Poloon takalippa "ilmanohjain"

Aloittaja Passat 7B taxi, 17.10.13 - klo:07:19

« edellinen - seuraava »

Passat 7B taxi

Onko kukaan muu kaivannut uuteen poloon takalippaa? Itse kyllästyin ensimetreillä kun pöly meni jopa hattuhyllylle tiivisteiden raosta! Talvellahan tietysti takalasi on aivan ummessa. No tähän malliinhan ei saa vepron lippaa,mutta kas kummaa, nyt pois jäävän farmari mallin golfin lippa kävi vain tekemällä päätyihin uudet reiät ja musta teippi vanhan reiän päälle. Toimii tosi hyvin ja on paremman näköinenkin kun ilman(omasta ja naapurin mielestä) minulla on ollut kaikissa pystyperäisissä autoissa lippa ja tulee olemaankin,jos ei saa sopivaa niin teen sopivan... Autot. Passat 7b. Polo R6. Passat 3B. Golf 4. Polo N6. Pösö 307 sw. Pösö 405. Astra A malli. Kaikissa ollut volkkarin lippa maksaa n. 60euroa suosittelen. Ps. En ole nähnyt toista poloa missä on ollut...

Erkka

Olisiko kuvaa laittaa takalipasta? Mielenkiinto heräsi.
VW Passat Variant Elegance Business eHybrid 200 kW DSG vm. 2025
Ex. Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

JarnoF

Jos pöly pääsee hattuhyllylle tiivisteiden välistä on oven tiiviste/saranoiden sovitus huono.

PS. Meilläkin on Variantissa Vepron lippa.

Polokari

Mulla se pöly päätyy sinne hattuhyllylle ilmeisesti siinä vaiheessa kun takaluukku avataan.
Jonkinlaista ilmanohjainta kyselin täällä viime talvena, mutta ainakaan silloin ei kellään ollut mitään patenttiratkaisua.

JarnoF

Lainaus käyttäjältä: Polokari - 17.10.13 - klo:16:20
Mulla se pöly päätyy sinne hattuhyllylle ilmeisesti siinä vaiheessa kun takaluukku avataan.
Jonkinlaista ilmanohjainta kyselin täällä viime talvena, mutta ainakaan silloin ei kellään ollut mitään patenttiratkaisua.

Taitaa nuo lipat olla niin epämuodikkaita ettei Vepron kannata enää uusiin autoihin lippoja suunnitella.

Passat 7B taxi

Tässä mallia lipasta! Kyseessä siis nyky golf farkun lippa. Pääty reiät vain piti muuttaa, hyvin toimii,pysy perä täysin puhtaana!

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy