Erikoisia rekisterikilpiä

Aloittaja VW-man, 02.04.10 - klo:23:25

« edellinen - seuraava »

mertsi1

Lainaus käyttäjältä: Jalmari - 23.12.13 - klo:14:14
Eikös sen pitäisi olla GPV - General Purpose Vehicle?
38?

3.8 on moottorin koko ja tuo GPW väitetään olevan General Purpose Willy´s tai jotain sinnepäin. GPV-38 -nimistä kilpeä ei löydy kotimaisesta järjestelmästä.

Poni

Tummanvihreä vanhakoppainen Volvo S40, olisko jopa T4, kun oli se lintulauta takapaksin päällä.
Rekkari TIS-511

mertsi1

Lainaus käyttäjältä: Poni - 29.12.13 - klo:13:27
Tummanvihreä vanhakoppainen Volvo S40, olisko jopa T4, kun oli se lintulauta takapaksin päällä.
Rekkari TIS-511

1940cm3, 103kW
enpäs tiedä noista rellujen teholukemista sen tarkemmin...

Poni

Lainaus käyttäjältä: mertsi1 - 29.12.13 - klo:17:35
1940cm3, 103kW
enpäs tiedä noista rellujen teholukemista sen tarkemmin...
Mulla on ollut kaksi tuota koppaa Volvoa kahden litran koneella.
Onhan se sama kone, kuin Rellussa, mutta siitä on Volvoon kolme eri versiota.
Vapari 136 hp, matalapaineturbo 163 hp ja sitten T4, josta otettu heppoja jotain kahdensadan tietämillä.
Mulla on ollut siis nuo kaksi ekaa versiota.
T4:ssä on vakiona lintulauta, mutta saihan sen tietysti mopoversioonkin.

mertsi1

elikkä summa summarum toi TIS-511 on joku vaparin ja matalapaineturbon välimaastosta tai sitten ei mitään sinnepäinkään. :)
vähän taas menee ot-jauhannaksi, mutta jos en ihan hakoteillä ole, niin 2.0 S40 kone on volvon, ne pienemmät on relluja...
mutta rellu tuo auto on jokatapauksessa.

vinkiksi tissi-kilpeä haluaville: TIS-517 on nyt vapaana.... vielä vuosi sitten se oli jossain S40 volvossa.

Paha71

Lainaus käyttäjältä: mertsi1 - 30.12.13 - klo:19:21vähän taas menee ot-jauhannaksi, mutta jos en ihan hakoteillä ole, niin 2.0 S40 kone on volvon, ne pienemmät on relluja...

Jatkaakseni OT-jauhantaa, niin Volvon omia pannuja ovat kaikki. Phase 1 Lagunaan lainasivat 2.0 16v -koneen ( Laguna 2.0 S ). Volvo 440 ja 460 omasivat - ainakin alkuvuosien malleissa - Rellun koneen ( peruja 300-sarjasta ).

Lainaus käyttäjältä: mertsi1 - 30.12.13 - klo:19:21mutta rellu tuo auto on jokatapauksessa.

Eikäkun Mitsubishi.  ;D  Carisman "platformille" rakennettu keksintö. Esim. pa-täyttöaukon sijainti auton vasemmalla puolella, ja vastaavasti pakoputken ulostulo auton oikealla puolella ovat tyypillisiä "japsi"-piirteitä.

Lisää tietoa lontooksi: http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_S40

Sitten takaisin aiheeseen.  :)

KAL-88, Scania "rekan nuppi"
Ex-VAG: Golf IV Variant 1.9 TDI A & Touran 2.0 TDI DSG

mertsi1

helvetin huonoa on bongaaminen näillä ilmoilla... mutta MSM-666 havaittu porissa.

Ranssi

Lainaus käyttäjältä: Poni - 29.12.13 - klo:13:27
Rekkari TIS-511

Tuohan on kaiken lisäksi saatu ilman mitään lisämaksuja :)

Itse olen bongaanut TIS-510:n , joka oli myös S/V40. Väri taisi olla tummanpunainen.

mertsi1

varmaan kaikki TIS-5xx ainaki alkupäästä on S- tai V40 volvoja :)

mertsi1

Oculus

Loppiaisena Jyväskylän Sokkarin parkkihallista lipui edellämme ulos kulkine rekisteritunnuksella RX-450. Tällä foorumilla tuskin jää epäselväksi, mihin autoon kyseinen mallimerkintään viittaava lappu oli kiinnitetty.

mertsi1

RAQ-7 vaihtunut valkoiseen, merkki ja malli pysynyt samana.
Volkkari tietysti, Q7.

T. Neuvoton

Tänään tuli vastaa jenkkiauto (merkkiä en ehtinyt tunnistaa) jonka rekisteri oli INR-1. Liekö ollut itse Iesus Nazarenus Rex Iudaeorum liikenteessä ?
ex-skodat: Skoda 105 L, Skoda 130 Rapid, Skoda 135 L , Ocu I 1.6 Classic HB, Ocu I 1.6 Amb HB, Ocu I 2.0 Amb Combi, Ocu II 1.9 Tdi Amb HB, Ocu II 1.9 Tdi Eleg. combi, Ocu II 1.4 TSI Eleg. combi, Roomster 1.2 TSI 105 Amb.  Skoda Yeti 1.2 TSI Adventure (Platin Grey),  Ocu III (FL) Combi 1.5 TSI Style (Quartz Grey),  Ocu III (FL) Combi 1.5 TSI Style G-TEC (Quartz Grey). Ajossa: Ocu IV Amb HB 1.0 e-tec (Black Magic)

Paha71

Lainaus käyttäjältä: T. Neuvoton - 11.01.14 - klo:21:04
Tänään tuli vastaa jenkkiauto (merkkiä en ehtinyt tunnistaa) jonka rekisteri oli INR-1. Liekö ollut itse Iesus Nazarenus Rex Iudaeorum liikenteessä ?

Tuskin  :o  :)  mutta liekö joskus ollut pappismiehen omistuksessa..? Auto on Chevrolet Lumina, kuva löytyy Kilvet.com:ista.

mertsi1

Lainaus käyttäjältä: Paha71 - 12.01.14 - klo:19:47
mutta liekö joskus ollut pappismiehen omistuksessa..?

onko ollut joskus vai onko edelleenkin, siitä ei ole tietoa. ainakin vuonna 2005 on ollut jonkun sortin uskonnonmiehen käytössä... mutta millaisen, siitä ei ole muistikuvaa.

mertsi1

Paha71

TM-60 ajeli tänään vastaan Tuusulan Ruotsinkylässä.  :o  :)

sambolo

Lisää jumalautoja  viro cr-v rekkarilla 001-GOD.
Octavia RS III
Ex vag:
5F Leon 1.4 tsi style
08 Leon TDI FR
07 Ibiza FR

Paha71

ISO-4, Volvo maansiirtokuorma-auto Vantaan Katriinantiellä.

Kasis

UAN-1 Volvo V70 t.sininen.
Scirocco & VI Golf Variant

mertsi1

JWM

AA-8, veikatkaa mikä oli?

mertsi1

IL3

En nyt koko topiikkia lukenu läpi, mutta stadissa oon monesti bongannu valkoisen saksalaisen farmarin rekkarilla OMG-63 :)
Se pistää aina hymyilyttämään.
Ei varmaan tarvitse merkkiä ja mallia kirjoittaa erikseen? :D

JaskaPankuttaja

Liekö ollut jo täällä mutta pimeällä olin näkevinäni vastaantulevassa autossa Ã,,RS-5 -rekisterin.

Mikä lie ollut, muodosta päätellen BG Passat...

jni

Lainaus käyttäjältä: IL3 - 21.01.14 - klo:23:32
En nyt koko topiikkia lukenu läpi, mutta stadissa oon monesti bongannu valkoisen saksalaisen farmarin rekkarilla OMG-63 :)
Se pistää aina hymyilyttämään.
Ei varmaan tarvitse merkkiä ja mallia kirjoittaa erikseen? :D

Tuttu juttu.

http://www.vagarena.fi/index.php?topic=8541.0
Ajossa: Skoda Enyaq 80 125 Edition iV
Ex M-B E 250 T 4Matic Elegance
Ex Suzuki Swift 1.2 VVT GL 5D
Ex Volvo XC60 2.4D AWD Geartronic Momentum
Ex Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D EXE
Ex VAG:t:
2 x Skoda Kodiaq
4 x Skoda Superb
4 x Skoda Octavia
1 x Skoda Felicia
1 x Seat Ibiza

Ajoniekat Savosta kaahaa. Katso vastakeinoja.

JWM

Oculus

"Kympin isä", eli ISÃ,,-10 bongattu Jyskälässä tänään. Jokin möhkö tähtikeula, kilvet.comin mukaan R320.

IL3

Lainaus käyttäjältä: jni - 22.01.14 - klo:07:17
Tuttu juttu.

http://www.vagarena.fi/index.php?topic=8541.0

Hei kiitoksia, linkistä! Olikin ihan hienoa päästä "vilkasee" vähän tarkemmin. Upea auto.

Sitten aiheeseen, eli tänään tuli bongattua paku, jonka rekkari oli GPS-1 ja auto oli Navigaattorit.fi:n teipeissä.

mertsi1

RTS-1
uudenmallinen haagertti

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy