Peräkontin alumiininen teleskooppi tilanjakaja.

Aloittaja pertsa78, 25.03.14 - klo:09:29

« edellinen - seuraava »

pertsa78

Ostin viikonloppuna käytetyn superbin -11 ambiente. johon oli asennettu tavaransidonta kiskot.
Peräkontista löytyi vain se kiristyvä liina ja 4 liikkuvaa koukkua. eikös siihen kuormansidonta settiin kuulu myös se teleskooppi juttu ja sidonta verkot?

Kyselin varsin maahantuojalta hintaa sille, 290â,¬ on liian kallis minulle.
Niin onkohan jollain jotain nettikauppaa, mistä sen voisi hommata edullisemmin. Ebaystä en löytänyt, kuin verkkosarjan, jonka jo tilasinkin, samoin paikka-aineen ja kompressorin, nekin oli hävinnyt jossain vaiheessa auton eloa :-\

JarnoF

Kunhan tiedät varaosanumeron niin luulisi ebaysta löytyvän. Jos ei sieltä niin vaikka suomalaisesta Slamitista. Siellä on joku haku suoraan varaosanumerolla. Sylkäisee jonkun listahinnan ulos, mutta kysymällä kuulema voivat sorvata hintaa vielä alemmaksikin.

Mites Superskoda?

Sikarisakari

Lainaus käyttäjältä: pertsa78 - 25.03.14 - klo:09:29
Niin onkohan jollain jotain nettikauppaa, mistä sen voisi hommata edullisemmin. Ebaystä en löytänyt, kuin verkkosarjan, jonka jo tilasinkin, samoin paikka-aineen ja kompressorin, nekin oli hävinnyt jossain vaiheessa auton eloa :-\

Mistä löysit tuon renkaan paikka-aineen ja mitä maksoi? Voisitko laittaa linkin tänne, kiitos.

Sikarisakari

Lainaus käyttäjältä: pertsa78 - 25.03.14 - klo:22:47
Ebaysta löysin, mutta minkä tilasin oli ainut.
oli taas tullut lisää, tosin hinta on vähän kallimpi..
http://www.ebay.com/itm/AUDI-A3-A4-A5-A6-Q7-TYRE-COMPRESSOR-8P0012615A-VW-SEAT-SKODA-BMW-VAN-ALL-CARS-/271434610021?pt=UK_Cars_Parts_Vehicles_Wheels_tyre_Trims_Trims_ET&hash=item3f32c37565

Ok, kiitos. Tuossa hintaa nostaa myös tuo kompura - minä tarvitsisin vain tuon paikka-ainepullon. Täytyypä etsiä. Marmorilla jotain 55 euroa.

jrinnes

Lainaus käyttäjältä: Sikarisakari - 26.03.14 - klo:15:12
Ok, kiitos. Tuossa hintaa nostaa myös tuo kompura - minä tarvitsisin vain tuon paikka-ainepullon. Täytyypä etsiä. Marmorilla jotain 55 euroa.

Kysy ihan tavallisesta rengasliikkeestä. Sieltä mullekin tuli, kun auton mulle myynyt liike hankki puuttuvan tilalle uuden.
Skoda Superb 2.0 TDI

Passat 3C Comfortline 1.8 TSI

pertsa78

Tai laita ebayhin hakuun esim audi tyre sealant.
Sillä löytyy pelkkiä paikka aineitakin

JouniJL

Tavaratilanjakaja löytyy Autovahinkeskukselta Pirkkalasta hintaan 80 â,¬. Tuli vastaan kun selasin muita osia.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy