Webasto sammuu heti, vikakoodi F89?

Aloittaja Böööö, 25.11.13 - klo:19:35

« edellinen - seuraava »

Böööö

Osaisiko kukaan auttaa, kun Touranin webasto kyllä käynnistyy mutta sammuu heti. Antaa vikakoodiksi F89, tosin äsken kun kokeilin taas, ei antanut vikakoodia enää ollenkaan, sammui vaan n. 15s kuluttua käynnistymisestä. Auto on vikakoodattu ja koodari löysi vian palopuhaltimen käyttöhäiriöstä. Autosta on myös kolmossylinterin hehkutulppa mennyt. Voko nämä MITENKÃ,,Ã,,N liittyä toisiinsa? Tulppa on haettu tänään ja vaihdetaan kun ehditään tässä. Huomenna on kai pakko soittaa jonnekin webaston huoltoon ja maksaa itsensä kipeäksi vai onko tässä mitään muuta toivoa enään?

J.Salla

Minulla oli joskus omassa webastossa samat oireet ja siinä oli vikana rikkinäinen kiertovesipumppu.
Jos webastosi toimii silloin kun auton moottori on käynnissä, niin vika on tuossa vesipumpussa.
Sharan 2.0 tdi -vm11

jarmaho

Kolmossylinterin hehkutulpan pimenemisen ja Webaston yhteyteen en usko. Joko tuo kiertovesipumppu tai kuten vikakoodi sanoi että palopuhaltimen käyntihäiriö.
Laatua se on huonokin laatu!
Edelliset käyttöjärjestyksessä: ID.4, Passat GTE, Sharan, 2 x Touran, 2 x Passat, Golf, 2 x Passat.

Böööö

Tänään sain arvion korjauksesta ; 700 eur!!  :o

Onko nyt todellakin näin. Taidan siirtyä taxilla ajeluun. :(  Lämmittimen malli on muuten TT-V. Varmaan joku hankala tapaus vielä kaikenlisäksi. Mä en nyt jotenkin voi mitenkään uskoa että just mulla on toi lämpöpuhallin paskana kun se on niin harvinainen vika, ainakin sen perusteella mitä lukee netistä. Onko mitään muita vähän halvempia vikoja mikä se voisi olla. ? Nimim. toivossa on hyvä elää...

J.Salla

Toimiiko webasto silloin kun auto käy?
Sharan 2.0 tdi -vm11

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy