Vaihdatko renkaat itse? gallup

Aloittaja Tuksuu, 03.04.10 - klo:17:13

« edellinen - seuraava »

Vaihdatko Renkaat itse?

Kyllä
365 (77.5%)
En
106 (22.5%)

Äänestäjiä yhteensä: 450

Juhaa

Itse vaihdoin, vaihdoin myös koiranluut eteen ja taakse.

Tikka

Yhteen autoon vaihdettu, vielä pari auto jäljellä.

Waltsu83

A6:seen nyt vaihdoin ekan kerran itse ja h*lvetti noi 20 tuumaset painoi vähän hemmetin paljon! :D
Oli vaan niin himo vaihtaa alle, kun kummikorjaamolla oli liian kiireistä!

Enkä taida enää jaksaa vaihtaa itse, kun firman kaluston renkaat vien vaihdettavaksi niin taitaa tulla per auto hintaa alle 20 â,¬ tasapainoitettuina...
Audi A6 4G 2.0 TDI multi -11
Tulossa Seat Leon Cupra 280 DSG
Ex. Audi A1 185 hp S-line S-tronic -12
MAN TGL -99
MAN TGA -08
Fiat Ducato Multijet 130 -12

Pekka T

Lainaus käyttäjältä: Waltsu83 - 19.04.13 - klo:19:05
A6:seen nyt vaihdoin ekan kerran itse ja h*lvetti noi 20 tuumaset painoi vähän hemmetin paljon! :D
Oli vaan niin himo vaihtaa alle, kun kummikorjaamolla oli liian kiireistä!

Mitäs patarautaa sinulla oiken on? Raskasmetallivanteet varmaankin.  :D

Kalliit keveyt takovanteet  mielummin  vaihtaakin sitten itse.
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

nemos

Onnistuuko pk-seudun rengasliikkeissä pesu sesonkina ilman säilytyspalvelua vai miten pesette vaihdatetut pyörät vai säilytetäänkö ne pesemättöminä? Itsellä ei ole aiheesta kokemusta pian 20 vuoteen, jäänyt vain vaivaamaan kuraisten pyörien kuljettelu aikoinaan.
Volvo XC60 T8 Inscription

RTWteam

Itse tuli tänään vaihdettua. Kaverin nakitin renkaiden pesuun mukaan.  8)

Vaginisti

3 vuoden tauon jälkeen tuli itse vaihdettua, on se semmosta ähkimistä että. Kumma juttu että nastarenkaat ei kuluneetkaan kaljuiksi asfaltilla vaikka nyt vasta vaihdoinkin  ;)

yhdestä vanteesta oli vw-merkki kadonnut mutta jollain ihmeen tuurilla se löytyi renkaita säilyttäneestä liikkestä romujen seasta, ollut siellä pahvilaatikossa varmaan jo viime syksystä asti.. Tulipahan nyt pestyä talvirenkaatkin kun se ei ko. firman palveluun kuulunut vaikka se melkein satasen kerta maksoikin.

pomo

Totta kai,mun aluvanteita ei tarvimvetää kiinni paineilmalla pulttipyssyllä! Oulussa on vain yksi liike,jossa laitetaan  momentti avaimella ja se on k-rengas!

savolaiskollega

Siinäpä se aamuvoimistelu tuli taas tehtyä. Autokin muuttui kertaluokkaa hiljaisemmaksi kertalaakista.  8)

Marapetsu

Eilen tuli laitettua suvikumit.
Marapetsu.

Rodmani

Itse vaihtelen.. Mikäs siinä on tallissa renkaiden kanssa touhuilla.
Audi A4 B7 2.0tfsi Quattro-05
Ford Fiesta ST-16

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy