Golf Variant 2008 vetopyörästö väljä

Aloittaja BR, 04.02.14 - klo:18:02

« edellinen - seuraava »

BR

Käytin Varianttia Volkswagen Centerissä kun ilmeni pientä öljyvuotoa. Siellä todettiin vuodon johtuvan vetopyörästön väljyydestä vaihteiston päästä.
Heidän mukaansa vaihteisto on uusittava, kustannusarvio 4800â,¬.

Eihän tuo voi olla ainut vaihtoehto, pakkohan se on voida korjata?
Kilometrejä ei ole takana kuin vasta 95000 ja vaihteisto on manuaalinen.

wille84

Melkein kannattaa kokeilla uudella tiivisteellä (ei tarvitse kun vetari ja sen laippa irroittaa että saa vaihdettua).

Vaihtaa sitten uudet laakerit jos ei auta.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy