Erikoisia rekisterikilpiä

Aloittaja VW-man, 02.04.10 - klo:23:25

« edellinen - seuraava »

Markku

Lainaus käyttäjältä: Tikka - 27.12.11 - klo:08:43
Ettei kuitenkin Audi S6, kuten kilvet.com väittää? Myös itse olen nuo kilvet nähnyt S6:ssa. Voihan toki olla niin, että kilvet ovat vaihtaneet autoa.

Suattopa vaekka ollakkii.. sen verran satoi lunta että ei oikein hyvin nähnyt. ::)
Octavia 1,9 tdi 2008
Rouvalla Skoda Rapid 1,6 tdi dsg -14
Pojalla Jetta V 2,0 tfsi -07

Levjsa

Muutamia bongauksia viikon ajalta.

Jo viime vuonna FYS-1, Renault Mégane, Vantaalla
Eilen PL-100, Bentley Continental GT, Helsinki
Ja loput tänään
KT-10, MB Binz hautausauto, Helsinki
TRX-1, MB E500 4-Matic T, Helsinki
AX-25, MB E250 CDI T, Espoo
LAM-10, Opel Astra, Espoo
GAS-24, VW Passat Variant TSI EcoFuel, Espoo

Golfauto

Lainaus käyttäjältä: Levjsa - 02.01.12 - klo:23:22
Muutamia bongauksia viikon ajalta.

Jo viime vuonna FYS-1, Renault Mégane, Vantaalla
Eilen PL-100, Bentley Continental GT, Helsinki
Ja loput tänään
KT-10, MB Binz hautausauto, Helsinki
TRX-1, MB E500 4-Matic T, Helsinki
AX-25, MB E250 CDI T, Espoo
LAM-10, Opel Astra, Espoo
GAS-24, VW Passat Variant TSI EcoFuel, Espoo

Vain viimeinen selkeä ja järkevä. Muilta vois vaatia jotain papereita lääkäriltä ;D

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: Golfauto - 03.01.12 - klo:00:16
Vain viimeinen selkeä ja järkevä. Muilta vois vaatia jotain papereita lääkäriltä ;D
No niinno, jos sinä tai joku muu ei noiden kilpien merkitystä ymmärrä niin miksi noiden kilpien omistajilta pitäisi vaatia jotain papereita lääkäriltä?
Kyllä noilla varmaan on omistajilleen merkitystä. Useinhan noissa on omistaja nimikirjaimet tai firman nimi tai nimen osa, numero saattaa olla ykkönen, tai joku tasaluku, eli vaikka 10 tai 100.
Esim. tuo LAM-10 Astran omistajan sukunimi on Lamio. Minusta ihan järkevä erikoiskilpi.

Golfauto

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - 03.01.12 - klo:09:53
No niinno, jos sinä tai joku muu ei noiden kilpien merkitystä ymmärrä niin miksi noiden kilpien omistajilta pitäisi vaatia jotain papereita lääkäriltä?
Kyllä noilla varmaan on omistajilleen merkitystä. Useinhan noissa on omistaja nimikirjaimet tai firman nimi tai nimen osa, numero saattaa olla ykkönen, tai joku tasaluku, eli vaikka 10 tai 100.
Esim. tuo LAM-10 Astran omistajan sukunimi on Lamio. Minusta ihan järkevä erikoiskilpi.

Kaikesta vähänkin poikkeavasta on hyvä ottaa lääkärin paperit yms ;) Itse en täysin ymmärrä erikoiskilpiä. Sekavalla peruskilvellä on paljon parempi paeta rikospaikalta ilman, että kukaan muistaa rekkaria. Erikoiskilpi jää hyvin mieleen ja voin näin ollen tulla pitkällä tähtäimellä kalliimmaksi ;D

Pertsa

Se on eri asia jos haluaa sille tielle lähteä, ei kannata hommata rekkaria ROSV-0 jos meinaa vaikka pankin ryöstää  ;D

Wilburi

Bongattu Turun Kupittaan CM:n pihalla LXS-1, Lexus LS 430.
Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic (2015), VW Golf GTE (2016). ex: VW Golf 1.4 TSI DSG (2009). Audi A4 2.0 TFSI Business (2010).

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - 03.01.12 - klo:09:53
Esim. tuo LAM-10 Astran omistajan sukunimi on Lamio. Minusta ihan järkevä erikoiskilpi.

Samaa mieltä, kaikille ei riitä niitä selkokielisimpiä.  ;)
Member of a A(udi) & A(prilia) club

jnsFI

Audi S3 sedan quattro s tronic 2015
Ex Audi A4 sedan 2.0 TFSI business quattro s tronic 2012
Ex Audi A4 sedan 2.0 TFSI business multitronic 2009

ttdriver

Lainaus käyttäjältä: Golfauto - 03.01.12 - klo:00:16
Vain viimeinen selkeä ja järkevä. Muilta vois vaatia jotain papereita lääkäriltä ;D
Lainaus käyttäjältä: Pertsa - 03.01.12 - klo:09:53
No niinno, jos sinä tai joku muu ei noiden kilpien merkitystä ymmärrä niin miksi noiden kilpien omistajilta pitäisi vaatia jotain papereita lääkäriltä?
Kyllä noilla varmaan on omistajilleen merkitystä. Useinhan noissa on omistaja nimikirjaimet tai firman nimi tai nimen osa, numero saattaa olla ykkönen, tai joku tasaluku, eli vaikka 10 tai 100.
Esim. tuo LAM-10 Astran omistajan sukunimi on Lamio. Minusta ihan järkevä erikoiskilpi.

Ja toi KT-!0 hinurissa on mun mielestäni myös järkevä kilpi. Ainakin täällä Tampereella se voisi tarkoittaa "kotio" ja sinnehän hinurilla usein mennään... :)
Apple-myönteinen. Käytössä iPhone 12 Pro, iPad 7 , Apple Watch Ultra ja MacBook Pro 15"


Quality

LainaaSekavalla peruskilvellä on paljon parempi paeta rikospaikalta ilman, että kukaan muistaa rekkaria.

Mikä nyt sitten kenenkin motiivi on. Rosvoilla on keinonsa joka tapauksessa, itse haluan, että autoni tunnistetaan, jos tarvetta on.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Mikko

SIP-11, ykkös-coupe Bemari.

duke7

Lainaus käyttäjältä: Golfauto - 22.12.11 - klo:01:16
Okei :) Itse hommaan sitten sellaisen että ymmärretään. KOHTA LÃ,,HTEE HAMPAAT- 5P3D3 ;)
tähän liittyen, laitetaan nyt bongaus tänne vaikkei olekaan auto..

HAL9000

Ei jaksa lukea taakkepäin, liian pitkä ketju. Nähty kuitenkin valkoinen C-sarjan farkkumersu.  Oliko AMG vai ei, en tiedä kilvet oli kuitenkin hauskat - OMG-63.  ;D
VW Golf eTSI 1.5 DSG Style Mk8
Skoda Octavia TSI DSG Elegance MkIII
VW Golf TSI Higline Mk6
Skoda Superb TDI DSG
VW Golf GT TDI Mk5
VW Golf  TDI 2.0 Mk5
VW Golf TDI Mk4
Passat 1.8 Mk3B

kavorka

Bongasin tänään Länsiväylältä uusikoppaisen VW Polon, harmaa, rekisterinumero: BB-88

Kiviharju

Kotkassa valkoinen BMW 3 sarjan farkku: KIR-1
Audi A4 Allroad quattro -17

Ton-1

Hopiassa Tojotassa VER-50 laatta.
Member of a A(udi) & A(prilia) club

Wilburi

Vw Polo GTI bongattu rekkarilla PPP-8, mikä lie rekkarin tarkoitus?
Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic (2015), VW Golf GTE (2016). ex: VW Golf 1.4 TSI DSG (2009). Audi A4 2.0 TFSI Business (2010).

Mikko


ttdriver

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 04.01.12 - klo:19:31
Vw Polo GTI bongattu rekkarilla PPP-8, mikä lie rekkarin tarkoitus?

Kilvet.comin mukaan omistaja P.P.Peltonen ja koska PPP-1 on jo varattu, niin kasikin on kelvannut. Onhan tuo toki 1.8-koneella...
Apple-myönteinen. Käytössä iPhone 12 Pro, iPad 7 , Apple Watch Ultra ja MacBook Pro 15"


VWonderman

Kävelylenkillä bongattuja :)

CLS-11, uuskoppanen musta Mercedes-Benz CLS
ESP-72, tänään käyttöönotettu Audi A8L 3.0TDIq, Espoon kaupungin käytössä... ::)
Very Odd Looking Vehicular Object
(•_•)

Wilburi

Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic (2015), VW Golf GTE (2016). ex: VW Golf 1.4 TSI DSG (2009). Audi A4 2.0 TFSI Business (2010).

Jubilee

JV-1 MB E350 CDI 4-Matic
Mersu mies on vienyt meikäläisen kilven, nimikirjaimeni kun ovat JV...   ::)
Ex vag Ibiza ST, Leon ST

Jfer

Lainaus käyttäjältä: ttdriver - 24.12.11 - klo:18:08
Tampereella pyörii hinuri APU-10.

Jyväskylässä puolestaan vaikuttaa hinausauto rekkarilla TOW-24.

WWW-1 on näkynyt silloin tällöin. Ja ketjussa jo paljon aiemmin bongattu AUL-15 asustelee tuossa parin kilsan päässä niin sen näkee yleensä jos oikeeseen suuntaan sattuu lenkille. Täällä pyörii myös Valion liikemerkein teipattu jakeluauto, jonka kilpi on VO-1, mikä on aika hauska idea.

Harmi ettei nollaa saa ekaksi numeroksi, koska muuten POL-0 olisi aika kova sana mulle. :P
Seat Leon 1.4 TSI DSG ACT FR vm. 2015 | Ex-autot: Polo 1.2 TSI DSG Highline vm. 2011, Polo 1.4 Firstline vm. 2004
Auto ja liikenneblogini: http://poloinen.autotie.fi | Facebook | Twitter | Instagram

Zaasa

Lainaus käyttäjältä: Jfer - 05.01.12 - klo:23:22
Harmi ettei nollaa saa ekaksi numeroksi, koska muuten POL-0 olisi aika kova sana mulle. :P
Olisitko valmis maksamaan muistaakseni n.1000â,¬ haluamastasi POL-0 kivestä? :)
(muistelen hinnan olevan n.1000â,¬,voin olla väärässäkin)

Ton-1

Erikoiskilvet on nykyään tuotu ihan kaiken kansan ulottuville  ;) , hinta on tuosta veikatusta tontusta laskenut ...... satasen  ;D  , eli muistaakseni nykyinen speciaalilaatan maksu on 900 e (+ katsastuskonttori nyhtää jostain ihmesyystä jokusen kympin).
Member of a A(udi) & A(prilia) club

Minä

SS-5 ja ei ollut se mitä luulis vaan A6 nokivasara...
Fabia 1.4 Elegance ´08

Quality

Lainaus käyttäjältä: Zaasa - 05.01.12 - klo:23:29
Olisitko valmis maksamaan muistaakseni n.1000â,¬ haluamastasi POL-0 kivestä? :)
(muistelen hinnan olevan n.1000â,¬,voin olla väärässäkin)

Kyseinen kilpi ei ole mahdollinen, sillä numeron on oltava vähintään 1.

Edit: Johan sen jfer itse totesikin:
LainaaHarmi ettei nollaa saa ekaksi numeroksi, koska muuten POL-0 olisi aika kova sana mulle.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Jfer

Lainaus käyttäjältä: Zaasa - 05.01.12 - klo:23:29
Olisitko valmis maksamaan muistaakseni n.1000â,¬ haluamastasi POL-0 kivestä? :)
(muistelen hinnan olevan n.1000â,¬,voin olla väärässäkin)

Jos olisi ylimääräinen tonni pyörimässä, niin harkitsisin ainakin. ;) Mutta luulen että joku ehtisi jo ennen mua, tyyliin esittelyautoksi kuten YET-1.
Seat Leon 1.4 TSI DSG ACT FR vm. 2015 | Ex-autot: Polo 1.2 TSI DSG Highline vm. 2011, Polo 1.4 Firstline vm. 2004
Auto ja liikenneblogini: http://poloinen.autotie.fi | Facebook | Twitter | Instagram

everyoung

Pääkaupunki-seudulla liikkui joskus taksi jonka rekisterinumero oli HES-7.
Oliskohan isäntä ollut nimeltään Hessu?
Warning! To avoid injury, don't tell me how to do my job.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy