Ensimmäinen autoni

Aloittaja Quality, 18.10.13 - klo:17:59

« edellinen - seuraava »

Korvaton

Konsernin autolla on tullu alotettua autoilu. Skoda 120LS.
Vuosi oli 1991 ja auto mallia 85 muistaakseni.
Eräs tuttu jutteli että hänellä olisi tollanen skooda ylimääräsenä ja voisi myydä sen edullisesti. Sen verran halpa oli että 15kesäsellä jampalla oli sen verran rahaa että käytiin ostaa se pois. 200mk.
Hyvä hinta autosta kun muuten täydellinen mutta akku puuttu.
Käytiin yheltä roskalavalta hakemassa muutama oikeen kokonen akku ja koitettiin että saako autoa käyntiin ja sehän lähti ja toinen akuista toimi jopa toimi kun ladattiin sitä vähän.
Sit sovittiin mutsin kanssa että viedään auto maalle että siellä ajellaan sitten mutta jotenkin ne reissut rupes sit venymään pitemmälle ja pitemmälle kunnes ajeltiinkin jo kotinurkilla.
Muutamat kolhut saaneena moottori rikkinäisenä skooda sit hylättiin romuäijän nurkkiin ja siitä ei sen enempää kuultukkaan mutta 6vuotta vanhasta autosta olis luultavammin tehny tiliäkin mutta eipä sitä sillon osannu ajatella niin pitkälle kun uutta autoa alle äkkiä ja kovaa ajoa datsun 100a:lla.


maher

Ensimmäinen oma auto (pikkuveljen kanssa yhteinen) oli Mitsubishi Galant 2,0 GLSi AT vuosimallia 1989.
Octavia 2,0 TSI RS 230 DSG MY2016 - Black Magic
Ex-WAG: Octavia Combi 2.0 TDI RS DSG 2014 - Brilliant Silver

konga

Ensimmäinen autoni oli punainen 89 nissan synny coube, tummaa lasia, 14" alut. Takaspoileri maalattiin korin väriin yms laittoa noin 12v sitten. Sitten kun auto oli priimakunnossa niin varkaat vei pihasta!!  :'(
Nykyinen Auto: 2014 cupra leon
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=19632.0

Kuvia viimevuosien Autoista joita omistanut:
http://www.flickr.com/photos/100144176@N05/

makkis

Olihan se autoilu Mazdan aikaan hauskaa. Jensenit vei budjetista niin paljon, ettei Alpinen soittimeen rahat riittäneet, Alpine oli tuolloin parasta kuulemma. Alpinen sijaan tuli Pioneer mutta myyjä antoi "Alpine Touch" tarran jonka liimasin tuulilasiin  :)

Konekin oli huoma 1.3 litrainen, samaa mallia on tosin tehty oikeasti ripeällä wankelillakin, tosin ei tuotu suomeen. Onneksi tuon aikaisten japsien sahapukkitaka-akselisto mahdollisti burnikset tuollakin koneella kun renkaina pyöri jotkut 165/13 kumit ja asfaltti oli kosteaa. Karvanopat vaan lepatti kun teinimakkis uhosi jenkkiautojannuille Mazdan tehoilla todistaen sitä hirmu burniksilla.

Jossain välissä jahtasin piparia edellä ajavasta 100A Datsunista, jossa siis neljä tyttöä. Ajelin oikealta ohi parkkiruutujen kautta kun tytöt päätti pitää tupakkitauon ja kurvata ruutuun. No kops siinä kävi. Pelottelin tytöt syyllisiksi ja pelastin bonukseni, rutut nyt ei kummoisia olleet mutta selkeästi vakuutuksen piikkiin hoidettavia. Mazda oli viikon pajalla ja niin oli kova kytö se hakemaan, että koulun ruokiksella sen noudin. Paluumatkalla pysähdyin kadunvarteen nakkipuljulta hakemaan hampurilaisen. Otin sen autoon syötäväksi kun oli kiire jo tunnille, hyppäsin autoon ja rupesin haukkaamaan... POKS! Hampurilainen meni kirjaimellisesti yhtenä suupalana ja Mazdan takapenkillä möllötti Lada. Jousipakatkin oli kaksinkerroin ja katto v-kirjaimen muotoinen.

Tuon jäljiltä Mazda lähti vakuutusyhtiön varastolle vaikka pitkään etsivät siihen osia, mutta takakylki muodosti ylitsepääsemättömän ongelman, sitä peltiä ei ollut enää. Korihan oli aika harvinainen. Sain vakuutusyhtiöltä aika paljon enemmän rahaa kuin olin itse laittanut. Tuolloin oli "hot rodding" coolia ja tarkastajakin laitteli arvoa nostavaksi asioiksi mirramaalauksen, kromivanteet jne. Lisäksi päätöksen jälkeen sain siitä itse poimia omassa pihassa kaiken haluamani pois, mm. nuo Mangelssin kromipeltivanteet ja Jensenit.

Muutama kuukausi tapahtuman jälkeen minulle soitti joku jannu Valkeakoskelta ja kyseli autosta tietoa, oli ostanut AVK:lta. Lähettelinkin hänelle jotain itselleni jääneitä pisteosia ja sovitiin että ajelen joskus katsomaan autoa. Sittemmin en kaveria ikinä enää tavoittanut enkä autostakaan ole mitään kuullut.

darthjysky

Peugeot 309 vuosimallia 1988

koska halvalla sai, auto oli siis lähes yhtä vanha kuin sälli itse.

Sukulaismies soitti aikanaan että nyt sais halvalla pösötin Turusta, oli veljensä autonhakureissulla auttamassa. No hetken mietittyäni ja laiskuuttani totesin että mikäpä ettei, kortti on kohta kourassa ja autoa vailla. Autohan sitten tuli ihan ajamalla Itä-Suomeen ja sillä vähän ajelinkin ennen kuin kortin viimein sain. Harjotteluksi tuota en kehtaisi kutsua koska autoilla ja työkoneella jos jonkinlaisella oli tullu ajeltua siitä lähtien kun jalat yletti polkimille.

Kortin saatua eräs aamu kesätöihin lähtiessäni autoon oli iskenyt taas sähkövika eikä auto käynistynyt, siinä jo valmiiksi myöhässä ollessani ajattelin että työnnän auton tallista ja koitan jos vaikka lähtisi käyntiin läheisessä mäessä. No ovi hieman raollaanhan siinä sitten kävi niin että kuskinovi osui tallinoven karmiin ja meni rusetille. Onneks  äitillä oli vapaapäivä ja pääsin töihin. Jälkeenpäin sitten romarilta uutta ovea ja spraymaalia niin auto saatiin suurinpiirteen järkevään kuntoon. Sähkövikaan en vielä töllöin juurikaan kiinnittänyt huomiota. Sittemmin ongelmat ilmeni laajemminkin kun tuon samaisen sukulaismiehen kanssa oli tarkoitus lähteä Espoossa käymään, taas kerran äidin auto pelasti. Sähköjen aina välillä prakaillessa kuitenkin tuli pösöllä ajeltua, kunnes se eräänä kohtalokkaana päivänä hajosi lopullisesti.

Pikkutiellä ajelin kohti kotia pitkältä reissulta ja kirosin edessäni käkkivää autoa, koska tunsin tien niin aloin tyytyä osaani kun ohituspaikkoja ei ollut lähistöllä. Hidastelijan perässä pitkään alamäkeen laskeuduin ja tuon alamäen jälkeen seurasi välittömästi sitäkin suurempi ylämäki, ylämäessä ilokseni sain huomata ettei moottorista löydy enää tehoja ja siihen päättyi matka. Päätin kuitenkin yrittää moottorin vaihdolla, kun taas sai halvalla muka ehjän moottorin, herätellä autoa. Moottori ilmeisesti ei kuitenkaan ehjä ollut kun aina meni vedet ja öljyt sekaisin ja totesin että on aika päättää harharetki. Pösö romarille ja ranskalaiset vain lautasella.

No seuraavaksi samanikäinen Ford Escort joka oli ehkä jopa huonommassa kunnossa kuin pösö, mutta sillä sen pari kuukautta kuitenkin pystyi ajelemaan ja jonkin "tuo auto saat ainankin xxxâ,¬ vaihtoautoon" diilissä tajusin hankkiutua romusta eroon. Harmi sinänsä kun olin joutunut juuri hankkimaan uudet talvirenkaat, ja vaihdokin kohde Opel Astra -97 oli tietenkin rengastettu "paremmin" eikä nuo uudenkarheat hakkapelitat siihen sopineet. Opel on tähän mennessä autoistani pisinikäisin, tosin suurimman osan ajasta tuokin oli vanhempien käytössä, kun olin naimakaupan kautta päätynyt VAG perheeseen.

Sittemmin olen ajokatoksista luopunut ja nyt on alla FL ocuII, uutta RS:ää odotellessa.
If you were to battle an old Sith Lord in a lightsabre duel, you would find that we're only children playing with toys.

Waltsu83

Audi A6 4G 2.0 TDI multi -11
Tulossa Seat Leon Cupra 280 DSG
Ex. Audi A1 185 hp S-line S-tronic -12
MAN TGL -99
MAN TGA -08
Fiat Ducato Multijet 130 -12

makkis

Kuvan mukainen gorolla oli ystävälläni Issikalla. Ei ollut tosin hänen ensimmäinen autonsa, mutta ensimmäinen "uudehko" käyttis kas kun Issikka oli (ja on edelleen) jenkkiautomiehiä niin talviautoksi hommattiin aina joku ihan sama mikä kunhan leimaa seuraavaan kesään ja alla talvirenkaat. Gorollan aikaan Issikalla oli 1967 Mustang GTA Fastback, 390 isolohkolla, jolla kesän ajot sujuivat. Itse lainasin Issikan Gorollaa tarpeen mukaan jos oli pidempiä reissuja, mukavahan tuo oli silloiseen Valiantiin verrattuna ajella. Siinä 1.3 litran moottori ja economy ja power valot. Nauratti.

teve

Ensimmäinen autoni: Toyota Carina (TA14) VM. 1977.

Hankin auton 1988, heti kortin saatuani Väri oli hopean harmaa ja auto oli varustettuna huikealla 1.6 litran moottorilla (uutena irtosi 75 hevosvoimaa) sekä tuolloin tuiki harvinaisella automaattilaatikolla. Tuon mallin Carinassa oli vielä pyöreät etuvalot ja ne oli modattu kaikki palamaan lähivaloilla. Komeuden kruunasi hienot pisarapeilit.

Itse tuli myös viriteltyä jotain pioneerin mankkaradiota ja tyjympää kaiutinta hattuhyllylle. Ainoa ongelma oli todella laiska moottori ja kuminauhamainen automaattivaihteisto. Auto kiihtyi nollasta sataan ei koskaan...

Löysin interwepistä kuvan, joka vastaa väriä lukuunottamatta aika hyvin kyseistä pakettia.

Oma autoevoluutio:
Carina -77 > Visa Gti -88 > Corolla FX -87 > Carina farkku -91 > Xantia farkku -98 > 405 farkku -99 > C5 farkku (uusi) -04 > C5 farkku hdi136 -09 > A4 1,8 sedan -11 (uusi) + 320xi farkku (uusi) -13

makkis

Lainaairtosi 75 hevosvoimaa

Ja nämäkin niitä jotain JIS/SAE heppoja jotka ei ole millään muotoa verrollisia nykyisiin DIN-heppoihin :)

Eikös tuosta ollut joku ST malli missä oli tuplakaasarit ja sata SAE hepoa? Sama pannu kun ST Celicassa, tuo 75 versio oli LT Celicassa. Autothan sinä oli samat, Garina perheille ja Celica sinkuille.

Emil Eagle

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 18.10.13 - klo:19:32
Isäni antoi minulle oman autonsa käyttöön tuolloin. Se oli vm 1972 Datsun 100A, 4 -ovinen, sinapinvärinen ja n. 70 tkm ajettu tuossa vaiheessa.
...
Auto oli juuri tällainen (kuva Googlen löytämä, ei siis minun autoni):

MarkkuJ, tuo linkkaamasi kuvan auto on (jo edesmenneen) perhetutun äidin entinen auto :)

Oma ensimmäinen autoni oli Skoda Rapid vuodelta 1987. Melkein konsernipeli siis.
Kiitokset mukavasta foorumista.

ntix

Lainaus käyttäjältä: Waltsu83 - 19.10.13 - klo:18:28


Minun ensimmäinen oli myös tällainen, mutta punaisena. Siirtyi äidiltä minulle, kun täytin 18 ja ajelin sillä parin vuoden ajan ennen kuin vikoja alkoi olla enemmän kuin uskoa. 

Ensimmäinen omilla rahoilla ostettu olikin tämä mitsubiatch vuosimallia 1986 (Aspen oli kyllä ennen mitsua, mutta se oli kimppaomistus auto silloisen poikaystävän kanssa). Oli muuten hieno auto ja täynnä haitekkiä. Henkilökohtaisina suosikkeina automaattinen ulkoilman sisäänotto sekä ajonopeuden mukaan säätyvät pyyhkimet. Tälläkin ajelinkin reilut pari vuotta ja 100tkm  :D
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=8831.0
Audi 100 Avant 2,2 Turbo Quattro 1988

ex - http://www.vagarena.fi/index.php?topic=12726.0

ja monta muuta kulkinetta

765turbo

Meitsin eka auto oli FIAT, sama väri ku kuvassa ja 1976.

Rauska

Mun  eka oli saksalainen kuten nykynenkin  :D
Farkku Borgward, takaovi aukesi vaakasuoraan. Kone oli 1500 ccm, joka hajosi. Laitettiin sitten saman merkin TS-kone jokunen heppa enemmän.
Ajoin sillä kaikkiaan 70 tkm. Meni vaihtoon, kun poliisit tarkasti kunnon. Ei ollut jarruja takapyörissä ollenkaan  8)
NYX RS E-Tron Gt 2022
EX E-Tron Sportback Progres Plus 55 quattro 2022
EX Audi e Tron GT 2021
EX A3  A3 Sportback TFSI mild hybrid 110 kW
EX A4 Avant 2016 2.0 TFSI Quattro
Ex A4 Avant 2.0 TFSI q 2015
Ex A3 SB 1.8 q Business Sport S-Tronic -13
EX A5 SB 2.0T q business -10.
Ex A3 1.4 T s-tronic -09.

Henri S

Minun ensimmäinen auto oli Toyota Corolla 1999

kortin sain 2005, auton ostin jo vuotta aiemmin kun tuli vaihdossa vähän ajettu yksilö parhaalla varustetasolla ja hyvällä värillä
Hohhoijaa!

Huikko

Ensimmäinen autoni oli Dodge Polara 1969 manuaalilaatikolla ja 440cid koneella. Siinä oli 18vee ihmeissään maaliskuun liukkailla M+S renkailla. Dodge kesti poljentaa kesän loppuun, sitten siitä laukesi perä.

Seuraava auto oli Volvo 244DL 1977, jolla ajelin oikeastaan koko "nuoruusaikani". Myin se pois vasta kun muutin Tampereelle opiskelemaan.
2015 Citroën C4 Cactus VTi82 ETG Shine
1992 Mercedes-Benz 190E
1980 Oldsmobile Omega V6
1977 Volvo 66GT
1975 Volvo 66GL
2000 Skoda Octavia 1.8T A L&K

makkis

Lainaasitten siitä laukesi perä.

Oliko kasikolmevarttinen vai seiskäneljännes?

Räyhä peli tuollainen isolohkopolara, muistat varmaan sen Leinon Pekan showtopicin.

MVA

Toyota Carina II automatic vm 1987.

makkis

LainaaToyota Carina II automatic vm 1987.

Voi näyttää jo trollaamiselta kun minulla on mielipide pian jokaiseen aútoon. Trolli tai ei, minulla on kokemusta monesta merkistä ja mallista, onneksi. Garina kakkonen on jättänyt traumoja, koska vahvat mielipiteet omaavalla tuolloisella appiukkokandidaatilla oli perintönä saatu moinen, joskin manuaali ja vuodelta 85. Oli muuten paska auto ajaa. Aivan kamala lulla ja takapenkille ei uskaltanut ottaa ketään. Kone rillatti niiden econ/pwr valojen tahtiin ja olin ymmärtänyt että nakutus on vaarallista. Niin vaan ex-appiukkokandi ajoi tuolla nakutuksen säestäämänä tauluun 200000 kilsaa ja vielä meni relevanttina vaihdokkina Boraan. Uskomatonta, koske kone tosiaan nakuttti pelottavasti, liekkö pelastus kun itse annoin tuolle happea oikein urakalla kun minun alla oli. Karmiva tekele viininpunaisine verhoiluineen. Vaihdekeppikin (manuaalissa) oli semmoinen kummallinen klonks-klonks malli, pykälät kyllä löytyi ilman 100A:n vaatimia taikavoimia mutta ihme klonksu se oli.

Poni

#48
Hienoja pelejä on kirjoittajilla ollut.
Minun ensimmäin oma autoni oli Toyota Corona. Ei siis Corolla.
Vuosimalli oli -69 ja vuosi -79, kun sen ostin.

Ostettaessa oli jo valmiiksi helmat ruosteessa, jarrut puolsivat, öljyä kului ja lämppäri kasteli etutilan matot.
Ajo-ominaisuudet olivat luokkaa erittäin löysä ameriikkalainen, vaikka japo olikin.
Eipä sitä tuhannella markalla kummoista peliä saanut, mutta hei, se kulki ihan kivasti sen kesän -80.
Tarkoitus ei ollutkaan laitetta katsastaa tai pitää pitkään.
Nuoruuden hömpötyksiä, kun en autoa oikeasti tarvinnut.

Manuaalia ei tietenkään ollut, joten auton hallintalaitteisiin piti löytää ratkaisut itse.
Ratissa oli ns. sisäkehä, joka oli sekä äänimerkki, että vilkku.
Painettaessa tietysti tööt, mutta liikutettaessa ratin kehän suhteen myötä-, tai vastapäivään, vilkkui suuntamerkit.
Sinä oli pienen siivekkeet peukaloilla käytettäväksi.
Vilkkua siis pystyi käyttämään kummalla kädellä halusi.

Samoin lämmityslaite oli alkuun outo.
Kaksi vipua, joista toisella säädettiin lämpötila ja toisella lämmön ohjaus.
Hetken matkaa meni ennen kuin tajusin, että vetämällä toisesta noista, käynnistyy puhallin.
En muista kummasta.

Hauska peli, jota tuli itse laiteltua, mutta ei siitä koskan "autoa" tullut.
Loppu tuli, kun vedet pääsivät koneeseen, eikä ollu mitään mieltä lähteä sitä enää rakentamaan.

Ajoin siihen aikaan ammatikseni ja tarvittaessa sain firman auton käyttöön
Iloajot tehtiin moottirpyörillä ja oman auton hankinta ei sitten ollut juuri tarpeen.
Seuraava oma auto taisi olla sitten vasta -90 luvulla hankittu Opel.
Romu sekin, mutta kesti sentään vähän pidempään.

Ja vielä edit tähän:
Kuva ei ole omastani. Tuohan on hieno. Minun oli harmaa, eikä lainkaan noin hieno.
Jännää sikäli, että tämän pitäisi olla sama vuosimalli, mutta minulla oli peilit kaukana lokareissa,
ei tuossa etuovessa.
Ja minulla oli sentään neliovinen...

Poni

Ensimmäistä omaa autoani muistellessa olen melko vakuuttunut, että kesä oli vuosi -79, eikä -80.
Ei se paljon muuta, mutta henkisesti häiritsee, kun ei tuota pääse enää korjaamaan.
No, palstan rajoitteet ovat mitä ovat ja sen mukaan eletään.

Tomi R

Minun ensimmäinen autoni oli Toyota Camry 1.8 DX LB -83. Ostin sen Tikkurilan Salomaalta vuonna -90. Myyntihinta taisi olla jotain 30000mk:n huitteilla, josta maksoin n. 10000mk:n käsirahan.
Ajoin autolla n. vuoden ja siihen liittyy paljon muistoja ja osa oikein hyviäkin. Autolla ja autossa tuli tehtyä kaikenlaista :).
Olin tuolloin töissä kodinkoneliikkeessä, joten poppivehjeosasto oli ainakin näennäisesti kunnossa. Keulalla oli sekä lisäpitkät että sumuvalot. Kojetauluun ilmestyi LA-puhelin ja kummassakin takalokasuojassa oli siis antennit toisessa radiota ja toisessa LA-puhelinta varten. Ehdin hankkia ja asentaa autoon myös kiinteän NMT-puhelimen. Muistan, että sen antenni asennettiin takaluukkuun, eikä se koskaan toiminut kunnolla, ilmeisesti maan puutteen vuoksi.
Minulle on jäänyt myös muistikuva, että auton mittaristossa nopeusmittari oli saanut merkittävän paljon tilaa osakseen ja tästä ominaisuudesta kuulin usein kavereiltani, kun he kyydissä olivat. Nopeusmittarin kokoon totuin nopeasti, enkä kokenut sitä häiritsevän isoksi.

Tässä linkitetyssä kuvassa autoni oli samanlainen kuin tuo valkoinen, mutta saman värinen kuin tuo sedan.

exari



Kuvassa  oleva Morris mini. 850. Ajelin tuossa pihapiirissä ja suvun mailla. vuosi 78. 10mk.lla sai sillon 5l bensaa (1,8mk/l)
Ps. itse olin silloin 12v.
Eka jolla oikein laillisesti ajelin oli B-kadet -73. 1,1l petomoottorilla. talvella sisällä paleli.

Huikko

Lainaus käyttäjältä: makkis - 19.10.13 - klo:21:10
Oliko kasikolmevarttinen vai seiskäneljännes?

Räyhä peli tuollainen isolohkopolara, muistat varmaan sen Leinon Pekan showtopicin.

Isoperäinen se oli. Ihan alkuperäinen suomiauto myös.
2015 Citroën C4 Cactus VTi82 ETG Shine
1992 Mercedes-Benz 190E
1980 Oldsmobile Omega V6
1977 Volvo 66GT
1975 Volvo 66GL
2000 Skoda Octavia 1.8T A L&K

makkis

Kyllähän isolohkot on on varsin tehtaalta lähtenyt isolla perällä. Monet suomiautot on alun perin kuutosella ja pikkuperällä ja aikansa roddari sitten vaihtanut ainakin koneen, ei aina perää.

exari

Lainaus käyttäjältä: makkis - 19.10.13 - klo:21:10
Oliko kasikolmevarttinen vai seiskäneljännes?

Räyhä peli tuollainen isolohkopolara, muistat varmaan sen Leinon Pekan showtopicin.

Ot. Olin vuonna 85-Bre-vir autossa keimolassa katselemassa AUTOJA kun havaitsin ko. polaran,ihmettelin vähän mikä hökötys tää on-koristemaalauksia,perä ylhäällä jne...kunnes hoksasin! jukoliste,tää on SE legendaarinen polara...oli siellä sillon muitakin ex-näyttelylaitteita,jo aika kehnoon kuntoon "laulettuna"

MMV

Juuri matkoilta kotiin tulleena ei ole oikein hirmusesti virtaa kirjoitella, mutta pitää nopeasti esitellä ensimmäinen oma autoni. Valitettavasti minulla ei ole digitoituna yhtään kuvaa omasta autostani, niin piti etsiä netistä mahdollisimman samanlainen.

Eli eka autoni, jota tuli rakennettua kolme vuotta ennen ajokortti-ikää oli Vauxhall Velox -62 (mallitarkenne PASX). Kuvan auto on Vauxhall Cresta, mutta eroa Veloxiin on edestä lähinnä vilkuissa ja muutamassa kromiyksityiskohdassa. Värikin tässä kuvan autossa on 100% sama kuin omassani.

Quality

Lainaus käyttäjältä: exari - 20.10.13 - klo:19:13
Kuvassa  oleva Morris mini. 850. Ajelin tuossa pihapiirissä ja suvun mailla. vuosi 78. 10mk.lla sai sillon 5l bensaa (1,8mk/l)
Ps. itse olin silloin 12v.

Exarilla huikea nostalgiapeli autenttisessa kuvassa ja maisemassa! Vanhan mieltä lämmittää, miten moni on aloittanut juuri BMC-Minillä. Kuvan kruunaa Simca 1000 ja hieno talo :).
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

exari

Lainaus käyttäjältä: Quality - 20.10.13 - klo:20:17
Exarilla huikea nostalgiapeli autenttisessa kuvassa ja maisemassa! Vanhan mieltä lämmittää, miten moni on aloittanut juuri BMC-Minillä. Kuvan kruunaa Simca 1000 ja hieno talo :).
Juu, mummola jossa vietin 2 ekaa vuottani,ei sähköjä,vesijohtoa eikä viemäriä tieteskään.
talon takan pilkottaa 5-tie! aika lähellä siis(10m)  Paikka Iisalmen taipale. Isukki asuu edelleen n 300m päässä tuosta.
Ps. muistin just minin rekkarinkin: KST-21.

Quality

Lainaus käyttäjältä: exari - 20.10.13 - klo:20:25
Ps. muistin just minin rekkarinkin: KST-21.

:) Mun ekan Minin rekkari oli MEH-52. Toka, kolmas ja neljäs (OT) olivat punaisia, rekkarit HCM-662, ZLE-6 ja AAE-887 ;). Kaikkiin liittyy huikeita muistoja ...
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Zaasa

Rekkareita ekoista autoista muistan heikosti.Huikeat muistot tyttöystävien kanssa paremmin ;)
Erityiseti muistan Poliisi auton joka tuli hetkeksi viereemme Amazonin lasien ollessa umpihuurussa  :D

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy