Espi kokonaan pois päältä?

Aloittaja Antti, 01.12.13 - klo:22:07

« edellinen - seuraava »

Antti

Sinänsä geneerinen aihe, että suunnilleen samat sähköiset hilavitkuttimet löytynee kaikista konserniautoista (EDS, AFM, HBA, MSR, EBV, ABSB ja ASR). Oma kärry nelikko Yeti.

Mutta mitenkäs esp:i tapetaan kokonaan? Napista pois ja antaa näennäisen vähän luistella, aika pian tappaa luistot.
Pystyykö VCDS:llä tekemään mitään vai pitäisikö ecua ropeloida?

Itse arvostaisin sitä, että napilla olisi ainakin kaikki jarruttavat toiminnot pois päältä. Nelos Golffi muistaakseni toimi vielä näin.
i3 120Ah, F250 7.3 International
KTM 1290SAR, 950SE, 660Rally
BMW r80g/s, R75/5

lemmentalja

Jos se ei esp nappia pitkää painamalla hiljene kokonaan, niin raitaa olla sulaketaulu ainoa vaihtoehto. En nyt muista vuosimalleja vaggineissa missä tuo hieno ominaisuus löytyy. 2011 ibizassa oli sama juttu...
VAG: Passat 3B, Passat 3Bg 1.8T, Golf IV, Jetta V Fsi, Octavia II Mpi, Octavia II Fsi, Octavia II Rs Tfsi, Ibiza St Tsi, Fabia II Combi Rs, A3 8P, Leon Fr Tfsi, Leon Tsi, Leon Tsi, Leon Fr Tdi CR, Golf VI Tsi, Golf VI TSI


Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy