Opel Insignia

Aloittaja JHS, 02.02.14 - klo:09:34

« edellinen - seuraava »

carro

Koskakohan Opeleihin saa 8-vaihteista laatikkoa? Hirvittävä CO2 päästöjen ero manuaalilla ja automaatilla, mikä nostaa automaatin verollisen hinnan turhan korkeelle. Muuten melko hyvät kampanjat menossa Opelilla. Saattais jopa Insignia kiinnostaa, vaikka päätettiin lykätä vuodella auton ostoa.

http://www.just-auto.com/news/opel-sees-10-speed-automatics_id133515.aspx

Ganes

Lainaus käyttäjältä: Rookie - 25.03.14 - klo:12:53
Ganes, nyt olet melkein kuukauden verran ajellut Inssillä, ootko ollut tyytyväinen autoon?  :)

Sorry hidas vastaukseni kun ei tule enää niin aktiivisesti pyörittyä tällä palstalla. Ja vastaukseen:
Nyt 1700km takana ja kyllä olen edelleenkin tyytyväinen Insigniaan pienin varauksin. Eli tuo moottori on kyllä aavistuksen ponneton! Mitään huimaa turbon väännöntunnetta ei tässä autossa huomaa vaikka kuinka polkisi. Kuitenkin normaaliliikenteen seassa tällä pärjää ihan hienosti. Normaali maantieohituksia en ole vielä joutunut tekemään, joten ohituskiihtyvyys on vieläkin hieman kysymysmerkki! Moottoritiellä on tullut ajettua pari kertaa väli Turku-Helsinki. Se menee todella vaivattomasti. Nopeutena normaalisti cruiserilla noin 135km/h.
Kulutus tuolla vauhdilla 7.2l joka on täsmälleen sama yhdistetyn kulutukseni kanssa, josta suurin osa on pätkäajoa Turun, Raision ja  Naantalin alueilla. Normaalimaantiekulutus on luultavasti luokkaa 6.5l. Eli ei mitään mahdottomia lukuja, mutta esim -09 tsi farkkupassatti aikoinaan kulutti noin 1l:n vähemmän.
Ajettavana Inkku on todella hyvä! Kohtuuhiljainen ainakin näillä kitkoilla. Kuopat ja sillansaumat ei tunnu juuri missään ja matkaa tekisi helposti mieli taittaa aina hieman pidempäänkin. Jotenki vauhdintuntu tässä autossa hämärtyy. Jos joku matelee tasan 80km/h edessä niin se tuntuu ihan kävelyvauhdilta Inkussa. Ja ihan sama kovempaa kiihdyttäessä esim rampissa. Tuntuu ettei tää kiihdy niin rivakasti, mutta mittaristoa kurkatessa vauhtia onki enempi kuin luulis. Ja mittarivirhekkin on ihan normaaliluokkaa.

Varustetaso on tässä loistava vs mihin olen tottunut. Navigaattori on hyvä ja puhuu suomea, kuten kaikki muutkin auton valikot! Bluetootti on myös loistava turvavaruste! Se hiiri, jolla myös voi ohjata tuota suurta näyttöä on aika kökkö. Ohjailenkin näyttöä aina näppäilemällä sitä itseään. Ja nuo kääntyilevät tuplaxenonit automaattisella pitkienvaihdolla ovat mielestäni loistavat, vaikken juurikaan pimeässä ajele. 

Tilat on täysin riittävät meidän perheen käyttöön 2+2 ja vaikka olen 190cm 100kg urheilulinen sälli niin saan hyvän ajoasennon ja kyllä muksut ja vaimoni mahtuvat hyvin taakseni istumaan. Samankokoisella aikuisella sensijaan on jo tukalaa. Takakontti on loistavan kokoinen ja aukeaa viistoperäisenä siis todella korkealle. Autokatoksen kattopalkkiin piti tehdä telttapatjasta pehmuste kun kontti ottaa auetessaan siihen kiinni.

Olihan mulla hienoisia murheitakin tässä, eli eka kertaa autoa pestessäni huomasin alapalkissa pyöreän maalilohkeaman. Ihan kuin joku olis siihen ilmakolla ampunut. Luulin sitä kiven iskuksi, mutta vein kuitenkin Merkkiliikkeeseen näytettäväksi. Kaveri otti kuvia ja sanoi jotta maalausvika. Ja maahantuojan piikkiin lohkeaman paikkamaalattiin.

Toinen murhe oli nuo takakumimatot, jotka ovat kyllä surullisen ohutta materiaalia. Ne ovat sellasella klipsukiinnitteiset ja ekakertaa ne irrotin imurointia varten niin molemmat repesivät liitosten juurista. No samalla kun auto oli maalauksessa, vaihdettiin myös takuuseen ne matot. Ja sain tietenki sijaisauton veloituksetta tuoksi ajaksi. Eli takuuasiat tuntuvat hoituvan hienosti Opelilla.

Ihan tyytyväinen siis olen. Ja autokuumetta ei olis nyt varaa tulla kyllä muutamaan vuoteen. Mutta jotenki luulen, ettei sitä kyllä tulekkaan:)

Kysele vaan jos jokin tietty asia mietityttää niin kerron ihan mielelläni, mikäli vain osaan!

Ganes

Nyt tuli muutes ajettua pidempi siivu n 400km normaali maantietä. Kulutuslukemat tuolta reissulta yllättivät iloisesti 5,5l. Kuitenki pidän matkanopeutena aina noin 10-15km/h yli rajoitusten mittarinopeutta. Ohituksiakin tuli nyt tehtyä ihan reippaasti ja ihan mukavasti tollakin ohi pääsee, vaikkei mitään huimaa kiihtyvyyttä olekkaan tarjolla! Vaihteita tosin joutuu käyttämään, mutta se ei minua haittaa.
Tuli muuten heitettyä kesärenkaatkin alle, jotkut Michelin primacyt ne on ja rengasmeteli tietenkin hieman lisääntyi kitkojen jälkeen. Mutta ei kuitenkaan ihan häiriöksi asti.

kawapää

Kallis heräte ostos tehty. Lähin uutta inkkua katsomaan ja menin mokoman tilaamaan. Pieni osto kapula tullut, mutta jospa se tästä.
Elikkä superb combi 1.4 vaihtuu 5ov. 1.4 sport insigniaan. Varusteita tulee business paketti, webasto laturilla ja 19"opc vanteet. Väri kirkas punainen.
Tilat pienenee, mut ei enää niin tarvettakaan.
Ei ollu edes koeajo mahdollisuutta, kun joku oli esittely auton rutannu, mut kai tuolla kerkee ajamaan kun omaksi saa ja onhan noita moni jo testannu :)
Omaan silmään inkku näyttää hyvältä ja varusteet kohdallaan, mut toki tuolla motilla ei kulku puoli vastaa näköä.
Nyt ei muuta, kuin odotellaan. Myyjä lupaili heinäkuun lopulle auton saapuvan.

kawapää

Vieläkö Ganes on tyytyväinen opeliin? Tässä kovasti omaa odotellaan.

MoFFe

Lainaus käyttäjältä: carro - 14.04.14 - klo:16:30
Koskakohan Opeleihin saa 8-vaihteista laatikkoa? Hirvittävä CO2 päästöjen ero manuaalilla ja automaatilla, mikä nostaa automaatin verollisen hinnan turhan korkeelle. Muuten melko hyvät kampanjat menossa Opelilla. Saattais jopa Insignia kiinnostaa, vaikka päätettiin lykätä vuodella auton ostoa.

http://www.just-auto.com/news/opel-sees-10-speed-automatics_id133515.aspx

Taitaa olla kyseessä sama 8 vaihteinen laatikko mitä volvo käyttää. Varmaan ihan jees laatikko. Parempi mitä nykyään.

DSGOK

Insignia yksi vaihtoehto seuraavaksi autoksi. Masentaa vain jo ennen koeajoa nuo suoritusarvot. Mihin ihmeeseen katoaa 195hv/400Nm dieselkoneen tehot matkalla pyöriin...? Opelissa tehon lisäys näkyy lähinnä suurempana kulutuksena. Hyvännäköinen auto toki on, siitä ei pääse mihinkään (farkku OPC-paketilla).

TeBsu

Oisko suoritusarvot siitä johtuvia, että insignia on painava! Opelin vaihdelaatikot eivät ole viimiseimpää huutoa, toki en ole niitä kuullut tuttavilla ihmeemmin hajovan. Kannattaa huomoida myös se et sillä tarkenee ajella talvellakin ilman vebastoa.  ;)
lord of the rings

Guido

#38
Oli Italiassa viikon verran ajossa autovuokraamon Insignia Sports Tourer CDTI Automatic.

Varustelutasosta ym. en tiedä kun en Opeleihin ole perehtynyt, mutta oletan ettei tuossakaan ollut mitään ylimääräisiä lisävarusteita, kuten ei vuokra-autoissa yleensä ole.

Erinomaisen vakaa ajettava ja tilava, mutta siihenpä ne positiiviset vaikutelmat melkein jäivätkin.

Varustelussa on melkoisia kukkasia, esim. kuskin penkin korkeutta ja ristiseläntukea pystyy säätämään sähköllä, mutta etäisyys ja kaltevuus piti säätää mekaanisesti ja kaltevuuden säätö oli kaiken lisäksi todella hankalakäyttöinen.

Automaattivaihteistolla autoa ei olisi uskonut 163 hv tehoiseksi, oli sen verran laiska ajettava. Suorituskykyarvoja en tiedä, mutta meillä aikaisemmin ollut 140 hv Golf Variant TDI DSG oli selvästi pirteämpi liikkeissään, nykyiseen Ocu 1.8 TSI DSG:n ei viitsi edes verrata.

Muita huomioita:
- sähköinen takaluukku sulkeutui myös kaukosäätimen napista, auton sisältä sulkemista en tullut kokeilleeksi.
- ajotietokone, navi ym. puhuivat myös suomea, tosin käännökset olivat melkoisen tönkköjä
- mittaristo osin sähköisine ja osin mekaanisine näyttöineen lähinnä koomisen näköinen, ehkä joku tuollaisestakin tykkää.
- moottorin käyntiääni tyhjäkäynnillä uskomattoman karkea, ajossa moottoriäänet eivät olleet erityisen häiritseviä
- ei adaptiivista vakionopeussäädintä ja muutenkin vakkarin käyttö oli melko hankalaa. Esim. nopeutta sai säädettyä vain +/- 2 km/h portain. Ehkä tuota olisi jostain päässyt säätämään, mutta en viitsinyt käyttää loma-aikaa auton asetusten kanssa kikkailemiseen.

Ei synnyttänyt vähäisintäkään omistushalua kuten on joskus vuokra-autojen kanssa päässyt käymään.

kawapää

^Ainakin omassa uudessa inkussani penkit säätyy joka suuntaan sähköllä ja ainoastaan reisituen säätö on meekaaninen. Löytyy myös muistipaikat. Kyseessä sport penkit jotka on kyllä mainiot ja edelliseen superbiin verrattuna aivan eri luokkaa.
Olen muutenkin erittäin tyytyväinen hankintaan ja tilat oli ainut asia missä superb oli parempi.

Guido

Lainaus käyttäjältä: kawapää - 29.07.14 - klo:14:47
^Ainakin omassa uudessa inkussani penkit säätyy joka suuntaan sähköllä ja ainoastaan reisituen säätö on meekaaninen. Löytyy myös muistipaikat. Kyseessä sport penkit jotka on kyllä mainiot ja edelliseen superbiin verrattuna aivan eri luokkaa.
Olen muutenkin erittäin tyytyväinen hankintaan ja tilat oli ainut asia missä superb oli parempi.

Vuokra-autossa lienee ollut ns. perusvarustus ilman mitään tehdaslisiä ja siinä tosiaan oli tuollainen kummallinen osin sähköisesti ja osin mekaanisesti säädettävä penkki. En yhtään epäillytkään etteikö Opeliinkin olisi saatavana oikeat sähköpenkit. Tosin Octaviassa säätyy reisitukikin sähköisesti.  ;) Hyvät ne Insignian perus(?)jakkaratkin oli vaikka säätöjen tekeminen olikin hieman hankalaa.

Niin ja saa Insigniaan adaptiivisen vakkarinkin ainakin Opelin nettisivujen mukaan vaikkei sellaista vuokra-autossamme ollutkaan.

kawapää

^
Enpäs tiennytkään et ocussa on reisituensäätö. Tarkoitan siis reisituen pituussäätöä en kallistusta joka toki inkussakin sähköinen.

Guido

Lainaus käyttäjältä: kawapää - 29.07.14 - klo:17:19
^
Enpäs tiennytkään et ocussa on reisituensäätö. Tarkoitan siis reisituen pituussäätöä en kallistusta joka toki inkussakin sähköinen.

Hups, väärinymmärrys. Juu, tuollaista säätöä Ocussa ei ole, mutta en ole osannut kaivatakaan. Ei ollut kyllä siinä vuokra-Insigniassakaan, kuulunee sporttipenkkeihin?

kawapää

^
No niin arvelinkin ja eihän sitä kaipaa kun ei ole  :)
Tässä facelift inkussa kuuluu nykyään sähköpenkit business pakettiin jonka varmaan jokainen ottaa. Sport
penkit maksaa muutaman satasen lisää. Veikkaan, että vuokra auto ei ollut tätä viimeisintä versiota.
Tällä hetkellä varustetaso on esim. Superbiin verrattuna paljon parempi insigniassa.
Opelin heikoin lenkki on tilat ja vaihtoarvo, joka varmasti tulee kirpaisemaan jossain vaiheessa. Tosin sain nyt paljon paremman hyvityksen opeliin kuin skodaan.

Guido

Mittarissa oli auton vastaanottaessamme hieman alle 3000 km ja Opelin nettisivujen kuvat uusimmasta mallista näyttävät aivan samalta kuin vuokra-auto, joten väittäisin auton olleen vm 2014, mutta varustelueroja toki on eikä Keski-Euroopan mallien varustelu välttämättä ole sama kuin Suomessa. Ei ole ainakaan Skodalla eikä VW:llä.

Itse pitäisin heikkona lenkkinä myös suorituskykyä, ainakin automaattivaihteisena, manuaalina en ole ajanut. Tilaa oli meidän käyttöömme riittävästi ja tilojen puolesta tuo toimisi meillä jokapäiväisessä käytössäkin, mutta muuten ei oikein sytyttänyt. Ei missään tapauksessa huonon tuntuinen auto, pikemminkin vähän väritön ja siihen vielä lisättynä nuo Keski-Euroopan varustelukukkaset.

kawapää

^
Niin kyllähän tuo oikea automaatti heikentää suorituskykyä verrrattuna dsg vaihteistoon. Etuna voisi pitää tavallisen automaatiin kestävyyttä. Toki inkku painaakin paljon joka heikentää kiihtyvyyttä. Makuasioita nämä ja skodia on ollu minulla muutamakin. Itse pidän kyllä skodaa värittömänä ja kyllä entinen superb hieman tylsä oli, niin sisustaltaan kuin ulkoakin. En kyllä vakio insigniakaan erikoisena pidä, mutta sport varustein ja 19" vantein tykkään. Pääasia, että jokainen on tyytyväinen valintaansa ja jokaisella on omat kriteerinsä mitä pitää tärkeänä. Tm testivoittajakin voisi olla mikään vaan kun painotusarvoja muuttaa mieleisekseen.
Aika näyttää tomiiko opel yhtä luotettavasti, kuin skoda, jossa ei ollut ainuttakaan vikaa kahden vuoden ja 50tkm. Aikana. Tosin pieni pelko tsi koneen leviämisestä oli ja vaikka niitä takuu ajan jälkeen korjataankin, niin silti  ei mukava juttu.

juskaa

No niin !
Passatti vaihtuu Insignia Sports Toureriin  ;D. Asia varmistui koeajolla: Tyylikäs, laadukkaan oloinen, hiljainen.
Voimalinjaksi valikoitui 2,0CDTI 120kw + AT6 . Lisävarusteita niin että punastuttaa ...(mm.Nahkapenkit,Business-,Aktiivi-paketit, OPC-sisätilanpaketti, Webasto, Takalasit tummennettu ym.
Ajelin kyllä uudella Passatillakin mutta ei kyllä sytyttänyt yhtään :(
Toi dsg ei ole kyllä minulle tehty, eikä rengasmelustakaan ole eroon päästy. (alla oli hakkapeliitat ja voi olla että uutuudesta johtuen nastajollotus oli melkoinen)
Hinnallakin oli näin köyhälle suuri merkitys.. :'(
Ja tärkein: Vaimon hypättyä Insignian kyytiin niin muutaman kilometrin jälkeen ilmoitti että tämähän se sitten on..
Hän kun ei hyväksy Skodaa ollenkaan.Siksi ei ole edes vaihtoehtona. Syyksi on ilmoittanut että heillä perheessä oli sen merkkinen silloin kun hän oli lapsi... 8) 8)
Opel Insignia Sports Tourer -15
Jeep Grand Cherokee 4,0 -95

finnman

Yksi asia on varma ja toistuvaa tällä palstalla:"Hän kun ei hyväksy Skodaa ollenkaan.Siksi ei ole edes vaihtoehtona. Syyksi on ilmoittanut että heillä perheessä oli sen merkkinen silloin kun hän oli lapsi..."
Kerro nyt kuitenkin kotona, että Skoda on arvostetumpi merkki tällä hetkellä Suomessa, kuin Opel? Voi tulla yllätyksenä :)

Eipä tästä kannata sen enempää vääntää.. Onnea uudelle autolle. (On minunkin mielestäni parempi vaihtoehto ainakin laadullisesti, kuin VAG tuotteet).

ram1

Lainaus käyttäjältä: juskaa - 30.01.15 - klo:08:34
No niin !
Passatti vaihtuu Insignia Sports Toureriin  ;D. Asia varmistui koeajolla: Tyylikäs, laadukkaan oloinen, hiljainen.
Voimalinjaksi valikoitui 2,0CDTI 120kw + AT6 . Lisävarusteita niin että punastuttaa ...(mm.Nahkapenkit,Business-,Aktiivi-paketit, OPC-sisätilanpaketti, Webasto, Takalasit tummennettu ym.
Ajelin kyllä uudella Passatillakin mutta ei kyllä sytyttänyt yhtään :(
Toi dsg ei ole kyllä minulle tehty, eikä rengasmelustakaan ole eroon päästy. (alla oli hakkapeliitat ja voi olla että uutuudesta johtuen nastajollotus oli melkoinen)
Hinnallakin oli näin köyhälle suuri merkitys.. :'(
Ja tärkein: Vaimon hypättyä Insignian kyytiin niin muutaman kilometrin jälkeen ilmoitti että tämähän se sitten on..
Hän kun ei hyväksy Skodaa ollenkaan.Siksi ei ole edes vaihtoehtona. Syyksi on ilmoittanut että heillä perheessä oli sen merkkinen silloin kun hän oli lapsi... 8) 8)
Broidilla ollut tollanen 4 vuotta.Tyyppivikana takajarrut.Muuten kelpo peli, ja hakkaa Ocut monessa mielessä.
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

juskaa

#49
Lainaus käyttäjältä: finnman - 30.01.15 - klo:09:54
Yksi asia on varma ja toistuvaa tällä palstalla:"Hän kun ei hyväksy Skodaa ollenkaan.Siksi ei ole edes vaihtoehtona. Syyksi on ilmoittanut että heillä perheessä oli sen merkkinen silloin kun hän oli lapsi..."
Kerro nyt kuitenkin kotona, että Skoda on arvostetumpi merkki tällä hetkellä Suomessa, kuin Opel? Voi tulla yllätyksenä :)

Eipä tästä kannata sen enempää vääntää.. Onnea uudelle autolle. (On minunkin mielestäni parempi vaihtoehto ainakin laadullisesti, kuin VAG tuotteet).

Opel Insignia Sports Tourer -15
Jeep Grand Cherokee 4,0 -95

juskaa

Tuohon yllä olevaan sen verran : Se lapsuus osui jo 60-luvulle. siitä meille tullut vähän sisäpiirin vitsi. Skodaa pidämme hyvänä autona  :) Mukavaa kevättä ..!
Opel Insignia Sports Tourer -15
Jeep Grand Cherokee 4,0 -95

Dissection

Itsellä yhtenä vaihtoehtona tuo 170 hv bensa Opc Insignia. Olettekp vertailleet käyttötilanteissa Golf variantin ja Insignian tavaratiloja?Insigniassa on pidempi ruuma mutta matalampi ainakin,ihmeellisen ahda siitä  kaarenvan kattopilarin kohdalta ainakin. Iso auto todella pienellä tavaratilalla :/ Myyjät on niin kujalla kun olla ja voi kun juttelee ja kyselee,että mites tuo tavaratila vs Golf variant : No sehän on iso auto,kyllä siinä on isompi tavaratila kuin Golfissa heittämällä...just joo heh heh.

joukose

Kävin tänään kirjoittamassa nimen paperiin. Jo ensi viikolla työmatka-ajossa. Koeajolenkillä tuo bensa insignia tuntui yllättävän hyvältä maantieajossa.
S 350 4Matic saksankilvet



"Sitä saa mitä tilaa"

rami

 Inkky on erittäin hyvin muotoiltu ja kaunis auto. Voisi jopa olla seuraava hankinta. :D
Tuskinse nyt huonompi on kuin tuo A4 B9. Se laatu laatu,ei kannata enää merkistä maksaa. Kun megatroniikka alkaa sippaamaan 6000 km kohdalla ei voida enää laadusta puhua. Kaiken lisäksi vuosi vitutusta ja kesäloma pilalla epävarman auton takia. >:(

joukose

Itte asiassa todella sattumien summa että Inky tuli ostettua. Kaikkki alkoi kun vuosi sitten passatin porsinut manualliaski saatiin vihdoin takuukorjauksena kuntoon ja sain sen myyntiriviin. Ajattelin sit että ostetaas kunnon auto. Laitoin alle S90 d4 AWD:n. Ja kas kummaa autohan täristi kivasti rattia. Eivät saaneet kuntoon kolmella korjaamokäynnillä joten sekin meni myyntiriviin eilen kamuxille. Voitte olla varmoja että koeajan inkyn ennen kuin raha vaihtaa omistajaa. Ja siis koeajan juuri sen auton joka saapuu minulle ensi viikolla. Ei näitten nykyautojen perään kannata paljoa itkeä jos takuut on voimassa. Joku ne joskus saa takuuseen korjattua kuka viitsii huoltopuolen kanssa vääntää kättä jotta onko se vika nyt missä. ;D ;D ;D
S 350 4Matic saksankilvet



"Sitä saa mitä tilaa"

Dissection

Nyt kävin kokeilemassa farkkuja,tavaratila ok mutta se matka siitä kynnykseltä tai puskurista on aikamoinen eli vaatteet likaantuu helposti. Sitten,ei se 170 hv bensa liiku mihinkään,automaatilla tosi laiska :/ Ja miksi ihmeessä käyttöliittymässä on 3 eri toteutustapa : mekaaninen,hipaisut ilmastoinnille ja touch screen...ei hyvä! Rengasliikkeet melkoinen 245 vanteilla. Ainoa plussa on ulkonäkö ja ehjää että om laadullisesti parempi kuin golf/Passat.Mitään muuta Opel ei ole tehnyt paremmin kuin VW,niiden ajettavuuskin on parempi kuin Opelin...taidan jättää kauppaan...

joukose

Ajoin itse sedanin rengastuksella 225/55/17 puolen tunnin lenkillä kaupunki+motari. Oli minulle hyvä suuntavakaudeltaan. Tosin uria ei ollut ajoreitilläni. Edelliseen S90 volvoon verrattuna suuntavakaus oli samaa luokkaa toisin vollessa oli enemmän ison auton jämäkkyyttä. No huomenna se nähdään mitä tuli ostettua muuta kuin valkoinen inkky 165 heppasella bensa automaatilla. ;D ;D ;D
S 350 4Matic saksankilvet



"Sitä saa mitä tilaa"

Dissection

Ok,voi hemmetti kun toi mun kirjoitus meni sekavaksi googlenäppiksen takia :/ Mikä kone Inkkuun pitäisi valita,jotta sen saa liikkumaan 8 sek 0-100 kuten 1.4 tsi ?

joukose

2.0 litranen bensaturbo jolle luvataan 7,3 s. Dieseleistä ei pääse millään alta 8 s ei edes 2.0 biturbolla... Itsellä oli hetken tuo passatin 1.4 Tsi manuaaliaskilla mutta porsi.
Itelle valinta Inkkyyn oli helppo kun oli jo edellinen volvo myyty ja inkystä oli tullut uusi malli. Ovh:sta sain lisäksi 2000 â,¬ pois käteiskauppana. Pidetään peukkuja että inkky kestää muutaman vuoden maantieajoa. :o Volle ei ollut kunnossa edes tehtaalta lähtiessään...
S 350 4Matic saksankilvet



"Sitä saa mitä tilaa"

Dissection

Eli 170 hp 1.6 bensa automaatilla jonka ilm kiihtyvyys on n 10 sekä on vaan auttamattomasti liian laiska,puhun siis ennen tätä malliuudistusta olevasta Inkusta jos vertaa DSG 1.4 140-150 hp VAG autoon?

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy