MEDIA-IN -pistoke hansikaslokerossa (UF6)

Aloittaja skula, 30.11.09 - klo:13:53

« edellinen - seuraava »

skula

Kokemuksia ja kysymyksiä MediaIn liitännästä, ja siihen kytkettävistä USB ja iPod laitteista.

skula

Tänään minulla tämä ko. varuste temppuili kunnolla. Ensimmäistä kertaa en saanut laitetta toimimaan aamulla työmatkalla n.30min, enkä päivällä työreissulla, n.30min. Vasta kotimatkalla noin puolessa välissä (15min), sain sen herätettyä henkiin..

Nypin siis tuota laitetta varmaan 5-10 kertaa irti ja takaisin ilman vaiktusta ensin. Sitten kotimatkalla kokeilin sitä ensin lähtiessä, ja sitten vielä matkalla, ja silloin se heräsi henkiin..

Toivottavasti jää noin reilu toimimattomuus viimeiseksi kerraksi.

pete

Aiheuttaakohan pitkän kostean kauden jälkeinen kylmeneminen ulkoiselle kovalevylle liian haastavat olosuhteet. Mielenkiintoista kestääkö laite talven yli  ???

skula

Tätä jännitän minäkin, tosin kyseessä ei ole enää lisävarusteeseen kuuluva onglma.

On tuossa varmuuskopio sisätiloissa PS3:ssa kiinni jottei ihan qsessa olla jos kovalevy mätänee autoon..

qsla

Skula: Tuo on aivan tyypillinen tyyppivika kylmällä.  Varsinkin kun käytät siinä usb:kovalevyä.  Muistan lukeneeni jostain että kovalevyt ottaisivat senverran enemmän virtaa ,että auton järjestelmät rajoittavat laitteiden virranottoa jos esim akkujännite on alhainen... Laitappa auton akku laturilla lataukseen.. itse olen ainakin huomannut että napajännite laskee yllättävän alas akuissa ,vaikkakin ajan reilun tunnin päivässä. ( ja kyllä molemmissa akuissa) Toisaalta webasto jauhaa ahkerasti jokapäivä..
Passat GTE 2020 FL
Tiguan eHybrid

Ex:
Passat GTE 2018
Polo 1.2TSI 81KW DSG Highline
Golf Alltrack TDI 135KW DSG 4Mot
Polo 1.2TSI 77KW DSG Highline   
Tiguan 2.0TDI DSG 4Mot BMT
     Passat CC 2.0TDI 125KW
     Golf V 2.0TDI
     Golf IV 1.4 16V

TuttiNakki

Skula sitten kun sinun USB-kovo tekee tenän. Hanki siihen tilallle SSD tyyppinen kovo. Ei ole mekaanisia osia joten ei kärsi normi kovon tapaan mekaanisesta rasituksesta. Vaikka en tiedä minkäkokoisia kovoja on tänäpäivänä myynnissä mutta tulevaisuudessa varmasti löytyy isompia kovoja.

Marko_K

Lainaus käyttäjältä: TuttiNakki - 04.12.09 - klo:00:40Hanki siihen tilallle SSD tyyppinen kovo. Ei ole mekaanisia osia joten ei kärsi normi kovon tapaan mekaanisesta rasituksesta.

Tämä on ihan totta, flashmuisti sietää mekaanista rasitusta paremmin. Tosin noilta Skulan mainitsemista ongelmista sekään ei ole vapaa, kyllä mulla ainakin 32GB flashmuisti välillä jää Media-iniltä löytämättä. Harvoin tosin. Suurempi ongelma noiden kanssa on hinta. Jo 64-gigainen menee reippaasti yli satasen, vaikkapa 256GB maksaa jo yli 700 euroa...

skula

Lainaus käyttäjältä: qsla - 03.12.09 - klo:06:40
Skula: Tuo on aivan tyypillinen tyyppivika kylmällä.  Varsinkin kun käytät siinä usb:kovalevyä.  Muistan lukeneeni jostain että kovalevyt ottaisivat senverran enemmän virtaa ,että auton järjestelmät rajoittavat laitteiden virranottoa jos esim akkujännite on alhainen... Laitappa auton akku laturilla lataukseen.. itse olen ainakin huomannut että napajännite laskee yllättävän alas akuissa ,vaikkakin ajan reilun tunnin päivässä. ( ja kyllä molemmissa akuissa) Toisaalta webasto jauhaa ahkerasti jokapäivä..

No eipä ollut ongelma tänään kun lähdin autolla aamulla liikenteeseen. Auto oli ilman lämmitystä ja umpi jäässä.. Hienosti lähti pelittämään heti tuo kovalevy.

Katsotaan nyt mitä tulevaisuus=pakkaset ja kosteat kelit saa aikaiseksi..

Qrainderi

Ensimmäistä kertaa kokeilin tuota Passattini media-in pistoketta, kun vanhaa ipodia yritin kytkeä. Hyvin lähti latautumaan, mutta kun painan mediaa niin tulee, että mediaa ei löydetty. Tähän asti olen käyttänyt bluetoothin kautta spotifya ja jatkossakin tulee olemaan pääkäytössä, mutta miten tuon saisi toimimaan?
VW Passat Variant 2.0TDI DSG Highline -13

Marko_K

Lainaus käyttäjältä: Qrainderi - 01.02.13 - klo:19:33
Ensimmäistä kertaa kokeilin tuota Passattini media-in pistoketta, kun vanhaa ipodia yritin kytkeä. Hyvin lähti latautumaan, mutta kun painan mediaa niin tulee, että mediaa ei löydetty.

Ja sulla on siihen nimenomaan se iPod/iPhone-sovitin? Ettet yritä liittää USB-porttiin?

Qrainderi

Lainaus käyttäjältä: Marko_K - 01.02.13 - klo:19:37
Ja sulla on siihen nimenomaan se iPod/iPhone-sovitin? Ettet yritä liittää USB-porttiin?

Kyllä, molemmat piuhat on. Ja eihän tuo usb-johto edes tuohon menisi kiinni. Virrat siis tulee ipodiin ja rupeaa sitä lataamaan.
VW Passat Variant 2.0TDI DSG Highline -13

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy