Mistä katkaisen polttoaineen syötön?

Aloittaja heradi, 06.11.13 - klo:19:45

« edellinen - seuraava »

heradi

Olen laittanut autooni uuden turbon ja pitäisi pyörittää moottoria niin että öljypumppu työntää öljyä turbolle asti ilman että moottori käynnistyy. Turbon öljyputki on nyt tyhjä enkä haluaisi pyörittää turboa kuivana yhtään. Eikö jossain ole polttoaineensyötön katkaiseva solenoidi(tai joku muu härpäke)? Vai onko joku sulake minkä voisi poistaa? Auto on audi A6 -01 1.9 TDI 85kw ajm.

Vankka

Lainaus käyttäjältä: heradi - 06.11.13 - klo:19:45
Olen laittanut autooni uuden turbon ja pitäisi pyörittää moottoria niin että öljypumppu työntää öljyä turbolle asti ilman että moottori käynnistyy. Turbon öljyputki on nyt tyhjä enkä haluaisi pyörittää turboa kuivana yhtään. Eikö jossain ole polttoaineensyötön katkaiseva solenoidi(tai joku muu härpäke)? Vai onko joku sulake minkä voisi poistaa? Auto on audi A6 -01 1.9 TDI 85kw ajm.
Ei se turbo juurikaan ehdi pyörädellä kun siellä on jo öljyä.
Yritin säästää ja tein itse, en säästänyt, mutta onpahan nyt paljon uutta
Talvikisa: Linkki

Ford Mondeo Titanium Business
VW Golf Variant CL

heradi

Kun luin jostain että öljyn tulo turbolle voi kestää melko pitkäänkin. Toki ruittaan turboon ensin suoraan öljyä ja pyöritän sitä sormella. Haluaisin vain varmistaa ettei tarvi alkaa tilailemaan taas uutta puhallinta.

jjj84

Suuttimien johtosarja irti kannen päästä.

tarzi

Ei tartte mitään eri kikkailuja, turbon reijästä öljyä sisään ennen putken kiinnitystä ja puoli minuuttia tyhjäkäyntiä ennen kierrostusta. Noilla eväillä homma toimii.
- Audi a6 allroad quattro 3.0 tdi tiptronic - 07 350hp/750nm "hybrid"

- Skoda Octavia Combi 2.0 TDi DSG -06 elegance sport

heradi

Kiitokset taas Tarzi. Hyvinhän se lähti pelittämään. Aika pitkään tuo vaan jaksoi savuttaa niitä vanhoja öljyjä mitä vanha turbo oli fuskannut pakoputkeen. Ehdin jo ajatella että hukkaan meni uusi turbo, mutta onneksi sitte loppui usva putkesta ;D

Voin sitten melko vahvasti suositella tilaamaan Latviasta jos on uuden turbon tarvetta. Tein tilauksen keskiviikkona, ja paketti oli perjantaina puolilta päivin kotiovella. Hintaa tuli turbon sisuskaluille (valmis tasapainotettu paketti)ja tiivistesarjalle postikuluineen 220 euroa. Ja hyvin pelittää ja tehot on tallessa. Tämmönen paja:
http://www.nerings.lv/
Löytyy myös ebaysta.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy