Audi A3 Sedan Business Sport 1,4 TFSI COD 103 kW Stronic Musta -14

Aloittaja Peeveli, 18.11.13 - klo:20:27

« edellinen - seuraava »

Peeveli

^
Kyllähän se sisävalopaketti tuo lisää tunnelmaa, mutta olisin toivonut lisää valoja ja niiden säätömahdollisuuksia. Tietysti tuo on nimensä mukaisesti  s i s ä valopaketti, ei valopaketti, mutta volkkareiden ja skodien tapaan olisi voinut olla mukana vaikkapa ne ulkopeilien maavalot ja valaistu virtalukko. Tavaratilassa on vain yksi pikkuriikkinen valo joka valaisee lootan perimmäisen etuosan hyvin, mutta takaosaa (siis takapuskuria lähellä oleva osa) huonosti. Jalkatilan valaistus jää suurimmassa säätöasennossaankin aika hämyiseksi. Punaiset valaistukset nappuloiden pikku logoissa (esim. keskikonsoli, ikkunannostimet) ovat tyylikkäät mutta ikänäköisenä yhtä sumua ilman lukulaseja.

Pikkutavaroiden säilytystilojen vähäisyys on fakta ohjaamossa. Suuri ihmetyksen aihe on aurinkolasikotelon puuttuminen katon etuosasta. Myös tavaratilan kaikenlaisten kiinnikkeiden puuttuminen saa aikaan jatkuvan tavaroiden seilaamisen ja niinpä pesuaine- ja lasinpesunesteputelit ja paperirullat ovat siellä heti hujan hajan kun on lähtenyt ajoon. Täytyy pian hankkia sinne jotakin kiinnikettä ja muuta tilpehööriä. Olisi pitänyt ruksia säilytyspaketti mukaan.

Muuten autolla on ollut kiva taittaa taivalta, nuo edellä mainitut nurinan aiheet ovat kuitenkin vielä olleet helppo kestää.

Nudde

Lainaamutta volkkareiden ja skodien tapaan olisi voinut olla mukana vaikkapa ne ulkopeilien maavalot

omaan olen sellaiset jo suunnitellut, ja osat kotona, kun vaan ehtisi toteutta.....

Lainaaja valaistu virtalukko.

Nappi on valaistu, siis mulla on se kayless...

LainaaTavaratilassa on vain yksi pikkuriikkinen valo joka valaisee lootan perimmäisen etuosan hyvin, mutta takaosaa (siis takapuskuria lähellä oleva osa) huonosti.

Sulla on sedani, en tiedä miten siinä, omassa oli lamppu yhdellä puolella, joten lisäsin samanlaisen toiselle puolelle, kun ei tällainen perusinssi voi sellaista epäsymmetriaa katsella...

LainaaJalkatilan valaistus jää suurimmassa säätöasennossaankin aika hämyiseksi.

Riittää kyllä minulle. Ei se nyt niin himmeä ole.

LainaaPunaiset valaistukset nappuloiden pikku logoissa (esim. keskikonsoli, ikkunannostimet) ovat tyylikkäät mutta ikänäköisenä yhtä sumua ilman lukulaseja.

Itse näen ne kyllä aivan hyvin vaikka lukulaseja kyllä löytyy....

Ja ne lokerot, itse en nyt kaipaile niitä sen enemmän, kertyy vaan kolisevia tavaroita niihin jotka sitten kun vaihtaa autoa täytyy siivota pois. Edellisessä oli aurinkolasikotelo katossa, käytin kerran, oli liian vaikea, ja sitten ne lasit siellä kolisi....

Ovenkahvoissa olevat valot saisivat olla kirkkaammat, nyt ne ovat tosi himmeät. pieniä asioita mutta joskus vaan haluaisi ne toisella tavalla, onkohan mitään autoa jossa kaikki olisi niin kuin itse haluaa, en ole ainakaan itse sellaista omistanut, pitäisi saada poimia sieltä täältä juttuja, no saahan jotain itse tehtyä kanssa, mutta ei aina ihan kaikkea.

Peeveli

Vastapestynä...

MoFFe

Peeveli

Vaimo ajoi lauantaina tällä ensimmäistä kertaa. Ihastui kerralla siihen paikallaanpitoavustimeen...

Nuo mukana tulleet 16" audivanteet tekevät häiritsevää ankeutta ulkonäöllään (niiden muotoilu on osattu pilata eli näyttää paljon vielä kokoaan pienemmältä). Olen ajatellut odotella sen oikeamittaisen vannesarjan samista alle ja pistää sitten ne myyntiin, ostaen jotkut juuri oikeamittaisella keskireiällä olevat nätimmät tarvikemallit (enää jaksa viis veisata takuusta alustan osien suhteen).

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: Peeveli - 25.11.13 - klo:07:37
ostaen jotkut juuri oikeamittaisella keskireiällä olevat nätimmät tarvikemallit

Kun kerran olet 'fiilistelijä' niin kokeileppa tällä kertaa ostaa vanteet jotka parantavat autosi ominaisuuksia (= tahtonee sanoa että ei mitään ankkureita).
Member of a A(udi) & A(prilia) club

Ribbe

Lainaus käyttäjältä: Peeveli - 25.11.13 - klo:07:37
(enää jaksa viis veisata takuusta alustan osien suhteen).
ööö... Kuulostaa oudolta että takuu menisi tarvikevanteilla. Joku tainnut vähän narrata jos semmoista väittänyt.

Sniiki

On kyllä hyvännäköinen pirssi tämä sedan A3. Onnea uudelle!

Peeveli

Nyt kuulemma oikeamittaset vanteet saapuneet. Pitää varailla aika, mene lähemmäs joulua luovutusruuhkien jne takia. Mikä kivointa, samalla kertaa tulee uutena koko paketti eli myös uudet ajamattomat Hakkis R2-renkaat. Diili sopii mainiosti.

TeBsu

Onneksi sentään peeveli jaksaa kirjotella vielä voorumilla. Jokos tämä löytyy tammikuussa vaihtoauto hallista?  ???
lord of the rings

Peeveli

Lainaus käyttäjältä: TeBsu - 28.11.13 - klo:20:35
Onneksi sentään peeveli jaksaa kirjotella vielä voorumilla. Jokos tämä löytyy tammikuussa vaihtoauto hallista?  ???

Joo pitää sitä koettaa jaksaa kirjoitella eli olla muiden rasitteena. ;)

Toivottavasti tämä ei tammikuussa löydy vaihtoautohallista. Heaven only knows...

Peeveli

Vasta 1000 km suunnilleen ajettu 3 viikossa. Kilsoja tullut ihmeen vähän, ei vaan ole innostanut ajelemaan paljoa huvikseen...Vähäsen kokemuksia:

Ulkonäkö edelleen "ihan jees" mutta ei mitään sydäntä sykähdyttävää. Tavis mikä tavis.

Sisusta sikäli pettymys volkkareihin verrattuna se, että kynnyksen muovipintaan jää naarmuja (muutama työkaveri istahtanut kuskin paikalle) kengästä. Onhan se alumiinioptiikkapaketti ok mutta jotenkin vierastan edelleen riisuttua matalaa ja pyörösuuttimilla varustettua kojelautaa.

Tilat tuntuvat visuaalisesti Ocu III:sta ja Golf VII:sta ahtaammalta ja luultavasti leveyssuunnassakin on sitä oikeasti, kun korin ikkunoiden alapuolen levenevä hartialinja vie sisätilaa. Pikkutavaratilan puute ärsyttää arjessa, ei edes aurinkolasikoteloa ole! Penkin istuinosa on itselleni liian kova, joskin tottumista hivenen tapahtunut.

Ajettavuus on talvirenkain "ihan jees" mutta varmaan kesärenkain innostaa enemmän. Suuntavakaus motarilla ei ole V40 Vollen veroinen. Muistikuvani mukaan esim. Ocu III RS:n ohjaus on parempi.

Hallintalaitteissa ärsyttää mmi-valikkotsydeemi johon en vaan totu ja opi kunnolla. Se vie liikaa huomiota myös ajon aikana, joten pitäisi istuskella autossa tunti kaksi parkissa ja harjoitella sen saloja. Olen väärää sukupolvea tällaisiin valikkoihmeisiin...

Moottori on myös ihan jees. Liikkuu siten että just ja just 1,6 Gorillat ja Primperat pysyy takana mutta jo 116i ja 118 d bemmut ovat rinta rinnan. Ja ne yleiset 320d:t menevät menojaan, samaten 220 cdi ceemelit jne jne. Onneksi kuitenkin edellinen lahna eli sähkönauris on selvästi lussumpi. Kulutus on vissiin aika pieni -en aio mitata millään tavalla kuitenkaan. Kun vaan alle 10 litraa satkulle syö niin ok....

Toteamus koko autosta: ihan jees. Mutta mitään kiinnipitävää en ole siitä saanut.

autofanaatikko

Lainaus käyttäjältä: Peeveli - 30.11.13 - klo:09:46
Vasta 1000 km suunnilleen ajettu 3 viikossa. Kilsoja tullut ihmeen vähän, ei vaan ole innostanut ajelemaan paljoa huvikseen...Vähäsen kokemuksia:

Ulkonäkö edelleen "ihan jees" mutta ei mitään sydäntä sykähdyttävää. Tavis mikä tavis.

Sisusta sikäli pettymys volkkareihin verrattuna se, että kynnyksen muovipintaan jää naarmuja (muutama työkaveri istahtanut kuskin paikalle) kengästä. Onhan se alumiinioptiikkapaketti ok mutta jotenkin vierastan edelleen riisuttua matalaa ja pyörösuuttimilla varustettua kojelautaa.

Tilat tuntuvat visuaalisesti Ocu III:sta ja Golf VII:sta ahtaammalta ja luultavasti leveyssuunnassakin on sitä oikeasti, kun korin ikkunoiden alapuolen levenevä hartialinja vie sisätilaa. Pikkutavaratilan puute ärsyttää arjessa, ei edes aurinkolasikoteloa ole! Penkin istuinosa on itselleni liian kova, joskin tottumista hivenen tapahtunut.

Ajettavuus on talvirenkain "ihan jees" mutta varmaan kesärenkain innostaa enemmän. Suuntavakaus motarilla ei ole V40 Vollen veroinen. Muistikuvani mukaan esim. Ocu III RS:n ohjaus on parempi.

Hallintalaitteissa ärsyttää mmi-valikkotsydeemi johon en vaan totu ja opi kunnolla. Se vie liikaa huomiota myös ajon aikana, joten pitäisi istuskella autossa tunti kaksi parkissa ja harjoitella sen saloja. Olen väärää sukupolvea tällaisiin valikkoihmeisiin...

Moottori on myös ihan jees. Liikkuu siten että just ja just 1,6 Gorillat ja Primperat pysyy takana mutta jo 116i ja 118 d bemmut ovat rinta rinnan. Ja ne yleiset 320d:t menevät menojaan, samaten 220 cdi ceemelit jne jne. Onneksi kuitenkin edellinen lahna eli sähkönauris on selvästi lussumpi. Kulutus on vissiin aika pieni -en aio mitata millään tavalla kuitenkaan. Kun vaan alle 10 litraa satkulle syö niin ok....

Toteamus koko autosta: ihan jees. Mutta mitään kiinnipitävää en ole siitä saanut.

Kesällä VIIMEISTÃ,,Ã,,N vaihtoon... Eipä ilmeisesti tuonut kiksejä tämäkään. Seuraavaksi sitten joku auto jossa on enemmän varusteita, erottuvaa ulkonäköä ja tehoa yli 180hv ja vaikka neliveto, niin eiköhän pysy auto vähän kauemmin alla.

jlindstrom

On se kova! Peeveli nimittäin.. Suomalaisittain perin harvinainen persoona. Yleensähän juuri autoa vaihtaneet ovat aina sitä mieltä, että alla on juuri nyt maailman paras auto. Sanoisin, että vahvasti automiehen vikaa kun pystyy nyt jo kriittisesti arvioimaan uutukaistaan.

Se voi tosiaan olla, että kun on noiden nyanssien perään perso ja kaipaa autoltaan muutakin kuin liikkumista paikasta A paikkaan B, niin pitää valita muuta kuin perus kiesiä.

Monelle tuossa autossa olisi hauskaa enemmän kuin tarpeeksi, mutta..

Yritäppä Peeveli kuitenkin pitää tuota sen verran, että pääset vaihtamaan sen B9 Quattroon sopivalla padalla ja varusteilla. Voisi omistamisen riemua riittää pidempään.

//Juha

Sent from my iPad using Tapatalk H

Peeveli

Pitää nyt koettaa pitää tätä vaan kauemmin kuin tähän saakka. Kriittinen olen, ja se on vissiin pahasta. Hyvä autohan tämä oikeasti on, kaikilla osa-aluilla. Pitäisi löytää ne audilasit jostain -ja niille pitäisi olla se aurinkolasikotelo. :D

Nudde

LainaaMuistikuvani mukaan esim. Ocu III RS:n ohjaus on parempi.

Missä moodissa sinulla on ohjaus? Ainakin oma mieltymys, dynamic on kyllä niin hyvä ja jämpti että on vaikeata kuvitella että parempaa edes löytyy.

LainaaSuuntavakaus motarilla ei ole V40 Vollen veroinen.

Volvoa en ole ajanut, mutta ainakin oma neliveto on kyllä niin vakaa, onko se sitten vaan nelivedon tuomaa lisää?

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: jlindstrom - 30.11.13 - klo:14:03
Sanoisin, että vahvasti automiehen vikaa kun pystyy nyt jo kriittisesti arvioimaan uutukaistaan.

Itse olisin juuri päinvastaista mieltä ( taas kerran) sillä automies pystyy valitsemaan uuden autonsa niin että se ei heti saavuttuaan ala ahistaa ohimoa ?

Itse omaan kait myös aika vaikean maun, olen oppinut että en osta enää mitään arvokkaampaa ilman kokeilua, mielikuvilla ei kauas pötkitä ....  :P

Peeveli

Lainaus käyttäjältä: Ton-1 - 30.11.13 - klo:15:25
Itse olisin juuri päinvastaista mieltä ( taas kerran) sillä automies pystyy valitsemaan uuden autonsa niin että se ei heti saavuttuaan ala ahistaa ohimoa ?

Olen ollutkin autonvaihtomies, en automies. Automiehet ovat sitä priimaa kastia, itse olen sieltä viemäritasolta. 8)

A3 sedan vaan on niin kliini, ettei se varsinaisesti ahista (no tietysti jos olisi 200 cm/140 kg niin varmasti ahistaa) edes henkisesti, vaan siihen en osaa suhtautua oikein mitenkään. Sitä on vaikea kuvailla.

VAG!

Lainaus käyttäjältä: Peeveli - 30.11.13 - klo:09:46
Sisusta sikäli pettymys volkkareihin verrattuna se, että kynnyksen muovipintaan jää naarmuja (muutama työkaveri istahtanut kuskin paikalle) kengästä.

On muuten aivan hel**tin ärsyttävää, kun joku tällainen vanhalla lintalla ajava kaveri istuu omaan autoon ja kohtelee sitä samalla tavalla kuin omaa kaatopaikkaansa. Aina tulee jotain naarmuja ja vekkejä, joita ei itse saa millään aikaan. Joka hem**tin kerta tiettyjen tyyppien kohdalla. En tiedä tekevätkö jopa tahallaan.

Lainaus käyttäjältä: Ton-1 - 30.11.13 - klo:15:25

Tämä on vaikea rasti. Mä pystyn valitsemaan oman auton sillä tavalla, että en sitä heti vaihda. Mutta aivan samalla tavalla minäkin löydän vikoja ja puutteita omasta pyhästä lehmästä kuin Peeveli. Moni automies ei tähän kykene. Se oma uusi hankinta kun on monen mielestä absoluuttisen puutetton ja täydellinen. Peeveli ja Markku J ovat sitä erittäin harvinaista sakkia jotka osaavat ja pystyvät tutkimaan uutta autoa analyyttisesti.

Peeveli

Lainaus käyttäjältä: Nudde - 30.11.13 - klo:15:20
Missä moodissa sinulla on ohjaus? Ainakin oma mieltymys, dynamic on kyllä niin hyvä ja jämpti että on vaikeata kuvitella että parempaa edes löytyy.
Volvoa en ole ajanut, mutta ainakin oma neliveto on kyllä niin vakaa, onko se sitten vaan nelivedon tuomaa lisää?

Omassa vaihtelen dynamicin ja individualin (siinä säädetty ohjaus comfortille ja moottori sportille/dynaamiselle) välillä. Dynamic tuntuu ainakin kitkarenkailla ja sivutuulimyräkässä motarinopeuksissa teennäisenkin jäykältä. Varmasti sinulla neliveto vakauttaa ja tekee vasta Audin. Koeajoyksilöt 17" kesärenkain olivat kyllä erittäin vakaita eli laitan osan kitkarenkaan piikkiin -ja tietysti omassani vielä nyt se raideleveyttä kaventava väärä vanneversio...

Nudde

LainaaKoeajoyksilöt 17" kesärenkain olivat kyllä erittäin vakaita eli laitan osan kitkarenkaan piikkiin -ja tietysti omassani vielä nyt se raideleveyttä kaventava väärä vanneversio...

Oliko sulla nyt mikä koko, mulla on nyt talvella 225/45/17 jos on tosta paljon korkeampi profiili niin varmasti tuntuu kiikustuolilta koska se rengas antaa jo paljon periksi, mulla on siis nastat alla, ja tuntui kyllä kesärenkaiden (225/40/18) jälkeen aika kiikkuiselta. Jos vielä raideleveys on kapeampi se tuskin auttaa asiaa.

Peeveli

Lainaus käyttäjältä: VAG! - 30.11.13 - klo:16:31
On muuten aivan hel**tin ärsyttävää, kun joku tällainen vanhalla lintalla ajava kaveri istuu omaan autoon ja kohtelee sitä samalla tavalla kuin omaa kaatopaikkaansa. Aina tulee jotain naarmuja ja vekkejä, joita ei itse saa millään aikaan. Joka hem**tin kerta tiettyjen tyyppien kohdalla. En tiedä tekevätkö jopa tahallaan.

Tämä on vaikea rasti. Mä pystyn valitsemaan oman auton sillä tavalla, että en sitä heti vaihda. Mutta aivan samalla tavalla minäkin löydän vikoja ja puutteita omasta pyhästä lehmästä kuin Peeveli. Moni automies ei tähän kykene. Se oma uusi hankinta kun on monen mielestä absoluuttisen puutetton ja täydellinen. Peeveli ja Markku J ovat sitä erittäin harvinaista sakkia jotka osaavat ja pystyvät tutkimaan uutta autoa analyyttisesti.

Joo jotkut autoon tutustuneet oikein nojaavat jopa rannekello koria vasten että jää kivoja viivoja, ja ovea eivät avaa ja sulje kahvasta vaan b-pilarin kiiltolistasta tai kahvan vierestä jättäen näpinjäljet, ja eräs ihan oikeasti potki rengasta. Yksi heistä muuten pesee autonsa kaksi kertaa vuodessa pitkävartisella katuharjantapaisella. ;D

Koetan rehellisesti kertoa myös puutteet ja yleensä ajatukseni kaarasta. Ehkä tämä kriittinen teksti johtuu osaksi synkästä vuodenajasta; pimeys ja harmaus plus vesisateet eivät uutta autoa kovin peilaavaan valoon saa, ja kitkarenkaat vaimentavat sen tarkimman ajettavuustunnun -unohtamatta ankeaa 16" talvivannetta. Uusi auto pitäisi ottaa käyttöön mieluiten keväällä tuossa huhti-toukokuun vaihteessa. No joo, laitetaan ensi kerralla sitten niitä plussia. ;)

Peeveli

Lainaus käyttäjältä: Nudde - 30.11.13 - klo:19:55
Oliko sulla nyt mikä koko, mulla on nyt talvella 225/45/17 jos on tosta paljon korkeampi profiili niin varmasti tuntuu kiikustuolilta koska se rengas antaa jo paljon periksi, mulla on siis nastat alla, ja tuntui kyllä kesärenkaiden (225/40/18) jälkeen aika kiikkuiselta. Jos vielä raideleveys on kapeampi se tuskin auttaa asiaa.

Omassa siis 205/55/16, paineet 3 bar koska alemmilla lussut, ja Hakkis R2. Jos tätä innostun pitämään kauemmin, hankin ensi talveksi 17-tuumaiset valssit ja talvirenkaat.

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: VAG! - 30.11.13 - klo:16:31
Mutta aivan samalla tavalla minäkin löydän vikoja ja puutteita omasta pyhästä lehmästä kuin Peeveli. Moni automies ei tähän kykene. Se oma uusi hankinta kun on monen mielestä absoluuttisen puutetton ja täydellinen.

Alkaa mennä ot:ksi ja pahasti ..... mutta sehän aivan selkiö että TÃ,,YDELLISTÃ,, autoa ei olekaan mutta se että tsuupailet sen tulevan autosi ominaisuudet riittävän syvällisesti ennen ostoa yllätysten välttämiseksi ei pitäisi olla ylivoimaisen vaikeeta.

Peeveli

Lainaus käyttäjältä: Ton-1 - 30.11.13 - klo:20:06
Alkaa mennä ot:ksi ja pahasti ..... mutta sehän aivan selkiö että TÃ,,YDELLISTÃ,, autoa ei olekaan mutta se että tsuupailet sen tulevan autosi ominaisuudet riittävän syvällisesti ennen ostoa yllätysten välttämiseksi ei pitäisi olla ylivoimaisen vaikeeta.

Jep, jatkettakoon valintojen fiksuudesta tai järjettömyydestä vaikkapa autonvaihtopohdiskelua-osiossa... Valitettavasti olen vähemmän täydellinen (eli vajavainen), ja luonteeltani tekijä enkä Manun tyyppinen fundeeraaja, joten tämän parempiin autosuorituksiinkaan en ole pystynyt. Pahoitteluni.

No lopuksi tälle illalle (prkl kun tämän läppärin näppäimistöllä kirjoittelu on nyt yhtä tuskaa niin en jaksa tänä iltana romaania kirjoittaa, masiina hävittää joka toisen näppäinpainalluksen eli kirjain jää aina välistä pois) yksi kevennys: gutaa tekee kun naapureita ja työkavereita v...ttaa kun on neljä rengasta keulassa. 8)

Kopo

Lainaus käyttäjältä: Peeveli - 30.11.13 - klo:20:02
Omassa siis 205/55/16, paineet 3 bar koska alemmilla lussut, ja Hakkis R2. Jos tätä innostun pitämään kauemmin, hankin ensi talveksi 17-tuumaiset valssit ja talvirenkaat.

Ostin tuohon omaan Sedaniin 225/45/17 nastarenkaat ja nyt on sijaisautona A3 Sedan, jossa on 16" nastat. Ero on huomattava 17 tuumasten eduksi. Meno on tanakampaa ja tarkempaa enkä kadu yhtään valintaani. Suosittelen kyllä Peevelille 17 tuumaisia.

cipher

Saa olla hyvä mielikuvitus, että kuvittelee etuvetoisen pikkuaudin aiheuttavan kateutta muissa kansalaisissa - tuossa autossa ei ole mitään vikaa/huonoa tietenkään.

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: Peeveli - 30.11.13 - klo:20:19
enkä Manun tyyppinen fundeeraaja, joten tämän parempiin autosuorituksiinkaan en ole pystynyt. Pahoitteluni.

Tarkoitukseni ei ollut dissata vaan avittaa sinua jatkossa.

Parantuaksemme enemmän kuin vähän ( joka tapahtuu vahvuuksiemme vahvistamisella) on katse käännettävä heikkouksiemme parantamiseen.

Kyllä sä siihen Peeveli pystyt, olet jo todennutkin että et jatkossa osta autoa ilman koeajoa - pidä siitä kiinni.

Mikä filosofi määkin olen ....  :o

Tuomari

Lainaus käyttäjältä: cipher - 30.11.13 - klo:20:23
Saa olla hyvä mielikuvitus, että kuvittelee etuvetoisen pikkuaudin aiheuttavan kateutta muissa kansalaisissa - tuossa autossa ei ole mitään vikaa/huonoa tietenkään.
Ei ehkä sinussa, mutta varsinkin pienellä kylällä audi mielletään joksikin ökyporvarin autoksi. Yksikin papparainen pyörittelee aina päätään, kun työpaikan parkkipaikan ohi kävelee  ;D

Kateellisuutta en ole koskaan ymmärtänyt, itse ainakin iloitsen varakkaiden ihmisten puolesta, kun on varaa ostaa hienoja autoja. Nämä on kuitenkin ihan tavan pulliaisten katiskoja.

Nudde

LainaaOstin tuohon omaan Sedaniin 225/45/17 nastarenkaat ja nyt on sijaisautona A3 Sedan, jossa on 16" nastat. Ero on huomattava 17 tuumasten eduksi. Meno on tanakampaa ja tarkempaa enkä kadu yhtään valintaani. Suosittelen kyllä Peevelille 17 tuumaisia.

tämän olen itsekin huomannut, kun noita koeajoja aikoinaan tein, ja toinen mikä vaikuttaa kiikkuisuuteen paljon on alusta, mikä alusta Peevelillä on? Urheilualusta on oikein sopiva kompromissi tukevuutta ja kumminkin ei liian kova, S-line on jo aika kivireki, ja vakio on liian "lötkö" ja vaikuttaa varmasti aika paljon ajettavuutaan, ja tukevuuteen. Ainakin ne mitä olen itse ajanut normialustalla ovat olleet aika kiikkuja.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy