Octavia III RS 2.0 TSI DSG Combi 2013

Aloittaja TeHoKo, 04.09.13 - klo:21:47

« edellinen - seuraava »

TeHoKo

Lainaus käyttäjältä: TeHoKo - 30.10.13 - klo:07:33
Muutamia oireita/kokemuksia reilun parintuhannen km:n jälkeen:

-pöristin antaa ikäviä ylimääräisiä resonointiääniä pöristäessään ja vielä aika kuuluvasti, en ole vielä täysin paikallistanut mistä mutta tuntuisi kuuluvan oviverhoiluista

Olipahan tuo pöristimen ylimääräinen todella ärsyttävä resonointiääni vaikea paikallistaa. Kuskin penkillä ollessa ääni tuntui kuuluvan apparin ovesta ja apparin paikalla istuessa kuskin ovesta.
Oikea resonointipaikka oli kuitenkin puolivälissä eli etukattovalo/silmälasikotelo hässäkässä katossa. Ã,,äni hävisi lähestulkoon kokonaan kun tuota panelia hieman "väänteli". Pitänee pajalla käydessä pyytää että parantavat kiinnitystä jos onnistunnoo...
Olisi kyllä kova sana jos tuolla Mode / Individual valikoissa saisi tuon päristimen halutessaan kokonaan pois päältä!

Jere#18

Okei &kiitokset, täytyypä tökkiä omaa tänään illasta

kaide

Lainaus käyttäjältä: TeHoKo - 14.11.13 - klo:07:22

Olisi kyllä kova sana jos tuolla Mode / Individual valikoissa saisi tuon päristimen halutessaan kokonaan pois päältä!

Siis onko todellakin niin että tuota ei saa mistään pois päältä ? OIKEASTI ?!?!?! hmmmm... jos näin on niin kyseinen varuste lähtee kävelemään mun tilauksesta jos vain mitenkään enää onnistuu
BMW 320i Touring MSport -17
Peugeot 205 GTI MI16 -90

TeHoKo

Lainaus käyttäjältä: kaide - 15.11.13 - klo:16:44

Siis onko todellakin niin että tuota ei saa mistään pois päältä ? OIKEASTI ?!?!?! hmmmm... jos näin on niin kyseinen varuste lähtee kävelemään mun tilauksesta jos vain mitenkään enää onnistuu
Eco- moodi on ainut missä minun korva ei pärinöitä kuule. Eco-moodi nyt sitten on muuten mitä on...
Normalilla hyvin maltillisesti=sopivasti. Sportilla murinat on sitten selvästi kuuluvat, vähän niinkuin joku sanoi että lähinnä kyytiläisten hauskuttamiseen. 8V poitsuun uppoaa tosi hyvin... ;D
Nyt kilometrejä takana rapiat 4000 ja veikkaanpa että aika vähiin jää normi ajossa muun kuin Normal-asennon käyttö. Normalilla saa siis toki vaihteiston sport-asentoon kepistä vetämällä.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy