mukava ylläri

Aloittaja bruce82hki, 02.02.14 - klo:19:13

« edellinen - seuraava »

aamu-uninen

Minulla ainakin olisi pakka sekaisin, jos autoni kaipaisi yhtäkkiä yli 5000 euron remonttia (omasta pussista). Jos tapaus todella on noin surkea, niin ihmetyttää mikä järki vinoilussa on. Tällaiset aiheet antavat foorumille paljon enemmän kuin jonkun väärännäköisen kytkinnappulan puiminen.

bruce82hki

Yeap varsinkin kun ei ole voinut vilauttaa vikavaloa? Ja ymmärrän kyllä että helppo evätä vastuu volkkarilta

Mutta opimpahan edelleen kiertämään kuin ruttoa noita natsi PASKOJA
Ja toisaalta ihan hyväkin asia päästä eroon autosta voi rauhassa säästä johonkin kunnon peliin sit ostaa vaikka jonkun 500e pommin siksi ajaksi

Mut saa tosta ainakin joku 12-13k tollasenaan kuulemma yks tuttu ehdottikin jo kauppoja
Se on varma että itse en korjaamaan ala mennyt hermo koko autoon vaikka poltan sen tonne kadulle kuin alkaisin korjaamaan jos saa vaikka savu viestinä volkkarille palautteen

Skula

OT. tämä muistuttaa pikakelauksella etenevää tapahtumasarjaa.. Vika tuli tietoon eilen, nyt on jo rikkinäisestä autosta ostotarjouksia ja ties mitä selvillä?

Huikee vauhti, ilmankos ei kerkiä kirjoitettuun teksiin kiinnittää huomiota..
Romurautaa ja paalivehkeitä.

bruce82hki

Juuh kyselin tutulta tänään millä ostaisi paskan pois
Kun minulle nyt ei loppujen lopuksi ole rahasta kiinni mutta en mä paskaan ala upottaa 5000e ;D näköjään piti paikkansa kun kävin näyttää kun oli ajettu 75k liikkeessää kun myyjä sanoi Juuh ihan loppuun ajettu ;D

Ja ei oikeasti kiinnosta lähteä raahaamaan minnekään tallinaankaan
Mielummin lähen sit suoraan Saksasta vaikka hakemaan uutta meno peliä tai ruotsista

Rahaa on muttei turhaa aikaa ja sitä tähän paskaan on nyt kulunut liikaa

MMV

Lainaus käyttäjältä: bruce82hki - 03.02.14 - klo:08:53
Totta on klo kymmen alan soittelee raportin perään ja voi olla että löytyy scirocco tänään ojasta tai tolpasta

Jokos on tietoa mikä konetta vaivaa?  ;)

bruce82hki

Raaka totuus sen minkä asunto kaupoissa olen voittanut on se autoissa kulunut melkeenpä auto mailman paskin sijoitus ikinä

Skula

Lainaus käyttäjältä: bruce82hki - 03.02.14 - klo:14:21näköjään piti paikkansa kun kävin näyttää kun oli ajettu 75k liikkeessää kun myyjä sanoi Juuh ihan loppuun ajettu ;D

Nyt en ymmärrä sanaakaan?

Johan nyt varmaan vartin päästä auton on myyty ja ollaan Saksassa allekirjoittamassa papereita uudesta autosta, ja tunnin päästä ollaan jo kotosuomessa? Sen verran nopeaa toimintaa..

vitsivitsi
Romurautaa ja paalivehkeitä.

aamu-uninen

Kieltämättä nopeaa toimintaa. Voihan se tosiaan olla että tämä bruce82hkin tapaus on ohi yhtä nopeasti kuin alkoikin, eikä tästä jää käteen muuta kuin mielikuvituksellinen tarina.

bruce82hki

Ei mitään tarkkaa tietoa pitäisi kuvata mutta paineet vuotaaa
Männissä kulumia? Mutta nämä nyt on minun selittelyllä kun ei ole korjaamo ehtinyt vielä saada raporttia

Mutta entinen kone kumminkin kuulemma on

bruce82hki

Eipä jää mielikuvituksellinen tarina^^ raakaa totta mä tuskin tulisin avautumaan jostain palaneesta lampusta

Mut muuten auto on yleisesti siisti kyllä on navit ym ym ym joten jos täälä jotain projektiksi kiinnostaa saa hyvän raha reiän kyllä^^ jos moottori hajoaa alle 200k hyvillä öljyn vaihdoilla noin vaan on laadussa aika paha vika

Varsinkin 30k autolle? Mutta kun itse tiedän miten hyvää huolta olen pitänyt aina käynyt läpi kaikki ettei ole piuhoja löysänä ym ym ym

Niin silti levii? Tikittävä aika pommi kyllä mut oma syy mitä menin sekaantumaan volkkariin;(
Ehkä liian hyvä uskoinen ;( haistattaa kyl niin pitkät paskat volkkarille aivan sata varmasti

Voimasavu

Lainaus käyttäjältä: aamu-uninen - 03.02.14 - klo:14:01
Minulla ainakin olisi pakka sekaisin, jos autoni kaipaisi yhtäkkiä yli 5000 euron remonttia (omasta pussista). Jos tapaus todella on noin surkea, niin ihmetyttää mikä järki vinoilussa on. Tällaiset aiheet antavat foorumille paljon enemmän kuin jonkun väärännäköisen kytkinnappulan puiminen.

Uskotko todellakin tuohon? Peikko mikä peikko, joten ei tee yhtään tiukkaa vinoilla! ;) Näitä on kummasti alkanut ilmestyä palstalle heti sen jälkeen kun modet otti hatkat. Ettei olisi sama jantteri kaikkien trollaustopikkien takana kun jotenkin tuo ulosanti vaikuttaa kaikissa olevan yhtä "laadukasta". Mut ei se mitään jatkakaa ihmettelyä. Josko se vikakin sieltä vielä löytyisi. Mutta hienoahan tässä on se, että vikaa ei käytössä edes huomaa vaikka kone on täysin paskana! ;D

bruce82hki

Lainaus käyttäjältä: Voimasavu - 03.02.14 - klo:14:48
Uskotko todellakin tuohon? Peikko mikä peikko, joten ei tee yhtään tiukkaa vinoilla! ;) Näitä on kummasti alkanut ilmestyä palstalle heti sen jälkeen kun modet otti hatkat. Ettei olisi sama jantteri kaikkien trollaustopikkien takana kun jotenkin tuo ulosanti vaikuttaa kaikissa olevan yhtä "laadukasta". Mut ei se mitään jatkakaa ihmettelyä. Josko se vikakin sieltä vielä löytyisi. Mutta hienoahan tässä on se, että vikaa ei käytössä edes huomaa vaikka kone on täysin paskana! ;D

Voiku oliskin vitsi mut eipä ole usko vaan tai älä mutta ei oikeasti huomaa vikaa ajaessa tai no en mä mikään insinööri ole mutta luulis että joku merkki valo jäisi edes palamaan?

Mut ei

bruce82hki

Ja kaiken järjen mukaan kyllä luulis huomaavan jos paskana kone
Kaikilta joilta kysynyt ja nähnyt ja kokeillutkin autoa ovat aivan ihmeissään miten voi muka olla hajonnut?

hapelton1

Eilen rekisteröitynyt ja 34 viestiä jo.

Mutta popparit ja cokis onneksi pöydällä. Tämä voittaa kaunikset mennen tullen :)

Aanold

Ota bruce82hki nyt hengähdystauko tähän väliin, ja palaa asiaan kun saat sen rapparin. Näyttää siltä, että viiden minuutin välein tulevat samat postaukset hieman eri muodossa vastaan.

bruce82hki

Nauttikaa vaan kunnes omalle kohdalle sattuu voin ottaa video kuvaa moottorista millaista ääntä pitää ja jopa mitä katsonut netissä noin "vialliset" moottorit kuulostaa oikeesti että on paskana mut ei toi mun kuulosta ;(

Mut lähen nyt hakemaan tai pahimmassa tapauksessa hinauttamaan autoa yritän saada selitteen tänään vielä kunhan jaksaa huollon ukko sen väsää

bruce82hki

Juuh sori vaan mutta koittakaa ymmärtää en ole nukkunut kuin varmaan 2h tän takia ihan riekaleina ja hermona

superbdyberi

Lainaus käyttäjältä: bruce82hki - 03.02.14 - klo:15:27
Juuh sori vaan mutta koittakaa ymmärtää en ole nukkunut kuin varmaan 2h tän takia ihan riekaleina ja hermona
Laita pari fotoo siit koneesta. Osaa sit oman ropposen konetta katellessa vähän tsiigata et miltä se ihan paskana oleva kone näyttää  8)
Superb 1.8 TSI DSG elegance 2009

Hawtin

Lainaus käyttäjältä: bruce82hki - 03.02.14 - klo:15:13
Voiku oliskin vitsi mut eipä ole usko vaan tai älä mutta ei oikeasti huomaa vikaa ajaessa tai no en mä mikään insinööri ole mutta luulis että joku merkki valo jäisi edes palamaan?

Mut ei

Ikävä juttu (siis ellet ole trollimaasta;-), mutta yritäppä nyt kuitenkin rauhoittua niin asian hoito etenee hieman paremmin. Ja kirjoituksistasi päätellen olet siinä kunnossa, että olisi parempi jos hinausauto sen roiskun sieltä toisi. Eikä mikään huoltopaja autoa palauta ilman rapsua, joten kyllä se pitää saada samalla.

Hiukan epäuskottavalta kyllä kuulostaa koko tarina, että paja nostaa kädet pystyyn vaikka kärry on sinne ajettu mukamas kelpo kunnossa... 8)

Ja vaikka autopalstalla ollaankin, niin eihän se auto kai kuitenkaan elämän tärkein asia ole. Loppupeleissä kyse on vain materiasta, etkä kuolinvuoteellasi muista mihin kaikkeen tonnit ovat hujahtaneet.
Superb Combi Sportline 2.0 TSI ABT 336 4X4 DSG

Epes

Ei kai rahamies nyt yhden vanhan Sciroccon moottorin takia yöuniaan menetä ....  ;D

bruce82hki

Juuh ei mut vittuttais varmaan sinuakin jos mennyt 27k ja nyt ei ole mitään ja alle 100k ajettu millään autolla en ole noin vähän ajanut ikinä

Mä en vaan suostu korjailemaan viallisia PASKOJA moottoreita

Pääsis ainakin lehteen hyvä uutinen mies vittuuntui autoonsa ja poltti sen ^^

JakeS

Eikös nyt rauhoituta. Tämä alkaa olla jo enemmän viihdeosastoa kuin sitä mitä sen alunperin olisi pitänyt olla. Bruce nyt hyppää Vokkelonsa rattiin ja ajelee vaikka tuohon korso-kerava rajalla urpiaisentiellä olevaan vokkelokorjaamoon ja käy kysymässä mikä vaivaa.
Nimimerkin perusteella nuori mies on pk-seudulta.
Samojen "paskojen" toistaminen vaan herättää  vittuilua, ja kyllähän tämä muutenkin vaikuttaa option aliakselta.
Se taas ettei näillä vag-konsernin autoilla tee mitään selviää varmasti vähemmälläkin meuhkaamisella,.
Bemari m135 -16,  Renault Clio  -17, S-max 2,0 tdci -18, Vw Polo sedan -19

bruce82hki

Juuh no kävin volkkarille ja hyvää "vittuilua" ei ole tehtaalta tullut mitään korjaus kampanjaa männyn renkaiden vaihdosta ym ym ym

Miksi olet mennyt ostamaan auton missä mennyt edellisellä omistajalla ensimmäinen huolto ylipitkäksi? No miksi myytte paskaa? Ja miksi en saanut perua kauppoja kun aloin katumaan 2 päivän päästä ja halusin typeRn takaisin no allekirjoitettu sopimus on sopimus

No pitää pitää mielessä jos vien kiertoon

bruce82hki

Lainaus käyttäjältä: JakeS - 03.02.14 - klo:17:33
Eikös nyt rauhoituta. Tämä alkaa olla jo enemmän viihdeosastoa kuin sitä mitä sen alunperin olisi pitänyt olla. Bruce nyt hyppää Vokkelonsa rattiin ja ajelee vaikka tuohon korso-kerava rajalla urpiaisentiellä olevaan vokkelokorjaamoon ja käy kysymässä mikä vaivaa.
Nimimerkin perusteella nuori mies on pk-seudulta.
Samojen "paskojen" toistaminen vaan herättää  vittuilua, ja kyllähän tämä muutenkin vaikuttaa option aliakselta.
Se taas ettei näillä vag-konsernin autoilla tee mitään selviää varmasti vähemmälläkin meuhkaamisella,.

Ongelma on nyt se että ei ole mitään mielen kiintoa haaskata enään lantin lanttia tohon paskaan
Se että jos itse olette ylpeitä vag vehkeistänne niin sori vaan ehkä vaan huonoa tuuria mut
Minä ainakin opin never again

JakeS

Sehän on tullut hyvin selväksi, joten miksi täällä meuhkata ?

Bemari m135 -16,  Renault Clio  -17, S-max 2,0 tdci -18, Vw Polo sedan -19

bruce82hki

http://www.sciroccocentral.co.uk/forum/viewtopic.php?f=2&t=14390

Mut just tämä mitä tässäkin lukee viittaa juurikin siihen mitä minullakin nyt

Eli yksi mäntä rikki tai rengas paskana laskee 70% paineista läpi ja kun kysyin miksi ei huomaa ajossa
Kun pieni kone ahdettuna ei välttämättä huomaakaan helpommin huomaisi vaparissa

Mut edelleen venailen sitä raporttia

Mut aivan sama volkkari ei tohon puutu ja kysyinki leimoistakin vaikka olis leimat on autolla ajettu yli 20k
Osto hetkestä "paska säkä" veikkaanpa vahvasti että edellinen omistaja onnistunut vahingoittamaan autoa kun ei halunnut puhuakaan historiasta

Tyhmähän olin että menin tollaseen sotkeutumaan ;(

bruce82hki

Huomenna saatte kuvat ja vaikka videot kun haen auton nyt yritän vaan mennä lepäämään

Huomiseen

bruce82hki

Lainaus käyttäjältä: superbdyberi - 03.02.14 - klo:15:33
Laita pari fotoo siit koneesta. Osaa sit oman ropposen konetta katellessa vähän tsiigata et miltä se ihan paskana oleva kone näyttää  8)

Tässä ainoa kuva mitä tällä hetkellä
Minkä takia aloin asiaa tutkimaankin
http://postimg.org/image/ow4qtybnn/ huohotin vähän pois paikoiltaan ja vuodattanut öljyäkin ulos mut muuten ei päällisin puolin mitään huomaa

Golfauto

Lainaus käyttäjältä: aamu-uninen - 03.02.14 - klo:14:01

Mua ainakin ihan vaan korpeaa, että sua ei kiinnosta toisen ongelmat jos ne on vähän pienempiä. Painele sä sitä väärän näköistä hiiren nappulaas ja mene jonnekin moniongelmaistensuurongelmien foorumille ja anna nappimiehen olla rauhassa prkl.

axe

vastaavassa tilanteessa kun noinki kalliista  autosta puhutaan järjestäisin kyllä vaihtokoneen tai purkisin koneen itse ajan kanssa,alle vain siksi ajaksi joku muutaman satasen kosla.Muita vaihtoehtoja-> kone jollekki amikselle korjattavaksi,ei maksa kuin osat,työ useimmiten ilmaista.Aikoinaan opiskeluaikana ostin käyttöautoksi vanhan corollan->öljy maistui->paljastui että joka pytystä oli männänrengas poikki, kaveri purki koneen,vaihtoi männänrenkaat,hoonasi pytyt ja kasasi koneen.Kustannus osineen oli 1000mk.Öljynkulutukseksi jäi edelleen jotakin 0,6 litraa/1000km mutta mitä väliä,halvimmalla esson kenkärasvalla koneessa mentiin vielä monta kymmentä tuhatta km vaihtoon asti.
Nykyisin tuommoseen 5k euroon ei ihmeitä tarvi tapahtua.Viime vuotena kului nykykulkineessa huoltokuluja tuollaiset n 3k kun osui samalle vuodelle nokkahihna,kytkinremppa+etutuennan puslat,eihän tuohon tarvita enää kuin webasto niin menis jo yli 5k.Auton omistaminen ei oo halpaa,varsinkaan vanhan auton. :'(

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy