Parhaat D1S-xenonpolttimot, ja mistä niitä saa edullisimmin?

Aloittaja Sikarisakari, 26.12.13 - klo:13:38

« edellinen - seuraava »

Sikarisakari

Otsikossa koko kysymys. Minkämerkkisiä siis ovat parhaat tuollaiset tuikut, ja paljonko halvimmillaan maksavat kappaleelta, ja missä?

GTI

Sikarisakari

Lainaus käyttäjältä: GTI - 26.12.13 - klo:13:52
Kumpia olet etsimässä? Hyviä vai halpoja!

Koetin muotoilla kysymyksen selvästi, mutten näköjään onnistunut. Eli parhaita kyselen, ja kun ne saan tietooni, haluaisin vielä tietää mistä niitä löytää edullisimmin.

apche

HiTecci

Halvat jos haluat, niin eBaysta kiinalaisia saa 15;- pari, postikuluineen kaikkineen 8)
Citroën Berlingo III 1.5BlueHDi 130 Shine XL -20
Weinsberg CaraOne 550 UK -24
BMW R 1200 ST -05

aamu-uninen

Sikarisakari

Joo kiitos, mutta halvat ja kiinalaiset eivät kiinnosta. Harvoin halvalla saa hyvää. Ja köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa.

Lainaus käyttäjältä: aamu-uninen - 26.12.13 - klo:19:57
Halvalla saa kiinalaisia kopioita.

Aiheesta on keskustelua täällä:
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=13538.0

Killer

Mitä olen itse noita tutkinu niin nämäpitäis olla parhaat ja tehokkaimmat. Silti Philipsin omatkaan sivut ei lupaa noille kuin saman 3200Lumen +-450Lumen kuin muillakin polttimoilla.
Kaikki on siistiä minkä itse tekee.....
Skoda Superb lb L&K 2.0T 4x4 -18
ex: Skoda Octavia RS 4x4 -18 hb

J.Salla

Laitoin omaani reilu viikko sitte just noi philipsin polttimot ja on hyvät, suosittelen.
Sharan 2.0 tdi -vm11

Chicane

Mllä perusteella suomlaisista nettikaupoista ei saa kiina kopioita? Valta osa on kopioita, joten varmasti osa kotimaamme kaupoista myy kopioita.

RSOCUstin

Spoonie

Onko noista Nightbreakereista enemmän kokemuksia? Omat xenonit pitäis uusia ja vaihtoehtoina tosiaan on nuo NB:t tai sitten Philipsin X-treme visionit.

Ilkka83

Onko ebayn puolella luotettavia tahoja, mistä tulee ehtaa tavaraa?? Ja kohtuuhinnoilla??
"Suomi on paska maa, täällä on kaikki ihan perseestä"

Spoonie

En tiedä Ebaysta, mutta  Lichtex.de nimisestä firmasta tilasin NB:t. Tuli noin viikossa ja hyvin näkee. Hintaa tuli yhteensä noin 148 euroa (sis. toimituskulut).

Killer

Itse kävin kysymässä paikallisesta varaosaliikkeestä niin lupasivat sekä Philipsin että Osramin perus polttimot 67â,¬/kpl.
Kiinalaisia versioita vielä halvemmalla. En taida enää tilata mistään vaan käyn hakee paikallisesta kun tarve tulee.

Spoonie

Lainaus käyttäjältä: Killer - 11.11.14 - klo:08:50
Itse kävin kysymässä paikallisesta varaosaliikkeestä niin lupasivat sekä Philipsin että Osramin perus polttimot 67â,¬/kpl.
Kiinalaisia versioita vielä halvemmalla. En taida enää tilata mistään vaan käyn hakee paikallisesta kun tarve tulee.

Superskodasta irtoaa Philipsin peruspolttimo D1S hintaan 49,99 â,¬. Kaksikappaletta D1S polttimoita toimitettuna hintaan 112,00 â,¬, eli jonkin verran siinä säästäisi.

RSOCUstin

Kattelin tuolta Spoonien linkin takaa ja samaan hintaan mitä suomesta saa pelkät D1S NB+. Tuolta saa koko setin kaikki etuvalot samaan hintaan :)

Guest-485292

Lainaus käyttäjältä: RSOCUstin - 11.11.14 - klo:12:05
Kattelin tuolta Spoonien linkin takaa ja samaan hintaan mitä suomesta saa pelkät D1S NB+. Tuolta saa koko setin kaikki etuvalot samaan hintaan :)
Suomesta tarvikeputiikista Osram D1S NB Unlimited 90e/kpl, ei muita kuluja ellei innostu shoppailemaan heräteostoksina jotain. Tuolta linkin kaupasta polttimo 67,50e/kpl + postit 13,50e. Kokonaisuus 148,50. Säästöähän se 31,50e toki on...

Osram vs. Philips kun kyselin mitä eroa on polttimolla ja polttimolla sain kaksi hyvin erilaista vastausta. Philipsin vastaus kuulu "soita pääkonttorille", mutta Osramilta vastattiin erittäin fiksusti ja ostaavasti Suomen konttorilta. Tämän vuoksi valinta Osram. info@osram.fi tavoitti tuon vastaajan... Harvinaista nykyään.

Lisää tuosta mitä kyselin: http://www.autostadium.fi/index.php?topic=368.msg73395#msg73395

Parhaus on mielestäni suhteellista, toinen tahtoo kivan sinisen efektin, toinen valotehoa, kolmas sen halvimman hinnan. Minun mielestä lupaukset, tarve ja hinta kolahti tuossa Osramissa... ehkä seuraava vaihtoehto olisi ollut tuo Osramin Cool blue intense. Philipsille tälläerää "kiitti"... asiakaspalvelu on osa tuotetta.

RSOCUstin

Lainaus käyttäjältä: DeletedUser - 11.11.14 - klo:12:54
Suomesta tarvikeputiikista Osram D1S NB Unlimited 90e/kpl, ei muita kuluja ellei innostu shoppailemaan heräteostoksina jotain. Tuolta linkin kaupasta polttimo 67,50e/kpl + postit 13,50e. Kokonaisuus 148,50. Säästöähän se 31,50e toki on...

Osram vs. Philips kun kyselin mitä eroa on polttimolla ja polttimolla sain kaksi hyvin erilaista vastausta. Philipsin vastaus kuulu "soita pääkonttorille", mutta Osramilta vastattiin erittäin fiksusti ja ostaavasti Suomen konttorilta. Tämän vuoksi valinta Osram. info@osram.fi tavoitti tuon vastaajan... Harvinaista nykyään.

Lisää tuosta mitä kyselin: http://www.autostadium.fi/index.php?topic=368.msg73395#msg73395

Parhaus on mielestäni suhteellista, toinen tahtoo kivan sinisen efektin, toinen valotehoa, kolmas sen halvimman hinnan. Minun mielestä lupaukset, tarve ja hinta kolahti tuossa Osramissa... ehkä seuraava vaihtoehto olisi ollut tuo Osramin Cool blue intense. Philipsille tälläerää "kiitti"... asiakaspalvelu on osa tuotetta.

Tehoja minäkin kaipaan ja valaistusta. Jos sen saa edullisesti niin kelpaa aina :)

Killer

Lainaus käyttäjältä: DeletedUser - 11.11.14 - klo:12:54

Nuo Osram D1S NB Unlimited lähtee täälläkin tilaukseen. Onneksi voin ostaa suoraan Osramilta työni kautta ne niin ei tarvi käyttää välikäsiä.

Spoonie

Parhaista polttimoista en tiedä, mutta noihin Osrameihin olen ollut tyytyväinen. Viikon verran ovat olleet keulalla ja mielestäni ero on silminnähtävä. Näin pimeellä kyltit ja heijastimet näkee huomattavasti kauempaa. Mitä nuo NB Unlimitedit maksaa suoraan Osramilta?

Killer

Lainaus käyttäjältä: Spoonie - 14.11.14 - klo:13:42
Mitä nuo NB Unlimitedit maksaa suoraan Osramilta?
Lainaus käyttäjältä: Killer - 11.11.14 - klo:08:50
Halvemmaksi kuin mistään tilaamalla posteineen ja lähes tuohon mitä peruspolttimot varaosaliikkeestä.

RSOCUstin

Tommoset lähti tilaukseen just äsken :)
Eli Osramia ja NB+ keulalle. Kommetteja tulee tänne.
H1 ja W5W parkkipolttimot on 2kpl laatikot eli ei ole hinnalla pilattu.

Toimitettuna 169,77 EUR. Motonetistä ois saanur perus Xenarkit 150e pari + muut.

2 x OSRAM D1S 66140XNB NIGHT BREAKER UNLIMITED Xenarc
ID: 661405
EUR 67,49    
-------------------------------------------------------------
1 x H1 OSRAM Night Breaker UNLIMITED - Power
ID: 641505
EUR 13,30    
1 x W5W OSRAM Cool Blue Intense - Stylischer Look
ID: 282502
EUR 7,99    

Raiden

Ite vaihdatin Skodaan Philips X-tremevision +50% ja pakko sanoo että huomattava ero todennäköisesti alkuperäisiin osram polttimoihin. Nyt sentään näkee jotain pimeellä.
Skoda Octavia 1.6 Elegance 2006

Ex-kulkineet:
Peugeot 5008 Sport THP 156 Business 2010
Skoda Octavia 1.6FSI Elegance 2005
VW Golf IV 1.6SRI 1998
Toyota Corolla Hatchback 1.3 1987
VW Golf III Variant 2.0 1994

makevw

Raiden, oliko paljon jo ajeltu alkuperäisillä polttimoilla. Mullaki oli vanahat 3v ja 100tkm olleet ja kun laitto uudet jonka merkkiä en ny muista. Tarvike polttimot kuitenkin ei mitkään merkkipolttimot. Niin jo kummasti kirkastui maailma....seuraavaksi mietin kanssa just jotai x-trmevisioneita tms. Varmaan ens syksynä sitte vaihtoon.
Liikunta haisee hielle ja urheilu haisee bensalle.

Raiden

Jos olivat alkuperäiset niin olisivat sit noin 9 vuotta ja 115tkm vanhat.
Skoda Octavia 1.6 Elegance 2006

Ex-kulkineet:
Peugeot 5008 Sport THP 156 Business 2010
Skoda Octavia 1.6FSI Elegance 2005
VW Golf IV 1.6SRI 1998
Toyota Corolla Hatchback 1.3 1987
VW Golf III Variant 2.0 1994

sonic

Tilaisin eskodashopista eli tsekinmaalta sekä polttimot että sähköisen lisälämmitinkennon, kenno oli 140e ja polttimot voisiko olla n.30 e,polttimot d1s philips  ja ainakin niissä luki made on germany, tulee n. Viikossa.

Crosstouran

Pakko kysyä että ne ketä nyt osaa haukkua "kiinalaisia" malleja niin kertokaas omia kokemuksia niistä. Missä mielessä huonoja?

En itse ole niistä niinkään huonoa löytänyt etteikö pärjäisi hyvinkin originaaleille polttimoille.
On toki selvää että jossain se edullinen hinta näkyy ja monesti se on se että näissä on enemmän värieroja kuin "paremmissa" Koska laaduntarkkailu näiltä osin on suppeampaa.
Volkswagen Cross Touran 1.4 DSG

MiJuPe

kerran ostin kiinan mallin polttimot ja 3 asennus kerralla onnistu asennus..kahdesta aikasemmasta lampusta se tietty ja sama pinni niistä kolmesta painu sisään ja poltin ei syttyny..3 kerran ku kävin vaihtamassa nii sit onnistu..kyl ne muuten on viel kestäny pari vuotta suurin piirtein..
Skoda Octavia 2.0FSI elegance AUT. & Audi A4 B6 1.8t avant quattro

Ex.Skoda Octavia 2.0TFSI RS.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy