Moottoritilan pohjaverhoilumuovi

Aloittaja Sniiki, 05.12.13 - klo:14:03

« edellinen - seuraava »

Sniiki

CC:hen on ilmeisesti kahdenlaista pohjamuovia konetilan pohjaa suojaamaan - suurempaa ja pienempää. Itellä ainaki on tuo pienempi, lyhyempi malli joka ei yllä edes öljypohjan yli. Öljypohjasta onkin maalit rapisseet pois ja se on pintaruosteessa. Ajattelin putsailla/vaihtaa uuteen tuon mutta samalla sinne voisi laittaa sen pidemmän suojamuovin. Voisiko joku ETKA:n omistava kurkata mikä tuon suuremman muovin osanumero on?
Mites muilla, löytyykö yleisesti suurempaa vai pienempää suojamuovia? Suurempi siis ylettyy öljypohjan päälle (alle).

TPi

Lainaus käyttäjältä: Sniiki - 05.12.13 - klo:14:03
Voisiko joku ETKA:n omistava kurkata mikä tuon suuremman muovin osanumero on?

Ei ihan täysin osu aiheeseen mutta tuolta löytyy toistaiseksi ihan toimivan "netti-Etka"  ;) -> http://www.partscats.info/volkswagen/en/?i=cat_vag_models&brand=vw

Sniiki

Kiitos. Oon ite löytäny vaan velivenäläisenkielisen online ETKA:n.

Tuon perusteella osia etsittyä näyttäisi siltä että lyhyt malli on 3C8 825 235 (XX) ja pitkä 3C0 825 235 (XX). Lyhyessä mallissa on itselläkin pieni musta pala kiinni itse etupuskurimuovissa (kiinnittyy toiseen suojapalaan kuten kuvasta näkee). Pitkässä näyttää olevan sekin osa kiinni tuossa yhdessä isossa palasessa.


mackaiveri

Morjens

Mulla olisi tuollainen isompi tallissa turhaa tilaa viemästä. Joku saa tulla hakemaan pois.
Se on 5 kopan golffista kotoisin , mutta sopii B7 Passattiin ja varmaan B6 (3C) myös. CC stä en tiedä.
Siinä on takakulmassa hieman halkeamaa, mutta ihan käyttökelpoinen. Salossa sijaitsee.
16 .2.  liikun Kellokosken / Hyvinkää / Lohja / Salo reitillä .


Puh. O4OO 8O2795

Sniiki

Lainaus käyttäjältä: mackaiveri - 28.01.14 - klo:08:34
Morjens

Mulla olisi tuollainen isompi tallissa turhaa tilaa viemästä. Joku saa tulla hakemaan pois.
Se on 5 kopan golffista kotoisin , mutta sopii B7 Passattiin ja varmaan B6 (3C) myös. CC stä en tiedä.
Siinä on takakulmassa hieman halkeamaa, mutta ihan käyttökelpoinen. Salossa sijaitsee.
16 .2.  liikun Kellokosken / Hyvinkää / Lohja / Salo reitillä .


Puh. O4OO 8O2795

Voisi kiinnostaa. Täytyy tosin koittaa ensin selvittää tuo sopivuus.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy