Ibiza 6J 1.2tsi kampanjakutsu?

Aloittaja Jerkus, 10.04.12 - klo:17:03

« edellinen - seuraava »

Miggo

Lainaus käyttäjältä: RSOCUstin - 27.12.12 - klo:11:33
Duunikaverilla tollanen 1.2tsi Ibbe St lainassa ja EPC-valo / tehot pois motarinopeudessa/ lisäksi jäi moottorinohjausvalo palamaan. Hinurilla huoltoo. Sanoin että taitaa mennä laippalaittoon ja softat. Epäilen että kovat pakkaset ja sitten plussakelit sai Espanjan raudan sähkökaaviot kostumaan. Kuullostellaan mitä tuleman pitää.

Tänään kävi samalla tavalla, iltapäivällä soittivat että ahtopaineensäätimeen viittaa vikakoodit. En viittiny kysäistä että saakohan ne jotain faktaakin esiin ;)

Itelle tehti 7tkm sitten huollon yhteydessä turbon takaisinkutsun toimet.
Skoda Suberb 2.0 TDI DSG6 Ambition 2016

RSOCUstin

Tiä sitten jos tekee toisen kerran niin onko tuosta käynnistä hyötyä. Että tekevät oikeat asiat seuraavalla kerralla.
Tai sitten vaan olkaansa kohauttavat.

Miggo

Ahtopaineensöädin viallinen, koko ahdin vaihdettava.
Saksasta tulee, ja epäili ettei ole hyllyssä mikä taasen tarkoittaa 2-3 viikkoa ilman vuokra-autoa. Mitä ei korvata.. #%}}%}#%*^##!!!!
Skoda Suberb 2.0 TDI DSG6 Ambition 2016

Miggo

Nyt täytyy kyllä antaa ISOT kehut Seat Center Helsingin myyjälle, jokta auton ostin. Hän järkkäs minulle korjauksen ajaksi sijaisauton veloituksetta!!

Maahantuoja totesi että tiepalvelun 3vrk on riittävä..
Ei epäselvää mistä haen seuraavankin autoni.
Skoda Suberb 2.0 TDI DSG6 Ambition 2016

lemmentalja

VAG: Passat 3B, Passat 3Bg 1.8T, Golf IV, Jetta V Fsi, Octavia II Mpi, Octavia II Fsi, Octavia II Rs Tfsi, Ibiza St Tsi, Fabia II Combi Rs, A3 8P, Leon Fr Tfsi, Leon Tsi, Leon Tsi, Leon Fr Tdi CR, Golf VI Tsi, Golf VI TSI

djoh

#35

Korvaton


Miggo

Lainaus käyttäjältä: Miggo - 02.01.13 - klo:18:30
Tänään kävi samalla tavalla, iltapäivällä soittivat että ahtopaineensäätimeen viittaa vikakoodit. En viittiny kysäistä että saakohan ne jotain faktaakin esiin ;)

Itelle tehti 7tkm sitten huollon yhteydessä turbon takaisinkutsun toimet.

Dejá Fucking Vu!!!!

Vaimo soitteli kaupoilta että palaa EPC ja Moottorinohjausvalot.. max. 20km/h vautia. Saas nähdä miten ehdottavat maksuiksi, kun tuo takuu kuitenkin 6kk sitten loppunut.

Skoda Suberb 2.0 TDI DSG6 Ambition 2016

sibiza

Lainaus käyttäjältä: Miggo - 28.12.13 - klo:10:49
Dejá Fucking Vu!!!!

Vaimo soitteli kaupoilta että palaa EPC ja Moottorinohjausvalot.. max. 20km/h vautia. Saas nähdä miten ehdottavat maksuiksi, kun tuo takuu kuitenkin 6kk sitten loppunut.

Itselläni 01/2011 käyttöönotettu Ibiza ST 1.2 TSI, ajettu 37 000 km. Uuden vuoden aattona alkoi polttamaan EPC-valoa, sekä lisäksi vielä pakokaasun valvontajärjestelmän valo. Auto hinattiin VW-huoltoon. Jakopään ketju venynyt, turboahdin viallinen sekä sytytysjohdoissa läpilyönnin jälkiä. Ja laskua tekisi yhteensä 3.500,- e. Koska en ole huoltanut merkkikorjaamolla, niin vetäytyvät vastuusta ja tulisivat vain tonnilla vastaan. Eihän tuon ikäinen ja noilla kilometreillä olevan auton kuulu hajota...? Pitäähän maahantuojalla olla vastuu. Ja jos huolto on tehty asianmukaisesti ja oikeilla öljyillä (jota myös epäillään), niin eihän se huononna kuntoa ja auton toimintaa. Uskomatonta vääntöä.

s-mod

Lainaus käyttäjältä: sibiza - 04.01.14 - klo:18:35
Itselläni 01/2011 käyttöönotettu Ibiza ST 1.2 TSI, ajettu 37 000 km. Uuden vuoden aattona alkoi polttamaan EPC-valoa, sekä lisäksi vielä pakokaasun valvontajärjestelmän valo. Auto hinattiin VW-huoltoon. Jakopään ketju venynyt, turboahdin viallinen sekä sytytysjohdoissa läpilyönnin jälkiä. Ja laskua tekisi yhteensä 3.500,- e. Koska en ole huoltanut merkkikorjaamolla, niin vetäytyvät vastuusta ja tulisivat vain tonnilla vastaan. Eihän tuon ikäinen ja noilla kilometreillä olevan auton kuulu hajota...? Pitäähän maahantuojalla olla vastuu. Ja jos huolto on tehty asianmukaisesti ja oikeilla öljyillä (jota myös epäillään), niin eihän se huononna kuntoa ja auton toimintaa. Uskomatonta vääntöä.
Jos kaikki viat oli tossa, Pärnäsen korjaamo tekee ne "tonnilla" vaihtoturboja löytyy. Ja ei se merkki huolto sinne uutta laita!

Vääntö ei ehkä kannata, paitsi jos aika ei ole rahaa! Kyllä noita ketjun takia haijoilee Suomen maallakin 2010-2012 vm VW:eitä useita! Ja varaosia löytyy vaikka mistä!
LIIKENTEESSÃ,,: POLO GTI 2.0
EX SKODA OCTAVIA COMBI MY-14
ex: Skoda Fabia RS: 2010

Dirti

Lainaus käyttäjältä: sibiza - 04.01.14 - klo:18:35
Itselläni 01/2011 käyttöönotettu Ibiza ST 1.2 TSI, ajettu 37 000 km. Uuden vuoden aattona alkoi polttamaan EPC-valoa, sekä lisäksi vielä pakokaasun valvontajärjestelmän valo. Auto hinattiin VW-huoltoon. Jakopään ketju venynyt, turboahdin viallinen sekä sytytysjohdoissa läpilyönnin jälkiä. Ja laskua tekisi yhteensä 3.500,- e. Koska en ole huoltanut merkkikorjaamolla, niin vetäytyvät vastuusta ja tulisivat vain tonnilla vastaan. Eihän tuon ikäinen ja noilla kilometreillä olevan auton kuulu hajota...? Pitäähän maahantuojalla olla vastuu. Ja jos huolto on tehty asianmukaisesti ja oikeilla öljyillä (jota myös epäillään), niin eihän se huononna kuntoa ja auton toimintaa. Uskomatonta vääntöä.

Ei todellakaan voi mennä sun piikkiin, kuluttajaneuvontaan puhelu ja siitä etiä päin. Ja jos ne jo nyt tulee tonnilla vastaan kertoo se vain siitä että myöntävät virheen. Itse en todellakaan suostuisi tuollaiseen.
Polttomoottorilla liikkuvat:

Skoda Superb 1.4 TSI ACT DSG Style 2016
MAN TGM 18.290 2017

"Lihaksilla" liikkuvat:

GT Zaskar Expert 2009
Felt Bandit

OBDeleven@Espoo

Miggo

Tuskin saat enempää, ehkä ketjun vaihdon materiaalit 100%
Skoda Suberb 2.0 TDI DSG6 Ambition 2016

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy