Yetiä odottavien vertaistukiryhmä :-)

Aloittaja Asterion, 25.05.10 - klo:20:42

« edellinen - seuraava »

VAG!

aa

Karvis

Lainaus käyttäjältä: lumimies - 06.10.10 - klo:19:33
Värin vaihdoin tangerine orangeen kävin katsomassa kyseistä autoa ja oli hyvän näköinen.

Hyvä valinta, itsekkin mietin että jos nyt uusi tilataan niin joko valkea tai tangerine ja kyllähän tuo tangerine näyttää todella hyvältä ainakin kuvissa ja livenä Fabiassa. Täällä muutama kuva tangerinesta :-*

Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

lumimies

Herkku on. Hienot kuvat mutta luonnossa vielä komeampi ;) katson jos onnistun laittaa vielä omat kuvat esille.

lumimies

No niin muutama kuva tangerine yetistä.

[ylläpito on poistanut liitteen]

JAK

Melkein yhtä ruma kuin se mato, toi väri on tulossa. Pitäiskö vaihtaa...

lumimies

Ei ole kovin onnistuneet kuvat. Näyttää hiukan oranssisemmalta kuin on luonnossa, Karviksen laittamissa kuvissa vaaleammalta/ palaneemmalta. Luonnossa ok väri, mutta makunsa kullakin  ;)

Karvis

Lainaus käyttäjältä: JAK - 07.10.10 - klo:19:42
Melkein yhtä ruma kuin se mato, toi väri on tulossa. Pitäiskö vaihtaa...

Itse kyllä tykkää sekä Mato Brownista että tuosta Tangerinesta, mutta jos sulle on Tangerine tulossa etkä pidä väristä niin vaihda ihmeessä se johonkin toiseen :o

Lainaus käyttäjältä: lumimies - 07.10.10 - klo:20:19
Ei ole kovin onnistuneet kuvat. Näyttää hiukan oranssisemmalta kuin on luonnossa, Karviksen laittamissa kuvissa vaaleammalta/ palaneemmalta. Luonnossa ok väri, mutta makunsa kullakin  ;)

Minusta taas noissa sinun kuvissa tulee värin parhaat puolet esiin, juuri tuollaiselta se näyttää luonnossa aurinkoisena päivänä 8) :-*

Kallis

4 parasta väriä
Kyllä tuo tangerine on tosi makea väri, sopisi mulle mutta voisi olla vaihdossa monille outo (ehkä edessä 7-8 vuoden päästä). Siksi on vielä tilaamani mato brown rankingissa ekana, valkea ja yllättävän kaunis caputcino seuraavina ja tämä tangerine nyt siis neljännellä sijalla.
Värikartassa tuo caputcino näytti aivan harmaalta (joita en halua kun niitä on muutenkin aivan liikaa) mutta kun näin luonnossa, on oikein kaunis lievästi ruskehtava. 
Nyt Golf Variant, tilattu Yeti 1,4 Adventure Mato brown

tibis

mato tai valkoinen on paras väri yetille, ehdotamasti.

Metsämies

Itse olen tilannut mustan. Vaimon mielestä pehmentää auton muotoja???

vasara

Lainaus käyttäjältä: Metsämies - 08.10.10 - klo:08:14
Itse olen tilannut mustan. Vaimon mielestä pehmentää auton muotoja???

Musta on mustakin hyvä värivalinta. Tummat helmat, ikkunanpielet jne.. on kuin yhtä puuta mustien peltien kanssa. Tuohon kallistuisin minäkin jos nyt tilaisin.

JK

Musta tuo on kyllä makuasia. Ennen olin sitä mieltä että oli se Ford yhdessä asiassa oikeassa, musta sen pitää olla. Kuvassa musta Yeti on ihan ok omaan silmään, nähtyäni sellaisen livenä muutin mieleni. Ehkä tuo riippuu valaistuksestakin, oli melko pimeää kun tuon näin, ehkä puhtaana ja kiiltävänä olis päivällä hyvä?
VW ID.3 1st Max

Metsämies

Lainaus käyttäjältä: JK - 08.10.10 - klo:10:55
Musta tuo on kyllä makuasia. Ennen olin sitä mieltä että oli se Ford yhdessä asiassa oikeassa, musta sen pitää olla. Kuvassa musta Yeti on ihan ok omaan silmään, nähtyäni sellaisen livenä muutin mieleni. Ehkä tuo riippuu valaistuksestakin, oli melko pimeää kun tuon näin, ehkä puhtaana ja kiiltävänä olis päivällä hyvä?

Niin mustakin  :D

JK

Musta kyllä pehmentää muotoja, siinä Metsämiehen vaimo oli oikeassa (eikös ne aina ole). Just se ei miellyttänyt omaa silmää. Valkoinen taas korostaa muotoja, siksi se tulee itselle.
VW ID.3 1st Max

vasara

Lainaus käyttäjältä: JK - 08.10.10 - klo:10:55

No joo.. en ole nähnyt mustaa Yetiä livenä.

JAK

Ehkä hirveimmät värit Yetiin on mato ja valkoinen. Yäk!

Automaattori

Lainaus käyttäjältä: JAK - 08.10.10 - klo:16:48
Ehkä hirveimmät värit Yetiin on mato ja valkoinen. Yäk!

Mato on hyvä siinä vaiheessa kun alkaa ruostetta pukata ;-) Valkoinen taas on huippu hieno väri jos valkoisen sävy on oikea, kuten Yetissä näyttäis olevan. Ehdottomasti Yeti on edukseen valkoisena, varsinkin kattoikkunalla. Valkoisessa on se huono puoli että puhtaana se loistaa täydellisyyttä, mutta hieman likaisena ja muutaman vuoden käytön jäljiltä hohto haihtuu. Isälläni oli aikoinaan mustalaismallin mersu, ihan uutena ostettu valkoinen ja jo kolmen vuoden käytön jälkeen rupesi maalipinta kukkimaan ruostetta, se ei enää ollut kiva näky (auto oli kyllä muutenkin ihan susi). No, onneksi tuo ruostuminen on melkein jo taakse jäänyttä elämää autoissa. Mun suosikit Yetiin on tällä hetkellä valkoinen, mato ja tangerine(tangerine saattaa kulua silmissä aika nopeasti, luulen), optiona musta jos on kunnon vanteet ym...

VAG!

aa

Karvis

Lainaus käyttäjältä: Kukkanen - 08.10.10 - klo:19:05
Poikkesin Guntherien marmorilla ja vastaan tuli tuote mitä ilman ei Yetimies voi elää:

Tosin helteet taitavat olla ohi tältä erää, joten jääpalojen tarve on hiukan vähäisempää.

Kyllä noita kelpaisi grogilasiin tiputella :D

Liekkö yhdelläkään suomalaisella jälleenmyyjällä mitään oheissälää myytävänä, tuollainenkin saattaisi tarttua huoltokäynniltä ihan herätteenä mukaan. Mutta kun mitään ei ole tarjolla, niin eipä niitä sitten viitsi alkaa varaosatiskiltä erikseen tilailemaankaan ::)

Asterion

Lainaus käyttäjältä: Karvis - 08.10.10 - klo:19:40
Liekkö yhdelläkään suomalaisella jälleenmyyjällä mitään oheissälää myytävänä, tuollainenkin saattaisi tarttua huoltokäynniltä ihan herätteenä mukaan. Mutta kun mitään ei ole tarjolla, niin eipä niitä sitten viitsi alkaa varaosatiskiltä erikseen tilailemaankaan ::)

Totta! Ainakaan minun Yetin myyntipaikassa ei ole mitenkään hyödynnetty tällaista jälkimarkkinointimahdollisuutta. Aulassa on aina ollut useita ihmisiä odottamassa autoansa toimeettomana pitkiäkin aikoja ja tässä olisikin kauppialla loistava tilaisuus pistää siihen esille vapaasti tutkittavissa olevia myyntihyllyjä, joissa olisi kaikenlaista autoiluun liittyvää sälää ja mikä ettei aulaan vielä pari asiakaspäätettä, joista pystyisi itse katselemaan koko oheistuote- ja varaosatarjontaa (kuten esim Biltemassa). Niitä hyllyn tuotteita moni sitten aikansa kuluksi siinä varmaan pällistelisi ja mukaan eksyisi juuri tällaisia "musthave" jääpalamuotteja ja muita ylihinnoiteltuja merkkituotteita ;D

vasara

Lainaus käyttäjältä: Asterion - 09.10.10 - klo:10:30
Totta! Ainakaan minun Yetin myyntipaikassa ei ole mitenkään hyödynnetty tällaista jälkimarkkinointimahdollisuutta.

Minun Yetin myyntipaikassa ei ole hyödynnetty edes sitä jälkimarkkinointimahdollisuutta, että oltaisiin asiakkaalle ystävällisiä :) ..Laakkosen touhuja.

izmo

Olisko pitänyt odotella niin kauan että tällaisia kolmiovisia Yetejä olis ollu tarjolla? Ja uusia värejä.

http://i1014.photobucket.com/albums/af267/BryanRW/Yeti3Door.jpg

Karvis

Lainaus käyttäjältä: izmo - 10.10.10 - klo:18:29
Olisko pitänyt odotella niin kauan että tällaisia kolmiovisia Yetejä olis ollu tarjolla? Ja uusia värejä.

Lienee photosoppi kuten se langi-mallikin joka jossain vilahti, tokkopa tuollaista olisi tulossa ???

tibis

Kävin  tänään auto liikkeessä missä tilasin oma auto, kysy millon auto tule jne. Kaveri eli tämä
myyjä huomasi että en jaksaa odotaa että oma tule, niin hän laina koeajon 4 päivä.
Nyt on taas hyvä fiilis.

Asterion

Lainaus käyttäjältä: izmo - 10.10.10 - klo:18:29

Katokato, kivan näköinen kolmiovisenakin, on sitten aito tai ei. Värikin on kiva.

tibis

onko mahdollista itse valitse mitkä kesärenkat halua? Eli kuin uusi auto tule.

RoccoScientist

Lainaus käyttäjältä: tibis - 13.10.10 - klo:15:44
onko mahdollista itse valitse mitkä kesärenkat halua? Eli kuin uusi auto tule.

Ensiasennusrenkaisiin ei taida olla sanottavaa. Konsernilla on sopimukset tiettyjen rengasvalmistajien kanssa ja näiden välillä kyse voi olla ihan arpapelistä, että mitä oman auton vanteilta löytyy sen saapuessa maahan.
Ex: Scirocco BlueMotion Technology 1,4 TSI 90 kW

Kallis

Ei voi vaikuttaa valintaan,
kyselin sitä jo tilausvaiheessa kun koeajoin Yetin Pirelleillä ja oli hiljainen. Ja kun kuulin että Dunopit ovat äänekkäämmät, olisin halunnut Pirellit.
Ei pysty vaikuttamaan, vastattiin.
No nyt myöhemmin on tullut ilmi että monilla Pirelli-kuskeilla on normaalia suurempi kulutus eli vierintävastus isompi, en olisi enää oikein osannut päättääkään, kummat olisin halunnut.
Tänään autoni oli jo liikkeen pihalla ja Dunlopit alla. Hyväksyn sen jos kulutus on noin 0,5 l sadalla pienempi, laittaa vaikka jotain mattoja lisää takapyäräkoteloiden päälle melun vaimentamiseksi.
Jos jollain on muita vihjeitä, kirjoittakaa...
Nyt Golf Variant, tilattu Yeti 1,4 Adventure Mato brown

Karvis

Yetin tuore esite on luettavissa englanniksi, läpyskästä löytyy nyt myös Greenline-malli sekä kuva kuli-ilmastoinnista. Olkaapas hyvä  :)

Karvis

Lainaus käyttäjältä: PalMikko - 21.10.10 - klo:22:51
Nyt ei esitellä kuin vaaleansinistä, pari kuvaa ruskeasta ja yksi valkoinen ja tummansininen...

Tuo on kyllä totta, luultavastihan kyse on siitä että esitteessä halutaan tuoda auto esille (jonkun markkinamiehen) mielestä parhaissa/edustavimmissa väreissä :-\

Olisi mukava jos tarjolla olisi myös esite joka keskittyy pelkästään väreihin, nyt siellä takasivulla olevat pienet kuvat on ainoa mahdollisuus tutustua väreihin jos internetin ihmeellistä maailmaa ei lasketa mukaan.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy