aktiivisubbarin asennus

Aloittaja tjjr91, 05.10.13 - klo:19:32

« edellinen - seuraava »

tjjr91

Terve! Hommasin 10" aktiivisubbarin ja nyt on pulma miten se asennetaan Oikein? Virta tulee suoraa akulta, heräte takavaloilta ja maa sisältä penkin pultista. Olen kokeillut suoraa kaijutin linjoilla ja en saanut bassoa pelaan, kokeilin kuitenkin pelkällä kaijuttimella että ääni tulee johtoja pitkin bassolle. nyt kuitenkin hommasin rca muuntimen jonka olen kytkenyt etukaijutin linjoihin ja en saa edelleenkään ääntä bassosta. Kävin ostaan uudet rca johdot ja ei auttanut. Kokeilin toisessa autossa basson toimivuuden ja siinä autossa mölisi hyvin. Kyseessä on vw touran -07 vakio mankalla. Mitä tehdä seuraavana???? :o

Taky

Lainaus käyttäjältä: tjjr91 - 05.10.13 - klo:19:32
Virta tulee suoraa akulta, heräte takavaloilta ja maa sisältä penkin pultista.

Heräte ei toimi?
Volvo Xc40 D3 Business R-Design automaatti 2018.
Mini One 1,6L, Panoramic Sunroof 2001

Arska F

Heräte otettu väärästä paikasta.
Jos tavaratilassa on +12V pistoke, jota virtalukko ohjaa, kannattaisi ottaa heräte sieltä.
Boeing 737
      &
M/S Cinderella

Nudde

LainaaHeräte otettu väärästä paikasta.

Jos lamput on ohajttu can-väylää pitkin se ei toimi herätteenä koska se ei ole puhdasta sähköä. Kokeile vaan siitä samasta akusta tulevasta että toimiiko se sillä, siis herätteeseen teet pienen lenkin siitä +12V:ista Jos se toimii sillä niin vaihdat herätteen, ja muutenki takalampusta ei kannata ottaa herätettä.

tjjr91

Joo kyllä löytyy 12v pistoke kontista. Kokeilenpa siittä herätettä sieltä. Kiitosta vaan neuvoista.

tjjr91

Sehän rupesi pelaan!!!! ;D ;D ;D iso kiitos. En ole ikinä itse väsännyt rokkikoneita joten eipä tuommosesta tienny:D

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy