Hei VW - Tästäkö siis on kyse?

Aloittaja Keni1, 04.12.13 - klo:23:20

« edellinen - seuraava »

Vaarivanhus

Lainaus käyttäjältä: Keni1 - 08.12.13 - klo:23:05
Sori, siinä oli kyllä mainittu se öljynkulutus, tässä vielä toinen linkki, joko nyt aukee http://www.vagarena.fi/index.php?topic=12788.msg418572#msg418572
Eli Audiksen Golf vei öljyä 9 litraa öljyä/20 tkm. Vielä enemmän kuin sulla.

Sitä täällä vain on koetettu metsästää, mikä olisi syy noihin suuriin vaihteluihin öljynkulutuksen suhteen eri autoyksilöissä. Vikaahan noissa selkeästi on. Täällä vain joutuu teoriassa tuumiskelemaan syitä. Autokorjaamossa vian paikallistaminen on varmaan huomattavasti helpompaa.

Samansuuruisia tai suurempiakin raja-arvoja öljynkulutukselle muutkin automerkit kuin Volkkari näyttävät määritelleen. Osti minkä merkkisen auton tahansa, niin sama tilannehan voi huonolla tuurilla olla edessä minkä merkkisellä autolla  tahansa. En puolusta enkä moiti mitään automerkkiä tai -mallia. Sen paremmin kuin auton valmistajaa, maahantuojaa tai korjaamoakaan. Minulla ole edes ole ketään sukulaista tai tuttuakaan autokorjaamossa töissä.

Selvähän se, että muiden kokemukset kiinnostaa ja ne kannattaa panna korvan taakse. Sama juttu, oli sitten kyse autosta tai mistä tahansa teknisestä laitteesta. Täällä netissä joutuu kuitenkin suhtautumaan asioihin pienellä varauksella, eikä kannata olla liian sinisilmäinen. Ymmärrät Ken1 varmaan, mitä tarkoitan. Nuo viesteihisi laittamasi kuvat dokumenteista ovat aidon näköisiä, mutta ei niistä kovin paljoa pysty päättelemään, miksi autosi söi öljyä tai oliko autossasi uusi vaiko käytetty moottori uutena. Enkä tiedä, kirjaako autonvalmistaja, minkä runkonumeroiseen autoon laitetaan tehtaalla minkäkin saarjanumeroinen moottori. Siitähän se faktatieto selviäisi melkoisella varmuudella, kait?
Joutilas 76v

Keni1

Lainaus käyttäjältä: Vaarivanhus - 08.12.13 - klo:23:43
Eli Audiksen Golf vei öljyä 9 litraa öljyä/20 tkm. Vielä enemmän kuin sulla.

Sitä täällä vain on koetettu metsästää, mikä olisi syy noihin suuriin vaihteluihin öljynkulutuksen suhteen eri autoyksilöissä. Vikaahan noissa selkeästi on. Täällä vain joutuu teoriassa tuumiskelemaan syitä. Autokorjaamossa vian paikallistaminen on varmaan huomattavasti helpompaa.

Samansuuruisia tai suurempiakin raja-arvoja öljynkulutukselle muutkin automerkit kuin Volkkari näyttävät määritelleen. Osti minkä merkkisen auton tahansa, niin sama tilannehan voi huonolla tuurilla olla edessä minkä merkkisellä autolla  tahansa. En puolusta enkä moiti mitään automerkkiä tai -mallia. Sen paremmin kuin auton valmistajaa, maahantuojaa tai korjaamoakaan. Minulla ole edes ole ketään sukulaista tai tuttuakaan autokorjaamossa töissä.

Selvähän se, että muiden kokemukset kiinnostaa ja ne kannattaa panna korvan taakse. Sama juttu, oli sitten kyse autosta tai mistä tahansa teknisestä laitteesta. Täällä netissä joutuu kuitenkin suhtautumaan asioihin pienellä varauksella, eikä kannata olla liian sinisilmäinen. Ymmärrät Ken1 varmaan, mitä tarkoitan. Nuo viesteihisi laittamasi kuvat dokumenteista ovat aidon näköisiä, mutta ei niistä kovin paljoa pysty päättelemään, miksi autosi söi öljyä tai oliko autossasi uusi vaiko käytetty moottori uutena. Enkä tiedä, kirjaako autonvalmistaja, minkä runkonumeroiseen autoon laitetaan tehtaalla minkäkin saarjanumeroinen moottori. Siitähän se faktatieto selviäisi melkoisella varmuudella, kait?

Olet kyllä uskomattomin sepittäjä mitä pitkiin aikoihin on nähty, ymmärrät varmaan mitä tarkoitan. Ihme säätöä ja pohdintaa, onko se meidän asiakkaiden tehtävä selvittää näitä ongelmia, onko? Mua ei kyllä vois vähempää kiinnostaa muu kuin ostamani tuotteen laatu ei se kuinka sen saisi korjattua.

Olen usein täällä törmännyt kaltaisiisi ja jossain vaiheessa tulee aina mieleen kysyä että ketä muuta edustat täällä kuin itseäsi? Ei tarvi vastata, mulle tuli sopiva annos tätä tänään, jatkakaa vapaasti keskustelua.

Vaarivanhus

Joo, mennään välillä maate, että jaksaa taas huomenna edustaa itseään ja sepitellä tarinoita ;)
Joutilas 76v

SNG

Uskomatonta säätöä koko ketju.

Asia on juuri, kuten Vaarivanhus on kuvannut.

Ken1: Tämä on keskustelupalsta. Itseä ei kiinnostanut kommentoida "pidänkö tarinasta vai enkö". Täällä k-e-s-k-u-s-t-e-l-l-a-a-n.

Infon olisi voinut jakaa. Auto vei ihan perkeleesti öljyä, eikä myyjää/maahantuojaa kiinnostanut. Laitoin auton kiertoon. That´s it! Auton rekkari xxx-zzz, älä koske tähän vaihtoautoyksilöön! Siinä sinulle vinkkiä luotun ymmärtämisen kannalta oleellisesta informaatiotyylistä!

teräksenharmaa

Lainaus käyttäjältä: Keni1 - 08.12.13 - klo:17:54
Moottorithan olivat jo tehtaan jäljiltä yliviritettyjä jos huohotus ei kerran ollut riittävä, sitten vielä vanhannäköinen kone jossa vanhanmalliset mäntien öljyrenkaat ihan Huollon itse toteamat, on siis edellisen sukupolven moottori laitettu Uuteen autoon jossa olisi pitänyt olla jo uuden mallinen moottori. Näitä kuule riittää.

Siis tarkoitatko, että sait jonku erikoispainoksen, jonka moottori oli vanhempaa sukupolvea kuin tuossa autossa pitäisi olla? Hankala uskoa kenenkään väittävän tuollaista, mutta siltä se vähän näyttää. Toisaalta ulosantisi on sen verran vaikeaselkoista, että saatoin tulkita väärinkin.

teräksenharmaa

Lainaus käyttäjältä: Vaarivanhus - 08.12.13 - klo:23:43
Nuo viesteihisi laittamasi kuvat dokumenteista ovat aidon näköisiä, mutta ei niistä kovin paljoa pysty päättelemään, miksi autosi söi öljyä tai oliko autossasi uusi vaiko käytetty moottori uutena. Enkä tiedä, kirjaako autonvalmistaja, minkä runkonumeroiseen autoon laitetaan tehtaalla minkäkin saarjanumeroinen moottori. Siitähän se faktatieto selviäisi melkoisella varmuudella, kait?

Mistä tuo puhe vanhasta moottorista on edes lähtenyt liikkeelle? Mitä todisteita moottorin vanhuudesta on?

pomo

Huollossa tai missä se alkuperäisen moottorin numero oli käsittäkseni jo näytetty ja niitä tietoja ei voi muuttaa, ilman, että jää jälki. Eniten monua edelleen kiinnostaa se myyjäliike ja ilmeisesti saman liikken huolto, jossa asiaaon hoidettu.

Auto ei ole kuitenkaan voinut olla käytössä, koska taku alkaa siitä, kun auto luovutetaan ja rekisteröinnistäkin jää merkintä!

pomo

Vastaan itse itselleni eli liike näyttää olevan VV autotalo oy Vantaa. Eli minä lähtisin etsimään syyllisiä sieltä...

Keni1

Se älähtää johon kalikka kalahtaa

Poni

Lainaus käyttäjältä: Keni1 - 09.12.13 - klo:09:59

KLONK KLONK  :P

Mikähän tässä nyt sitten oli lopputulema, tai auton elämän kaari?
Onko jollekin selvinnyt?

Tässä vaan on "kyykätty" ja poltettu hihoja.
Ellei jopa siltoja.

Keni1

Lainaus käyttäjältä: Poni - 09.12.13 - klo:10:46
KLONK KLONK  :P

Mikähän tässä nyt sitten oli lopputulema, tai auton elämän kaari?
Onko jollekin selvinnyt?

Tässä vaan on "kyykätty" ja poltettu hihoja.
Ellei jopa siltoja.

Ei viestit vaan alkaa olemaan jopa niin agressiivisia niin tuli vaan mieleen että enkö muka maininnut että saattaisi ottaa totuus hieman koville, näyttää joillekkin ottaneen :)

Poni

Lainaus käyttäjältä: Keni1 - 09.12.13 - klo:10:55
Ei viestit vaan alkaa olemaan jopa niin agressiivisia niin tuli vaan mieleen että enkö muka maininnut että saattaisi ottaa totuus hieman koville, näyttää joillekkin ottaneen :)
Mikä totuus?
Sulla on ollut ongelmia (autossa), selvä, mutta mites asia on hoitunut loppuun?
Selvisikö vika? Oliko jotain vilppiä? Menikö auto paaliin jne?

Keni1

Lainaus käyttäjältä: Poni - 09.12.13 - klo:11:00
Mikä totuus?
Sulla on ollut ongelmia (autossa), selvä, mutta mites asia on hoitunut loppuun?
Selvisikö vika? Oliko jotain vilppiä? Menikö auto paaliin jne?

Olette nyt jostain syystä keskittyneet yhteen autoon, tässä on kyse koko VW konsernista, pysytään asiassa!!!

Laitan tämän vastauksen kaikkin vastaaviin viesteihin, enempää tietoa asiasta ei heruttelemalla irtoa, keksi loput itse.

Vaikka tulin jo maininneeksi että en enempää keskusteluun osallistuisi niin tähän haluan kommentoida. Ensiksikin et tainnut tosiaan löytää sitä pointtia viestiketjun ekasta viestistä, kyse ei ole minun autostani vaan kaikista autoista, annoin vain pikku vinkin että mitä uuden auton ostajan kannattaa tsekata ennenkuin ajaa sen uuden auton ulos autoliikkeestä, katso että moottori näyttää uudelta, jos ei näytä älä ota autoa vastaan vaan selvitytä asia, ota kuvat moottorista heti, ota kuvat niin että myös rekkari tulee kuviin ja joitakin koneen tunnistukseen liittyviä numeroita tulee mukaan, älä allekirjoita mitään ennenkuin olet varma että autossa kaikki okei. Myöhemmin jos havaitset autossa ongelmia niin sinua juoksutetaan ennalta suunnitellun kaavan mukaan tasan vähintään yhtä kauan kuin muitakin. Katso vielä mitä niissä ketjun ekan viestin viimeisissä muiden käyttäjien viesteissä lukee, siellä on tämän vuoden huhtikuussa vielä asiakasta sumutettu oikein huolella tuon huohotinongelman kanssa, että auto hörppii öljyä siksi kun öljynkeräys ei saa kaikkea huohottunutta öljyä talteen jne.

Oman autoni kulutus oli yli 10 litraa huoltovälillä, joillakin kulutus oli jopa yli 30 litraa...

Lue vielä tämäkin

http://www.vagarena.fi/index.php?topic=18890.0

amarok

Tämän ketjun voisi lopettaa.
Täysin hyödytöntä ja päätöntä syyttelyä ja jankkaamista.
Nyt kohteena on jo koko konserni ja tietysti kaikki, jotka uskaltavat arvostella
tätä sekamelskaa.

Ktk

Eikös tämän voisi jo lukottaa. Asiahan on varmasti keskustelun arvoinen mutta tämmöinen juupas-eipäs arvaa itse kurkkaa kuusen alle enttententten teelikamentten touhu on lähinnä säälittävää.

Keni1

Lainaus käyttäjältä: amarok - 09.12.13 - klo:11:30
Tämän ketjun voisi lopettaa.
Täysin hyödytöntä ja päätöntä syyttelyä ja jankkaamista.
Nyt kohteena on jo koko konserni ja tietysti kaikki, jotka uskaltavat arvostella
tätä sekamelskaa.

Minunkin puolestani voisi lukottaa, autoni ja sen dokumentit olivat vain esimerkkinä siitä kuinka maahantuoja oikeasti nämä tapaukset hoitelee. On ollut monelle kova pala huomaan!

En kyllä ihmettele lainkaan tuon tyyppisiä kommentteja, aina nämä totuudet on täällä ansiokkaasti vesitetty, maahantuoja harrastaa aivan samaa.

kt

Koko Keni1:n vuodatuksen tarkoituksena on ollut vain painottaa sitä, että jokaisen auton luovutustilaisuudessa pitää ostajan tutkia autoa ihan itse.
No minä olen joka kerta tehnyt juuri näin... ja varmaan 90% muistakin keskustelijoista.

Se tutkiminen ei vain poista sitä mahdollisuutta, että auto saattaa pysähtyä ensimmäisiin liikennevaloihin, kun liikkeen portista ulos ajaa.
Foorumilla jo vuodesta 2009.  Ateca vm21 150hv,  Citigo robot

teräksenharmaa

Lainaus käyttäjältä: Keni1 - 09.12.13 - klo:09:59
Onko se nyt mahdoton ajatus, että perustelisit vähän väitettäsi vanhasta moottorista? Kaiken tämän jälkeen ei pitäisi olla liian raskasta kirjoittaa lyhyesti, millä perusteella väität saaneesi jollakin tavalla vanhan moottorin. Liikkeelle voisi lähteä vaikka sillä, että mikä moottori autossasi piti olla ja mikä moottori siinä oikeasti oli.

Haluat näkyvyyttä tapauksellesi, mutta et halua keskustella siitä. Tuollainen tekee helposti sen, että kirjoituksiesi uskottavuus jää nollaan. Itse en vielä ole juttujasi tuominnut roskaksi, mutta jos jostain syystä et edes halua yrittää perustella kirjoituksiasi, niin lopputulos lienee helppo arvata.

Poni

No johan on. Kuinka moni ajaa uuden auton ulos liikkeestä sitä tarkastamatta?
Kun tuon nykyisen otin vastaan, niin luovutus oli erittäin perusteellinen tapahtuma.
Hyvä ettei auton alle ryömitty.

Onko joku ottanut sitten auton vastaan tyyliin, että älä viitti, kyllä mä nää osaan?
Silloin saa syyttää itseään.

Mutta sen vaan sanon, että ihmetystä aiheuttaa tämä muitten kommentoijien selvä väheksyminen ja se, että mitään ei osata tuoda uutta muiden kysymyksiin.
Onhan konsernin tuotteiden maahantuojaa kritisoitu muittenkin toimesta, mutta siten, että siitä on saanut tolkunkin.
Aiheuttaa uskottavuusongelmia tällainen mesoaminen, vähän samoin, kuin siinä "räjähtäneessä Superbissa".

765turbo

Lukkoon jos siltä tuntuu, mutta tarinat on jo luettu :)

Tällainen autokeissi ei ikinä olisi ollut mahdollista esim. Saksassa tai Jenkkilässä, jossa on vähän turvatumpi olo kuluttajalla. Suomalainen kuluttaja ei  kauaa jaksa taistella tuulimyllyjä vastaa ja siihen mm. autokauppiaat luottavat, poikkeuksia toki varmaan on.
Tämän on mahdollistanut meidän kuluttajansuojalaki, hyvä olemassa, mutta lähinnä ehdotuksilla mennään sitten esim. automyyjiä kovistelemaan.

Ihan hyvä kun Ken1 herätti tämmösen kalapaliikin. Se onko tarina täysin tosi, osittain vai aivan tuulesta temmattu ei ihan kokonaan näillä spekseillä aukea, jotain hämärähommia kuitenkin tapahtunut tarinan perusteella.
Kenenkään VW-merkkiuskovaisen on ihan turha pahoittaa mieltänsä tällaisista kirjoitteluista. Kaikissa merkeissä on omat ongelmansa ja tulee olemaan ja jopa lisääntymään tulevaisuudessa nippelitekniikan kehittyessä.

Itsellä ollut yksi uusi OMA auto 1988 740GL (ei vikoja omistusaikanani), joten en niin ole päässyt testaamaan hermojani uusien autojen ongelmilla ja takuuasioilla.

vasara

Lainaus käyttäjältä: Poni - 09.12.13 - klo:12:17
No johan on. Kuinka moni ajaa uuden auton ulos liikkeestä sitä tarkastamatta?
Esim. minä. Avaimet käteen ja auto baanalle. Autohan on luovutushuollossa 'ammattimiesten' toimesta tarkastettu. Sen pitää siis olla kunnossa.

Lainaus käyttäjältä: Poni - 09.12.13 - klo:12:17
...
Silloin saa syyttää itseään.
...
Eipäs, vaan auton myyjää. Oletusarvoisesti uudessa ja luovutushuollossa tarkistetussa autossa ei ole mitää vikaa. Asiakkaan pitää pystyä tähän luottamaan.
En minä määräaikaishuollon jälkeenkään käy autoa uudestaan läpi huolto-ohjelman mukaisesti.

Vaarivanhus

Lainaus käyttäjältä: teräksenharmaa - 09.12.13 - klo:12:11
Onko se nyt mahdoton ajatus, että perustelisit vähän väitettäsi vanhasta moottorista? Kaiken tämän jälkeen ei pitäisi olla liian raskasta kirjoittaa lyhyesti, millä perusteella väität saaneesi jollakin tavalla vanhan moottorin. Liikkeelle voisi lähteä vaikka sillä, että mikä moottori autossasi piti olla ja mikä moottori siinä oikeasti oli.

Haluat näkyvyyttä tapauksellesi, mutta et halua keskustella siitä. Tuollainen tekee helposti sen, että kirjoituksiesi uskottavuus jää nollaan. Itse en vielä ole juttujasi tuominnut roskaksi, mutta jos jostain syystä et edes halua yrittää perustella kirjoituksiasi, niin lopputulos lienee helppo arvata.

Lainaus käyttäjältä: Keni1 - 01.12.13 - klo:13:58
Toista oli se VW 1.4 TSI 132 kW siinä sitä vasta oli moottori, aiheesta tehty erillinen spektaakkeli joka julkaistaan pian, voin luvata että totuus tuosta motista tulee aivan jokaiselle selväksi.

::)
Joutilas 76v

Keni1

Lainaus käyttäjältä: teräksenharmaa - 09.12.13 - klo:12:11

Lue koko ketju ja totea kuinka monta kertaa tuli tuokin jo kerrottua, tätä on nyt luettu reilut 10 000 kertaa, pitääkö mun tosiaan jokaiselle vastata erikseen??? Kato jos tämä asia noin paljon päätä vaivaa niin lueppa ensin aivan kaikki tähän mennessä kirjoitettu ja jos ei tiedonjano ole sammutettu niin palataampa sitten asiaan.

Olen enemmän ja enemmän sitä mieltä että nämä jankuttajat ovat juuri niitä jotka ovat tästä jotenkin vastuussa! Teille on luvassa terveisiä aivan toisesta osoitteesta!

Luitko muuten jo version 2 joka ollut pari päivää luettavissa, olen kertonut tähän mennessä kaiken mitä tästä aion teille kertoa, heruttelemalla ei irtoa yhtään enempää tuliko selväksi!

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: Keni1 - 09.12.13 - klo:12:46
...Olen enemmän ja enemmän sitä mieltä että nämä jankuttajat ovat juuri niitä jotka ovat tästä jotenkin vastuussa! Teille on luvassa terveisiä aivan toisesta osoitteesta!...
Tämä oli kyllä paras ... ;D

Eli vastuussa on ne jotka on koittaneet saada asiasta selkoa mitä oikeasti on tapahtunut ja halunneet perusteluja väitteille...eli siis suunnilleen kaikki jotka tähän ketjuun on kirjoitelleet...?

Poni

Lainaus käyttäjältä: nokivasara - 09.12.13 - klo:12:28
Esim. minä. Avaimet käteen ja auto baanalle. Autohan on luovutushuollossa 'ammattimiesten' toimesta tarkastettu. Sen pitää siis olla kunnossa.
Eipäs, vaan auton myyjää. Oletusarvoisesti uudessa ja luovutushuollossa tarkistetussa autossa ei ole mitää vikaa. Asiakkaan pitää pystyä tähän luottamaan.
En minä määräaikaishuollon jälkeenkään käy autoa uudestaan läpi huolto-ohjelman mukaisesti.

Totta tavallaan tuokin, kyllä sen pitää olla kunnossa.
Oletusarvoisesti kun ostat jotain, tavaran pitää olla priimaa, jos ei sitä erikseen sekundaksi mainita.
Kyse on kuitenkin niin isosta jutusta, että jos tulee kiistaa, kuten tässä Ken1:n tapauksessa,
niin aika heikoilla on, jos ei ole itse tavaraa tarkastanut.
Ainakin minulla oli huomautettavaa, tosin hyvin pientä verrattuna avauksen vuodatukseen.
Liimajäljistä korin pinnassa vainen, kosmeettista.
Mutta ei avattu konetta ja tarkistettu mäännänrenkaita ei.
Onkohan minun nyt syytä olla huolissani?

T5ID

Minusta loukkaavinta Ken1:n tavassa kommentoida vastauksia on hänen mainintansa luetun ymmärtämisestä. Kun jätkän joka lauseessa on vähintään viisi kielioppivirhettä, on tuollaista hannukarpotekstiä sitäkin raskaampi lukea.

On volkkarillakin nähty kaverin kyvyt, asentaja on kirjoittanut valokuvanneensa moottorinumeron.

Ken1, ota pala alumiinia, pidä sitä viikko merenrannalla ja vie se sitten kahdeksi kuukaudeksi pakkaseen. Katsotaan, kiiltääkö sen jälkeen. Sitä kutsutaan hapettumiseksi.

Mulla on vageista kokemusta vain T4 ja T5, niissä kaikissa on öljynkulutus loppunut 80-100 tkm kohdalla. Siis loppunut. Öljynkulutus on sinänsä merkittävä kustannuslisä, esim Jyrin mainitsema 0,6 l/ 1000 km tarkoittaa samaa, kun bensavehkeen kulutus olisi reilu puoli litraa suurempi.

vasara

Lainaus käyttäjältä: Poni - 09.12.13 - klo:12:56
Totta tavallaan tuokin, kyllä sen pitää olla kunnossa.
Oletusarvoisesti kun ostat jotain, tavaran pitää olla priimaa, jos ei sitä erikseen sekundaksi mainita.
Kyse on kuitenkin niin isosta jutusta, että jos tulee kiistaa, kuten tässä Ken1:n tapauksessa,
niin aika heikoilla on, jos ei ole itse tavaraa tarkastanut.
Ainakin minulla oli huomautettavaa, tosin hyvin pientä verrattuna avauksen vuodatukseen.
Liimajäljistä korin pinnassa vainen, kosmeettista.
Mutta ei avattu konetta ja tarkistettu mäännänrenkaita ei.
Onkohan minun nyt syytä olla huolissani?
Takuu korvaa (sen pitää korvata) jos jotain vikaa löytyy.. tarkastit tuotteen tai et. Eihän ostajalta voi velvoittaakkaan mitään syvällisempää tietämystä tekniikasta, jotta perusteellisesti voisi tarkastuksen tehdä.
Pelaahan tuo takuu ilman tarkastuksia kaikessa muussakin kaupassa, vaikkapa kodinkoneet. Autojen tapauksessa takuukorvausten kustannukset on vaan niin isoja, että myyjätaho yrittää joskus laistaa vastuitaan.
Kosmeettiset viat huomaa käytössä aika nopeasti. Edellisessä uudessa autossa oli pieni, ilmeisesti kuljetuksen aikana tullut, painauma kuskin ovessa. Aika olematon ja huomasin sen muutaman päivän käytön jälkeen. Myyjä hoiti kuntoon, vaikka en ollut tarkastanut ostamani tuotteen kuranttiutta. Ei mitään ininää, että ite olet kolhinu :)

Ktk

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - 09.12.13 - klo:12:54
Tämä oli kyllä paras ... ;D

Eli vastuussa on ne jotka on koittaneet saada asiasta selkoa mitä oikeasti on tapahtunut ja halunneet perusteluja väitteille...eli siis suunnilleen kaikki jotka tähän ketjuun on kirjoitelleet...?

;D  ;D

On tämä hienoa viihdettä. Ensin tehdään topikki salaliitosta ja asiat ilmaistaan mahdollisimman epäselvästi ja kun joku kysyy jotain niin vittuillaan ja möykätään. Ja ulosanti toki ala-asteelaisen tasolla. Onhan se perseestä jos auto vie öljyä, huollossa pallotellaan yms. Mutta jos asian tuo esille torvet soiden ja kirjoittelee miten sattuu niin ohhoijjaa. Jatkakaa vaan samaa rataa, käyn ostamassa sipsejä ja bissejä niin on illaksi viihdettä.

teräksenharmaa

Lainaus käyttäjältä: Keni1 - 09.12.13 - klo:12:46
Lue koko ketju ja totea kuinka monta kertaa tuli tuokin jo kerrottua, tätä on nyt luettu reilut 10 000 kertaa, pitääkö mun tosiaan jokaiselle vastata erikseen??? Kato jos tämä asia noin paljon päätä vaivaa niin lueppa ensin aivan kaikki tähän mennessä kirjoitettu ja jos ei tiedonjano ole sammutettu niin palataampa sitten asiaan.

Olen enemmän ja enemmän sitä mieltä että nämä jankuttajat ovat juuri niitä jotka ovat tästä jotenkin vastuussa! Teille on luvassa terveisiä aivan toisesta osoitteesta!

Luitko muuten jo version 2 joka ollut pari päivää luettavissa, olen kertonut tähän mennessä kaiken mitä tästä aion teille kertoa, heruttelemalla ei irtoa yhtään enempää tuliko selväksi!

Olet kirjoitellut jotain sekavaa vanhoista männänrenkaista ja tajuttoman paljon pelkkää skeidaa. Tähän ei sitten taida tulla mitään selvyyttä. Harmi, olisihan tuo ollut ihan mielenkiintoinen tapaus, jos sen takana olisi löytynyt  muutakin kuin katkeruutta ja ilmaan heitettyjä epämääräisiä syytöksiä.

Jos tuntuu, että muut jankuttavat aiheesta, niin kannattaisiko katsoa peiliin? Mulle riittää mainiosti yksikin kerta, jos vain ajatus käy siitä ilmi. Sinun kirjoituksista ajatus ei vain saa mitään irti, etkä halua jostain syystä kertoa perusteluitasi.

Jos tuntuu, ettet halua saada viestiäsi perille, niin ole hyvä ja pidä sekoile mahdolliimman paljon jatka lapsellisia syytöksiäsi. Ole huoleti, sinun ei tarvitse paljastaa yhtään mitään. Voit olla varma, ettei tuo avautumisesi nyt niin mielenkiintoista seurattavaa ole, että viitsisin sitä lukea enää kertaakaan. Jos tyylisi on ollut myös autostasi reklamoidessa sama, niin eipä ihme jos ongelmat eivät selvinneet kitkatta.

Vaarivanhus

Lainaus käyttäjältä: Mrk - 09.12.13 - klo:13:51
;D  ;D
Jatkakaa vaan samaa rataa, käyn ostamassa sipsejä ja bissejä niin on illaksi viihdettä.
Minun on puolestani juuri nyt pakko keskittyä piparkakkujen paistajan apulaisen toimeen ja siinä sivussa olla valantehneenä maistajana.. ;)
Joutilas 76v

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy