
Saako tuota säädettyä mitenkään mistään, että mittarivalot palaisi tuossa 0-asennossa? Aikaisemmissa halogeenivaloilla varustetuissa VW:ssä on palaneet.
Kiitos!

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy