1001 Renkaat

Aloittaja ram1, 06.03.14 - klo:22:32

« edellinen - seuraava »

M-J

Luonnollisesti rikosilmoitus tehty ja kortti suljettu.
Muta jos mulle tulee tilausvahvistus mailiin oikeine toimitusosotteineen ja samoista renkaista mitä aikasemmin tilasin, niin meinasitko että pelkkien luottokorttitietojen varassa moinen onnistuisi?

Lainaus käyttäjältä: Jultsu - 24.05.18 - klo:21:55
Se että sun luottokortilla on tehty tilaus firmasta X ei vielä tarkoita sitä että sama firma X on vuotanut sun luottokortin tiedot. Minkä pankin kortti sulla on? esim. Nordean kortilla pitää aina tunnistautua verkkopankin kautta ennen maksun suorittamista/hyväksymistä.

Suosittelisin joka tapauksessa ilmoittamaan asiasta pankille, sun vastuu siirtyy tämän jälkeen luottokunnalle.

Jultsu

Lainaus käyttäjältä: M-J - 26.05.18 - klo:08:48Muta jos mulle tulee tilausvahvistus mailiin oikeine toimitusosotteineen ja samoista renkaista mitä aikasemmin tilasin, niin meinasitko että pelkkien luottokorttitietojen varassa moinen onnistuisi?

Tätä tietoa et kertonut aiemmin. Tuon valossa kuulostaa tosiaan siltä että 1001renkailla on jotain ongelmia.
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

sambolo

Nojoo kuulostaa kyllä virheeltä ennemmin kuin jonkun rikolliselta toiminnalta. Mitä ne ”lökäpöksyt” hyötyis siitä että tilailevat sulle renkaita?
Octavia RS III
Ex vag:
5F Leon 1.4 tsi style
08 Leon TDI FR
07 Ibiza FR

bowtie81

itse ostin juuri tuolta renkaat, pitääpä seurata tuleeko niitä enemmän ;D

Jultsu

Lainaus käyttäjältä: sambolo - 27.05.18 - klo:07:21
Nojoo kuulostaa kyllä virheeltä ennemmin kuin jonkun rikolliselta toiminnalta. Mitä ne ”lökäpöksyt” hyötyis siitä että tilailevat sulle renkaita?

Teoriassa kai jokin kolmas osapuoli voisi uudelleenohjata tuon rengastilauksen haluamaansa osoitteeseen soittamalla kuljetusfirmaan ja antamalla tuon seurantanumeron.
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

Laars

Tuoltahan voi tilata suoraan liikkeeseen X, ei täydy ottaa kotiosoitteeseen.

M-J

Lainaus käyttäjältä: sambolo - 27.05.18 - klo:07:21
Nojoo kuulostaa kyllä virheeltä ennemmin kuin jonkun rikolliselta toiminnalta. Mitä ne ”lökäpöksyt” hyötyis siitä että tilailevat sulle renkaita?

Siis eihän niiden tarvi niitä lähettää kun tietyt lähetykset "ohjautuu" tiettyyn rekkaan tms. Eikä noista kummastakaan tullu seurantakoodia, joten ei sieltä mitään lähteny liikenteeseen. No tosta on nyt menny rekkula Visalle joka sitten hoitaa asian myyjäosapuolen kanssa. Se tässä on hyvä että saa aina cleimattua takas. Ainoa hässäkkä on kortin vaihto uusine pin-koodeineen

Pumpeli

Tilattu 28.2,samana päivänä tuli seurantanrot ym
Post nord toimitti kotiovelle 6.3.
Eli 4 arkipäivää meni toimituksessa.
Kaikki ok.

Flat

Tilattu 25.2 ja toimitettu  1.3. Oli  jo neljäs setti jonka tuolta tilasin.
Rahtifirma oli yllättäen GLS ja jostain syystä toimitus tapahtui lähimpään postiin. Aikaisemmilla kerroilla oli tullut ihan toimitusosoitteeseen asti.

Flat

Tuli vasta katsottua renkaiden päiväys, oli oikeasti tuoretta tavaraa DOT 0619.

Pumpeli

Lainaus käyttäjältä: Flat - 12.03.19 - klo:17:28
Tuli vasta katsottua renkaiden päiväys, oli oikeasti tuoretta tavaraa DOT 0619.

Mulla oli 3kpl 48/2018 ja 1kpl 15/2018

jannekni

Kaksi rengasta toimitettiin viikossa. Loput hävitti kuljetusliike Hollannissa. Lukuisien asiakaspalveluun lähetettyjen viestien jälkeen lähettivät tilalle 2 uutta rengasta. 6 viikkoa tilauksesta sain loputkin renkaat. Kuulemma ei voi antaa hyvitystä laskusta koska syyllinen on kuljetusfirma. Maksakaa aina luottokortilla niin on mahdollisuus saada rahansa takaisin!

joonasmmm

Maaliskuussa tilatut kesärenkaat 48/18 ja toimitus reilussa viikossa

Ukko

Onko tämä nyt ihan riskitön paikka tilata, jos maksaa luottokortilla? Kovin on ristiriitaista viestiä täällä. :)

joonasmmm

Kyllä mä voin suositella. Maksoin kanssa luottokortilla, ihan silläkin, että se tuo lisäturvaa siihen, jos toimituksessa olisikin sattunut jotain. Sellainen huomio, että itse kun tilasin neljä rengasta, niin ne tuli kahdella eri lähetystunnyksella. Ilmeisesti liittyen lähetyksien kokoon?

Ukko

Lainaus käyttäjältä: joonasmmm - 14.05.19 - klo:16:36
Kyllä mä voin suositella. Maksoin kanssa luottokortilla, ihan silläkin, että se tuo lisäturvaa siihen, jos toimituksessa olisikin sattunut jotain. Sellainen huomio, että itse kun tilasin neljä rengasta, niin ne tuli kahdella eri lähetystunnyksella. Ilmeisesti liittyen lähetyksien kokoon?

Kyllä, itse tilasin uudet vanteet Saksan Ebaysta ja kahdessa eri paketissa lähettivät. Toinen paketti katosi matkalla ja myyjä joutui lähettämään tilalle kaksi uutta vannetta. Liittyy siis lähetyksen kokoon jollain tapaa.

Archie

#106
Keväällä tilasin edelliseen Ocuun kesärenkaat, oli neljäs ja viimeinen kerta (ei tunnu arvostavan vakioasiakkuutta). Firmahan lupaa toimituksen kotiovelle, mutta eipä pitänyt paikkaansa eli siltä osin toimitusehto oli huijausta. Ei auttanut vaikka miten reklamoin eli piti itse hakea postista. GLS oli rahdinkuljettaja, renkaat tuli Ranskasta, ilmeisesti GY:n tehtaalta tai varastolta. Kuulemma lähettäjä ei ollut tilannut kotiinkuljetusta. Edellisellä kerralla joskus pari vuotta sitten piti tapella, onnistuin silloin kuitenkin saamaan kotiinkuljetuksen vetoamalla toimitusehtoihin.

Osittain oma vika oli sitten, että tilasin kaikkein halvimmat Good Year Efficientgripit, jotka osoittautuivat osittain viallisiksi: kourallinen painoja per rengas ja vieläkin jäi lievä jumpsutus. Toisaalta kyllä merkkirenkaiden pitäis olla kelvollista laatua eikä mitään rakenneviallista kakkosta.

Jos kotiintoimitus on musti, suosittelen tilaamaan muualta. Rengas-onlinella on kotiinkuljetus toiminut moitteetta, mutta kalliimmat hinnat.

Edit: niin ei siis ollut GLS:n vika, vaan 1001renkaat.com'in.

vwmies

Itellä myös huonoja kokemuksia GLS pakettitoimituksista, yritän välttää viimeiseen saakka.  :(
Yritetään pärjätä.

Archie

Lainaus käyttäjältä: Archie - 21.08.19 - klo:21:23
Keväällä tilasin edelliseen Ocuun kesärenkaat, oli neljäs ja viimeinen kerta (ei tunnu arvostavan vakioasiakkuutta). Firmahan lupaa toimituksen kotiovelle, mutta eipä pitänyt paikkaansa eli siltä osin toimitusehto oli huijausta. Ei auttanut vaikka miten reklamoin eli piti itse hakea postista. GLS oli rahdinkuljettaja, renkaat tuli Ranskasta, ilmeisesti GY:n tehtaalta tai varastolta. Kuulemma lähettäjä ei ollut tilannut kotiinkuljetusta. Edellisellä kerralla joskus pari vuotta sitten piti tapella, onnistuin silloin kuitenkin saamaan kotiinkuljetuksen vetoamalla toimitusehtoihin.   Ja kehtasivat vielä 1001:n asiakaspalvelussa väittää, että jakelija eli posti olisi muka käynyt kotiovella, mutta ketään ei kotona.

Osittain oma vika oli sitten, että tilasin kaikkein halvimmat Good Year Efficientgripit, jotka osoittautuivat osittain viallisiksi: kourallinen painoja per rengas ja vieläkin jäi lievä jumpsutus. Toisaalta kyllä merkkirenkaiden pitäis olla kelvollista laatua eikä mitään rakenneviallista kakkosta.

Jos kotiintoimitus on musti, suosittelen tilaamaan muualta. Rengas-onlinella on kotiinkuljetus toiminut moitteetta, mutta kalliimmat hinnat.

Edit: niin ei siis ollut GLS:n vika, vaan 1001renkaat.com'in.

Hidalgo

Montako kymppiä tällä säästää?

jt

Lainaus käyttäjältä: infinity - 11.08.17 - klo:14:54
Päätinpä antaa tälle toisen mahdollisuuden. No ei mennyt ihan nappiin.

Maanantaina illalla tehty tilaus 225/40/18 kitkoista. Tänään tuli lähetys perille. Eli todella nopeasta toimituksesta plussaa..

Ainoastaan pieni ongelma eli 2kpl näistä renkaista oli 185/65/15 kesärenkaita.

Saa nähdä miten reklamaatio / vaihto / palautus onnistuu.
Kuulostaa jo suorastaan koomiselta..  Itse kun olen pitäytynyt "pienessä" 16" koossa, sai Nokian renkaat alleasennettuna alle 400eur suomalaisessa liikkeessä. Aikaa meni alle 0,5h. Ei kyllä kiinnosta kympin parin takia alkaa tilailemaan, tulee kallista säästöä jos oma aika on minkään arvoista.
VW Touran Ecofuel 1.4TSI DSG -11

ram1

Lainaus käyttäjältä: jt - 21.08.19 - klo:23:51
Kuulostaa jo suorastaan koomiselta..  Itse kun olen pitäytynyt "pienessä" 16" koossa, sai Nokian renkaat alleasennettuna alle 400eur suomalaisessa liikkeessä. Aikaa meni alle 0,5h. Ei kyllä kiinnosta kympin parin takia alkaa tilailemaan, tulee kallista säästöä jos oma aika on minkään arvoista.
Tossa sirkkelikoossa ei säästöä toki tule. Jos tilaat renkaat vanteineen niin aletaan puhumaan jo rahasta. Saatikka isommista. Mulla menee tilaamiseen 2 minuuttia ja en jaksa pyöriä kivijaloissa kyselemässä yhtään mitään.
Kumit, tai koko setti tulee ovelle ilman perseen nostamista sohvalta, tai suoraan asennuspisteeseen, niin halutessaan.
Jos kumin koko 17+, niin säästöä tulee jo ihan kivasti. Toki nykyään erot kaventuneet, mutta silti mielummin tilaan kun lähden mihinkään kivijalkaan kyselemään. Ja jos joku haluaa kumit tilata, niin miksi pitäis aina säästää tai voittaa jotain. Itsellä ei ole kertaakaan ole ollut ongelmia tilauksissa ja aloitin sen 2007 englannista, mistä "voittoa" tuli jo puolet suomen hinnoista. Jos joku haluaa tilata, niin mikä siinä niin ihmeellistä. Ja nykyään Viro on se paikka mistä kandee tilata. Usein ilman kuluja, tai halvemmalla kuin suomesta.
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

Flat

#112
Lainaus käyttäjältä: ram1 - 22.08.19 - klo:08:58
. Ja nykyään Viro on se paikka mistä kandee tilata. Usein ilman kuluja, tai halvemmalla kuin suomesta.

Mitäs paikkaa suosittelette ? Pitäisi jotkin talvigummit hommata. 1001:sta on renkaita ongelmitta tullut tilattua useita settejä, mutta valikoima kunnon kitkarenkaissa siellä on hieman kapoinen.

Lainaus käyttäjältä: ram1 - 22.08.19 - klo:08:58
Mulla menee tilaamiseen 2 minuuttia ja en jaksa pyöriä kivijaloissa kyselemässä yhtään mitään.
Kumit, tai koko setti tulee ovelle ilman perseen nostamista sohvalta, tai suoraan asennuspisteeseen, niin halutessaan.

Tästä minäkin pidän, miksi asioita pitäisi tehdä vaikeata jos sen voi helpollakin hoitaa.  Harmi sinänsä että nettikaupoilla vain päätyy aina jonnekin muualle kuin suomeen, hintaerot alkavat olemaan sen verran isoja 18"/19" koossa , että ei oma kantti kestä tilata suomesta.Mutta jos hintaero siedettävä, ilman muuta suomesta.

Peetu

Lainaus käyttäjältä: Flat - 23.08.19 - klo:07:02
Mitäs paikkaa suosittelette ? Pitäisi jotkin talvigummit hommata. 1001:sta on renkaita ongelmitta tullut tilattua useita settejä, mutta valikoima kunnon kitkarenkaissa siellä on hieman kapoinen.


rehv24.com
rehvid24.ee
reff.ee

Kahdesta ensinmainitusta olen tilannut talvirenkaat, keväällä omaan ja pari vk sitten äidin autoon. Molemmat tulivat noin viikossa, eikä mitään pahaa sanottavaa.  :)
Mk7 Strom & Mk3 Cabrio

ram1

Edelliset kumit Cupraan tilasin Rengas 24. 225/40,18. 333e toimitettuna. Kuriirin kans heitettiin suoraan konttiin ja ajoin paikalliselle tepikalle 500 metrin päähän joka laittoi alle 50e.
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

veejay

Ruotsalainen www.rengas365.fi on viime aikoina myös ollut todella edullinen. Ja pohjoismaisena kauppana löytyy kitkojakin hyvä valikoima. Tilasin kesällä vanne+nokian r3 -paketin. Kaikki toimi kuin pitikin.

sakal83

Pitäiskö kirjoitella selvinpäin? ::)
SuperB L&K 2.0 TSI 4x4 360hp/500Nm

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy