projectech.fi

Aloittaja Jyri, 16.10.13 - klo:22:33

« edellinen - seuraava »

Jyri

Kokemuksia paikasta http://www.projectech.fi/ hienoja tuotteita tuntuu olevan tarjolla, mutta ostoskorin puuttuminen ainakin taitaa karkottaa minut pois.

ConD

Tämä putiikki toimii ja yrittäjä vastailee asiantuntevasti maileihin. Tuli testattua ja tilattua..

Tuotesuositukset on helppo kysyä postitse. Ostoskoria en nähnyt tarpeelliseksi... melkeen sanoisin, että menetät itse enemmän jos ET maililla tuotteita kysy kuin mitä projectech menettäisi myyntiä. :)

Maksutiedot tulee sähköpostilla ja aineet postilla/matkahuollolla. Itselläni jäi siis positiivinen fiilis.
www.autostadium.fi - autoilua ja elämää

Jyri

Hieman vastavia kommentteja olen lukenut muualtakin, mutta siitäkin huolimatta, tuo ostoskorin puute, kun haluaisin tilailla kymmenkunta tuotetta, ellen enemmänkin, niin en vaan jaksa alkaa copy/pastemaan mailiin noita, haluan tehdä tilauksen iPadillä ja sillä tuo operaatio on liian tuskallinen. Harmi, kun ei ostoskorin asentaminen melkein alustalle kuin alustalle ole kovin kummoinen operaatio.

Tomppis

Ite tilaillu n. 30 tuotettakin kerralla eikä ostoskorin puute oo häirinny. Mukavempaa kun voi soittamalla tai spostilla hoitaa tilaamisen, saa enemmän kaupankäynnin tuntua. Eikä se tartte olla kokonaisuudessaan se tuotteen nimi, aika hyvin Janne tuolla tietää.

Sitte ihan offtopicina, miksi on niin ehdotonta tehdä iPadilla tilaus? Tai sitte hommailet näppiksen padiin. :)

Suosittelen itse kauppaa, nopeat toimitukset ja ystävällinen palvelu.  :)

Jyri

Lainaus käyttäjältä: Tomppis - 16.10.13 - klo:23:40
Ite tilaillu n. 30 tuotettakin kerralla eikä ostoskorin puute oo häirinny. Mukavempaa kun voi soittamalla tai spostilla hoitaa tilaamisen, saa enemmän kaupankäynnin tuntua. Eikä se tartte olla kokonaisuudessaan se tuotteen nimi, aika hyvin Janne tuolla tietää.

Sitte ihan offtopicina, miksi on niin ehdotonta tehdä iPadilla tilaus? Tai sitte hommailet näppiksen padiin. :)

Suosittelen itse kauppaa, nopeat toimitukset ja ystävällinen palvelu.  :)
Kauppa ja palvelu siis vaikuttaa olevan loistavaa luokkaa.

Olen kovin hankala asiakas, en halua käydä kauppaa, tinkaaminen on ärsyttävintä mitä tiedän. iPadi on se millä surffaan webisaitteja ja vaikka olisin koneella, en silti halua kopioida mitään, itse asiassa jätän tilaamatta yksittäisen tuotteen jos vaikkapa tilaaminen vaatii rekisteröitymisen vaikka PayPal kävisi maksuksi, jos PayPal toimii yksittäisessä ostoksessa niin haluan että tilaaminen onnistuu mitään naputtamatta parilla klikkauksella.
Auton oston suhteen olen yhtä vaikea tapaus, jos ei vastata sähköpostikyselyyyn niin jätän tilaamatta, autot olen siis jo useamman kerran tilannut ja kaupankäynnin hoitanut kokonaan sähköisesti.

Leroy

Ei toi mikään perusbasaari olekaan. Ei tartte kiusaantua tinkaamisesta. Hinnat on siellä esillä.

Näistä harvoista suomalaisista detailing -verkkokaupoista ko. on sitä kovinta ydintä ja useiden tilausten kokemuksella voin sanoa, että asiakaslähtöisempää ja palveluhenkisempää toimijaa on hankala löytää. Itse en tässä tapauksessa antaisi tällaisten teknisten sinällään mitättömien pikkuseikkojen nousevan autoni hyvinvoinnin tielle. ;D
Outback

Jyri

Hienoa, siis projectech.fi ansaitsee hyvät suositukset, silti itselle liian hankalaa ja vaikka haluaisin suosia suomalaisia ja erityisesti pienyrittäjiä, niin tuo tekninen rajoitus karsii minut pois.

Pertsa

Minultakin kyllä varauksettomat suositukset Projectechille. Eka kerran tilasin sieltä tavaraa nyt viime kesänä ja homma toimi vähintäänkin loistavasti. Tilaan tuolta jatkossakin varmasti. Homma toimii ihan yhtä hyvin sähköpostinkin välityksellä. Ei edes tullut mieleen että ostoskorin puute olis haitannut. Todellakin asiantuntevaa ja ystävällistä palvelua. Varmaankin parhaimpia, ellei paras, suomalainen verkkokauppa.

zonni

Lainaus käyttäjältä: Leroy - 16.10.13 - klo:23:59
Ei toi mikään perusbasaari olekaan. Ei tartte kiusaantua tinkaamisesta. Hinnat on siellä esillä.

Näistä harvoista suomalaisista detailing -verkkokaupoista ko. on sitä kovinta ydintä ja useiden tilausten kokemuksella voin sanoa, että asiakaslähtöisempää ja palveluhenkisempää toimijaa on hankala löytää. Itse en tässä tapauksessa antaisi tällaisten teknisten sinällään mitättömien pikkuseikkojen nousevan autoni hyvinvoinnin tielle. ;D

Täälläkin todella positiiviset kokemukset,en tilaile mistään ulkomailta enään.Todella hyviä neuvoja aineista,ei tule ostettu summassa vääriä aineita noihin myllytys hommiin.
Niin ja todella nopea toimitus,joskus tullut jo seuraavan päivänä lähetys tilauksesta :)

seatts


Kyllä itsekin on pakko suositella Projectechia, useamman kerran on tullut tilattua ja monesti vielä tuonut mulle paketin.

Jyri: tässä sit toinen suomalainen vaihtoehto http://www.shineld.fi/
Korrek pro käsittelyt

VW Passat variant 2.0 tdi 4motion -21
Peugeot E-2008 -23

JTJ

Ei hyvää päivää mitä jeesustelua....
"en voi tilata ipadilläni kun ei ole ostoskoria" :o Kannattaa sitten kävellä lähimpään motonettiin tms tusinakauppaan ja ostaa se autoglymin punainen "vaha" ja olla siihen tyytyväinen.
En kyllä luokittelisi itseäni hankalaksi asiakkaaksi vaan päinvastoin helpoksi asiakkaaksi kun tyydyt kasvottomaan "tuotteet ostokoriin ja bye bye" kauppaan.
Molemmissa mainitsemissasi yrityksissä saa todellakin henkilökohtaista ja ammattitaitoista asiakaspalvelua.
Oli sitä ostoskoria tai ei.

makelja

Voin suositella minäkin.
Asiantuntevaa ja nopeaa toimintaa. Aikoinaan jopa antoi lainaksi foamlancen liittimen jotta voimme sovittaa sitä erikseen. Ilman mitään lisämaksua/panttia. Ikäväkseni sen jouduin palauttamaan kun ei ollutkaan sopiva.

Kennedy

Lainaus käyttäjältä: JTJ - 17.10.13 - klo:08:38
Ei hyvää päivää mitä jeesustelua....
"en voi tilata ipadilläni kun ei ole ostoskoria" :o Kannattaa sitten kävellä lähimpään motonettiin tms tusinakauppaan ja ostaa se autoglymin punainen "vaha" ja olla siihen tyytyväinen.
En kyllä luokittelisi itseäni hankalaksi asiakkaaksi vaan päinvastoin helpoksi asiakkaaksi kun tyydyt kasvottomaan "tuotteet ostokoriin ja bye bye" kauppaan.
Molemmissa mainitsemissasi yrityksissä saa todellakin henkilökohtaista ja ammattitaitoista asiakaspalvelua.
Oli sitä ostoskoria tai ei.

Hieno ensiviesti..

Itse teen kaikki suurimmat heräteostokset juuri kamat ostoskoriin ja heti maksu. Lähes aina odottelu johonkin viestiin vastaaminen ja jälkikäteen maksaminen aiheuttaa sen, että loppupeleissä ajattelen asiaa lisää jolloin koko tilaus jää.

Niitä ammattitaitoisia ja päteviä firmoja/myyjiä löytyy muistakin firmoista varmasti ja heiltä voi löytyä myös se ostoskori.
300ZX
Passat Variant 2013

Jyri

Lainaus käyttäjältä: Kennedy - 17.10.13 - klo:08:54
Itse teen kaikki suurimmat heräteostokset juuri kamat ostoskoriin ja heti maksu. Lähes aina odottelu johonkin viestiin vastaaminen ja jälkikäteen maksaminen aiheuttaa sen, että loppupeleissä ajattelen asiaa lisää jolloin koko tilaus jää.
Tätä mieltä minäkin olen ja uskon että myynti voi jäädä huomattavasti pienemmäksi esim. juuri ostoskorin puutumisen takia. Toinen mikä karsii ostamista on "pakko" rekisteröityminen, eniten tuo ärsyttää jos kaupassa käy PayPal mutta silti ei voi ostaa rekisteröitymättä. Kaikkein kivointa tehdä heräteostoksia on jos voi vain klikata tuotteet ostoskoriin ja hoitaa maksun suoraan PayPallilla, ei tarvitse syötellä mitään muutama hiiren klikkaus ja homma hoidettu.

JTJ

Lainaus käyttäjältä: Kennedy - 17.10.13 - klo:08:54
Hieno ensiviesti..
Eikö ollutkin.  8)
Lähes yhtä hieno kuin aloitusviestit joiden keskeisimmäksi sisällöksi jäi harmittelu siitä ettei ole koodattu ostoskoria ja ei voi ipadilla tilata kun ei viitsi lähettää sähköpostia.

Mutta ketjun aloittajalle: kannattaa ottaa ja kokeilla miten tapahtuu tilaaminen s-postilla.
Vaikka joutuukin sen joutuu copy pastella sen tekemäänkin.
Heitä vielä loppuun vaikka muutama itseäsi askarruttava kysymys niin huomaat miksi voi ollakkin hyvä juttu sen ostoskorin puuttuminen.

Itse olen asiakas joka tahtoo hyvää palvelua ja olen siitä jopa valmis maksamaan, tuolta sitä saa eli asioin jatkossakin siellä.
Moni kotimainen täyspäiväinen yrittäjä saisi ottaa mallia tuosta firmasta asioiden hoidon suhteen.

Jyri

Pitäydytään jatkossa kyseisen kaupan kommentoinnissa.
Siirsin nuo yleiset nettiostamista käsittelevät tuonne

JobeliX

Omat kokemukset on kyllä hyviä. Kerran oon käyny paikan päällä ja on tuotteita mistä
valita. Ja sähköpostilla ja kännykälläkin tuo kaupankäynti sujuu hienosti.. :P Ite saan
aina satasen suurinpiirtein hassattua tuonne kun on niin paljon kaikkea kivaa siellä (y)

hge

Joka kerta toiminut kuin junan vessa täältä tilaaminen. Tulee nopeasti ja hyvin pakattuna. 5/5
U jelly?

-ruoska-

Ã,,skettäin Projectech julkaisi nettikaupan, ja näköjään osoitekin muuttui:
http://www.autonhoitokauppa.fi/

Jyri

Lainaus käyttäjältä: -ruoska- - 17.02.15 - klo:16:13
Ã,,skettäin Projectech julkaisi nettikaupan, ja näköjään osoitekin muuttui:
http://www.autonhoitokauppa.fi/
Erittäin tervetullut uutinen, ainut moite aiemmin on ollutkin nettikaupan puute, toimitukset ja niiden nopeus on aina ollut hyvää.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy