Jaffan Octavia III Combi 2.0 TSI RS MAN

Aloittaja jaffa, 09.11.13 - klo:20:16

« edellinen - seuraava »

jaffa

Octavia III Combi 2.0 TSI RS MAN Candy White

Tilattu: 14.08.2013
Tuotanto: vko 41
Luovutus: 15.11.2013

Tehdasasenteiset lisävarusteet:
- Black-paketti
- Canton sound system
- Gemini Antrasiitit 18'
- Performance Mode Selection

Jälkiasennettavat:
-Eberi easystart+
-vodax maalipintaan
-conti nastat 225/45 18
-suojakalvot kynnyksiin

Kuvia myöhemmin...
Skoda Octavia Combi rs 2.0 tdi 4x4 vm-17

Markku J

Oliko sinulla kiire toimitukselle, kun valitsit reilusti kalliimman jälkiasenteisen Eberin tehdaswebaston sijaan ?

jaffa

Pari kuvaa noista ylikoon renkaista kävin nappaamassa kun auto olikin jo perjantaina otettu pinnotteen laittoon.Omasta mielestä nappi valinta ottaa tuo koko.Täyttää kivasti lokasuojan  ;)
Skoda Octavia Combi rs 2.0 tdi 4x4 vm-17

jaffa

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 09.11.13 - klo:20:20
Oliko sinulla kiire toimitukselle, kun valitsit reilusti kalliimman jälkiasenteisen Eberin tehdaswebaston sijaan ?

Oli tarkotus ottaa tehdas webasto mutta en sitten malttanu oottaa sitä vk45 ja tutun kautta sain ihan hyvän tarjouksen tosta eberistä asennuksineen.
Skoda Octavia Combi rs 2.0 tdi 4x4 vm-17

Markku J

OK. Ja minun erittäin vähäisellä kokemuksella Eberi toimi Webastoa paremmin. Perheessä on ollut 1 Eberi ja 6 Webastoa. Tästä ei voi mitään linjaa vetää, mutta hyvä laite ilman muuta on Eberi.

Karvis

Lainaus käyttäjältä: jaffa - 09.11.13 - klo:20:16
Jälkiasennettavat:
-Eberi easystart+

Itse vaihtaisin kaken tilalle EasyStart Call:n, molemmat on saman hintaisia.
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

Jyri

Todella hyvältä näyttää ylikoon kumit aukoissa. Sama koko itsellekin haussa tulevaan RäSääni.

jaffa

Piti käydä myyjää kiusaamassa ja hoputtaa aikastamaan luovutusta,aiko soitella tänään mutta eipä kuulunu  :'(
Spacerit tuli hommattua 15mm+10mm ja pitemmät pultit.Katella jos jaksas puuhailla paikalleen vkl:na.
Skoda Octavia Combi rs 2.0 tdi 4x4 vm-17

jaffa

Rs laskeutunut kotipihaan ja tykkää  :P
Skoda Octavia Combi rs 2.0 tdi 4x4 vm-17

jaffa

No jo on tehty sumu/kääntymis polttimojen vaihto hankalaksi.Eilen koitin vaihdella lediä tilalle mutta yritykses jäi,on niin ahdas kolo ainakin kuskin puolella että ei onnistunu.Onko jollakin tarkempaa tietoa onnistuuko ilman puskurin irrotusta??
Skoda Octavia Combi rs 2.0 tdi 4x4 vm-17

jaffa

Ledit vaihdettu sisävaloihin ja rosterinen lepuutustuki löysi paikkansa nyt on yhtenäisemmän näköiset polkimet.
Skoda Octavia Combi rs 2.0 tdi 4x4 vm-17

makkis

LainaaSpacerit tuli hommattua 15mm+10mm ja pitemmät pultit.Katella jos jaksas puuhailla paikalleen vkl:na.

Mistä hommasit? Huomaako ajettavuudessa?

jaffa

Kaverin hyllystä löyty sopivasti fk-spacerit keskittävällä huulella.Ei vaikutusta ajettavuuteen.Sais käytettyä pesussa niin sais napsittua kuvia  :P
Skoda Octavia Combi rs 2.0 tdi 4x4 vm-17

jaffa

Jepulis jee,ensimmäistä vikaa pukkaa.Käynnistin auton ja kappas sehän käydä rupsutti kolmella pytyllä vähän aikaa  :(.Mitään vika valoa ei syttynyt mittaristoon.Kokemusta on Audin b7 2.0tfsi koneesta josta sytytyspuolia meni ja teki ihan samalla tavalla kun äsken.Täytyy kävästä marmorilla tilaamassa potilaalle aika.
Skoda Octavia Combi rs 2.0 tdi 4x4 vm-17

WainaJarvela

Joko pesit, kun pakkaset alkoi? Kuva olis kiva, spacerit kiinnostaa..
Octavia III Combi 2.0 TSI RS DSG Candy White,
  7X2,PFD,PLG red,PLH,RA3,PHC,PJ7,9Z3 (alkaen 02.01.2014)

ex-Opel Astra H Caravan 2.0T OPC -07
ex-Opel Astra H Caravan 1.6 -07 (hehe, vaihtui heti)
ex-Opel Astra G HB 1.6 -99
ex-Nissan Sunny GL 1.6 -85

jaffa

Nyt sitten pöhisee lämmitinkin vihdoin keulalla ja samalla yritin vaihtaa ne sumari+kääntymispolttimot ja onnistuu hyvin alakautta kun ottaa moottorin alasuoja-muovin pois mutta eihän mun polttimot käynykkään sinne vaikka h16 poltin oli.Kanta erilainen  >:(.Siinä polttimon pistokkeessa on semmonen muovinen lukitus panta mikä pitää napsauttaa irti ja sitten vaan kääntää poltinta vastapäivään niin irtoaa.
Skoda Octavia Combi rs 2.0 tdi 4x4 vm-17

jaffa

Hyvinpä lähtee räsä taival etenemään..kävin laakkosella kuunnelluttamassa rolisevata ääntä joka tulee vaihdelaatikon suunnalta ja tuomioksi välitön ajokielto :'(.Huomenna ottavat sisälle ja tutkivat mikä on paskana. Pahimmassa tapauksessa menee koko loota vaihtoon,että näin savossa :-X.Ohjauksesta valitin samaan syssyyn kun auto luikertelee kuin käärme.Kulmat säädettiin kk sitten ja niissä oli virhettä.
Skoda Octavia Combi rs 2.0 tdi 4x4 vm-17

jaffa

Raplattava ääni paikallistettu kytkimen suunnalta eli kytkin-paketti vaihtoon ja kuulemma osien tulo sitten voi kestää.Maahantuoja oli vaatinut ääni näytteen ja sen perusteella sitten mennään näin.Ohjausvaihdetta eivät antaneet vielä vaihtaa vaan jotain liittimiä kuulemma vaihdetaan ja hinkataan eli suomeksi valo hoitoa >:(.
Skoda Octavia Combi rs 2.0 tdi 4x4 vm-17

jaffa

Vauhtipyörä sitten menee vaihtoon ja kytkimen kans vaikka ei siinä mitään vikaa ollukkaan.Tällä viikolla ehkä ajuun eli ens viikolla  :P
Skoda Octavia Combi rs 2.0 tdi 4x4 vm-17

Pumpeli

Lainaus käyttäjältä: jaffa - 24.02.14 - klo:16:28
Raplattava ääni paikallistettu kytkimen suunnalta eli kytkin-paketti vaihtoon ja kuulemma osien tulo sitten voi kestää.Maahantuoja oli vaatinut ääni näytteen ja sen perusteella sitten mennään näin.Ohjausvaihdetta eivät antaneet vielä vaihtaa vaan jotain liittimiä kuulemma vaihdetaan ja hinkataan eli suomeksi valo hoitoa >:(.


Minkälaisessa tilanteissa tuo ääni kuului autosta? Saivatko kuntoon?

jaffa

Ã,,äni kuului tyhjäkäynnillä ja koveni kun nosti kierroksia parin tonnin kohdalle.Se ääni oli ralkattava ja hävisi kun painoi kytkimen pohjaan.Auto tuli kuntoon kun vaihtoivat vauhtipyörän ja kytkin paketin.Jouset oli kuulemma menneet siitä värinä vaimennetusta vauhtipyörästä.
Skoda Octavia Combi rs 2.0 tdi 4x4 vm-17

Pumpeli

Lainaus käyttäjältä: jaffa - 12.05.14 - klo:17:07
Ã,,äni kuului tyhjäkäynnillä ja koveni kun nosti kierroksia parin tonnin kohdalle.Se ääni oli ralkattava ja hävisi kun painoi kytkimen pohjaan.Auto tuli kuntoon kun vaihtoivat vauhtipyörän ja kytkin paketin.Jouset oli kuulemma menneet siitä värinä vaimennetusta vauhtipyörästä.

Kuuluiko sekä lämpimällä,että kylmällä koneella!?

jaffa

Lämpimällä ja kylmällä
Skoda Octavia Combi rs 2.0 tdi 4x4 vm-17

Pumpeli

Lainaus käyttäjältä: jaffa - 12.05.14 - klo:17:07
Ã,,äni kuului tyhjäkäynnillä ja koveni kun nosti kierroksia parin tonnin kohdalle.Se ääni oli ralkattava ja hävisi kun painoi kytkimen pohjaan.Auto tuli kuntoon kun vaihtoivat vauhtipyörän ja kytkin paketin.Jouset oli kuulemma menneet siitä värinä vaimennetusta vauhtipyörästä.


Samat oiret justiinsa 2vkoa käytössä olleessa 1000km ajetussa manuaali bensa räsässä :P huomenna näyttään huollolle!

jaffa

No niin,vi....tus käyrä rupeaa olemaan tapissa tän romun kanssa.Tänään läksi hinurin kyydissä laakkosen pihaan kun syttyi mittaristoon moottori häiriötä ilmoittava kuvatus.Soitin huoltoon ja käskivät varmuuden vuoksi kutsua hinurin.Iltasella tuli soitto ja oikein ratkiriemukkaita uutisia eli imusarjasta joku anturi antaa vika-sanomaa ja purkuun menee.Ei kuulemma ole ihan tunnin homma  :-X.Sijais-auto tuli kyllä ihan pyytämättä  :P.Taisin kyllä saada erinomaisen maanantai-RÃ,,SÃ,,N
Skoda Octavia Combi rs 2.0 tdi 4x4 vm-17

Gulf

Ei se ole jaffa maanantai-RÃ,,SÃ,,, se on ihan normaalia vag-laatua nykyään? Tekniikka kehittyy ja autot siinä mukana?

jaffa

Pientä päivitystä elikkäs hinurilla taasen auto laakkosen pihaan ja huomenna ottavat työn alle..jaa miksi,no konehuoneesta rupesi sen verta voimakkaasti bensan hajua pukkaamaan sisätiloihin että ei ihan normaalilta vaikuttanu.Tuli ihan nuoruus mieleen kun fiude 127lla pöristeli pitkin kyliä.Samalla päivittävät vihdoin mullekkin sen uuden softan että jospa ne bling blingit loppus.OON TÃ,,MÃ,, MAHTAVA RÃ,,SÃ,,NEN!!!!
Skoda Octavia Combi rs 2.0 tdi 4x4 vm-17

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy